-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
k.
őstag
válasz rob210 #19791 üzenetére
Nem is baj, hogy túl van árazva, amig ilyen igényesek.
Egy VW termékbe jó beülni, egyszerűen mindenre odafigyelnek, minőséget adnak ki a kezükből. Pl hogy a jelent idézzem, autó magazinban, legkönyebben kezelhető kocsi-12 autót teszteltek: Sharan, legrosszabb: Laguna.
Egy vw-t mindig egyszerű használni, minden ott van ahol kell, minden kézreesik, minden jól összeszerelt, és időtálló formatervű.
Tény, hogy egy Renault olcsóbb, de az a sok apró kis különbség még mindig a VW felé lendíti a mérleget. Nemrég ültem egy 04-es clioban. Hát köze nincs egy Polohoz. Kisebb, gagyibb az egész, közel sem olyan igényes a beltere. Jah hát igen, olcsóbb volt, de megette a fene, ha aztán pedig nem olyan szintű a cucc. Olcsó húsnak ugyebár.
Pl miért van az, hogy a polo kesztyűtartója csillapítva nyílik, a felső kapaszkodó csillapítva csukódik-nem visszabassza, mint a legtöbb kisautó, vagy hogy az ajtó nem bádog hangon csúkodik, hanem szép igényesen kattan be.
Ezek azok az apró különbségek, amik miatt a VW európa legnépszerűbb márkája, és a Golf és a Polo -meg feljebb a passat és tsai- kategória vezetők.[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz Sandrew #19802 üzenetére
Ezt azért cáfolnám. A G astránk is állt már meg egyszer pedig Rüsselheimben készült.
Vannak rossz német autók, vannak jó franciák, de az összhatás, az időtállóság, az értéktartás, azért alapjában a megbízhatóság még mindig a németek mellett van.
Na jólvan, bébirépát a seggedbe!
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
lassan már sírok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Kinek a pap kinek a papné.
Én nem véletlen váltottam a VW-ről Renaultra.
Szerettem volna én VW-ét de amikor 750.000.- ért beültem a kényelmetlenebb rosszabul felszerelt polo classic ba meg beültem 400.000.- a meganba egyből eldölt, hogy kuki a német árképzésbe.
Ráadásul a VW be a kilóméter is több volt, meg a lelakottság is erősebben meglátszott rajta.Szóval akárki akár mit mond túl van árazva a VW ennek ellenkezőjéről továbbra sem tud meggyőzni senki.
Az új laguna meg szerintem élmény autó a 4 controllal.
Jobban bejön mint a passat, de erre még nem lesz gondom egy jó ideig, hogy melyiket válasszam mert pénzem se erre se arra nincs.Renault power
-
k.
őstag
válasz rob210 #19811 üzenetére
A polo classic egy nagyon érdekes állatfaj. Ugye egy SEAT alapvetően, tehát még csak nem is VW.
Emellett a VW a 97-99 közti időszakban emelte meg nagyon a nívóját, addig a legtöbb márka simán hozta a szintjüket utastér és egyéb helyeken. Szóval abból azért nem jó kiindulni.
Lehet jó Polo Classicot kapni, nem is egyet, de meg kell nagyon néznitomcsi23:
Biztosan van benne valami, nagyon szeretem a márkát, igyekszem azért nem elfogult lenni, de tény, hogy ez az egész marketinges érdeklődéskör nagyon rányomja a bélyegét arra, hogy hogyan fogalmazok. Szeretem is mondjuk nagyon, meg érdekel, de néha egy darab szögről is képes vagyok reklámszöveget összeállítaniVan renault ami tetszik, sőőt, az új laguna coupe nagyon szép lett
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #19813 üzenetére
én pl ahol lehet fikázom a fosvágent, vagy is nem tényszerűen beszélek róla, és ebbe bele tartozik az is hogy manapság pont ugyan olyan kula mint a többi, és pont ugyan olyan hajj kihullató szopó faktor megoldásai vannak mint a többi konszernek/gyártónak.
semmivel se jobban, ugyan úgy műanyag autót terveznek, ugyan olyan szar gyári szervíz periodussal hogy a kula konstrukció még hamarabb szét hulljon.
többi gyártóról nincs ilyen mélyre ható tapasztalatom, de 99% ott is meg van ugyan ez.
csak a VW jobban eltusolja ezeket, lásd pl amcsi toyota botrány, azé a 90's végén nem verték nagy dobra hogy a TT-k 160-170 felett kb annyira voltak stabilak hátul mint régi kocka a CRX-ek.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz Manitou #19819 üzenetére
Most már offba teszem
Én azt szoktam mondani, hogy a legszarabb autóból is ki lehet fogni egy nagyon jót meg a legjobból is egy nagyon szart.
A volt főnököm pl úgy utálja a BMW-t mint a szart, mert egy 530i vel többet volt szervizben mint otthon.
Lecserélte végül egy A8-ra ezzel már meg van elégedve.
Kijelentette neki BMW-je soha többet nem lesz.
Pedig azért lásuk be az 530i nem egy rossz autó meg úgy összeségében a BMW drága de elég megbízható márka.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #19823 üzenetére
oszt mi csinálsz ha egy bengás kormolja össze a lököd?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #19823 üzenetére
Gyere egy 75 lovas csigazabáló ellen majd megtudod mi az a családi autó
Egyébként van egy jó sztorim a racinghez tartozik, csak hogy tanuljatok belőle.
Tegnap este jöttem melóból haza megáll mellettem egy suzuki extraturbó racing edition full spoiler.
Nyomatta nekem a gázfröccsöket na mondom oké kiscsávó megszívod, az én skalpommal nem mész messzire.
Odaléptem én is a paripáknak láttam kiszélesedik a mosoly az arcán.
Vadász kutya pozíció kuplung már füstölt motor pörgött, jött a zöld.
Én kényelmesen sebességbe tettem, majd index jobbra és go haza felé.
A kis hülye meg beleugratott nagy gázzal a kátyúba ami a szélső sávban van és én ugye tudtam hogy ott van. le is szakadt a kipufogója meg szerintem a spoilere is.Ekkor nekem szélesedett ki a mosolyom a traktorhang hallatán és nyugtával szépen 50-el hazalovagoltam a ménessel
Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #19823 üzenetére
Úgy csinálsz, mintha kerülném a randit.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
380é vetted és már 600-nál jársz+vétel, és belső fényezős, motor hol van még, első fék?
bár aki egy igazi pénz temetőt akar 2x évesen, az vegyen 16V GTI-t aki bele akar betegedni G60-at vagy VR6-ot
[B]rob210:asszony pajtás felé van két fekvő rendőr, az én "sávomba" gecire ki van puposodva, áttudok még menni rajta, bár lehet a bölcső hirzsikelne, na mindegy átszoktam húzni a balsba és shréhen átmászok rajta szép nyugisan araszólva vissza a jobbosba.
már rutinos vagyok hogy nem huzom egyből jobbra mert ilyenkor szoktak nagyon vérmesen, a nagyon sofőrők megelőzni ( ) egyik alkalommal egy kedves tán 5-ös bömös tulaj konkrétan maga alá gyűrte a lökösét a fekvő rendőr hupliján, komolyan sírtam, bár ha nagyobb gázzal jön akkor átrepül, a bozotosba[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Nézd azzal a suzival rongyá vert volna élek a gyanuperrel talán még Luigi is bajban lett volna vele.
Valóban szarrá forgatta srác , de én nem akartam rallyzni nincs is mivel.
Az eset viszont nagyon tetszett, mert kb az én kocsim árát okozta magának a f.szságával kárban.Renault power
-
k.
őstag
válasz rob210 #19830 üzenetére
Tudod, én mindig azt gondolom, hogy az igazán "versenyezni" akaró srácok húzzanak ki az euróringre. 20k egy délelötti/délutáni, kimegy, tolja neki 4-5 órát és kész. Ezt havonta elvégzi és oké.
A probléma ott van, hogy nem olyan autókkal rendelkeznek, amivel ezt lehet, és nem olyan anyagi háttérrel. Én eldöntöttem, hogyha úgy áll majd a széna, ilyen helyen fogok nyomulni, nem mások életét veszélyeztetni.
A swift dolog meg azért vicces, mert kvázi egy 300k-s kocsira elköltött egy rakat pénzt, hogy aztán 200at érjen. -
VR6-Fan
veterán
hát jah csak ennek van másik oldala is, lenyom pár kört valami felgumizott csili csálé aszfaltos tükör pályán, aztán csak egyszer próbálja meg második dundin bevenni a kanyart, mondjuk egy farossal (első kerekes ilyen szempontból elég hülye biztos gyári jellegű futoművet tekintve, ha ültetve van meg keményítve, meg kis kutya füle, akkor kifogja tenni a seggét meg beforgatni az eleit, onnan már elég cummendáré vissza hozni, főleg 50 felett...)
öröm lesz nézni ahogy lekaszabolja a buszmegállót meg, a babakocsis anyut...
mert hogy a köz utak kulásak, nem tapadnak, egyenletlenebbek, ez így három egybe szokott jelentkezni, de ha egyik sincs már borul is az a mosoly, hogy milyen faszán íven van a faros 2. telin pályán....
megtehetném hogy nyaranta párszor menjek, párat valamelyik go-kart pályán, de valahogy még se vonz, mert max a faszomat verhetem hogy itt meg itt x-y-z időt mentem, pont ezért nem mentem még el gyorsulásra se.
eltekintve azoktól az alapvető hiányoságoktól hogy se elindulni, se kanyarodni nem tudok
mukukival meg ésszel van olyan stift gyárilag ami bebűntetne egy spritent kb mindenkit innen
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #19832 üzenetére
De ezaz, hogy ne próbálja meg máshol.
Miért van az, hogy a 150le-s passatban nyugisan ül a sofőr, az 50 le-s kocsiban pedig tolja neki mint a szar?
Mit akar bizonyítani, és kinek?
Ha a pályán megy valami, az a pályán megy. Ne toljuk neki városban. Nem azt mondom, néha lehet, de ezek a kis agyérgörcsök tolják mindenhol, mert ők a rajok.
És nekem ez a bajom.rob210:
Haj, hogy a 2005-től gyártott swift volt.
Az más, úgy világos[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
meglehet probálni minden ésszel, bár ezt nem ott kéne kezdeni hogy megnézem mi a vége, hanem hogy milyen gyorsan tudok megállni 100-ról, és hogy második telin hogy veszi a körforgalmat.
én pl elég kevés ilyen strít racserrel találkozók, pedig se a nagy falu nincs messze, se ez a város nem nélkülözi őket.
volt hogy péntek este rendszeresen jártam be budára keresgelni az ilyenek mert more fun...
ehelyett tudod mit látok 150le-s sedánokba (vagy 250..) ülü kb velem egy korú álló galléros kis pöcsöket, apu anyu szeme fényei, vagy olyat aki alá a cég alá vágta a bömit hogy menj, légy menőpl 1000 stift vagy maruti soha nem próbált meg letolni, pedig egy szar 25 éves kotlám van....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #19835 üzenetére
Én pl a fősulinkból indulok ki.
Van itt jópár jómódú családból származó gyerek-kb fullcsóró vagyok mellettük- és azok sosem virítanak a parkolóban a kocsival, hanem beszállnak és elmennek.
A gagyi szarokkal van az, hogy tolja neki a zenét maxon, meg a motorháztetőre felül, és nézi a csajokat, hogy váá látjátok mim van? és tsai.
Emellett a polonkat nem egy matiz/twingo/swift akarta letolni, mert hogy ő a helyi rajcsávó. -
VR6-Fan
veterán
nem tudom mennyit vezettél már életedbe, meg mennyire szoktad figyelni a többi közlekedőt, van hogy valaki siet, még ha sztrit raccsel kocsija is van.
azért ez is egy érdekes kérdés, azért egy fősuli parkolojába beállítani egy max 5éves felső kattos kocsival 2x évesen ne adj 1x évesen, kicsit se l"átjátok hogy mim van effekt", nem?
járhatnék be nap mint nap kocsival még se teszem érdekes, pedig aki úgy tudja mit merre hány méter, azért az tudja hogy nem szarral guritok, még ha 25 éves is.
na mindegy...lényeg..
nézd ha márketing blama kell vagy ömlengés megnézem a foswágen oldalát, vagy kezembe veszek valami csábító reklám újságot.
de itt ez nem nagyon járja /és asszem most nem feltétlen csak a magam nevébe beszélek/
ha te asszondod hogy a rönyó egy gagyi műanyag autó a foswágen polo meg full full hozzá képest, oké jöhetnek a képek videok, hogy nézzük itt meg itt, erre és erre gondoltam, de arra amit csinálsz néha nincs nagyon szűkség de tényleg.azt meg már elmondtam hogy néha igen csak mellőződ a tényeket, és spekulálsz
(valahol mégegyszer azt olvasom hogy az 1,4 TSI egy isten király motor elhányom magam... ezt nem neked szántam), ami mind szép és jó, csak komolytalanná tesz.ezt ne bántásnak vedd kérlek, csak másik forum társ véleményének, jó tanácsának.
u.i.: nem vagyok apehk, hogy a zsebedbe turkáljak, de itt egy páran keményen megdolgoztak a kotla fosukért amijük van, és nem más faszával verik a csalánt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #19837 üzenetére
Jogsim az nincs, nemsokára kezdem. Ugyanakkor gyerekként-elnézést, de ez most őszinte lesz- a budira is kocsival vittek, 13 éves koromig suliba is úgy jártam, mert kényelmes volt, azóta is 2-3 naponta max ülök autóban. Szóval sok km-et figyeltem már végig, ezért szürtem ezt le. Hogy a drága kocsikban sokszor kevésbé agresszivek, mint egy gyengébben.
Egyébként pontosan arról szól ez az egész, hogy kinek mije van.
Ahogy reálisan nem tudod megmondani, minek egy főiskolás srácnak armani/lacoste stb ruci, de van. Nekem is van jópár jó cuccom, de tény, hogy nem feltűnően jók ezekhez képest(zara, gas).
Hogymondjam na, más környékről származunk, más embereket ismerek. Sosem a menőzés, a lenézés vezérel, csak kiindulok a környezetemből. Ahol egy 23 éves srác 5 éves e46os bömössel jár, a másik 19 évesen 150les New Beetle-vel tolja, akkor a harmadik a saját külön lakásából jár be a twingójával, stb stb.
Szóval nem az átlag na. És tudod igazából tényleg az van, hogy amikor olvasom, hogy valaki dicsekszik valamivel-pl itt a fórumon egy öreg autóval- sokszor nem azért szólok be, hogy lefikázzam, hogy "szart" vett, csak hogy ne ájuljon el magától, mert kapásból mondok 5-6 embert akinek több van. Én sem szoktam a környezetemben dicsekedni azzal amim van, mert tudom, hogy akinek 23 évesen saját kecója/bömöse/takarítónője/fullos IMAC-je van, az kvázi szétröhögné az agyát az én kis hülyeségeimen.A renault megitélés pedig tényleg a saját véleményem. A VW sem úgy jó már minőségileg, hogy nem romlanak el. A faszt nem, az összes elromlik, 5-6 évre /200kmre tervezik őket kb, nyugaton max eddig vannak meg. Aztán fölötte, ha az ember rákölt vagy fél millát, újra jók lesznek, csak keleten ez nem fér bele.
Nem vitatom, hogy nem értek hozzá, mert ez igy igaz, legalábbis mélyen nem, sosem boncoltam még 1.4 tsi motort, sosem szereltem még autót komolyabban, szóval igy nem értek hozzá. Amit tudok, és amihez érzékem van, az az apró biszbaszok észrvétele. És eddig, az átlag autók közül a VW-kben éreztem magam a legjobban, itt találtam legprecízebbnek a dolgokat. Ettől az a véleményem ami. Az, hogy ezek most a holdra elmennek, azt nem állítottam, egyik mai autó sem szupertartós.
Remélem érthetően irtam le a dolgokat, és elfogadod, hogy nem egy "paraszt menőző kis fasz" vagyok, csak egy srác, aki kiindul valamiből és az alapján alkot véleményt.Azt ugyanakkor elismerem, hogyha rajongok valamiért, azt néha túl nagy hévvel teszem, és ezen változtatni kéne.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
jól van, ilyen volt itt is, rosszul alvó kis gyerek voltam, anno apu bevágott mindig a hátsó sorra és mentünk egy két 2-3km kört minek a végére elaludtam mint a bunda.
teljesen más anyósból nézni a dogokat, mint a volán mögül, de majd ha már nem leszel lámpa lázas a vezetéstől, és saját magadon, meg a közvetlen környezeteden kívül másra is elkezdesz figyelni majd megérted, nagyon sok olyan dolog van, amit nem tudatosan csinálsz, látsz, meg de nagy részt ezek alapján a dolgok alapján, döntöd el hogy miért előződ ki 70-es táblánál a 68-al menő előtted lévőt, még azt aki 65-el megy nem.(pl asszony pajtás, aki egy némely magát hozzá értőnek való csávókámnál jobban keni vágja a témát, anno az elején, rendszeresen megkérdezte, hogy ezt most miért előztem meg, vagy ezt most miért ilyen parasztul... mostanság már ő se teszi).
ohh nem kell engem kis(nagy) városi prolinak nézni aki 12éves kora óta gyüjtöget az álmai szekerére , köszönöm, de ismerem azt a réteget amelyet Te is említesz.
apró bizbaszokba inkább a japok a nagy számok, vagy esetleg az usa piacos VAG-ok.
no lényeg, az ömlengést kicsit visszább fognak, és tényszerűen írkálni inkább, sokkal nagyobb az értéke, és jobb a szemnek is, a normális emberek közt.
persze el, ha ezt titulálnám rólad akkor nem ilyen finom nőies hangnembe kaptad volna a választ :-)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #19839 üzenetére
Az apró biszi baszikra ezt értem:
Ajtó csukódás hangja nagyon preciz, nagyon szép, jó hangon csukódik.
Index hangja nem bántó, kellemes "klikk-klakk".
Kesztyűtartó csillapítva nyílik-alias lassítva-.
A felső kapaszkodók-amibe a nénik szoktak kapaszkodni- lassítva csukódnak vissza, pl a mi opelunk visszacsapja, eléggé bántja a fület-.
Precíz összeszerelés, kis illesztési hézagok-már ahol van ugye-.Még sorolhatom, de én ezek miatt szeretem a VW-t.
Egyébként én nem az ilyen előzésekre gondoltam, hanem amikor minden erejét bevetve a pályán be akarja mutatni, hogy tud 130al többel menni, vagy pörgeti a motort mellettünk-3 henger rulz- hogy lássuk, hogy milye van. Ezeket nem szeretem.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #19826 üzenetére
Nemaaa ) ez hatalmas! nyehehehee ) de megneztem volna. btw: neem semmi bajom a csigazabalo kocsikkal... max annyi, hogy eleszi elolem.
rob mester... egyszer majd en is lenyugszokTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
AMD Power
titán
Én sem nagyon szoktam ralizni... mondjuk a 60 lovas géppel sok értelme nem lenne. De nem is arra vettem.
Ami a felszereltséget illeti én nagyon elvagyok kényeztetve, ahhoz képest ,hogy egy 98 autóban ülök.. Ami ízig vérig VW!Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #19846 üzenetére
Ha velem van gondod írd le nyugodtan
AMD Power:
Igen, én is néztem amikor mondtad, hogy milyet vettél.
Ez a dúrva egyébként, hogy néha, ha az ember bőszen telipakolja a kocsit, mennyire hosszú ideig piacképessé teszi. Hiszen pl egy klima vagy egy elektromos ablak nem volt akkor sem a világ legdrágább tétele, mégis 13 éves a kocsi, és mennyit hozzáad a használati értékéhez.
Ugyanigy, ha valakinek épp van pénze, összerak egy nagyon faja kiskocsit, akkor 10-15 évig sem biztos, hogy szüksége lesz újra. -
dany27
őstag
üdv!
Egyik külföldi ismerősöm költözik vissza, és van neki egy Audi A4 1.9 TDI-je(1997-es évjárat, 450.000 km), amit nem szeretne haza vinni, mert új kocsit szeretne venni kint meg sz**t sem kap érte.. Így itt szeretné eladni.
Kérdésem megszabad-e venni ezt a gépet? Ezek a motorok úgy halottam hogy baromi sokat elmennek! 180.000 km-től kezdve van nála és mindig szakszervizben lett szervizelve. Neki nem volt eddig gondja vele, csak a kopó dolgok.
Kint vette anno, most is külföldi rendszám van rajta, szval tuti nem tekert!Ha igen akkor mennyit szabad érte adni? Regadó nélkül...(ami kb 230k)
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...