-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz DeadMeat #18499 üzenetére
Egy nagyon fontos tényezőt kihagysz a szemléletedből.
Ezek a kocsik már piacra készülnek komoly gazdasági megfontolás van mögöttük.
Azaz nem 20évre készülnek.
Igen is úgy tervezik, hogy mindig legyen rajta mit javítani és azt otthon már ne tudd megcsinálni csak is szervizben.
Sőt egyre több olyan alkatrészt építenek be, hogy csak márka szervizben lehessen javítani.
Nekik az az érdekük, hogy 10 éven belül minden féle képen vegyél egy új autót.
Hiszen igazi bevételük abból van.Persze ne legyen igazam és ne a zs.dó szemlélet nyerjen hanem az elpusztíthatatlan tsi motorok.
Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #18502 üzenetére
Meg fogjuk kapni a választ hamarosan.
Én most még egy 2-3 évig a PDTdi-ért imádkozok, hogy ne potyogjon szét, aztán addigra már a TSI-ről is kiderül pár dolog megbízhatóság terén.Amúgy meg ok, hogy pl a moci bírni fogja, csak kérdés mennyi kompit+csigát kér majd ebédre
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #18503 üzenetére
motor hamarabb letérdel, legalább is az 1,4-esek
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
válasz rob210 #18502 üzenetére
ezt sok helyen olvasom, es nem tudom elhinni, eleve a joleti orszagokban a kozep/felso reteg nem 10 eves intervallumokra vesz autot hanem lecsereli azt par evenkent fiatalabbra, vagy ujra vagy majdnem ujra, a masikat meg tovabb adjak, de nem azert mert az mar hasznalhatatlan hanem mert megtehetik
szerintem kb ugyanezt mondtak a 10 evvel ezelotti autokra hogy ez mar nem olyan mint a regiek, aztan megis futnak, sot pl a mercedesnek pont a 90-es evek masodik feleben-vegen voltak megbizhatosagi problemaik mostanra ugyaugy visszaszerezte a nimbuszat (vagy emlithetnenk a Renault roluk szinten azt hallani hogy ujra autokat gyartanak bar ezt is az ido donti el inkabb), egesz egyszeruen szerintem egy gyarto se engedheti meg maganak hogy szart gyartson plane nem szandekosan mert az kiesik a pixisbol
azt meg vegkepp nehez elkepzelni hogy a mernokok titkos laborokban penzt nem kimelve ugy kiserletezzenek az autok gyengitesen hogy az majd egyszer megterulo tenyleges profit legyen (jelenlegi helyzetben a kisebb gyarak lehet fent se maradnak 10evig), ahelyett hogy ugyanezt a penzt es energiat a tenyleges fejlesztesbe olnek, ezaltal megalapozva egy olyan hirnevet amihez szivesen visszaternek a vasarlok, akar a 3-4eves autojukat akar a 20eves 'szarukat' szeretnek ujra cserelni
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz Kickass #18505 üzenetére
A baj az, hogy ma az ember gyakorlatilag rá van kényszerítve a jómódra. Hülyén hangzik, de ha nincs sok pénze, akkor nem ülhet jó autóban, nem vehet jó tvt, stb stb, szóval kimarad az újdonságokból. A mai fogyasztói cuccok nagyrésze pedig úgy van kitalálva, hogy egy adott időt-legyen az 5-6 év(pl tv), 2-3 év(pl telefon). Tehát akinek nincs pénze, az gyakrolatilag azzal szembesül, hogy kvázi ha valami elromlik, nemtudja lecserélni, míg a jómódú rohan és megveszi. Nem mondom, hogy ez jó, de ez a legegyszerűbb választás.
A másik ok, a szerelhetőség. A minap elromlott a 7 éves kameránk(El akartam adni, mivel nem használtuk, jó ha 300 óra üzemidő lehet benne). Kinyitom, bekapcsol, az érintő kijelző nem érzékel. Szétszedtem, és gyakrolatilag úgy volt összerakva, hogy a gyárban összerakták, és kész, a következő út a kuka. Namost nem azzal van a gond, hogy elromlott, ért kb 20 ezret, nem vágja földhöz az embert, csak bosszantó, hogy nem is tudok vele mitkezdeni, mivel szerelhetetlen.
Az autóknál is az a baj, hogy már nem azok az egyszerűen szerelhető autók mint régen. Persze, hogy az ember siránkozik, hogy a mai autók szarok, pedig nem, sokkal jobbak mint a régiek, csak ott 5 forintból megjavítottad az apró baját, mostmeg a márkaszervíz végzi 100k-ért. Ergo "jaj bezzeg régen" effektus jön elő. -
aphra2
aktív tag
Azért van amiben szarabbak, régi kocsikon nem törtek a rugók , és nem sz@rtak be a gyújtótrafók , ellenben ma már ez sok tipusnál előfordul, vagy régen egy szelepszár 7-8 mm vastag volt egy 1500-ös kocsin , ma meg kb 6 mm a 2,4 diesel is , aztán csodálkozás van hogy leszakadnak a tányérok néha.
Vagy kedvenc témám az ablakemelők , amik ugyanazon elv alapján működnek már minden tipusban (bowden-rugók-müanyag) és úgy törnek el néhány év után mint a ropi.
Szóval hiába a fejlődés , a tartósság csorbát szenved.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
k.
őstag
válasz aphra2 #18511 üzenetére
Valahol olvastam, -valami "régi" mérnök nyilatkozta-, hogy nem azért volt régebben "erőssebb, vastagabb" egy alkatrész, mert ők annyira azt akarták, hanem mert egyszerűen nem tudták bemérni, hogy mi a jó. Tehát az, hogy mondjuk 4-5 évet birjon, az legyen akkor 10 centi, és igytovább, ezért lett 15 és kész. Ma pedig géppel belövik, és úgy készül.
-
Balupapa
senior tag
válasz Balupapa #18211 üzenetére
Denagy, a bank elötti biztomsági kamera felvette a műveletet, volt 1 sejtésem, hogy vmi kis kapkodós futár gyerek volt, sötét v fekete fényezetlen lökháritóval (mert nincs masik festéknyom)
tádám: pizzafutár,régi kis suzki marutival, fekete lökössel.
ott fogom kettétörni ahol a legvastagabb ha akadékoskodik
_-=*WheelWhores*=-_
-
#00809728
törölt tag
Hát én egy multi cégnél melozom.Japánból ill. Németektől vettük a szükséges alkatrészeket.Tudtuk,hogy amit összerakunk belölle annak mi az átlag speckója.
Most mi van költségcsökkentés várásoljuk az összes hitvány hulladékot és nem értik meg miért ingadozik a speckó.Szóval tehetnek az autógyártok is róla rendesen... -
dízelracer
senior tag
válasz AMD Power #18471 üzenetére
Havernak is ilyen van csak az szívódé. Kb 340k kilométerrel bontatlan motorral. Picit már füstöl kissé erőtlen is de több mint 340ezer kilométert elment költségesebb motorhiba nélkül. 5,5liter körüli átlaggal most is eljárkál. Olcsó üzemeltetési költségei miatt már többszörösen visszahozta az árát. Azt hiszem ilyen tartós autókat manapság már senki sem gyárt. Szívjuk is a vérét miért nem cseréli már le egy fiatalabbra de mindig azt mondja, hogy amíg ki nem esik alóla nem fog tőle megválni. Hmm, meg is értem.
-
troland26
őstag
sziasztok
Van egy 2003-mas seat ibiza-m . Ebbe a típusba nem vezérmű szíj hanem lánc van . Az egyik szerelő ismerősöm azt mondta , hogy nem kell a cserével bajlódjak mert lényegesen több kilométert meg tudok tenni vele vezérlés csere nélkül mint , ha szíj lenne benne . Egy másik ismerősöm meg azt mondta , hogy ez butaság és ugyanúgy csereérett ( 100e km ) mint a szíjas társai . Mi az igazság valóban kell cserélnem vagy nem ? Hasonló károkat okozhat a lánc esetleges szakadása mint , ha szíj lenne benne ?
-
tomcsi23
veterán
válasz troland26 #18521 üzenetére
Na most csak egy gondolat: ha a szíjasnál ~100k km környékén ajánlott a görgök, vízpumpa, stb. cseréje a szíjjal együtt, akkor ez a láncosnál másképp lenne
Oké, a fő probléma a szíj elszakadása lenne, ebben a lánc strapabíróbb, ez egyértelmü....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #18531 üzenetére
A vízpumpa és a görgők tovább is elmennének, csak azért szokás egyben cserélni, mert ha mondjuk25ezer kilóméter után megint szét kell szedni a vízpumpa miatt utána 25e kilóméter miatt meg a görgő miatt akkor idegrohamot kapsz a 3X-os szerelési díjért.
Így egy költségen, kb-kicsivel jobban jössz ki mint ha 3x szereltetsz.Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
Basszus a fényező komám (Dodi már találkozott a kis Lupojával) elvileg kiköltözik osztrákiába. Hogyan lesz így olcsón szép piros féknyergem?
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #18534 üzenetére
szed szét szintereztesd le, vagy horgany
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #18534 üzenetére
Csináld magad mozgalom
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz #00809728 #18536 üzenetére
Az olyan dolgokat amihez nem feltétlenül értek szeretem szakemberrel csináltatni.
Bármilyen Pc-t, hűtést stb összerakok, de pingálni nem nagyon akarok nekiállni.
Bár elvileg csak piros kályhafesték vagy mi kéne. A másik fékem is azzal volt, és teljesen megfelelt.Pl: ilyenből a vörösre gondoltam. Ennek mennyit kellhet állnia/száradni? Meg gondolom több rétegben kell.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz FoBCRaistlin #18537 üzenetére
Szerk idő off: 15 percet ír, de nekem az kevésnek tűnik.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
aphra2
aktív tag
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #18537 üzenetére
Én a golfon csináltam meg Konkrétan ledrótkeféztem.
Befogtam a köszörű álványba a fékdobot odatartottam a drótkefét és fémtisztára csiszoltam.(el is kopott a drótkefe
A féknyerget meg leszedtem lerozsda maróztam és mehetett is rá a festék.
A kutya nem mondta meg, hogy otthon csináltam.
Én 3 órát vártam a száradásra.
1 napig pedig nem ment a kocsi, hogy a por meg minden féle kosz ne repüljön bele.Renault power
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #18537 üzenetére
Hy!
Gondolom rajta van a spray oldalán az utmutató.
Érdemes előtte kicsit felmelegiteni+lemosni higítoval...+ letarkarni a nem kivánt festett részeket. -
FoBCRaistlin
őstag
válasz aphra2 #18539 üzenetére
elöl 288mm hátul asszem 232mm vagy mennyi.
rob210: nos egy ilyen műveletnek én nem merek nekiállni.
Dodi72: nekem úgy tűnik fém színű a nyereg. Lehet nincs is festés rajta?
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #18542 üzenetére
nincs ha csak nem über brembo
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #18544 üzenetére
Hát azért legyél alapos az elökészítésnél...Mert ha utána lepörög akkor majd szivod a fogadat.De ez már egy másik topik.Jön a "guru" és lecsesz..
-
FoBCRaistlin
őstag
Nem tudom hallottatok-e ilyen cuccról. Tegnap egyik havernál jártam, és ő rendelt egy ilyet. Ha minden igaz 4-5K volt neki postával együtt. Csak egy okosteló kell hozzá, ezzel az appal és frankón működik. Luigivel csak egy gyors próba volt, és elég kellemes a cucc.
Sztem a hétvégén behangolom rendesen, és ha frankó akkor rendelek én is.
Hibakódot is tud olvasni stbstb.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
aphra2
aktív tag
válasz FoBCRaistlin #18547 üzenetére
Már évek óta van ez a cucc, csak eddig drága volt, 8-10k , az utóbbi 2-3 hónapban ment le az ára, ha van hozzá progi akkor tökéletes hibaolvasásra, törlésre, diagra, ABS-re, légzsákra nem, csak ha néhány láb át van kötve, legalábbis fiatnál.
Szerk: jah még klíma tesztre is jó.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz aphra2 #18548 üzenetére
Azt gondoltam, hogy régebbi az anyag, csak hát zöldfülü vagyok kocsival kapcsolatban.
Bár havernak van, és sztem bármikor kölcsön adja, de ha 4-5K-ért megvan, akkor sztem rendelek én is majd egyet. Kár, hogy írni nem tudTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #18549 üzenetére
HA a haverodnak van akkor szerintem tök felesleges venni.
Mi is 3-an összeálltunk renaultosok a haveri körben és vettünk egyet.
Felesleges mindenkinek venni egyetRenault power