Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz DeadMeat #18493 üzenetére

    1,3 volt a G40-en. de ott konkrétan Jürgen fogta a csumpi 1,3-as blokkot kapot minden henger +1 olaj furatot (csapszeg hűtés) kapott kovi dugit erősített hajtókart, elv a főtengelyen nagyobb a csapágy hely, aztán ennyi, meg a HF lett kicsit jobb anyagokból össze kalapálva, de az is a sima szívó-ból lett, azért nem vitték túlzásba, az más kérdés hogy bármilyen mai motorhoz képest túl van méretezve igen csak, lásd 120@200le, gyári motor béllel.

    de a VW-nél azért ez a feltöltös dolog nem volt hagyomány, Fiatéknál sokkal nagyobb múltja van.

    FoBCRaistlin:egy turbo olyan egyszerű mint a szög, kompresszor sokkal bonyolultabb, turbonak egy ellensége van az user :)

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák