-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8999 üzenetére
Azért ezek még nem fogyasztottak olyan veszettül keveset mint a közvetlen befecskendezésesek.Lehet valamennyivel lejjebb vinni de nem hinném, hogy 6liter alá lemenne városban.Nameg ki kell használni a motor mind az 54lóerejét mert különben folyamatosan ledudálnak.Nem valami fürge verda.
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #9001 üzenetére
a srácnak havi 3k-val lenne olcsobb a tankolás mint egy 16V-vel (7l-s vegyes a dizelnek és 9l-es a benzinesnek, 300 benga-315gázolaj)
de 54 vs 139le
aztán egy GTI-re még a hobby biztosítást is ellehet sütni, az meg évi max 30k...."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #9002 üzenetére
Ez van, ez ilyen.Vidékre például ideális lenne az 1.6D nem kell 300méterenként megállni majd újra elindulni, beállsz egy laza 80as tempóra és 4,5-el elgurulsz a végcélodig.a másik meg, hogy komplett motort 20ezerért lehet kapni hozzá.Váltót szintén kb annyiért.Bármi beszarik tonnaszám van hozzá alaktzrész nevetséges áron.Ezért szeretem a kettes golfokat.Meg azért mert ennek még autó formája van .
Ha feltételezzük, hogy a szabályokat betartva közlekedik valaki akkor a fogyasztás legyen mondjuk 6,5l városban 4,5l városon kívül.Az 50-50% esetén vegyes üzemben 5,5l/100km.Az nem rossz annyira szerintem.De ha 100% csak városban megy akkor is megáll 7liter alatt.Kopott füstölős elhanyagolt motorok esznek 7-et.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz fekeandras #9004 üzenetére
Amúgy nem lenne nálam hosszú életű egy dízel, a vezetési stílusom alapból nem passzol össze egy dízel autóval. Bár a fogyasztásom is ennek köszönhető, ettől magasabb az átlagosnál.
Nekem most a szar 1.8 8V 90 lovas verzió,úgy eszik 9- 9.5-et ,hogy se egy szívató se egy semmi nincsen rajta, se beállítva nincsen semmi se. ez vegyes fogyasztás, ebben van város és ország út is 60-40 % -ban, az országúton általában felbasz valaki agyilag és 3.-ban 4-ben előzök végig és tolom neki. Ez van szezonban amikor dolgozom.
Ősszel,télen és tavasszal baromira keveset autóznék, mert 1. a munka egyelőre itthon lesz, néha meg elmegyek hosszabb távra az meg csak belefér majd.
Egy dolog miatt félek a GTI-től, hogy az viszont nagyobb valószínűséggel fogom felcsavarni valamire. Csak egyenes úton szoktam "gyorsan" menni, meg néha gyorsulgatni úgy magamnak...Nem tudom merjek-e venni egy ilyet.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz fekeandras #9007 üzenetére
egy darabot nem láttam még soha egész életemben ilyet
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
az elégé elkerekített érték.
nekem 7,8l a vegyesem, városban 8, ország úton akár 6l körül is.
ha 3.-4.-be szórakozok országúton akkor 13-14.
2,8-as V6-os is meg járja a régi 7-esen (tehát fehérváron keresztül) az érd-balatonfüred távot (102km) 8,4l-ből.
nekem 805kg van a forgalmiban reálisan 870-900 a menet kész tömege.
fekeandras:1,6D ember kínzás manapság azért
GTI meg soha nem gázoznék, mert GTI és mert berakod a tartályt a csomiba és vége is a csominak
ill a 8V szerintem annyira nem nagy kaland, mert a 2-es már nehéz a 110le-höz, de az sem lép rosszul azért.
m3tr0:egy jól beálított K-fej (vagy is inkább fogalmazzunk úgy hogy nem elállított) simán hozza ezt az értéket, de ha ügyes vagy akkor 1lityivel is alá tudsz menni.
illetve ahhoz hogy haladjon nem kell kinyomni a szemét
ésszel kell vezetni nekem is mondták hogy össze fogom törni, raktam is már keresztbe úton, de még itt vagyok a kocsi se lett leamortizálva, jobban félek hogy 1-1 parkolásnál meghúzom mint hogy nyomkodás közben, persze nem is esztelenül kell nyomkodni neki, nyomkodni is csak tisztelettel, nem jaszkarizni kell már ezekkel a gépekkel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #9014 üzenetére
nem a 100+ loj a gond hanem hogy régi és kevés benne a vehemencia, az ilyen 1000kg@70le-s benzinesek kicsi turbos dizelek nem rosszak azoknak akik csorogni szeretnek csak a forgalommal, de azért váljuk be 1,6 kamrás szívó D 54 kopott lóval meg 900kg-vel a vállán elégé kevéske, manapság
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
városban elgurulgatok 8-8,5-ből úgy hogy tologatom néha 1-2-ben.
a V6 200le-vel meg városban hidegen 10l szigorúan melegen egész nap városban 9, de az alá már tényleg lehetetlen,
vegyesben az is elgurulgat 8l-ből.
turbos ként(300le) meg +1l, ha ésszel van használva de 24km alatt meglehet etetni vele akará 12l mol evo-t
szal egy bizonyos szintig a fogyasztás csak is láb függő.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
válasz VR6-Fan #9019 üzenetére
De ne hasonlíccsunk má gyári kocsit építetthez.Mert az s8-ban még van mégeccerennyi tartalék,mint amennyi van benne,főleg ha túrósítod.
No offens,nagy rispekt meg minden,hogy megépítettétek,de ménem egy épített hasonló kocsival hasonlítsz?Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #9021 üzenetére
szvsz mert az épített kocsiknak tán valahol anno mikor ezek a tuning hullámok elkezdödötek ez volt a lényegű.
am off korz azért is írtam hogy 200-ig mert onnantól neki ott van a súly/futómű/fék ami messze menőkig jobb.de tudok hasonlítani neked csepp kadetthoz ami 11 tetjét megy 400-on (cx20le-t kicsit meg resszelve meg 800kg max)
akkor 170-ig úgy ment mint a kadett (0,5-el fújva, teljesen gyári szívó ECU-val), azóta 1barral van fújva meg reszelve lett az ECU-n is, de még mindig nem elégé van kihasználva.
vagy hozhatok 220le-s TDI bora-t is ami 190 körül kielőzve olyan mint ha én előznék 100-ről 3.-ba egy 90-el haladó másik autót
és miért nem ezekkel kezdtem, mert aki nincs benne egy csöppet se annak írhatnám az hogy cx20le-t csepp kadatt vagy 220lovas TDI
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
sziasztok lenne egy kérdésem:
adott egy Skoda Fabia 1,2 12V 64ló 112Nm és ebből szeretnék chip-el 70ló 123Nm, vagy 75lót ?Nm
éreznék különbséget erőben állítólag még a fogyasztás is csökkenne,
ennyitől változik a motor élettartama? mennyi legyen inkább 70, vagy 75 és miért
a kocsi 3,5 éves 30e KmEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #9032 üzenetére
szervo/villanyablak/ABS nélkül a szívó D kb olyan nehéz mint én ~870kg a menet kész tömege.
persze+sofőr+cuccok.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #9034 üzenetére
jah lekönnyiteni a a hajtokarokat/dugokat/lendkereket.
grammolni a főtengelyt meg a vezérmű tengelyeket, szelepjárat tágítás.
és fől rakni rá 3 motorkarbit
és kapnál egy 120le-s vinnyogó csattogó varrógépet
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
mokus1
addikt
[link]
Akkor már kapjátok el ezt
Elég jól megyeget -
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #9043 üzenetére
ennyi pénzből GT35RS/RS2-es dugók-hajtókarok/VEMS/700ccm-es injektorok/speeres 6 gangos seat cupra váltó/S2-s fékek/meg a díszítés.
és akkor a 140le-ből nem 240le-t csináltam, hanem 500-550le-t.
egy bizonyos szint felett a szívó tuning szerintem badarság, vagy élet mód
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
gaben
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudja esetleg valaki,hogy milyen az út minősége Szolnok-Kőröstetétlen-Nagykőrös útvonalon?Mostanában autóznék arra...vagy válassszak más útvonalat?
THX! -
rob210
nagyúr
Ha olcsó autó kell amit lehet ütni vágni és megy is meg keveset is fogyaszt akkor skoda favorit.
Az az autó nállam annyi mindent kibirt, hogy néha már én is csodálkoztam rajta.
Költözködés lakásfelújítás, egyszer kétszer meg is feneklettem vele.
Még is mindíg hazavitt
Olcsó fentartani komolyan fillérekért van hozzá alkatrész.
Bontóban mindent megtalálsz hozzá.Ha szeretnél kicsit kényelmesebbet akkor a 93-as évjárat utánit vedd.
az mondjuk igaz, hogy erő nincs benne, tehát 4 esben lehet vele "húzni."
Az 5 ik csak azért van benne hogy a 135Km/h ás végsebességét elérje.
A motor láncos elnyűhetetlen.
Ha az olajcserékre figyelsz akkor nagyon hosszú ideg a társad lesz.
Ráadásul a 94 es sorozatból van napfénytetős centrálzáras sorozat is.
Én csak javasolni tudom, ha olcsó autót akarsz.(jah és a 94 es évjáratban már a VW kijavította a hibákat az már egy skoda VW kombó)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
fekeandras
őstag
Ádándi rally-cross pályán történt csoportos bohóckodásból összeraktak egy videót.:
[link]
Jó a zene választás, illik a látványhoz. -
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #9048 üzenetére
hajj az E30-as elnézve kell a brigádnak egy RWD 1-es golf még is, de jó hogy ismi vett egy S8-at lehet az kerül bele
amúgy filinges vidi
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
Régi 1.3-as escortban is azért volt az 5., hogy az utakon a tempót tartsa, de 4-esben többet ment végsebességre.
Ja, favoritban van 1.6-os is, egy volt főnöknek olyan volt cégesként, hát az repesztett keményen.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Fujifilm X
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Sweet.tv - internetes TV
- Nők, nőügyek (18+)
- Ukrajnai háború
- Spórolós topik
- Jövedelem
- További aktív témák...