-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz MunezXBK #126001 üzenetére
Talán, azért is volt idézőjelben, a lényeg, hogy fizettél.
(#126000) Mágus2 Azt hiszel amit akarsz. Egyedül az új 184 lovas megy el, de az is épphogy.
Kb. pacsizhattunk is volna a pályán 150-160környékén, olyan lassan ment el mellettem.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #125995 üzenetére
Me szerinted a jo vr5 g4 hany mazsas malackat tesz ki negyed tankkal?
Videot adjal ahogy a vasasnal a merlegen allsz, magyar forgalmiba irt szamok semmit se ernek!Oke hogy 98ra van irva, de nem 100ra a gyujtas tabla nem modositja magat fel fele csak lefele
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Lacess
tag
válasz tresh #125992 üzenetére
Ejj b@szki, miért kell mindig előjönni ezekkel az A6 C4-ekkel?
Annyira csorog a nyálam egy sor5 "fosdízelre", főleg a 140lovasraAz utóbbi időben minden darabot megnézek az utcán. Még nyár közepén futottam össze először Vele ott van ahol a barátné lakik. Elég forgalmas helyen szokott állni. Papírok az ablakokon hogy eladó, hát én meg mint gyöngytyúk a takonyra. Úgy táncoltam körbe mint valami bennszülött, nagyon bejön, de sajnos nem szabad. Emellett kombiban kellene de nagyon. Ennek a példánynak ICA a rendszáma, mikor arra járunk mindig kérdezem az asszonyt hogy "Icukám még megvan?" Amúgy jól néz ki, kívül csak annyi amennyi a korral jár, de semmi extra, bele tényleg szép.
A Tc-s sorozatban is most egy C4-et vett az a "szakértő gyermek". Azt is elfogadnám.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
raziel01
veterán
válasz 7600 GS #125939 üzenetére
Kép alapján F217-es adapter kell nekem
Vegyek egy alap Bosokot és arra rakjam rá a régi ablaktörlőmről az adaptert? Ez működhet?
Vagy mindenképp a multiadapteres Bosokot kell rendelnem? -
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #126007 üzenetére
Magyar forgalmiba 1340kg van írva ami a kinti TÜV-ből lett átvéve, gyári adat 1274kg....
Engem nem érdekel mennyi is valójában, az biztos hogy könnyebb bármelyk 2.0 CR nél.
Amikor rajta volt a chip, nem is üzemelt kizárólag csak 100assal jól, mert még egy kicsit a 95 premiumtól is becsörgött alacsony fordulaton.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #126012 üzenetére
Gondolom extráktól is függ, mekkora felnivel van, napfénytetős, nem napfénytetős stb.
1.4-es motor nyilván nem is nyom annyit, nincs rajta 312-es fék stb.Itt ráadásul 8s-et írnak 0-100-ra, én 8.2-t könyveltem el, de lehet ezt ragozni, a tényen nem változtat, bármelyik 2.0 CR-t lehagyom (Amikor a chip rajta volt nem is kicsit).
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
MPowerPH
félisten
válasz Kiskokó #125951 üzenetére
A BMW mellett annyi szol, hogy a motorja atombiztos. Amit most hasznalok, annak a kiszuperalt valtozata, es ezzel sincs gond, pedig tul van mar a 236k km-en.
Az Audi mellett a megjelenes es az ar szolna. Az 5er mellett nezegetek 640D-t is. Es itt kint a 6er 2013-as evjarattal 4k-val dragabban megy, mint az A7-es Audi. Igaz az Audi gyenge lenne, szoval csak a duplaturbos johet szoba itt is. A kor ezzel meg leszukul, mert tobbsegben inkabb a 21x meg 24x lovas autok vannak. De az Audi design nagyon bejon, foleg az A6 Avant es az A7.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #126013 üzenetére
"Itt ráadásul 8s-et írnak 0-100-ra, én 8.2-t könyveltem el, de lehet ezt ragozni, a tényen nem változtat, bármelyik 2.0 CR-t lehagyom (Amikor a chip rajta volt nem is kicsit)."
Ez az állítás önmagában nevetséges. Pl itt egy 184 lovas A3. De szerintem az ugyanilyen erős 520xd-k is meg tudnának szorongatni, az 525xd meg lehagyni, mert sokkal gyorsabb a váltó. A passat féle 240 lovas 2.0 TDI-ről nem is beszélve. (A chip témát nem érdemes erőltetni, mert a tuningolt TDI-k ellen csúnya vége lehet a dolognak.)
8 sec körül tudnak az új 1.4 TFSI-k, nem rossz az, de nem a világ teteje, főleg nem ad okot ilyen alulspecifikált, égbekiáltó állítások tételére.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #126015 üzenetére
Az SQ7 mióta 2.0?
Az új RS ugyanúgy 184, az elmegy, írtam fentebb. Olvass figyelmesebben ezt tudom ajánlani.
A dupla turbós passatot szerintem meg hagyjuk, ki vesz olyat ebben a csóró országban?
Ha eddig 1db új RS octaviaval találkoztam pedig havonta legalább 1x megteszem BP.-Miskolcot pályán, akkor a passatra mennyi az esély?
BMW-ből az új 525-k elmennek, a régebbi motoros nem, mert dög nehéz, de miért kéne felvennem a versenyt minden egyes új autóval, egy lassan 20éves konstrukcióval?
Én meg vagyok elégedve vele, jelenleg elég amire kell, és teljesen helytálló az állításom. Valótlant sosem állítok. Téma részemről off.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Sz.Riki88
csendes tag
http://www.1001moteurs.com/performanceseitig/blatt-Volkswagen-Golf+IV-V5-3395.html
Azok a nyomaték gyorsulási adatok helytállóak lehetnek?
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #126016 üzenetére
"Az új RS ugyanúgy 184, az elmegy, írtam fentebb. Olvass figyelmesebben ezt tudom ajánlani. "
Fogalmazz pontosabban. Az RS-sel egy típust határoztál meg (azt se pontosan, mert az Audinál mást jelent az RS). Én mondtam, hogy a Golfnak és az A3-nak is van 184 lovas változata, azokat pedig nem RS-nek hívják.
"A dupla turbós passatot szerintem meg hagyjuk, ki vesz olyat ebben a csóró országban?
Ha eddig 1db új RS octaviaval találkoztam pedig havonta legalább 1x megteszem BP.-Miskolcot pályán, akkor a passatra mennyi az esély?"Miért függ össze az autók eloszlása a te állításoddal? Tehát ha nem találkoztam még One:1-nal, akkor nem létezik 1360 lóerős sportautó? Te azt állítottad, hogy az összes 2.0 CR-t lehagyod. Ezen nem ekvivalens azzal, hogy az összes 2.0 CR TDI-t lehagyod, amivel te találkozol.
Amúgy én hetente látok Pesten 4-6 RS Octit a mindennapi ingázásban.
"BMW-ből az új 525-k elmennek, a régebbi motoros nem, mert dög nehéz, de miért kéne felvennem a versenyt minden egyes új autóval, egy lassan 20éves konstrukcióval?
Én meg vagyok elégedve vele, jelenleg elég amire kell, és teljesen helytálló az állításom."Nem is tudom ki állította azt, hogy a bármelyik 2.0 CR-t lehagyja.
"Valótlant sosem állítok."
Ezek alapján definiáld a valótlanság fogalmát.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz MPowerPH #126014 üzenetére
Hát az új 3.0Tdi re nem tudom hogy mennyire igaz hogy a porlasztók elromlanak.
Szerintem azokban is elég biztos a motor (kivéve a láncos vezérlést) én turbó hibáról se hallottam.
(az enyém 4F 3.0 280K km és még a gyári turbó van rajta)Tény hogy nekem is jobban bejön az Audi design mint kivül de főleg belül!
Egy bajom van a BMW-vel (a mostani f11 es 5-ösel pl) hogy a beltere NAGYON szűk... beülök a kormány mögé és rendesen kalusztrofóbiám leszA 6-os BMW vel meg az a gáz hogy nem értem a BMW-t miért kell ökörködni és ilyen alapvetően szinte szánalomra méltó megoldásokat csinálni, mint hogy a 6-os BMW-ben is Sima Izzós a lámpában az index... egy 2014-es autóban... vagy hogy tesóm 2012es 5-ösbe LED az index de a FL ben ugyanúgy Xenon mellé megint raktak izzós indexet előre.. háát most ez mi??
Na meg egyedül a BMW akkora gyökér hogy a mai napig 2016ig is tartja azt az idióta szokást hogy az első szériás autókat hátul SÁRGA búrát tesz az indexnek...
egy 2015-ös M4-es BMW 20-on millió és Sárga indexbúrás....DE tény hogy az új audikkal valami nincs rendben... nem tudom mi lesz ha tényleg eljön az ideje hogy lecserélném a lassan 11éves A6-ot
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
brumi1024
veterán
válasz Kiskokó #126020 üzenetére
"vagy hogy tesóm 2012es 5-ösbe LED az index de a FL ben ugyanúgy Xenon mellé megint raktak izzós indexet előre.. háát most ez mi??"
Árukapcsolás, vedd meg a LED lámpát, azzal már a szempilla indexel. De ezt az Audi is így csinálja, sőt, továbbvitte, már csak a LED lámpákhoz adja a normális menetfényt.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz brumi1024 #126021 üzenetére
Az oké hogy a Xenon és a LED menetfénye különböző... már csak kialakítás miatt sem lehet ugyan az...
De hogy a BMWnél ugyan olyan Xenon - Xenon lámpában ráadásul az egyik 2012 a FL meg 2014 és az újabban nem led az index...
Szélén fehér házban a pontok
FL Xenon Nyix Led index
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
brumi1024
veterán
válasz Kiskokó #126023 üzenetére
Simán odaférne a normális menetfény a Xenon mellé, de akkor senki nem venné a LED lámpát. A mátrixledet mondjuk így sem veszik, bár a közel 1 milliós felára mellett nem csodálom.
Ismerem. Ha viszont LED lámpával kéred, LED az index. Mondom, árukapcsolás.
-
Kiskokó
veterán
válasz brumi1024 #126024 üzenetére
Pedig csak a Mátrix lámpa... nagyon durva nekem új Audi ha egyszer lesz sima Xenonal tuti nem is veszem meg...
Értem én amit mondasz hogy ez ehhez jár, az ahhoz stb, csak nekem egy eléggé viccesen hat hogy 2011-12 ben a Xenon mellé megkaptad a LED indexet de 2014-15-ben csak Led mellé van led index és xenonnál kiszúrják a szemed egy SZAROS IZZÓVAL!!!! Ami még Látszik is a búrában.... nevetséges...
Ugyan ez X5-X6 nál ... nem 10millás autók.. hanem inkább 20... és kapsz egy 80ftos izzós indexet 2016ban!!!
BMW for president!
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #126027 üzenetére
Aztán ha ugyanez az áhított Matrix LED-nél történik, akkor kicsit vastagabban fog az a bizonyos ceruza.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Engem nem hat meg... Az én Audimra is mondták hogy szar a LED a hátsó lámpákban azóta is megy mind1...
Meg Én tudom hogy ha kell egy Extra akkor annak a javítása is ahhoz mérhető!Szerintem engem te itt még nem hallhattál bármit is drágállani vagy bármi.
Elég tartósak ezek azért szerintem.Aki ilyenért sír ne vegyen olyat, van egy haverom akinek csak full használati tárgy az autó... 4g 2011-es A6ja van de annyira ALAP hogy még a hátsó lámpában sincs egy deka led se... nem is tudtam hogy létezik ilyen amíg nem láttam az övét
Ő meg is mondta azért vett ilyet hogy ne legyen baja...Azokon is csak szánakozva tudok röhögni amikor hattyúhalált halva sír a szája hogy SOHA TÖBBÉ nem kell nekik Xenon mert 12ezer ft egy Izzó bele (4-5-6 évente kell bele egy szett úúúristeeeenn.... ) nevetséges.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tresh
addikt
válasz Sz.Riki88 #125996 üzenetére
Jó hát alap hogy rögtön kapna egy kis okosítást de én magát a hangját imádom és azt hogy minden elfér benne. Padon mért 180 lovassal volt szerencsém pár kanyart menni (konkrétan fél évig nálam volt ) úgy kellett kiszedni belőle hogy most már adjam vissza. Nem tudom miért én imádtam autózni vele és peros lámpánál jöttek a csodálkozó arcok hogy ebbe meg mi a sz@r duruzsol mert tényleg kegyetlen jó hangja van.
Kiskokó :az nem kell... sokkal jobbakat lehet venni. Pl haveromét amit épp fent említettem csak hogy ő se akarja eladni pedig 1,5 misit ajánlottam neki érte fél éve
(#126008) Lacess: akkor nem csak én vagyok ilyen hülye.. múltkor dájcslandba beállt egy faszi egy 97-essel avant C4-el mellém a parkolóba konkrétan másfél óráig dumáltam vele a gépről. Persze közben bőszen próbáltam utalni rá hogy nekem ez nagyon kéne,de nem akarta eladni. Mindegy a számom megadtam neki hogy ha mégis meggondolja magát hívjon. Második autónak pont jó lenne asszony meg rohangálhatna az a4-el
[ Szerkesztve ]
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Tudtok korrekt autóbontót, akik gyorsan dolgoznak? Egy devander kellene sürgősen a Sharanhoz. Szét van szedve és amit találtam, nem bele való...
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pocokxx #126031 üzenetére
Mindegyik használt elmúlt 10 éves és minimum 300 000kmt futott. Inkább vegyél egy újat. A fék nem játék.
A használtnak max fél évet jósolok, és a munkát meg a fékfolyadékot ismét ki kell fizetni. Nem beszélve arról, hogy a fékhatás is gyengébb egy használttal.
[ Szerkesztve ]
-
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Mágus2 #126036 üzenetére
Igazad van, de sajnos ennél jobban meg van kötve most a kiadás lehetősége. Így menni meg már veszélyes vele. A munkadíja sem lesz olcsó, mert annyira be van süllyesztve, hogy komoly meló kiszedni onnan. Épp ezért lenne jó lenne egy megbízható bontó, hogy legalább az alkatrészen tudnék hozni valamit...
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pocokxx #126038 üzenetére
Igen. Ennél az alkatrésznél ilyen idősen teljesen normális, hogy megadja magát. Ami még rosszabb, nem látni bele. Amikor kiadja a bontó a jót, nem tudni mennyit megy el, mennyire van benne megrepedezve a gumi membrán. Itt a szomszéd hármat cserélt, a legjobb ment egy hétig. Utána megvette az újat. Legalább a munkát nem kellett fizetnie, mert magának cserélte.
5 év után mindegyik elgezd ereszteni, valamelyik többet, valamelyik kevesebbet. Olyan hatásfoka egyik használtnak sem lesz, mint az újnak. Értem én hogy drága, de ez a fizikája.
Nem lehet tesztelni a régit, mert általában amiből bontják ki, már nincs benne a motor.
[ Szerkesztve ]
-
pocokxx
Közösségépítő
-
MPowerPH
félisten
válasz Kiskokó #126020 üzenetére
En meg forditva. Kulsore Audi, belsore BMW az etalon. A Merci meg sajnos vegleg kiesett, mert a dupla turbos 350CDi is ott tart loeroben, mint a sima 530D.
Igen, en is furcsallottam ezt. Volta elozo heten megnezni egy FL utani 530D-t, es csodalkoztam, hogy az elso index egos, mig a mellette allo majd fapad 20D -e ledes. Es aztan csak kiderult, hogy a Xenon melle csak ez jar, a ledes indexhez ledes fenyszoro kell. Erdekes, az biztos, tipikus BMW politika. De ez annyira nem zavarna, ha a led elszall, akkor az draga. Nem gond, ha kolteni kell az autora, mert karban kell tartani, de hibakra nem szivesen dobok ki penzt.
Egyebkent nagyon maszek ez a BMW kep a VW topikban.
Don't Tread On Me
-
brumi1024
veterán
válasz freaghill #126043 üzenetére
Én szeretem a BMW belsőt (mondjuk inkább a nem odabiggyesztett tablet vonalat, hanem az F10 féle beillesztett kijelzőset), de a minőségérzettel én sem vagyok 100%-ig elégedett. Sok részlet sokkal jobban van kidolgozva már az A3-amban is, mint egy F10 5-ösben, pedig nem egy kategória a kettő. És akkor a Q7 vs bármelyik BMW-ről nem is beszéltünk még.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz pocokxx #126040 üzenetére
Tudom ajánlani a Láng autót.
Eddig ha bármilyen gyári alkatrész kellett ők beszerezték.
A legutóbb ilyen "bizbasz" kategóriás dologért mentem, konkrétan csőbilincsért a gázolajszűrőhöz meg lemezanyáért amit a bölcsőbe kell pattintani a környezetvédelmi tálca felfogatásához. 3-4napon belül megvolt a gyári.
Persze cikkszámmal mentem, nem volt szükség "mit/mihez/minek/hova/miért..." körre.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Magnum_
nagyúr
-
Lacess
tag
válasz Magnum_ #126048 üzenetére
Én már egy jó ideje csak náluk vásárolok.
Gyorsak, korrektek, eddig mindent beszereztek ami kellett és egy jó barátom hegyezőjének köszönhetően vékonyabban is fog a ceruzájuk. Így végső soron mindenki jól jár.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
lenko
aktív tag
válasz Magnum_ #126048 üzenetére
Nekem lángnál korábban 40% volt, így megegyezett pl. a kovácsautóval sacc/kb. Vagyis csak majdnem.
A kis dolgok légszűrő olaj stb. olcsóbb volt picit kovácsnál, de nagyobb alkatrészek pl. fék, kuplung stb. 2-3%-al olcsóbbak voltak lángnál. Most, hogy bemegyek az ott dolgozói vevőkóddal a központba megvan az 50%. Így már elég finom árakon jutok hozzá mindenhez.Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Formula-1
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Környezetvédelem
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Renault, Dacia topik
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND