-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoBCRaistlin
őstag
Üdv Urak!
Mostanában ugrottam bele a PDTDI témába, szóval elég noob vagyok még. (előre is sry)
Adott egy 2004-es Ibiza PDTDI Sport gyári 130Ló. Meg van picit chippelve kb 160Lóra.
Annyi lenne a kérdés, hogy ezzel a beállítással (nyomaték többlet miatt) pariban van, vagy esetleg le is nyomja a gyári Ibiza Cuprát?Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz dízelracer #13653 üzenetére
Ok, az tiszta sor, hogy abban vannak az igazi sportos cuccok, de én mondju egy sima gyorsulásra gondolok.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz dízelracer #13655 üzenetére
Sajnos arra még várhatok nyárig
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #13657 üzenetére
De ebben az esetben mind2 kocsi diesel
A Cuprában is 1,9Pd van, meg a Sportban is.
A Cupra 160ló gyárilag, a Sport chippel 160.
A Cupra 330Nm, a Sport 310, cshippel ~390-400.Hallgatlak a 160Le-s chipről
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #13659 üzenetére
Semmi gáz! Mielőtt jobban nekifeküdtem a témának, én is azt gondoltam volna, hogy ha Cupra akkor benzin... hát tévedtem
Igen, az értékeket csak saccra mondtam, elvileg lett méretve, gyakorlatilag messziről jött eladó azt mond amit akar.
Gyorsulásából tudok csak kicsit következtetni, mert az jóval a gyári értéken belül van.
Azt hiszem 100%-ban nem ugyanaz a motor, de csak minimálisan térhet el.Sajnos várnom kell pár hónapot mire igazán lehet majd "tesztelgetni"
thx!Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #13662 üzenetére
Sajnos mint mondtam nem értek egyelőre még hozzá, de akitől vettem az íratta bele anno.
Állítólag valami gyárilag kiadott progit toltak rá. Persze az igazi a beméretés lenne, vagy inkább egy 1Vs1
Tényleg nem tudom mennyit tudhat most, de pl havernak Fiesta ST-je van, és rühelli az olajkályhákat (egy laza hmm-öt is nehéz kihúzni belőle), de ő is elismerte, hogy simán legyorsulná az St-t. Gyári adatokat összevetve a sima sport Ibiza, gyári értékekkel pedig lazán kikapna tőle.Ha jól tudom a 2002-2008-as Ibiza Cupra az a diesel.
Azért ezt vettem, mert ez még belefért anyagilag, és nagyon jó állapotban van. Egy hasonló állapotú Cuprát nem tudtam volna megvenni.VR6-Fan: Igen, a számok, főleg az elméleti számok szépen hangzanak, de a lényeg az aszfalton fog látszani
Nekem is benzines a lelkem, de egyelőre csak kamillázok egy Daewoo Racer után, hogy ez a kályha hogyan megy.
Egyik kedvencem mellesleg a VR6-ok hangja...
Persze Eleanor az etalon.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #13666 üzenetére
Igen, a hang gyönyörű. A vezetést élvezem a kályhával is, csak szerezni kell füldugót.
tomcsi23: Verda tetszik, vannak egyéb dolgok is ami miatt egyáltalán nem bánom. Igen, sokadlagos az ereje, csak kíváncsiskodok.
Vannak elég kellemes téli gumijaim is, de azzal nem az igazi. Illetve az útviszonyoktól tartok kicsit.Nem utólag kérdezek, mert ez csak érdeklődés, ha lenyom a Cupra akkor sem fogok sírva másik kocsit nézni
Dodi72: Annyiért nem mernék tankolni bele
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz dízelracer #13672 üzenetére
Milyen rendszer lenne? Gondolom jó olcsó...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz dízelracer #13674 üzenetére
figyelek...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #13684 üzenetére
Annyit tudok eddig, hogy a V-power benzinnel semmi gondom nem volt, haver St-jében még ki is jött a racing 100-as benya előnye.
Már korábban elhatároztam ha izmosabb kocsim lesz, akkor abba semmilyen anyagot nem fogok spórolni.
PD motorral nem merek amúgy sem rizikózni.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #13686 üzenetére
Igen, én nem is tankoltam 100-ast, bár ha izmosabb kocsim lett volna, akkor azt kapott volna.
Elgondolkodtam már a dolgon, hogy megéri-e vagy sem.
Sajnos van ismerősöm egyik kagylóson, és mesélt már cifrákat...
"kevés volt a kúton a benya és lestoppolták a tacskós tartálykocsit..."
Ahol most lakok is van ismerős, sztem rá is fogok kérdezni szépen.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
-
FoBCRaistlin
őstag
na most már tényleg nem tudom jó-e a Vpower Diesel vagy sem xDDDD
vagyis, hogy van-e értelme...[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #13710 üzenetére
na ez az amit nem merek nagyon megtenni.
lehet túlságosan is fosok a PD motor miatt.
eddig semmi gondom nem volt a kagylós benzinnel, sőt ahogy korábban írtam haver St-je nyomatékosabb a Racing-től.saguaro: csúcs benya alatt csak a Vpower Racing-et érted, vagy a Diesel Vpower is az. (mármint amit mondtál, hogy nem a MOL hozza nekik, hanem "saját" cucc).
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz saguaro #13715 üzenetére
Ok, felmegyek Veszprémből oda tankolni
A mezei kutas kolléga tudhatja, hogy melyik üzemanyag honnan jön/mit tesznek bele?
Csak mert régi jó haver, tuti elmondja a frankót.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
Üdv Uraim!
Sajnos a korai örömökre most itt egy bosszúság is.
Ma reggel vettem észre, hogy a bal ajtóm nyitva... mondom magamban mi a szösz nem zártam volna be?!
Rányomok a nyitó gombra, nyílnak az ajtók. Rányomok ismét a gombra(ez zárja is) bezárnak az ajtók, de a bal ajtó visszanyit...
X-szer elismételtem a nyitás zárás műveletet, de csak visszanyílik az ajtóm.
Talán 1x vagy 2x zárt be rendesen.
Ha kulccsal akarom zárni, akkor is csak a bal ajtót vezérli.
Gyors keresgélés után ajtó mikrokapcsoló hiba lett a gyanús.
Ez lehet a gond?
Hívtam a gyereket akitől nemrég vettem a kocsit, azt mondja nála csak néha nem szokott felkapcsolódni a beltéri fény, amikor nyitja a bal ajtót, de a zár mindig működött...
Mit lehet most tenni?
Thx!Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #13724 üzenetére
Kint áll a ház előtt, és voltak fagyok rendesen.
De amikor fagy volt, akkor nem csinálta (vagy csak nem vettem észre).
Mit javasolsz? Én is játszam el ezt a kihúzott kilinccsel ajtó csukós tesztet?Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #13726 üzenetére
Ha becsukom, és rányomok a zárásra, akkor elalszik a belső fény.
Ha kinyitom az ajtót, akkor felkapcsol a beltér világítás.
Zárat mivel? Kontakt spray vagy jégoldó?
Szóval elsősorban fagyás lehet a baj, vagy kosz inkább?Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #13728 üzenetére
Thx Uram!
Most gyorsan hazaugrottam, megnéztem ezt a mikrokapcsoló dolgot.
fogom a kilincset, tolom be az ajtót, kattan mint kb amikor egy egérrel klikkelek.
Mind2 ajtóban ugyanúgy kattan. Záráskor lekapcsol a lámpa, nyitáskor fel.
Jégoldóval tudtam csak most befújkálni, illetve kitörölgettem a zár rész ronggyal.
Most 10ből 3-4X zár be, a korábbi 1 helyett...
WD-t kapni fog mindenképpen.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #13731 üzenetére
Hopsz... ez a gy ty mindig gondot okoz xDDD, meg most kicsit idegbeteg is vagyok.
A tünetek alapján, akkor inkább kosz mint mikrokapcsoló hiba?szerk: közben látom meg is válaszoltad.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kickass #13733 üzenetére
kösz az infót, sajnos nagyon macerás lenne lebontani, illetve egyedül neki sem állok.
Sajnos a pc-kkel ellentétben a kocsikhoz nagyon nem értek, szóval marad a WD40-el agyonfújkálás. Remélem kimossa amit kell, illetve azt remélem leginkább, hogy csak ki kell mosni a koszt...Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kickass #13737 üzenetére
thx, bízok a legjobbakban.
más: csak, hogy jó legyen az élet.
a gyújtáskulcsba beépített kp zár vezérlő-re meg se mukkan a záram...
van a kulcson egy kis visszajelző led. annak a villogásából lehet következtetni valamire?
pl lemerült az elem vagy bármi ilyesmi?Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #13741 üzenetére
Wááá, ne mond már... fákk, kezdek tiszta rosszul lenni.
Ha nem lesz elég egy elemcsere felkötöm magam már ténylegszerk: azt nézem, lehet hogy meg kell próbálni újraprogramozni?
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz FoBCRaistlin #13740 üzenetére
WD40-el pofánfújtam a zárat is illetve befújtam a kallantyúnak is, az ajtó alján lévő kis elvezetőből folyt ki.
Semmi változás
Lehúztam az akksit is, vissza, ugyan az...Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
Egyik szakitól olyat hallottam, hogyha teljesen le van merülve a kulcsban az elem, akkor is csinálhat ilyen hibát a riasztó zárja.
Ez lehetséges?Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz dízelracer #14110 üzenetére
havernak egy 1,4 PD van kicsit megpöckölve...180-ig elég sok géppel tud menni.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz #00809728 #14135 üzenetére
Akkor simán lehet a havercsótányom
Karosszériás/fényező a srác, egy kis ezüst PD lupo szépen megcsinálva, és megy mint a barom
Ahogy ismerem havert még benne is lett volna egy kis keménykedésbenTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #14139 üzenetére
Ja, meg ott van kint 2x is a 70-es tábla xD
Nem szoktak ott méricskélni?
Én is várom a nyarat/meleget Ki kell kormolni LuigitDodi72: Jó az a Lupo, de az Ibizámmal sem tud mit kezdeni, nem egy Leonnal.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #14158 üzenetére
Sajna az nem valósítható meg, mert chippel együtt vettem.
Dodi72: közben rájöttem.
Ír PD-t és CR-t is a Wiki. Ezek szerint lehet választani?! De akkor az oldal is feltüntethetné a PD-t is...
Vagy 2010 előtt volt PD-s utána meg már csak CR?[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #14160 üzenetére
semmi jóra nem számítok már...
elég sok a gondom a géppel mióta megvan... és még csak nem is a motorjával :S
ha nem élvezném annyira a vezetést vele, akkor már felgyújtottam volna az eladóval együtt.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #14162 üzenetére
ha emlékszel korábban volt szó a zárról/mikrokapcsolóról.
most elvileg ki lett cserélve a mikrokapcsoló, már nem nyit vissza az ajtó, de nem is reteszel... illetve a bal index fent marad 30 mp-ig (bár lehet csak a riasztót sikerült öcsémnek elállítania).
2: fura hangokat hallottam a motortérből, kiderült a generátor szabadonfutó beállt. Ok mondom legyen cserés, majd leverem az eladón. Csere közben kiderült ferde a generátor tengelye, rángatja az ékszíjat is. Meg lett jobban nézve, látszik rajta, hogy pofára lett ejtve valamikor
3: behajtható motoros tükrös... néha kihajtásnál gondol egyet és a bal tükör továbbfordul kifelé. Gyújtás le/vissza után beáll rendesen.most így hirtelen ennyi.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz #00809728 #14164 üzenetére
Gondolom elég sok tütü ki lett már pipálva lámpánál stb...
Megadják neki a kellő tiszteletet?Szeretem én is a leonokat, bár nekem sokáig nem tetszett az mk2, hanem csak az 1, de idővel megtetszett.
Kíváncsi lennék mit tud.
Merre laksz amúgy?[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX