Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
hakosh
tag
Már a 4. rész egyik trailere óta érdekel a sorozat, de most már egész biztosan végig akarom játszani a sorozatot. Jól értem, hogy egy PS3-on végig tudom játszani az összes eddig megjelenet részt?
-
.LnB
titán
"drágaszág" Gollam ha találkozott volna vele, dobta volna el a gyűrűt a p*csába azon nyomban.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz #08052480 #38 üzenetére
Teljesen igazad van, csak két dolgot említenék meg.
-a japán filmek nagy része is ilyen teátrális, melodramatikus stílusú, ehhez Kojima az amerikai mozikból pedig a cool-ságot vette át elsősorban, és szerintem pont ez a furcsa keveredés okozza azt a furcsa bájt, amit szinte egy másik játéknak sem bocsátanánk meg.
-fontos az is, hogy mihez méred azt, hogy egy sztori gagyi. A mai legjobb, Oscar-díjas, tényleg művészi filmekhez? A többi játékhoz? A témában közelálló 80-as, 90-es évekbeli akciófilmekhez? Mert van, amihez mérve röhelyes lehet a MGS-háttérsztori, és van, amihez képest ámulatba ejtően kidolgozott.
A Fiddle pedig szerintem egyértelműen szinkronbeli hibákat mutat, máshogy előadva nem biztos, hogy mém lett volna belőle.
De nyilván van Asimov, és van mindenki más Csak arra akartam rámutatni, hogy ő volt ebben mesteri, hogy lefektet látszólag egyértelmű, megkerülhetetlen szabályokat (3 robotszabály, az Alapítvány a másik oldalon van stb.), amiket aztán a következő 20 könyvével élvezettel és logikával cincál szét és értelmez újra. Kojima ugyanezt csinálja szerintem a karaktereivel, bár biztosan sokkal kevésbé megtervezett módon, mint Asimov.
(Illetve abban szerintem nincs igazad, hogy a MGS2 ne lett volna zseniális, vagy, hogy a 4 interaktív mozi lett volna.)
[ Szerkesztve ]
-
#08052480
törölt tag
bár nyilván Asimov azért jobb író volt
Azt az azert-ot illene tovabb fokozni, Kojima Asimovhoz kepest bebi ligaban jatszik, meg ha a sport hasonlo is. Egyebkent teljesen egyetertek cskamacskaval, az MGS jatekok irasa nagyon sokszor elkepesztoen nivotlan - nemreg volt alkalmam a GZ-hez, a "He played us like a damn fiddle" szintu mondatok meg egy bollywoodi remekmuben is kinosak lennenek - de ezt mindig betudtam a japan-angol forditas nehezsegeinek. Viszont a sztori bargyusagat ezzel sajna nem lehet magyarazni. Kojima hatalmas szerencseje, hogy jo mediumhoz sodorta a szel, ha filmkent akarna kamatoztatni (ahogy arra mar parszor utalt) azt a sok tuldramazott, agyonkomplikalt (cserebe tavolrol sem komplex) maszlagot, amit tortenet neven vegig kell szenvedni minden MGS reszben, akkor permanens berlete lenne a citromdij-atadokon.
Cserebe jatekdizajnerkent mar alkotott nagyot, marcsak a mufaj megteremtese is reszben a nevehez kotodik valamint ez elso es a harmadik resz is kimondottan csiszolt es sok szempontbol forradalmi/egyedulallo jatekok voltak, a GZ alapjan pedig nagy potencialt latok abban, hogy az 5 is csatlakozzon. Szoval csendben imadkozom, hogy a suszter maradjon a kaptafanal es a TPP jatek legyen elsosorban, ne pedig egy zs-kategorias pszedu-interaktiv film, a'la mgs4. -
Bad Pritt
félisten
Óóóh, ezt nem láttam, köszönöm. Nem vagyok keményvonalas FF-fan, a VII világa nagyon tetszik mindennel együtt, a X-zel játszottam még, az is jó volt, a XIII kevésbé, de ehhez a XV-höz nagy reményeket fűzök, még azzal együtt is, hogy ez a japán fiúbanda felállás elég taszító...
Ez egy jó mondat amúgy, remekül elhelyezi a térképen a játékot: Az új direktor jóval bőbeszédűbb a játékkal kapcsolatban, mint azt az utóbbi évtizedben megszoktuk...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #32 üzenetére
Nincs ezzel semmi gond, én is imádom a Final Fantasy-t, csak mivel ott általában mindig új világot kapunk, nincs meg ez a részről-részre újraértelmezés.
Egy kicsit az Asimov-kötetekre emlékeztet (bár nyilván Asimov azért jobb író volt ), ahogy minden rész más megvilágításba helyezi a korábbi, vagy akár későbbi eseményeket. Nyilván a klónozott, nanomasinás, illuminatis összeesküvés-hegy kevésbé elegáns, mint ahogy a Három robottörvényt kerülte meg új és új módon Asimov, de akkor is hasonló a végeredmény. (Egyébként nekem a FF10 hozta ugyanezt az éményt, csak persze egyetlen játékon belül.)
-
cskamacska
addikt
Nincs itt rosszindulat, csak az ősi román szokások megtartása
Zero Punctuation: Metal Gear Solid 4
Zero Punctuation: Metal Gear Solid RevengeanceÉn sajnos lepattantam a történetről, sőt, kisebb culture shockot okozott, mint anno a Final Fantasy. Maga a játékmenet nagyon rendben van, mindig is kiváló volt, de mivel olyan történetet próbált meg puskatussal letömni a torkomon, amitől kirázott a hideg, kedvenc az nem lett.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #30 üzenetére
Amellett, hogy vicces, ez a fajta reduktív leírás szó szerint mindenkönyvre, filmre, játékra elkészíthető, csak kis rosszindulat kell hozzá
-
cskamacska
addikt
"Egy dolgot ami számomra minden fölé emeli ezt a jateksorozatot (nem csak a GZ-t). Az a történet"
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
.LnB
titán
De jó ezeket olvasni! Én sokszor csak elpoénkodom azt, hogy mennyire is szeretem a MGS szériát. De igazából ez sokkal komolyabb dolog. Mestermű ez az egész.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
oriic
HÁZIGAZDA
Mennyire egyet értek istenem.
Mindegyik számozott részt imádtam, mindegyikben megvolt az a "jézusmáriámdekirály" érzés. És akkor még ott van MGS 3 végkifejlete a virágokkal, vagy a 4. rész záró boss harca, ami külső szemlélőnek csak két öregember harca, de a MGS fanoknak maga a kánaán. A játékot záró temetői képsorokról nem is beszélve. (és ezekhez hozzájönnek A ZENÉK. No comment, mesterművek, bármikor meghallom őket, libabőrös leszek)
Snaaaaaaake!!
Imádom. Tényleg.
Kojimát lehet szeretni, szidni, de a rajongók szerintem egyet értenek velem abban, hogy valami őrülten király világot hozott össze. Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
Grath
HÁZIGAZDA
Nekem a MGS mindig is felejthetetlen pillanatai, jelenetei miatt maradt emlékezetes - azon túl, hogy a játékmenet is mindig a legjobbak között volt. A számozottak közül minden részben volt pár hátborzongatóan zseniális rész, amit remélem sose fogok elfelejteni.
Az első részben Psycho Mantis, a másodikban az eszelős összeomlás, a harmadikban az utolsó küzdelem (minden idők legérzelmesebb videojáték-csatája, legalábbis nálam), a negyedikben pedig... huh, Vamp, Otacon, Raiden, Shadow Moses, az utolsó óra...
A sztorimesélés mindig is magával ragadott, nekem kifejezetten tetszik Kojima lassú, ráérős, néha dagályos, néha B-movie hangulatú rendszere.
Imádom az apró részleteket a játékban - csak a Rockstar North és a Naughty Dog megalomán maximalizmusához mérhető, amit Kojima emberei létrehoznak. Mindegy, hogy a codec-beszélgetések százairól van szó, az olvadó jégkockákról a kettőben, az értelmetlenül, de élvezetesen komplex álcázási-gyógyítási-vadászati rendszerekről vagy a rengeteg trükkös főellenfélről (The End... te úristen!).
Ráadásul hiába beszélünk tízmillió dolláros projektekről, nulla biztonsági játék van a szériában. Ki másnak lenne elég mersze sutyiban lecserélni a főszereplőt, a Beauty and the Beast Unit háttérsztoriját tálalni, tökig belemenni egy félig fiktív, félig valós hidegháborús háttérsztoriba.
Tudom, hogy összefüggéstelen ez a bejegyzés, sajnálom is, hogy nem tudom rendesen leírni, hogy mit is jelent nekem ez a sorozat, de szerintem az tagadhatatlan, hogy különleges alkotásról van szó. Ráadásul, ha a megjelenés sorrendjében játszottál ezekkel, még többet nyújtott a sorozat. Ocelot útját és karakterének fejlődését végigkövetni az 1-2-3-4-ben például hihetetlen élmény volt (főleg a 3-ban). Vagy a negyedik rész utolsó harmada, ami a végén egy játékmenetében rém egyszerű bunyóban teljesedett ki, de érzelmileg teljesen hazavágta az embert a korábbi részek fődallamainak bejátszásával.
Lehet persze, hogy eltúlzom a dolgokat, de számomra a MGS-széria különleges helyen van. Még akkor is, ha a rengeteg mellékszál között bizony van bőven felesleges is - a Kojima által rendezett részek szerintem kötelezőek mindenkinek. (Kivéve PC-n, mert ott a GZ előtti darabok botrányosak lettek.)
-
J.Hetfield
aktív tag
Köszi, megnézem. A Ground Zeroes-t ki akartam próbálni, de csak 64 bit op rendszeren megy, na majd egyszer sort kerítek rá.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz J.Hetfield #20 üzenetére
Ha érdekel a majdnem full story, csekkold logout blogomat. Páran örültek neki:
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
""hogy Snake/Big Boss két ember"
Olyannyira, hogy BigBoss, Snake apja. Vagyis pontosabban a klónja. Big Boss génjei segítségével ,megtermékenyítik Eva-t. Aki megszüli Solidus Snake-et, Liquid Snaket, és Solid Snake-t. Az 5. rész fog arról szólni, hogy miért válik Big Boss gonosszá. Bár a 4. rész utolsó jelenetéből az derül ki, hogy nem volt ő gonosz. De ez már bonyolult."Félreértetted, azt írta, hogy 2 ember miatt kockáztat mindent.
Live-Die-Respawn
-
félisten
Amiben nanogének, bazi nagy lépegető robotok, cyborg ninják vannak. A MG egy alternatív világban játszódik, ami reflektál a mi univerzumunra, de nem egyezik vele.
Ezért volt az első MGS-ekben még a fegyverek neve is eredeti, nem igaz?
Értem amit mondasz, de egyfelől sok mindenben copy-paste a való világunk, sok más dologban meg nagyon nem. Azért ezen nem olyan egyszerű (szerintem) átlépni, ha komolyan akarjuk venni a játékot.Olyannyira, hogy BigBoss, Snake apja
Big Boss = Naked / Punished / Venom Snake
Te Solid Snake-t hoztad fel, én meg Big Boss-t. A házi feladatot azért én is elvégeztem.
Valószínűleg a Patriotákat fogjuk jobban megismerni ebben a részben. Skullface csak egy báb (vélhetően).
Találgatni lehet, de mivel ő is Cypher-t akarja megtalálni, illetve kvázi fél kézzel lenullázza az MSF-et, én azért nem hiszem, hogy báb szinten mozog...
Itt az én kis történetem, én hogyan játszottam végig az összes részt tavaly.
Én az 1-2-vel játszottam a GZ előtt, a többi Youtube.
@J.Hetfield: Nehéz elmondani, hogy mi a jó döntés akkor, ha meg akarsz ismerkedni a játékkal. A szomorú valóság az, hogy kb. el kell kezdeni végigolvasni a Metal Gear Wiki-t, ha meg akarod érteni a háttértörténetet. A Metal Gear: Ground Zero-val el lehet kezdeni játszani a háttértörténet ismerete nélkül is, tehát ha a játékmenetre vagy kíváncsi, akkor irány a Ground Zero. A bökkenő csak az, hogy a történetnek kb. 10%-át lehet megérteni így, hogy a friss játékosnak fogalma sincs, ki az a Cypher, ki az a Big Boss, ki az a Paz, és így tovább. A játék sajnos tényleg egy kimosott, fakó héjj csupány önmagában...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
J.Hetfield
aktív tag
Nagy a hype a gém körül, én még egyikkel se játszottam, jók ezek? (ezt tuti kipróbálom, jól néz ki)
-
GeryFlash
veterán
A MGS V szerintem jóval jobban néz ki így képek alapján mint a GZ. Oké, 25 bot, de ettől még a fű textúrája röhejes, a közönségről nem beszélve, vegyük bármelyik Assasin creedet, ott is van ennyi ha nem több bot, még se ilyen hulladék a kinézetük. Én csak azt mondom, hogy a Fox Engineből sokat többet ki lehet hozni mint amit a Pesből most látszik.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
.LnB
titán
"lehet, hogy csak zavarja az erőlködés (lásd GZ: 1974/75-ben Walkman-szerű magnó, digitális kamera célkövetővel"
Ezen minden egyes alkalommal elmosolyodok mikor valaki ezt hozza fel a MGS-al kapcsolatban. Amiben nanogének, bazi nagy lépegető robotok, cyborg ninják vannak. A MG egy alternatív világban játszódik, ami reflektál a mi univerzumunra, de nem egyezik vele.
"hogy Snake/Big Boss két ember"
Olyannyira, hogy BigBoss, Snake apja. Vagyis pontosabban a klónja. Big Boss génjei segítségével ,megtermékenyítik Eva-t. Aki megszüli Solidus Snake-et, Liquid Snaket, és Solid Snake-t. Az 5. rész fog arról szólni, hogy miért válik Big Boss gonosszá. Bár a 4. rész utolsó jelenetéből az derül ki, hogy nem volt ő gonosz. De ez már bonyolult.
"(aki közül az egyik ráadásul a Peace Walkerben kvázi ellenfél / beépült kém)" Ezt nem értem ez nem így van.
Skullface karakteréről kár még találgatni, de vannak utalások az egyik trailer-ben, hogy nem feltétlenül ő lesz a fő gonosz. Valószínűleg a Patriotákat fogjuk jobban megismerni ebben a részben. Skullface csak egy báb (vélhetően).
"10 évig nem jelent meg PC-re MG játék,"
Itt az én kis történetem, én hogyan játszottam végig az összes részt tavaly. [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
félisten
válasz GeryFlash #15 üzenetére
A GZ alatt mikor látsz 2x11 karaktert (plusz a bírók) egyszerre a képernyőn? Segítek, még átvezetőknél se nagyon (érdemes az átvezető videókat megnézni). Ráadásul a játék leginkább az esti / esős jelenetekben néz ki álleejtősen, köszönhetően az effektezésnek, viszont a nappali / száraz időjárásban már semmivel sem néz ki jobban, mint mondjuk az Armed Assault 3, ami nem rossz, de nem álleejtős (és akkor a Crysis-sorozattal még elő sem jöttem...).
A GZ egy techdemónak tűnik nekem ebből a szempontból, de pont ezért erősen korlátozott (pl. a távolabbi dolgokat nem rajzolja ki, vagy például még fényes nappal se nagyon lát meg egy katona 100 méteres távolságból), mert egy speciális játékstílusra van kihegyezve. A PES egy sportjáték, teljesen mások a körülmények, és teljesen mások az elvárások...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
Az a történt (+hangulat).
Nem vitatom el az összetett világot, ahogy azt sem, hogy próbálják konstans egésszé varázsolni, csak e téren meg kicsit már messzire mennek (kvázi az 1960-as évektől ugye 2014-ig haladunk, egy párhuzamos idősíkon) ahhoz, hogy én élvezni tudjam. Ettől persze még megértem azt, aki rajong érte, mert azt én se mondanám rá, hogy kidolgozott.
Manapság a rohanó világban altalában mindenki gyorsan végigjátszik minden játékot, nem merül el bennük. Igaz manapság kevés olyan játék készül ami alkalmas arra, hogy elmerüljünk benne. Főleg ilyen stílusú játékok esetén.
Pro és kontra. Vannak játékok, amikben nagyon el lehet merülni, és vannak olyanok, akik csak kikapcsolnak, szórakoztatnak. Más a célközönség. Nem mindenki vágyik arra, hogy társadalomkritikákat, nézet-ütköztetéseket keressen, sőt lehet, hogy csak zavarja az erőlködés (lásd GZ: 1974/75-ben Walkman-szerű magnó, digitális kamera célkövetővel, egy Mi-24V/Mi-28A hibrid helikopter, vagy az, hogy Snake/Big Boss két ember (aki közül az egyik ráadásul a Peace Walkerben kvázi ellenfél / beépült kém) miatt kockáztat mindent, vagy például miért megy bele a MSF az UN ellenőrzésbe, és így tovább, soroljuk még?).
Ismét azt mondanám, hogy eme játék világjához tartozik. Nem jobb, nem rosszabb, mint pár másik nagy név, igényesség terén sincs gond... De azért kiemelni se nagyon kell. Szerintem.
Kedvencem a Ground Zeroes-ben az az utalás, hogy Skullface feltehetően magyar származású.(ezt már sokat emlegettem itt korábban)
Skullface történetére kiváncsi leszek (dobja magát, hogy 1956-ban került nyugatra, de akkor miért is vették el az anyanyelvét?), és ismét egy furcsa japán motívációs spirált látok kiépülni. Létrehozott egy külön zsoldos-sereget, de csak azért, hogy Snake-en és Cypher-en (?!) bosszút álljon? Miért? Ha ennyi erőforrás van a kezében, akkor miért éri ez meg neki, és az XOF katonái honnan jöttek, miért vállalják a kockázatot? Stb.-stb.-stb.
Egyébként jellemző, hogy az első magyar karatker rögtön egy szadista főellenség lesz.
Ismerni kell az előzményeket. És a rajongók nem úgy fogják fel az általad említett Kojimás küldetést sem a GZ-ben, hogy magamutogatás vagy reklám, az egy marha jó poén volt!
A Metal Gear 2 után vagy 10 évig nem jelent meg PC-re MG játék, ez alapból korlátozza a "rajongó" fogalmát eme platformon.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
GeryFlash
veterán
Amúgy ha Abu itt vagy köztünk, lenne egy kérdésem: hogy a francba van, hogy itt a a Fox Engine ilyen álejtősen meseszép, míg a Pes 15 alatt... Hát ha nem is fertelem, de azért kanyarban nincs.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
.LnB
titán
Teljesen igaz amit írsz. Egyetlen dolgot leszámítva. Egy dolgot ami számomra minden fölé emeli ezt a jateksorozatot (nem csak a GZ-t). Az a történt (+hangulat). Én a MGS játékokat nem külön értékelem, hanem egy nagy egészként. Így is kell mert Kojima is így álmodta meg az egészet. Szó mi szó játéknak egyik sem kiemelkedő. De ha valaki végigjátszotta az egészet megértette a rejtett utalásokat, a társadalomkritikát, a vicces kis kikacsintásokat. Akkor valószínűleg már a játék rajongójává vált.
Manapság a rohanó világban altalában mindenki gyorsan végigjátszik minden játékot, nem merül el bennük. Igaz manapság kevés olyan játék készül ami alkalmas arra, hogy elmerüljünk benne. Főleg ilyen stílusú játékok esetén. Ezért különlegesek a MGS játékok, tele vannak ilyen utalásokkal, plusz információval. Amit azok akik nem játszották végig az előző részeket fel sem fedeznek. Kedvencem a Ground Zeroes-ben az az utalás, hogy Skullface feltehetően magyar származású.(ezt már sokat emlegettem itt korábban)
Kojima a rajongóknak készíti a játékait. Nehéz sőt talán lehetetlen is újoncként becsatlakozni a MGS világába.
Ismerni kell az előzményeket. És a rajongók nem úgy fogják fel az általad említett Kojimás küldetést sem a GZ-ben, hogy magamutogatás vagy reklám, az egy marha jó poén volt!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
félisten
Hát dunno. Én az MGS-eket többé-kevésbé átlagosan jó játékoknak tartom, inkább a körülötte kialakult hype az, ami nagyon visszataszító. Rémlik még, hogy anno az 576-ban Martin közel egy oszlopnyi szövegben csak Kojimát éltette. A Ground Zero-ban is az egyik küldetés konkrétan az, hogy Kojimát mentsük ki a bázisról, még külön szemüvegkeret-reklám (!!!) is van a képünkbe tolva. Apropó, a GZ alapján én ott kezdeném a dolgot, hogy a PC port programozását szépen adják már olyannak, aki kontrolleren kívül mással is játszott, mert nem hogy 2014-ben, de már 1994-ben is gáz volt, ha egy játéknál nem tudtad a billentyűzetkiosztást szabadon átszabni (bal kezes vagyok, a numerikus billentyűzetet szoktam használni -> az MG:GZ-ben nem lehet semmiféle módon bebindelni).
A GZ alapján nekem nagyon az jött le, hogy egy Armed Assault (vagy OFP ) alapra húztak egy MG-bőrt. Ami nem rossz, csak valahogy nem értem, hogy ettől miért kellene önkívületi állapotba kerülni. Sok-sok ilyen (sőt, még nagyobb) szabadságfokot nyújtó játékot láttunk már, és semmi, de semmi olyasmi nincs benne, amitől azt mondom, hogy igen, ez valami új, valami innovatív. Agyon van szkriptelve az egész, és a második-harmadik újrajátszásra már zavaróak lesznek az ezáltal felállított korlátok (példa: GZ alapküldetés, ha kihozod Chico-t a ketrecből, rögtön őrségváltás (shift change) jön. Tökmindegy, hogy 10 percel a kezdés után csinálod, vagy két órával utána. Ha Paz-t kiszabadítot, ismét örségváltás (és ismét tökmindegy, mennyi a valós idő), és hogy-hogynem, az alapból Ariadné-fonalával vezetett útvonalon visszafelé egy addig sehol sem volt lövészpáncélos áll, a bejárattal szemben. Ennyit a spontanitásról és újrajátszhatóságról...).
Szó se róla, várom a Phantom Pain-t, de semmivel sem jobban, mint mondjuk féltucat másik játékot. Egy kis időtöltésnek elmegy, de 100%-ra kitolni max. az időmilliomos fanatikusok fogják.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
GeryFlash
veterán
válasz pulyka jocó #9 üzenetére
,,A következő battlefield megjelenésekor legyen szünet hogy lehessen játszani,"
Hogyne
Az MGS ízlés kérdése, de ugyanúgy ahogy egy Witchertől, egy GTA 5től, Unchartedtól vagy Halotól nem lehet elvitatni a nagyszerűségét, úgy az MGS-től sem. A Buglefield meg az évi Cod... az más kategória.Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
A.tessz
senior tag
válasz pulyka jocó #9 üzenetére
Pont a Bugfield megjelenésekor? Annál nagyobb kupac sza...t keveset lehet látni!
-
pulyka jocó
senior tag
A következő battlefield megjelenésekor legyen szünet hogy lehessen játszani, ne ilyen MGS megjelenésekor. Tudom hogy valaki rajong érte (szerintem kalap szar) de ilyeneket hogy az egész világ leáll ezért...
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
MGS 2 & 3 előtt is van egy-egy ilyen küldetés, csak ott ugye nem kértek érte külön pénzt. :\
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Rage47
veterán
szoval a GZ nem lesz a teljes jatek része?
-
.LnB
titán
Az összeset amit maga Kojima is elismer. Ami a kánon része. És nem olyan sok idő az, gyorsan elrepül.
GZ-t kb. 3000ért vettem steamen. Persze gáz, hogy egyáltalán fizetni kell érte. De ennyit megér. Nekem tobbet is[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Meglincselve? Dehogy! Nem vagyunk mi barbárok! Most beszéltem Kim Dzsong-al, biztosított róla, hogy jó helyed lesz a táborban.
Viccet félretéve szerintem két felé (single Player) játékostípus létezik.
-Aki még nem játszotta végig az összes MGS játékot.
-És akik rajonganak érte.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Csapoati
nagyúr
Ha azt mondom, hogy total hidegen hagy, meg leszek lincselve? Amugy tenyleg hidegen hagy, ebben a mufajban csak 1-2 Splinter Cellel szorakozgattam egy kicsit, de hosszabban nem kotott le.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
.LnB
titán
Jó cikk lett!
Tudom sokat piszkáltalak benneteket, hogy hol marad már a MGS:V cikk, de most utólag belegondolva megértelek titeket. Még se kezdhettetek ezzel, hisz akkor a többi cikk értelmetlen lett volna. Ez az év legjobban várt játéka ez teljesen egyértelmű, és kétségtelen.
Úgy tudom ha megjelenik a játék akkor világméretű szabadnapot fognak hirdetni. Egy teljes hétre megáll majd az élet a Földön. Mindenki lélegzetvisszafolytva fog játszani, hogy megtudjuk Kojima mester ismét utánozhatatlant alkotott amihez semmiben más játék nem fogható.
(sok sok smily helye)[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest