Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUTCHDB

    nagyúr

    Nyilvan nem erdekel a hatter, de a tortenethez hozzatartozik, hogy nagy ellentet van a webshop es a szemelyes ugyintezoi pontok kozott.
    Ezt maga a telekom formalta igy, es ez sajnos rajtunk, mint elofizetonkon csattan.
    A webes felulet csalogatja a vevoket, neha neha felrevezeto (keszletet mutato) infokkal, es aztan a szemelyes ugyintezonel csapodik le az egesz duh, ami kozben bennunk kialakul.
    A fizikalis boltok a webes ertekesitesbol egy forintot nem kapnak, tervszamaik teljesitesebe nem szamit bele, kozben meg ugye mi is a problemankat hol tudnank elmondani, ha nem szemelyes kontakt eseten.
    Itt aki hibas, az a nemet anyaceg, pontosabban aki ezt az egesz uzletpolitikat bevezette, alkalmazza.

Új hozzászólás Aktív témák