Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
VR6-Fan #18495 üzenetére
Az az.Igen nincs túl nagy hagyománya de van,és működött.Ma meg már jobb anyagok is vannak,pontosabb megmunkálás és ha csak kicsit is jobb anyag kerül a feltöltött motorokba (ami azért lássuk be valószínű) akkor birnia kell.Ahogy mondod a legnagyobb ellenség a hétfőn és a pénteken kívül az ótó gazdája.
-
dízelracer
őstag
válasz
FoBCRaistlin #18496 üzenetére
Ez csak természetes.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
dízelracer #18487 üzenetére
Gondolom zöld plakettet kapna...
-
VR6-Fan
veterán
válasz
DeadMeat #18493 üzenetére
1,3 volt a G40-en. de ott konkrétan Jürgen fogta a csumpi 1,3-as blokkot kapot minden henger +1 olaj furatot (csapszeg hűtés) kapott kovi dugit erősített hajtókart, elv a főtengelyen nagyobb a csapágy hely, aztán ennyi, meg a HF lett kicsit jobb anyagokból össze kalapálva, de az is a sima szívó-ból lett, azért nem vitték túlzásba, az más kérdés hogy bármilyen mai motorhoz képest túl van méretezve igen csak, lásd 120@200le, gyári motor béllel.
de a VW-nél azért ez a feltöltös dolog nem volt hagyomány, Fiatéknál sokkal nagyobb múltja van.
FoBCRaistlin:egy turbo olyan egyszerű mint a szög, kompresszor sokkal bonyolultabb, turbonak egy ellensége van az user
-
FoBCRaistlin
őstag
Hát nem tudom srácok, annyira nem értek hozzá, de elég összetett bonyolult mocinak tűnik.
Remélem, hogy jó lesz ettől függetlenül. szal nem fikázni akarom, csak valahogy félek tőle.
Kompresszor, turbo stb stb, mind több dolog ami leugorhat róla, és nem 2 Ft.Luigi miatt nagyon megkedveltem a dieselt, szal én is majd azt akarok később.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
#00809728 #18488 üzenetére
van a kuncsaft nekünk is, asszme neki nem a legcombosabb verzió van a tuoran-ba de már turbo-kompresszoros, neki is sokat, meg igaz ésszel használja.
viszont 1-2 márka szervízbe pl tavaly összesen 6-7 ilyen mocit cseréltek, még garba
DeadMeat:konkrétan ezek előtt melyik kis ccm feltöltös motorjára gondolsz a foswágenek?
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #18485 üzenetére
Semmi nem lesz velük.Volt már kis köbcentis feltöltött motorja a vw-nek is,másnak is.Sok megy még mindíg.Ha jól rémlik a feltöltés kisebb terhelést ró a motorra mint a magas fordulatszám.Szóval ha csak "kicsit" jobb cuccokból teszik össze ezeket a motorokat bírniuk kell.Mert azt azé nem hiszem,hogy csak levesznek a sorrol egy mocit,felcsigázzák és dobják is gti-be cuprába,rs-be...
-
tomcsi23
veterán
válasz
dízelracer #18487 üzenetére
A lövöldözést?
AMD: van 1,2-1,4-1,8-2,0-2,5 TSI.
-
#00809728
törölt tag
válasz
FoBCRaistlin #18485 üzenetére
14tsi golf 2006-tól 202.000km semmi baja.
-
dízelracer
őstag
válasz
FoBCRaistlin #18485 üzenetére
-
AMD Power
titán
válasz
FoBCRaistlin #18485 üzenetére
Ennyi... Meg mikor lesznek majd 8-10 evesek. En mondjuk ebbol a TSI inkabb 1.6 vennek.
-
FoBCRaistlin
őstag
-
AMD Power
titán
válasz
FoBCRaistlin #18482 üzenetére
Idővel kérdéses ,hogy ezek a kis méregzsák mocik mennyire fogják bírni strapát.
-
#00809728
törölt tag
Hát 5,5misi elég érdekes ár...
-
AMD Power
titán
VW Golf teszt: 5 millióért nem tudok jobb autót
Egy ilyen de jó lenne nekem Istenem. Csak nem ebben a színben.
-
AMD Power
titán
-
rob210
nagyúr
-
Octi
aktív tag
válasz
FoBCRaistlin #18465 üzenetére
Én az ilyeneknek nem is válaszolok
-
FoBCRaistlin
őstag
sry az off-ért, de le kell írnom, hogy ne kössem fel magam...
Hirdetem az asztali gépem...leírásomban részletezve van. (nem éppen mezei alap gép).
Erre már a második rendkívül kedvező ajánlatot kapom rá.
Az egyik egy max 60K-t érő laptopra fizetne max +20K-t és szte rendben vagyunk. A másik adna 2 gépet érte. Az egyik egy belépő szintü i3, a másik egy K7-es konfig... -
AMD Power
titán
válasz
FoBCRaistlin #18462 üzenetére
Nem tudod....
Én a megvétel előtt 8l átlaggal számoltam.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Templomegere #18448 üzenetére
nem derült ki számomra hogy attól ment tönkre, hát tőlem lehet mindenki boldog, engem rém hír terjesztés zavart
-
AMD Power
titán
Most este hidegen megint produkálta a tegnapi "lefulladok" szindrómát.
-
rob210
nagyúr
válasz
Templomegere #18453 üzenetére
Én egy Ford Scorpióban tapasztaltam meg milyen az igazi őserő és autómata kombó.
Valahogy szerettem volna én váltani.
Meg egy audit vezettem bár azt csak 1 órát sikerült, de ott is úgy éreztem hagy váltsak én így nem teljes az élvezet.Persze megkentem mind a kettő száját
nem kellett őket féltenem.
Az viszont tény és engem lepett meg a legjobban, hogy a Ford jobban bejött, az az igazi nagy dög érzés volt és a batár motorral még is úgy ment mint egy állat.
-
Templomegere
senior tag
válasz
rob210 #18451 üzenetére
bármelyik automata váltót ki lehet ismerni rövid idő alatt , és tudsz vele úgy bánni "mintha" kézi lenne . Nagyon is élvezhető , persze akkor is megmaradnak a sajátosságai . Triptronic van enyémben , én kedvelem , igaz így nincs driftelés de ezt inkább a 4 kerék hajtásra fogom
A túl elektronikázott autókat én is ellenzem . UTÁLOM !
-
rob210
nagyúr
válasz
Templomegere #18449 üzenetére
Én nem is tudom megfizetni az autómata váltót, de megmondom őszintén nem is szeretem.
Bár manapság vannak olyanok amik nagyon tutik, de nekem olyan mint ha nem az én kezemben lenne az irányítás, úgy nincs lehetőségem elváltani magamEgyébként is a túl elektronizált autók ellen vagyok.
-
Templomegere
senior tag
-
rob210
nagyúr
válasz
Templomegere #18445 üzenetére
Na igen van akinek már a váltót piszkálni is derogál
-
VR6-Fan
veterán
nézd én elhiszem ezt, csak szimplán a gyomrom nem veszi be, elég sok foswágen motort szerelünk hogy sejtsem mit bírnak
1,4 szivola utcai motornál 1t-s bodénál szerintem semmijen dinamikáról ne beszéljünk, én is félve emlegettek ilyen dolgokat, pedig nálam 1le-re 5,9kg jut, ami már nem olyan szar
az előadás móddal volt a probléma, hogy nem lehet 98-ast tankolni bele mert tökre megy
-
k.
őstag
válasz
VR6-Fan #18437 üzenetére
Nézd, ehhez én nem értek, gőzöm sincs, sőt a számlát se láttam, hogy mit cseréltek. Lehet, hogy lehúzás, de mondjuk úgy, hogy kb 0%ban érdekel bárkit is, a főnökök 7es bömösének a revíziója többe fájt ennél, szóval lényegtelen dolog. Ha azt írják, hogy ajánlott a 98as benzin, akkor azt kap a kocsi. Röviden ennyi.
Néha kap 95ös benzint, de akkor meg úgy viselkedik, mint egy 75 lovas Polo, szóval kb semmi értelme akkor a jobb motornak. Szóval ez ilyen kétirányú dolog. Spórol az ember a benzinnel, de oda a kocsi dinamikája.
-
AMD Power
titán
válasz
VR6-Fan #18437 üzenetére
A gyertyákat majd ősszel cseréltetem , meg akkor már majd ezt a folytó szelepet is ki tisztitatom.
tomcsi23:Holnap majd ha megyek dolgozni és már üzem meleg akkor kicsit megtolom a száját.
Lenyomta a Volkswagen a Toyotát
Inkább lenne a Toyota az első és ne lett volna földrengés...
-
VR6-Fan
veterán
válasz
AMD Power #18424 üzenetére
ne vedd magadra nem neked, szántam, első kőrbe cseréltes akkor gyertyát hogy ha régi foswágen kényes a gyertyákra meg a kábelekre. utána folytó szelepet, meg az alapjárati motort mossa ki a szerelő.
k.:azért én kiváncsi lennék mi hányt be fél misiért
annyiért ládából kapsz új motort... kicsit lehúzás szaga van.
meg érdekes 98-as olmozott benzint kéne tankolnom még se hányt be a motorom
-
tomcsi23
veterán
-
Manitou
veterán
válasz
AMD Power #18431 üzenetére
Kormold ki a gépet. Szerintem amiatt van mert szinte csak rövidtávon mész vele.
Ja és lehet nem ártana egy garnitúra új gyertya se
Nekem 11,3 volt multkor városi fogyi, de tapostam is neki rendesen. Igaz ez nem teljesen reális mert ki volt lyukadva a benzinbetöltő csövem, így 2 tankolásnál is elfolyt pár liter benyaamíg a betöltő csövön lévő ki nem folyt belőle.
-
AMD Power
titán
válasz
tomcsi23 #18429 üzenetére
14l? Jézus.... Az nagyon sok. És az a jó ebben a 6.75l ,hogy ez tényleg csak full város. Egy deka "vidék" nem volt benne.
Mit szólsz ehhez az alapjárati problémámhoz? Azóta megint voltam a kocsinál és pöcre indul és jó.
Boxer001: Ha azt veszem ,hogy ebben a 400km volt kb 50km klíma is...
ezek után az se érdekel ha télen 8l fog enni. De majd meglátod ,hogy nem fog.
-
tomcsi23
veterán
Ja, hát engem sem érint a dolog. Meg nem is én firtattam, hogy 100 lovas-e vagy sem.
Csak fura ez a dolog, mert ilyet nem hallottam, hogy 95-össel tönkre megy egy motor.
Amúgy nem rossz gép az, bár hasonló fábiához volt szerencsém, nem polohoz.Amd: már hogyne érdekelne.
A múltkor 14 lityis átlagot produkáltam - rövid szakaszon, pedig annyira nem is toltam neki.
(#18404) Manitou: persze, hogy több lett a fogyid, toltad mint állat, kerested a plusz lovakat.
-
AMD Power
titán
Tudom senkit nem érdekel de azért megosztom veletek. 400km mentem az előző tankolás óta. Ez főleg "rövid táv" (5-10km) és 100%-ban város.
6.75l/100km jött ki a fogyasztás.
-
k.
őstag
válasz
tomcsi23 #18411 üzenetére
Amit tudni kell:
A kocsi 100 lovas 1.4
Ez egy cégautó volt-anyukám használta, aztán vettük meg-. A lényeg, hogy létezik még 1 ugyanilyen kocsi-a kolléganője használta- és spórolás miatt 95-öst töltött bele kb 1 évig folyamatosan. A lényeg, hogy valami fél millányi kár keletkezett a kocsiban, és közölték, hogy 1-2 alkalommal oké-ez szerepel is a használatiban, hogy néha napján lehet- de huzamosabb távon nem igazán szereti, és láthatjuk, hogy mit okoz. Röviden ennyi. Nem igazán érdekelt a történet, most anyukám vállalkozása fizeti, szóval alapvetően nem oszt nem szoroz, csak mondom, van akinek eléggé ajánlott azt tankolni, mert nem birja hosszútávon a kocsi. -
Templomegere
senior tag
ma elmentem megmérni a v6 2.8-asom kompreszióját , egyik ismerősömmel közösen csináltuk , van ugye a tulfogyasztásom , a 6 db kormos gyertyám , és az alapjárati remegésem , co türhető , hc magas . minden elektromos kütyi kimérve , esetleg kipróbálbva másikkal , stb
na szóval kompresszió mérés .
1 henger 14 , minden gond és érdekesség mentesen
2 henger 8-as addig amig tekertettük a motort öninditóval , amint abbahagytuk az öninditózást a mérő műszer felugrott 14-re
3 henger 9-ről ugrott fel 14-re amint elvettük az áramot az öninditóról .4-5-6 henger gond nélkül 14 -es
vártunk fél órát ki voltunk mi történik
ezek után mind a 6 henger gond nélkül 14-es
ujabb 10 perc várakozás után , ismét jött az ugrándozás ....
mi a szösz lehet az ami miatt ilyet csinál . na meg hogyan?
szóval ameddig öninditóztam , addig a mért érték maradt annyi amennyit leírrtam 8 bar . abban a pillanatban hogy abbahagytam az öninditózást felugrott a műszer 14 bar-ra .
ha 1 percen keresztül tekertettem akkor addig volt 8 bar a nyomás , aztán öninditó stop érték 14 bar -ra ugrik .
én nem látok összefüggést azért kérdezem mi okozhatja ezt .
esetleg hf tömítés lehet ....
-
rob210
nagyúr
válasz
AMD Power #18417 üzenetére
Az alapjáratodat elejti amikor visszaáll.
Indításkor ugye több naftát adagol a kompjuter vagy vezérlőelektronika vagy ki minek nevezi.
Ezt nekem is csinálta amikor megvettem.Ha jól értem a tüneteket.
Beindítod a kocsit hidegen elindul szépen felpörög szépen jár pár másodpercet aztán ledadog,lefullad.Én egyszerűen megoldottam vettem 5e-ért egy másik vezérlő elektronikát.
Ha az alapjárati motor szarakodik az drágább mulatság, meg ha egyáltalán ez a hiba.
Mert VW-nél más is közbe szólhat. -
AMD Power
titán
Ez mitől lehet?Elindítom a kocsit. Felpörög az alapjáratig majd "lefullad".... Néha mikor sikerült nagyobb gázadás... felpörög majd visszaáll alapjárata és jó...
Ötletek?
-
rob210
nagyúr
válasz
VR6-Fan #18414 üzenetére
Igen ezért mondom, hogy egy hangyafasznyin múlik.
Lehet rosszul fogalmaztam.
De csinálnak egy benzin alapot és az adalékok döntik el, hogy mi lesz belőle.
(kis túlzással)
Egyébként már csak próba képpen is kiváncsi lennék rá, hogy mit csinálna a kocsid a fele fele arányú keverékkel lehet te csodálkoznál el a leginkább.Csak hát te is nagyon etanol ellenes vagy amit tiszteletben is tartok, csak hát én meg érzem, hogy jobban megy a kocsi vele.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #18413 üzenetére
felfele ugye.
van olyan motor konstrukció ami követeli a nagyobb oktán számot és hosszabb távon károsodások lehetnének (pl FSI-k, vagy az enyim, annak is bekéne kopognia)
amugy az oktán szám manapság nem a lepárláson múlik, alap benzinből van az összes (76-os) azt "extrázzák" fel
-
rob210
nagyúr
Ne haragudj de ha te ezt komolyan írtad akkor nem jártál kémiaórára.
Vagy én vagyok baromira agyon iskolázva, de a kőolaj finomítás során az hogy 95-ös vagy 98-as lesz a benzin az egy hangyafasznyin múlik.
Szóval ha ettől tönkremegy a motor, akkor mit csinálna az én benzin etanol keverékemtől amivel járok, egyenesen fel kéne robbannia vagy beállnia mint a vasbeton.
Szóval ez nem igaz, hogy a motort tönkre teszi, csak hát a gyártónak és kutaknak az az érdeke hogy a drágábbat vedd amin nagyobb a haszonkulcs.(mellesleg az etanol benzin keverékkel az oktánszámom is módosul
) -
VR6-Fan
veterán
válasz
Boxer001 #18403 üzenetére
tipus hibak ugyan azok mind a ket kocsinal hisz gyak ugyan az a ketto csak mas milyen alyku a lemez rajta.
Ossze szerelesra tan a seatok egy hangya fasznyival jobbak (bar ez fugg attol is h milyen model.) de kb egy forma.
1.4-est nem szabad venni. 1.6-bol egy meg kimeltebb sr-t, dizelbol meg csak is tdi, pd-ket kerulnem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Energiaital topic
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vaku topic
- Milyen autót vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest