-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
RohamDroid
aktív tag
Na Szigetszentmiklós>Kispest = 1,5 óra
Kispest > Újpest > Kispest = 2 óra. Menekülő útvonalakkal nem mohabávalGratulálok Andrássy környékén szart se lehet csinálni letaposott hó meg latyak tarkítja az utakat. Egymás arcába bsszuk a latyakot egy élmény ... -.-"
Audis meg BMW-s meg versenyzik mert ők a rajok de csúszkál mindkettő. Lámpánál közéjük értem hát persze hogy nyári gumi volt rajtuk...... Nem értem minek vesznek ilyen autót. Ismerősömnek is RS6 Audi de se tankolni se papucsra nincs pénze azt télen bkvzik.
Felháborító hogy le esik egy kis hó és a sok idióta és az útkezelő szervek összefonott technikával ronjták az utakat és ölik az ember így is kevés idegét.
[ Szerkesztve ]
Üdv.: Csaba
-
VR6-Fan
veterán
válasz RohamDroid #36002 üzenetére
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
RohamDroid
aktív tag
válasz rob210 #36004 üzenetére
hát igen..
De a legjobb ebben a zenében hogy Oláh nagyszerű ibolya amikor mondta hogy ő írta és azért mert jaj mert Magyarország és ez az ő hazája és ő imádja és stb nyálfolyás szar. Mentem külföldre, és meghallottam ugyan ezt a zenét Alegria címmel, ugyan ez a hangszerelés ugyan ez az ének szöveg is hasonló. VICC !!!
Hülyének néz egy egész nemzetet a szarjával.
Üdv.: Csaba
-
rob210
nagyúr
Sokkal témába vágóbb kérdésem van.
Mi a különbség a 101lóerős 1.4-es fabia és a 68 meg ezerféle lóerős 1.4 es fabia között?Szívó mindegyik és más a hengerfej meg a befecskendezés, vagy a 101 lóerős kapott valami hajszárító légbefúvót?
Renault power
-
RohamDroid
aktív tag
válasz rob210 #36006 üzenetére
Lehet hülyeség de ugye az én feliciamban a régi 120as skoda blokk van és arra vannak rárakva az új kütyük.
Kerestem vezérműcserés videókat hogy mégis mi hol van egyátalán, és akkor láttam hogy van olyan 1.4 fábia aminek ugyan ez a motor a lelke némi átalakítással.[ Szerkesztve ]
Üdv.: Csaba
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #36017 üzenetére
Sokat eszik, de legalább nem megy. Cserébe tartós és olcsóbb fenntartani. Láncos motor még az 1000mb motorjából kifejlesztve. Egy őskövület, de az atomtámadást is túléli.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
RohamDroid
aktív tag
válasz Mágus2 #36018 üzenetére
Multkor beszélgettünk arról, hogy a lánc cserés lesz egy idő múlva ha vika gyártmányt vettem. Na kiderítettem hogy nem az zsírpapiros skodás cucc.
Amúgy valami bmeg van a kocsival.
Fogy a vízecske.
Nem gőzöl, nem folyik se a hűtő se a fűtő radiátor se a vízpumpa. Az olajszint nem emelkedik.
Sehol sincs fagyálló szag. De elég rendesen fogyiKol a víz belőle. A termosztátom rossz, ugyanis állandóan nyitva van a héten fogom kicserélni.Jelenleg uniós szabványú kartonpapír van benn
Üdv.: Csaba
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #36020 üzenetére
HA sehol semmi folyás nincs, akkor az bizony tömítés a hengerfej alatt. Kartonpapírt tegyél a motor alá éjszakára, és kiderül.
A hűtő szokott lyukas lenni az oldalán, arról lefolyik a hűtő alatti kereszttaróra, onnan lecsöpög a légterelő lemezre, onnan meg az útra. Aki tudja hol és mit keressen az megtalálja. A hűtő alatti lemezt meg kell szártani, törölni szárazra, másnap ha nedves, akkor meg is van a hiba.
tomcsi23 a 100 lovashoz képes írtam azt, h nem megy. Teljesen elegendő forgalomba.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz RohamDroid #36020 üzenetére
Nálam is k.papír a megoldás.
Tomcsi: még nekem is furcsa.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #36024 üzenetére
Jól van, ezt megjegyeztem.
-
válasz Mágus2 #36018 üzenetére
Nekem ilyet ne mondj hogy tartós! 365+1 nap és hengerfejes lett a 0 km-s garanciás 1.4 mpi-m! Életem első és utolsó új autója! Persze hogy a márkaszerviz nem akarta garizni: mer'hogy én biztos hajtottam mint állat...na ja. Viszont 4 ember nyáron klímával a kéziféket röhögve túlszárnyalta, és volt 10+ literes fogyi. Egy marék lepke sajnos, még az én pedállehelő stílusommal is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Mágus2 #36027 üzenetére
Na ja, mert most meg a melós hibája mi? Szimplán a felfúrt hengerfej nem volt jó ötlet. 2 emberrel lehetett volna használni normálisan, de az hogy Szeged-Győr-Szeged, 2004-ben 10k forint volt, kicsit szem-csípős...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #36029 üzenetére
Ezek a vasak érzékenyek erre, hiába, aki a német technikához van szokva, az ne vegyen skoda motoros autót.
Én 2x voltam a tengernél fater 1.3-as MPI feldájával, de annak az utazója 120, ha ezt nem tudja valaki felfogni, az alatt széthullik. 120-al a világból kivisz, lehetett 150-el is menni vele, de sem biztonsági, sem tartóssági szempontból nem ajánlom senkinek ezt a tempót. Gondolom egy párszor megnyaggattad 140-el. Szóval a Te hibád. Kézifékkel 4 ember alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #36031 üzenetére
Mármint hol kellene gőzölnie? Kipuban? Ahhoz már nagyon ennie kell a vizet. ELőbb nézd meg a motor alatti karton-teszt alapján, h tényleg nem ereszt sehol a rendszer. Legjobb ha valami nagy kartotnt leterítesz alá, h lásd a foltokat amit hagy. Sok esetben észre em veszed, h szivárog. Elsődleges gyanusított a hűtő, rögtön utána a vika vízpumpa vagy a csatlakoztatott csövek.
Ha ezek izárva, akkor lehet levenni a hengerfejet.
-
RohamDroid
aktív tag
válasz Mágus2 #36032 üzenetére
Az a baj, hogy karton tesztet csináltam 2 napja este amikor még száraz volt az idő, és reggelre nem volt alatta semmi szal valszeg az lesz a baj. Viszont nem eszi jobban tehát nem változik az szomja a fagyállóból de 4 5 nap alatt eltünik egy fél tartálynyi és nincs kedvem venni még egy 5 literes adagot.
Munez Ma nagyon harapós kedvében van
[ Szerkesztve ]
Üdv.: Csaba
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #36022 üzenetére
Utólag belegondolva, a sima 16V is jobban ment az MPI-hez képest. Olyan, mint a kicsit ellustult, meg egy rendesen kikormolt verzió közti különbség. Ezt anno betudtam a nagyfater "vezetéséhez". A 100 hp meg igazán meglódította a kasztnit, "kegyetlenül ment", előzni is lehetett vele rendesen.
(#36024) FoBCRaistlin
RohamDroid: nem lehet, hogy az ablakmosó vízszintjét nézegeted?
Kézmeleg állapotban nyomkodd végig a csöveket, hátha az ereszt valahol. Anno E36 szivatott ezzel, egy kis repedés volt a csövön, pont a motor felett. Amikor felmelegedett a víz, megnőtt a nyomás, elkezdett ereszteni, pont rá a blokkra. Ami ugye meleg volt, a víz meg huss, elpárolgott. Sehol egy vízcsepp, semmi nyoma, de ott is folyogatott. Aztán végignyomkodtam a csöveket és egyik részen elkezdett sziszegni.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #36036 üzenetére
Lehetséges. Bár elég sok az a fél tartály 4-5 nap alatt. Ennyit illene észrevenni, ha valahol ereszt a rendszer.
A kiegyenlítő tartály fedele zár rendesen? Nyomás alatt tartja a rendszert, melegedés gondolom nem tapasztalható -5 alatt. Az olajban nincs emulzió, és a víz sem olajos akkor vagy kifolyik, vagy elégeti -kinyomja a kipufogón. Máshová nem léphet le a víz.
-
RohamDroid
aktív tag
válasz Mágus2 #36038 üzenetére
Igen valahol el kell tűnnie. Szerintem zár. Próbáltam tegnap fél meleg motornál kinyitni sziszegett rendesen. Fülemet közel téve hozzá nem szuszog amikor zárva van. De az is benne lehet a problémában. Van otthon szerelő akna így rendesen alá tudtam nézni a dolognak, vízpumpa nem ereszt a csövek sem eresztenek, a radiátornál se eresztenek a csövek. Marad a tömítés gyorsan rendelek is egyet. Valami márkát esetleg ajánlotok ? nehogy megint szart vegyek. Mert ahonnan rendelem ott csak VIKA van.
Ma barangolás közben Mintha láttam volna egy Skoda boltot a Tatai úton. Nem tudja valaki hogy nekik van webshopjuk ?
Amúgy a Radiustól szoktam hozatni a cuccokat.
Nem tudom hogy szabad e reklámozni ha nem akkor törlöm a hsz-t
tomcsi23 Na ezt majd megnézem. Az a baj hogy itt minden cső meleg vagyis csak langyos mert a termosztát nem zár el... A hét végén jön meg az új termosztát.
[ Szerkesztve ]
Üdv.: Csaba
-
ESP
senior tag
Hihetetlen milyen jó cucc ez az
ESPASR vagy kipörgésgátló mifene.Ott ahol én csak kaparásztam kolléga simán feljött
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
MunezXBK
nagyúr
válasz RohamDroid #36034 üzenetére
Nemnem, anno nekem is ott szökött meg a víz.
-
tomcsi23
veterán
válasz RohamDroid #36039 üzenetére
Azért legyen langyos, hogy ne égesse a kezed, valamint normális rugalmassága legyen a csőnek is. Ne a -10-ben kezdd el átnyomkodni.
ESP: pedig jó az ESP is (ilyen nicket választani vazze.. ), egyszer már visszarakott az ívre, amikor a gumis magától fújta fel a gumit. Akkor örültem neki, hogy van benne, pedig már láttam a korlát nyomát az oldalán.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
FoBCRaistlin
őstag
Most ebben semmi túlzás nem lesz.
A ház előtt soha nem takarítják a havat.
Megvettem a kocsit, ráment a téli gumi, leesett a hó.
Orrba szájba nem tudtak elindulni a ház elől. Na mondom én is szívni fogok.
Beültem, semmi takarítás magam előtt.
Beraktam 1-be, finom kuplung (holott kevláros) Ibike takk-takk-takk, mindenféle pörgés csúszás mászás nélkül kijött.
Sehol nem volt gondom se a be se a kiállással. Szóval az elektronikája+gumi nálam nagyon pöpec.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
ESP
senior tag
válasz FoBCRaistlin #36046 üzenetére
Itt egy elég meredek feljáró van, nuku takarítással.
Neked milyen gumid van?
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
-
FoBCRaistlin
őstag
a királynék városa nem éppen az azonos tengerszinti magasságról híres, illetve a nagy melegről de simán járkálok a városban bárhol.
Röhögni fogsz, a frankó nyári gumihoz képest egy nevetséges télim van, de eddig tökéletes.
Matador Mp59 Nordicca.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX