-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz MunezXBK #110401 üzenetére
Az enyém 15 volt mikor 124e-el vettem, és 168e- el adtam el 18évesen... Első Mo-I tulajtól vettem szervízkönyves, összes kulcs dokumentáció, garázsban tartott, gyári fény körbe, passat B5 sedan highline. El is vitték pár nap múlva alku nélkül, úgy örültek mint majom a farkának, hogy ilyen is van, kategóriájában és évjáratban a legmagasabb áron volt a használtautón ( nyilván nem véletlenül ). Csak, hogy ilyen is van...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz K Norbi #110858 üzenetére
Pont ezért állok hátrébb pl. egy Tesco parkolóba, és ott is 2 helyet elfoglalok(gondolom most én vagyok a bunkó autós), mert a sok idióta ha már all ott valaki hátrébb is késztetést érez, hogy mellém álljon, akkor is ha még mellettem van 3-4 másik üres hely. Így meg biztosan elkerülöm az ajtórányitást.
Múltkor egy lakótelepi parkolóban álltam, pont visszaértem a kocsihoz, és egy pár száll ki a kölökkel, persze, hogy 3 ajtós civiccel, a nagy budiajtót kibaszták, nézem, ott a nyoma az enyémen, vészes nem volt, még a letörölhető fajta, de azért leteremtettem őket, mondom sosem értettem az ilyen fajta embereket, hogy ha már a saját tulajdon nem számít, a másét miért kell tönkretenni? Hebegett habogott, hogy megtéríti, én meg indultam az utamra...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Magnum_ #110894 üzenetére
[link] (Szilágyi Érd) Ők megoldják Igaz nem Pest, de sokan járnak ki hozzájuk, mert Pesten csak lerántanak ugyanennyiért vagy még többért. Nem olcsók ők sem ez tény, de hibátlan munkát végeznek. Az enyémet nemrég polírozták(metal fekete) mint az új! Kb 15-20e ft között lehet a tied megcsinálni.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Magnum_ #110906 üzenetére
Olcsóbban nem fogják sehol megoldani, ha igen az nem lesz tökéletes, nem elég a felszerelés, ügyes kéz is kell hozzá.
Munkatársam a volvo-járól kiszedetett velük 3-4 ajtó ránytitásos horpadást, az ég világon semmi nem látszik.
1 kis horpadás náluk 7e+(ÁFA).Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
A motorháztetőm sajnos festéshibás, vagy ráfolyt korábban valami nem tudom, arra nekem 40-45e-t mondtak. Még gondolkodom rajta, tavasszal lehet elviszem, ha csak nem találok egy bontott szép gyári fényes tetőt 30-35-ért. Nem kevés a 40-45, de úgy megfújják, hogy különbséget nem venni észre a gyári, és az utólag fújt között.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Ha hibátlan munka csak ennyiért van, akkor miért is lehúzás. Ez nem lesz más színű, más textúrájú, mintha csak gyári fújás lenne. Akinek nem igénye ez, és elég egy közepes munka, nyilván nem fizet ki ennyit érte.
Munkatársam volvoját fényezték is, mert nem rég beletolatott egy oszlopba. Jobb hátulját nyomta meg, és húzta meg kb 20cm hoszan. Én vittem el őt a kocsiért mikor kész lett. Szintén nem látni semmit, hogy elütne vagy bármi. Az 32e volt.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
A festék keverés, és maga a fújás 2 külön dolog. Lehet, hogy jó helyen kevertetik, de hol végzik a fújást, ki végzi, mennyire kezelik előtte a felülelet, hogyan. Ez mind kihatással van a fújás végső textúrájára, élettartamára. A 2 munkát meg csak szemrevételes összehasonlítással lehetne ellenőrizni, és az eltelt idővel, mennyire tartós.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz lafaty80 #110991 üzenetére
Szerintem nem ér ennyit, nem tűnik rossz állapotúnak, de kb semmi extra benne. Ez egy trendline verzió, nem comfortline! Egy normális tulaj meg már rég kicserélte volna a vezérlést számlával igazolhatóan.
Másrészt ez a motor elég gyenge az 1375kg-os bódéhoz. Ha benn a család, ne csodálkozz ha egy teherautót nehéz lesz kielőzni.Túl sok választék nincs az országba, de akkor inkább ez az erősebb 2.0 motorral.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #111023 üzenetére
Nem tud akkora nyomatékot nyilván, de véggyorsulásra ugyanott lesz ha nem jobb, mert egy dízel nehezebb, ott 3e fordulaton megáll a tudomány, ezt meg nyomod 6e-ig, és ezért ki is egyenlítődik a különbség. Lóerő/súly arány lényegében más nem számít tökmind1 milyen motor.
Az meg, hogy kinek mi a favorit döntse el maga, és mennyire éri meg hosszú távon.
Pont ezért vettem még nagyobb szívó benzint. Elég a nyomaték, nem kell váltogatni, és az átlag is 8,5l.
De még mindig nincs turbo miegymás....Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Morris #111027 üzenetére
A nagy nyomaték max. akkor kedvez, ha sok az emelkedő, és kevesebb váltás kell, ezért írtam kinek mire kell az auto. Viszont a 2.5 tdi meg olyan nehéz főleg, ha Quattro, legalább 1600kg, hogy a 180 lóerő megint nem egy nagy durranás hozzá.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz tomcsi23 #111046 üzenetére
Nincs ezzel semmi probléma, normálisan kell szervizelni, aztán ennyi.
Láncos motor, most volt vezérlés csere biztos ami biztos. Olajat 8e-után lecserélem. Hidegen sosem nyomom. Max 2e-s fordulat 1/3 gázzal. Ha a vízhő eléri a 90et, még akkor is várok 2-3km-t, mert az olaj ekkor még épphogy 50.
Egyébként hamar bemelegszik, állítólag hengerfejes tud lenni, a nagy hőtermeléstől, de ez sem nálam lesz, most van benne 142e legkésőbb 250nél úgy is eladom. Amúgy meg hosszú az egyes, és a kettes. 1-es be 60ig megy 2-be 100-105körül. Egy jó nyári gumival pont leviszi az útra az egész erőt, nem kell gépészkedni, mint egy dízellel a nagy nyomaték miatt. Ezért is könnyű kilőni vele.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #111056 üzenetére
20at? Azért nem egy 2.8 v6 ez 204 lóval. Esetleg azzal meg lehet etetni.
Versenypályán nem jártam még, nem is fogok.Az átlag 8,5-8,6 kb. Kiszámolva, és computer szerint is. Ebben van kb. 35%város(ebből csak 10-15% Bp. belváros), 35%autóút, 30%pálya.
Ha csak pályát nézem 140nél 8,5-8,6 110-120nál 7,5-7,7. 90-100nál 7.
Legkevesebb amit mutatott 6,4 volt autóúton kb 80 nál tempomattal.
Ha csak város Bp. mondjuk szokásos dugo a körúton. Akkor max 10,2l-t írt ki legtöbbet, direkt lenulláztam a mérőt, mert azaz 5-10 km belváros nem dobna annyit az átlagon.
Tehát egyáltalán nem vészes szerintem, persze hibátlan motorral, átlagos közlekedéshez elég elváltogatni 2000-2200-as forulaton, mert akkor is van kellő nyomaték ami vigye a gépet.
Ha kell van tartalék, és a 2.0 dízelesek is csak egyszer villognak rám a pályán, valamiért legtöbbük azt hiszi, hogy az utak császárai a céges mondeokkal octaviakkal passatokkal. Ezt szerettem volna kiküszöbölni ezzel az autó/motor párosítással.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Kalandor #111061 üzenetére
Tudom merre van, ezzel még nem jártam ott. Ilyen körülményekhez biztos jobb a dízel, de mint írtam mindenki úgy választ, ami neki jó.
Én amúgysem megyek csak évi 15e-t. Mondjuk ehhez kell fanatizmus is, mert ennek az árából kijött volna 2db 1.9 tdi 4-es golf isAz embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #111058 üzenetére
Akkor lehúzódok Nyilván minden ellen nem jó ez, csak a nagy átlag ellen.
Ahhoz a 2.8 benya+chip lenne az ütőkártya, az meg az a motor amit mindennapi használatra nem vállanék be, mert kicsi a motortér hozzá, és a nagy hő nem tud már megfelelően távozni.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Olvastam anno a sajnálatos esetet, őrült módjára sosem száguldozom főleg hideg időben(szerintem nyáron ő sem repült volna el, hideg volt az út nem volt tapadás), sebességhatárokat betartom, vagyis minden tábla+10km/h, ha ennél lassabb az előttem lévő,és van rá mód előzök, ha nem akkor nem.
Pályán se mentem még ezzel 170nél többet.
Akkor is csak 1-1 gázfröccs erejéig, egyébként ha nem sietek 120al megyek pályán, ha sietek 140, felette ugye jön a csekk[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Természetesen számolt adatok, vagy 4x-5x kiszámoltam eddig, de a computer is +-1dl pontosan írja ki a számolásomhoz képest (hálisten) az előző passatom, jó fél literrel kevesebbet mutatott mint ami.
Azelőtti 3as golfom(GT) pedig érdekesmód szintén decire pontosan mutatta. Persze azt hozzá teszem nem az a sofőr vagyok aki lámpától lámpáig nyomja, ha látom , hogy piros a lámpa 50-100m-re. Akkor motorfék, és 1-2 visszaváltás. Ezt nem a motor miatt teszem így, az 1.6-ost is így vezettem.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Khaosz55 #111107 üzenetére
Rendeltél volna bele dynaudio hangrendszert, fater B7-jébe az van. Elég korrekt, másrészt megéri szétbontani egy szinte új autót? Mert oké, hogy én kicseréltem a 12 éves golfomba, de viszonylag egyszerű is szétkapni. Egyébként mikor vezettem a B7-et nekem úgy rémlik, hogy egyformán jön a hang. Mindegy, hogy az első parkradar szól, vagy a hátsó kamera.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Khaosz55 #111112 üzenetére
350-ért jobbat tudsz külön összepakolni( az hogy lényegesen jobban arról már vitatkoznék, inkább csak picivel jobbat fpleg, ha újonnan vessel mindent), de ahhoz a fejegységet cserélni kéne, ha jól vettem ki, te a gyárit meghagyod, a dynaudio pedig beépített hangprocesszoros.
A "hozzáértő" emberkék nem hiszem, hogy karcmentesen dolgoznak...ellenben én úgy tettem be, igaz el is vett majd 2 munkanapot az életemből.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz ßrainiac #111114 üzenetére
Itt nem az ügyességről van szó hiába érti a dolgát, de nem úgy nyúl hozzá a kárpithoz, mintha sajátja lenne, így akaratlanul is kart okoz, én is rakattam be riasztót, lett is kár(kormány alatti burkolat bolhájával lehúzta a klíma melletti gumi borítású középkonzolról a gumit, ami előtte hibátlan volt) pedig érti a dolgát, és nem először jártam nála. De volt nála valami fiatal gyerek is, új dologozó vagy nem tudom, én végig felettük állok, ha nem vagyok lehet kapok horpadást a géptetőre is. Ugyanis TILOS kézzel lenyomni! Már készült erre a mozdultra, azonban közbe szóltam. Mondom ejteni kéne, nem akarok rá horpadást. Azt mondja az övé végig horpadt már. Mondom és? Mennyire érdekel ez engem?
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Hikvision #111119 üzenetére
Bármelyiket meg lehet horpasztani, főleg ha még egy jó 100kilos szerelő tehénkedik rá...
Nekem volt Passat B5, azon is volt tenyérlenyomat, faternak golf plus, azon is volt tenyérlenyomat, jelenlegin nincs, mert kintről hoztam, és ott ezek szerint tudják hogyan kell eljárni.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
Golfra nem is való nagyobb ezekre az utakra, nekem a téli nyári 205/55R16(téli meg csak azért 16" mert a fék miatt nem megy fel a 15")
Passaton meg a 235/40 R18 viselkedik úgy kb mint a golfon a 16 Igaz annak lehet állítani 3állásba a futómű keményégét.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Nekem ilyen van, szinte új gumikkal, ezért marad, ha nagyobbra váltanék esetleg 17" 7J 205/50 gumival. Szép a 18 az tény, viszont hamar szétveri a futóműt, és a comfort sem a legjobb, fékerő is rosszabb lesz, kivéve, hogy ha nem 9-10kg/db, de olyan felni meg aranyáron van.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Én BBS CV-t vettem 18-ast, még Passat-ra, az is 65 volt, de vagy 11-12kg volt darabja.
Ez meg RC ha jól tudom a jubi GTI gyárija, de ha tényleg 8,8kg akkor nem is vészes, mert ez a 16-os is akürül van. Amúgy láttam valahol ilyen 16-os montreal felnit 45-ért.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz troland26 #111244 üzenetére
10e km alatt szerintem sok a 1-1,5l fogyás.
Fele esetleg még ok lenne. Mivel nem tudjuk a pontos olajat mi van benne, így én nem tudok postosan ajánlani sem (olaj adatlapja alapján lehet vastagabb olajat választani).
Mehet bele 10w40is, pl. total quartz 7000 vagy 5w40is total quartz 9000 , rosszat nem teszel vele, utána pedig kiderül ezzel hogy viselkedik, aztán lehet agyalni, hogy marad vagy milyen irányban induljunk el.
5w30 meg ebbe a motorba minek, csak pénzkidobás. Ha 10e/1év után cseréled az olajat 5w40 v 10w40 is ok, de először az 5w40 et próbálnám meg.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz troland26 #111250 üzenetére
Mobil 1 ESP Formula 5W-30
SAE Grade 5W-30
Viscosity, cSt (ASTM D445)
@ 40ºC 72.8
@ 100ºC 12.1TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 5W-40
Method
Units
5W-40 grade
Kinematic viscosity at 40°C
ASTM D445
mm2/s
89,7
Kinematic viscosity at 100°C
ASTM 445
mm2/s
14,7Motul 10w40 7100
PROPERTIES
Viscosity grade SAE J 300 10W-40
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.859
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 90.8 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 13.5 mm²/s[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ülésezik a hardveregylet
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 24
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Villanyszerelés
- VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
- További aktív témák...