-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz
DeadMeat #18493 üzenetére
1,3 volt a G40-en. de ott konkrétan Jürgen fogta a csumpi 1,3-as blokkot kapot minden henger +1 olaj furatot (csapszeg hűtés) kapott kovi dugit erősített hajtókart, elv a főtengelyen nagyobb a csapágy hely, aztán ennyi, meg a HF lett kicsit jobb anyagokból össze kalapálva, de az is a sima szívó-ból lett, azért nem vitték túlzásba, az más kérdés hogy bármilyen mai motorhoz képest túl van méretezve igen csak, lásd 120@200le, gyári motor béllel.
de a VW-nél azért ez a feltöltös dolog nem volt hagyomány, Fiatéknál sokkal nagyobb múltja van.
FoBCRaistlin:egy turbo olyan egyszerű mint a szög, kompresszor sokkal bonyolultabb, turbonak egy ellensége van az user
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Mozilla Firefox
- galaxy55: Egyszer akarok jótündért játszani... (a sztori folytatódik...)
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- EAFC 24
- Milyen alaplapot vegyek?
- Nem tudom a dal címét, előadóját
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter