-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz 1stVikman #176947 üzenetére
Majd ha nem lesz ennyire hideg nekiállok
Valamennyire hozzáférek az már haladás ahhoz képest ha meg se próbálnámAmúgy most visszakerestem de azt nem találtam meg hogy mivel is kellene milyen gépzsírral, hogy jó e a legolcsóbb ásványi(ezt nem kellene venni)
Vagy esetleg elég fehér zsír sprével lefújni
Amihez hozzáférek gépzsír amihez meg nem megpróbálom lefújniNa meg akkor már ki is takarítom ezt a rész láttam bent egy két falevelet amihez nem fértem hozzá, meg ahogy a videóban az enyémnél is elengedett a zajvédő szigetelés azt is visszaoperálom valahogy
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
nagyúr
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Szada85 #177010 üzenetére
Nagy ritkán felnézek rá (wc-n üle ) és van egy profil ami teli van ilyen GTI- videókkal. Mondom hátha te vagy az.
Qru :
Na ezt érdekes olvasni. Nem sokszor beszélnek ilyenekről a neten.
Tehát a VW ha hajszállal is de "jobb"
Ezek után a sok okos még minid képes szajkózni hogy az Audi egy drága VW....| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
nagyúr
válasz Kiskokó #177018 üzenetére
> Tehát a VW ha hajszállal is de "jobb"
Ezek azert velemenyes dolgok, es valtoznak. Az uj 2020-as Superbrol azt irtak a kulfoldi tesztelok, h az L&K verzio nem ter el minosegben egy Passattol.
En ultem sok mindenben, ennyi penzert sok minden mast is vehettem volna (A4, A6, Arteon es a Passat is szoba jott). Peldaul az elozo A6/A7 merfoldekre van az uj Passatol vagy Superbtol.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Kiskokó
veterán
Igen, értelek de tulajdonképpen, hogy az Audi egy drága WV nem állja meg a helyét. A lényeg nekem ez volt.
Hát igen, az én 2006-os A6-om nagyjából a B8-as Passattal közeli érzésű alapjában véve (extrákat nem számolva) De maga a vezetési élmény még mindig nem ér fel az Audihoz hiába a 10 év előny.
Most az A7 az meg megint más kategória, pedig ez is 5 éves, és ugye Audiból is már az A8-A7-A6 vonalon már van az új kiadás, ami megint egy nagy lépéssel modernebb, jobb.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #177015 üzenetére
Én szoktam használni mindig ha párhuzamosan kell parkolni. Tudok, de nem szeretek úgy parkolni és ha már benne van miért ne
(#177017)Szada85: Nekem a tükörlebillenés valamiért nem müködik. Ha R-be rakom akkor kb egy mm-t lebillen és annyi. Van valami titka neki?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
TayRol
veterán
-
nagyúr
válasz Kiskokó #177020 üzenetére
Az Audikban jonnek be az uj fejlesztesek. Peldaul ott volt eloszor matrix led fenyszoro. Szoval az aktualis Audi majdnem mindig elorebb jar, mint a Passat vagy Skoda.
En az aktualis Passatot, Superbet, Arteont es az elozo A7-et es A6-ot vetettem ossze. A Passat nekem bazi uncsi volt, az Arteon az bejott (foleg a paromnak), abbol majdnem vettunk egy pirosat, bezs belsovel . Az A7 azert szukos hatul, pedig egyebkent szep. Az A6 az nem volt meggyozo a fentiekhez kepest, pedig a motorja jo volt (3 literes V6-os dizelt nezegettunk).
Igazabol nekem az volt a kerdes, hogy mi az az extra, ami nekem kell, es ami miatt kiesik egy-ket tipus.
- elozo Superb verzioban nem volt matrix LED
- BMW G30-ban nem volt Android Auto
- uj Passatbol nem volt a 272 lovas benzines, csak a 190 vagy mennyiStb. Az Arteon az tenyleg fasza szerintem, azzal meg asszem az volt, hogy R-line nem volt szinesben, csak feketeben meg feherben, amit a parom nem szeretett volna.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Kiskokó
veterán
Pedig az Arteon se sokkal másabb mint egy Passat.
Na meg igen VW-t csak R-line kivitelbe vennék az is biztos (mondjuk ez Audira is igaz, a sima verziók nem tettszenek csak az S-line. Ezt még megtetézi hogy a Facelift modellek után a Preface- modellek se tettszenek)Viszont az A7-ben tuti nagyobb a hely minden téren mint az Arteonban.
Legalább is én a 186cm-el lábtérben simán elférek hátul , magam mögött a fejem meg pont koppon| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
nagyúr
válasz Kiskokó #177024 üzenetére
> Viszont az A7-ben tuti nagyobb a hely minden téren mint az Arteonban.
En nem ezt tapasztaltam. A fejter hatul joval szukosebb es klausztrofobikusabb. Labter van boven mindkettoben.
Egyebkent ezert is lett vegul Superb, ott olyan ter van hatul, hogy besz*rszwhile (!sleep) sheep++;
-
gzbotii
veterán
A7-el nyomtunk egy Magyarország-Bosznia-Horvátország-Magyarország túrát a nyáron, ültem hátul is, meg vezettem is. Nem vagyok égi meszelő, de hátul azért nincs olyan sok lábtér (magamra állított első üléssel sem).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
őstag
válasz Kiskokó #177024 üzenetére
Volt CC-m, még egyszer kupét nem veszek az is biztos. Arteonban is hátul a fejtér az nulla. Próbálkoztak a tetőkárpittal trükközni, de az édes kevés
Az Arteon egy Passat kupé. Azzal a különbséggel, hogy amennyiben nem veszed meg hozzá a 200+ ezres "hővédő üvegezés extra zajszigeteléssel" extrát akkor hangosabb a simánál a keret nélküli ablakok miatt.
-
-
Kiskokó
veterán
Na hát majd megnézem, ismerősnek van Arteonja.
Szülők velük szoktak utazni az Arteonban, azt mondták az A7 fejben kicsit nagyobb.
Én magam mögött simán elférek lábtérben de annyira nem számít nálam a coupe forma mert nagyon ritkán ülnek hátul amúgy.A Superb meg más tészta ja. Abban mindig is orbitális hely volt.
Richard :
Igen ezt a Preface A7-nél is sokat olvastam hogy zajos a keret nélküli ajtók miatt.
Ezt tudhatta az is akitől vettem az A7-et mert ebben is duplaüvegezés van. Csendes is pályán mint atom. Alig forog a motor,(180-nál 2400rpm) szinte csak a gumik hangját hallani. Pedig A6ban se panaszkodtam a zajszigetelésre.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Neoteric
addikt
válasz Kiskokó #177020 üzenetére
Új A6 modernebb, multimédia ügyileg jobb is, de minőségérzetre nagyon nem. Ezüstözött fémes hatású finoman kattogó intuitív tekerők és gombok helyett totál feleslegesen ujjlenyomat gyűjtő érintő panel, mellé kötelezően odaokádva az utálatos karc és ujjlenyomat gyűjtő fekete zongoralakk műanyag. Zajkomfortja se lett jobb, sőt. Érezhető a dízelbotrányos nadrágszíj összehúzás a négykarikánál is. Szvsz a 2014-től gyártott jól felszerelt faceliftes A6 belülről prémiumabb érzetű, mint a mostani.
PSN: ne0teric_sAN
-
King Charles
tag
Sziasztok
Egy kis tanácsot szeretnék kérni. Dániába költözünk és szükségem lenne egy ottani autóra. Azon gondolkozom, hogy veszek kint egy 2002-2004 es 101 LE s PD TDI passatot amiben kb van 4-500e kilóméter.
Majd itthon felújíttatom a motort és az adagolókat valamint a turbót. (+ kopó fogyó alkatrészeket cserélek)
Tudnátok abban segíteni, hogy mennyibe kerülhet egy motor + adagoló + turbó felujítás itthon? Gondolom ha nem akkor viszem be a motort amikor már nagy a baj akkor valamivel olcsóbb?
A célom az hogy 3-5 évig még kiszolgáljon és lehetöleg ott ne kelljen szervízbe vinni mert annak horror ára lenne. Megérheti felújíttatni egy ilyen autót vagy egy 17 éves autót hiába újitok fel, sosem lesz jó? Mennyit mennek el ezek a motorok felújítás után?
Kb 2.8millio amit rá tudok költeni. 1-1.4 lenne a kocsi(kb a kínálat tetejéről tudnék választani rohadás menteset) a maradékból tudnám felújítani?
Köszi a segítséget
Karesz -
molnarpeter
nagyúr
válasz King Charles #177036 üzenetére
1.9 PD esetén nem hinném, hogy felújítással kell kezdeni Ha tudsz 1-2 napot kivenni szükség esetén, én nem cserélném ki a fél autót, ezen dolgok vagy része szépen megfigyelhető és időben fel lehet készülni rá, kivéve talán egy zárlatos PD elemet, ha ezt érinti ilyen. Nézz rá az összefoglalóra.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kiskokó #177018 üzenetére
A miénk csak Style (felette a Sport és az L&K van még). Az ülés egyértelműen jobb a Passatban (igaz az highline volt), az anyaghasználat is gyengébb és van pár butítás, pl ha a ACC-vel mész megáll az előtted lévő és aztán elindul akkor nem indul el magától, nem követi csak ha gázt adsz. A kormányzás pl nagyon műérzetű, villanyosból is vezettem már sokkal jobbat/közvetlenebbet.
Ezek nüanszoknak tűnhetnek de valóságban elég bosszantóak ahhoz, hogy akinek belefér anyagilag az inkább kifizesse a VW felárat.Nekünk ez a második Superbünk de én tuti kifizetném a Passat felárát. Az első mk2 az óriási csalódás volt a B5.5 után ez a második mk3 fl egyelőre kevésbé a B6 után.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz King Charles #177036 üzenetére
Pláne ha ott veszed. Mert ugye most asszem éppen 100% regadó terheli a bevitt autót teljesítménytől és eu normától függően. Mondjuk ez is jobb mint a régi 140%, de na.
Viszont ha ott veszed meg akkor nagy meglepetésed nem lehet - ha nem rohad akkor a dán eladók karban szokták tartani, vagy olyan mocsok olcsón árulják h az már gyanús kell h legyen.MOD
Merre fogsz lakni?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz Neoteric #177035 üzenetére
Hát nem tudom, ültem már az új A7 (ezt vezettem is) és A6-ban is.
Nekem minőségbeli stb kifogásom nem volt. Az új rendszer stb nagyon komoly, de igen ezen kívül már nagyon új és jobb nem tud lenni mer az előzőek is már minden téren nagyon jók.A fekete dolgok meg ízlés kérdése. Igaz hogy ujjlenyomat gyűjtő a zongoralakk fekete de én kifejezetten szeretem!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
nagyúr
> ACC-vel mész megáll az előtted lévő és aztán elindul akkor nem indul el magától, nem követi csak ha gázt adsz
Ha par masodpercnel tovabb allsz, akkor igen. Az uj Passat ugyanez.
> A kormányzás pl nagyon műérzetű
Adaptiv kormanyzas van a tiedben?> Az ülés egyértelműen jobb a Passatban (igaz az highline volt
Fura, en a BMW G30 csucs komfortulesehez mertem az L&K szelloztetett boruleset, es az utobbi legalabb annyira bejott. Izlesek es pofonok (a C5-om ulesei azert jobbak, azt hiszem). De majd meglatjuk.[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #177041 üzenetére
Nincs még, szar idő van. Le kellene mosni, meg az én kis házi waxolásom is ráférne.
Meg időm se nagyon van fotózgatni.
Most épp urológiai problémával küzdök. Múlthéten elvesztettem az urológus szüzességem
Majd a beléről csinálok valamikor,de külsőről csak ápolás után akarok.Valami extra fekete metál ami nagyon sötét barna a napfényben.
3.0 Bitdi 320ló.
Magyar, 1. tulajos, vezetett 141ezer km
Jaaa és azt leszámítva hogy bentre is szól valami ebből a "kamu motorhangból" a külső kipufogó hang nagyon jól el van találva.
Ez a modulator cucc nagyon fasza, tényleg tök benzines hangja van kívülre, csak les utána mindenki ha kicsit odalépek neki.
Én se vagyok a híve ezeknek, de ez fasza.
Nagy átlagja 8,7l / 100km
Dupla üveg, ajtószervó stbMár csak azt nem tudom szegény A6-al mi lesz.
1,5-2 Millióért nem akarom valami baromnak eladni, mert szerintem ha max pár ilyen állapotú 2006-os A6 van magyarba akkor nem hazudok nagyot.
(és ez nem a "mindenkinek a saját autója a legjobb" téma)[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Neoteric
addikt
válasz Kiskokó #177040 üzenetére
Hát ha szimpi a fényes zongoralakk, akkor neked kánaán az összes új.
A7-et sajna még nem vezettem, pedig kíváncsi lennék mekkora a szélzaj 140-nél mondjuk egy A6-hoz képest. Ha legozhatnék, akkor egy új A7 külső, régi A7 belső + virtual cockpit lenne az ideál.
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
Kiskokó
veterán
válasz Neoteric #177046 üzenetére
Igen , fekete mániás vagyok (nem Emó-s )
Nekem Dupla üvegezésű, semmi hang. Ha a napfény tető szövet nincs elhúzva akkor onnan hallani valamit épphogy.A virtual cockpit nekem is bejövős, de az analóg műszernek megvan a varázsa.
Tesóm BMW-jébe is az van. Tök jó, szép meg minden de valahogy Autósjáték érzésem van tőle.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
F_Zolee
veterán
válasz kisza25 #176999 üzenetére
Megnéztem a hirdetést. Olcsón adja a verdát ahhoz képest amit ráköltött. Meg a sötétített lámpák se vizsgapozitív.
Mondjuk azt nem értem, hogy miért tesz be valaki állítható futóművet, hogy max magasságon használja amikor alapban holdjáró a gyárija is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- Le Mans Ultimate
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPhone topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot
- Hyundai DTB656DG8 6 terítékes mosogatógép