-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
mmdms
addikt
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő csere hibakód olvasással és egy-két ezaz állítással 150 €-ba fájt. Szerintem nem is sok, főleg úgy hogy az anyag került 120-ba. (b5passattdi)
Most öröm és bódottá, mert egyetlen hiba volt a tárolóba, valami olajhőmérséklettel kapcsolatos, azt mondta a szerelő ez nem is biztos hogy rossz, következőre megnézzük visszajön-e.
Hát ennyi. Köszönöm a figyelmet, húztam melózni.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Yahoo
aktív tag
-
Khaosz55
addikt
Lehet hülyeséget kérdek, de a 2.0 TDI 150Le az nem láncos vezérlésű igaz? Régen tudtam hogy kizárólag bordás szíj, viszont a mostaniakat nem tudom.
-
kadam93
csendes tag
Sziasztok!
Van egy vw golf 4-em 97-es AHF-es motorkóddal. Gyárilag nincs benne tempomat, viszont én szeretnék bele tenni. Az lenne a kérdésem, hogy számít, hogy milyen kart veszek hozzá vagy mindegy?
-
-
TaaT
veterán
-
Khaosz55
addikt
Még egy kérdés, tegnap egy 500km-es útról értem vissza, végig autópálya. Amikor megállítottam az autót még percekig valamilyen elektromos motor hangját véltem felfedezni a motorház alatt. Nem a ventilátor volt szerintem mert kicsit kerregett. Ez a turbó visszahűtő egység (szivattyú) lehetett?
-
veterán
"kinyomom a kuplungot felpörög a motor"
Nem szabadna felpörögnie szvsz, ezért kell a kuplung-érzékelő. Ilyen jellegű felpörgést csak úgy tudtam valaha is produkálni, ha felengedett kuplung mellett üresbe löktem a váltót.
@Khaosz55: az én Golfom is sziszeg-szuszog-kerreg leállítás után, fura. Egyik előző autóm sem csinált ekkora zajt magában. A konkrét zajforrást nem tudom. Tippem: visszaereszti a nagynyomású körről az üzemanyagot (nálad dízel, nálam benzin), langyos motor mellett is csinálja.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz focvis #113016 üzenetére
Anno amikor azon ment a találgatás itt a topikban hogy melyik négyesgolfba lehet tempomatot rakni, írta valaki hogy bizonyos 1.4 16V-be nem lehet. Mert nincs benne ez a cucc. Enyémbe bele lehet, és bele is lett rakva, így nem ástam bele jobban magam.
De majd jön valaki aki ért a témához és megmondja a tutit.
Give them hell Ukraine!
-
Khaosz55
addikt
válasz focvis #113016 üzenetére
Élőszőr azt hittem, hogy ez ventilátor lesz, de szerintem nem az elektromotor hangja van. Majd megkérdem a VW-nél. Vagy lehet valaki meg tudja itt mondani.. Mondom én csak pályázás esetében halottam.
Ja még 1dolog ami nekem újdonság. Ha lenyomom a gázt teljesen akkor a vége előtt kb 1/4-el van egy pont ahol kis ellenállása van, de ha rányomok akkor lehet padlóig benyomni. Ennek mi a funkciója ? Többlet energia? Gondolom azért van, hogy folyamatosan ne legyen használva úgy.
Ja és pályán hosszú távon a távolságkövető tempomat az isten ajándéka. Fékez - gyorsít, követ egyszerűen tökéletesen.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Khaosz55 #113019 üzenetére
"Ja még 1dolog ami nekem újdonság. Ha lenyomom a gázt teljesen akkor a vége előtt kb 1/4-el van egy pont ahol kis ellenállása van, de ha rányomok akkor lehet padlóig benyomni."
Kick-down a feature neve, automatákból jött, néhány limiter funkciót tudó tempomattal rendelkező autóba is berakják. Automata váltó esetén ez a padlógáz, üzemmódtól függetlenül visszavált a legsportosabb mód szerint, bekapcsolt limiternél pedig ezzel lehet túllépni a beállított limitet, ha olyan helyzet adódna.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz F_Zolee #112999 üzenetére
Attól, hogy nem takarja el, de az ujjadat rajta tartod - lásd tc Golf 4 használtteszt.
Bőröző szett pl ilyen. Ha nincs affinitásod hozzá, szerintem is egyszerűbb keresni egy szakembert.
-
veterán
válasz Khaosz55 #113019 üzenetére
Én elektromos szivattyú hangjára asszociálok.
+brumi: manuális G7-ben is ilyen határozott ellenállás van a gázpedálút végén; most már legalább értem, miért tettek bele "kick down" kapcsolót - a sebességlimiter miatt.
G6-ban nem éreztem ellenállást, az csak sípol, ha túllépem a beállított tempót. G7-ben nem használtam még ezt a funkciót, azt se tudom, hol kell bekapcsolni. Tempomatot is nagyon ritkán kapcsolok.
[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
válasz K Norbi #113025 üzenetére
Persze, át kell tenni de nem egy nagy wasistdas...kettőt kell csavarni a rugón óra járásával elletétesen, úgy hogy rajt a kulcs rész talán ez a legnehezebb része. Van videó is.
Viszont ha rendeltek akkor rendeljetek hozzá matricát is mert az nincs hozzá. (Drágább mint a kulcs vicc)
-
lenko
aktív tag
válasz kadam93 #113006 üzenetére
Ha bowdenes a gázpedál felejtesd el. [tempomatszereles] Őket felhívhatod egyébként aztán megmondják biztosra motorkód alapján.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Brumi˘
addikt
válasz tresh #113026 üzenetére
És mi a helyzet a gyárival? Igaz az 8k nem 2.
Más: előfordul hogy hőmérséklettől függetlenül (főleg 5°C alatt), hosszabb állás után (8+ óra) nehezebben indul a gép. Teker de olyan mintha csak 1-1 pd fecskendezne be. Gyujtás le, majd közvetlen utána rá, izzít és fél fordulatra beindul. Ilyenkor bedobja a g28 implausible signalt.
Akku csere most volt (exide premium ea770), izzító gyerták nemrég cserélve (NGK). Víz és gázolajhőfok jeladók a külső levegő hőmérsékletéhez közeli értékeket mérnek. Torsion value 0.0. Gázolajszűrő 2 hete cserélve (MANN). Valakinek van valami ötlete? -
tresh
addikt
válasz Brumi˘ #113036 üzenetére
G28 as jeladó hiba lesz vagy szakadt vagy elfáradt
00513 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
Possible CausesEngine Speed Sensor (G28) Rotor loose/faulty
Engine Speed Sensor (G28) loosePossible Solutions
Check Engine Speed Sensor (G28) Rotor
Tighten Engine Speed Sensor (G28) -
Brumi˘
addikt
válasz MunezXBK #113037 üzenetére
Van már egy check list, de felveszem ezt is akkor. Köszi az infókat.
tresh: ha szakadt lenne, akkor szerintem nem csak hidegbe csinálná. Tavaly év elején is megvolt a jelenség, majd tavasz, nyár, ősz esemény mentes, és a hibakód se íródott be. De check listen rajta van, ha tudok szerezni csere darabot kölcsönbe akkor próbára cserélem, ha nem akkor is kiszedem megtisztítani, ill csatlakozását ellenőrzöm. Köszi neked is.
To all: ha van még valami ami szerintetek lehetséges, ne kíméljetek.
[ Szerkesztve ]
-
g4bb3r
tag
válasz -secret- #113027 üzenetére
Ha hagyományos immobilizeres kulcsot akarok bicskakulcsal helyettesíteni akkor a video alapján átpakolok mindent , lemásoltatom a kulcsot és ennyi? Nem kell az új kulcsot feltanítani? (Seat Toledo 1m2)
Ilyen van most plusz lóg rajta a riasztó/központi zár nyitó. Elegánsabb lenne a bicskakulcs..
Szakival átrakatni 8k körüli összeg amit kissé borsosnak tartok ....
-
Arcképgyáros
válasz g4bb3r #113041 üzenetére
Azt meg nem mondom, nekem alapból is bicskakulcs volt, elég kopott... mondom rendelek egy HÁZAT ebayről. Megvolt átpakoltam immobi kimaradt, nem indult a kocsi. Újból szétszedtem áttettem azt a "kapszulát" aztán jó lett, nem kellett nekem semmi mást csinálnom csak átköltöztetni a belsőségeket.
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz g4bb3r #113044 üzenetére
Nem mindenki tud nekem a 99/év végi a4-esemhez nem tudott csak egy emberke 30k lett volna mindennel együtt. Aztán elgurult a gyógyszerem és kidobtam belőle a gyári immot. Kapott egy mezei alap bicskakulcsos szettet + saját immo megoldást,mezei kulcsmásolás az egész kb 24k volt. Viszont soha nem lesz bajom az immoval
-
veterán
válasz VR6-Fan #113034 üzenetére
Logikus, de az az 1,4 TSI-ben is volt, ott semmi hangja, illetve annak nem ilyennek képzelem a hangját.
Ez kattog-csattog, meg egy hangos üzemanyag-szivattyú hang mellette; nem gyanakszom semmi hibára, a kollégát akartam megnyugtatni, hogy nem csak az ő Passatja ad fura hangokat leállítás után.
(Nagyobb terhelés után természetesen a katalizátor [+ kipu + turbó?] is pattog.) -