Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
-
Kickass
őstag
-
Rolli
aktív tag
Esetleg még annyi,hogy hogy tudok szoftvert frissíteni az autómon?
Kábelem van hozzá,de hol tudok hozzá frissítést keresni?Köszönöm.
-
Rolli
aktív tag
A segítségeteket szeretném kérni,az alábbi problémában.
(Az autó adatai: Seat Leon sport 2002-es 1.6 16v AZD motorkód)Reggelente az első inításnál hidegben és melegben egyaránt tökéletesen elindúl az autó,viszonta ha egyből indúlni szeretnék vele,nekiáll fulladozni,és ha tövig nyomom a gázpedált,akkor is csak fulladozik,nem megy, csak döcög előre.
Viszont ha indítás után várok egy percet,és csak akkor akarok indúlni vele,akkor minden tökéletes,és nem fulladozik.
A fulladozás elmúlik egy 10 másodperc múlva,utánna akármikor indítom,nem fordúl elő a probléma,csak hosszas állás után,mondjuk 6-7 óra után.A kérdésem az lenne,hogy szerintetek melyik alkatrész lehet a ludas?
a Lambda szondának lehet köze hozzá?
A hőgomba már cserélve lett.
Amire még tudok gondolni,az a szívócső nyomás jeladó lehet,viszont az a fura,hogy miért az első indításnál jön elő a probléma?
Sajnos hibakódot nem dob be,rá lett kötve computerre is,és semmi hiba nincs a tárolóban.egy támpont kellene, hogy merre keressem a problémát.
Előre is köszönöm.
Szép napot. -
AMD Power
titán
válasz
makaveli666 #20088 üzenetére
Részvétem , ez elég gázosan hangzik.
Túl korrekt már!
-
makaveli666
senior tag
válasz
FoBCRaistlin #20087 üzenetére
hát egyelőre úgy néz ki, hogy ja... De viszont rettentő korrektnek tűnik a kereskedő, a múltkor be is számoltam róla, hogy mit, hogy csinált... Szóval előtte is le a kalappal, meg telóba végig mondta, hogy hát 10 másik autoval együtt nem szokott ennyi baj lenni, hogy elnézést meg stb, és ma már meg is nézi. Szóval respect a kereskedőnek
És akkor még azt nem is mondtam, hogy ahogy elhoztuk 5 perc múlva a gyári alufelnin a bal oldalin leesett a volkswagen jel, persze nem találtam meg...
De már lassan eljutok addig, hogy nem is baszom fel magam ezeken a dolgokon -
FoBCRaistlin
őstag
válasz
makaveli666 #20086 üzenetére
Jééézusm Tesó, te nagyon benyaltad azt a gépet! Részvétem... tudom milyen idegesítő akár 1-2 apróság is nemhogy ennyi.
-
makaveli666
senior tag
Sziasztok auto fejlemény, kicsit vicces a szory... Ugye elhoztuk a kocsit legutoljára ABS probléma volt. Azóta, hogy elhoztuk, most elkezdte azt csinálni, hogy alig akarja elindítani az autot, ha nem sikerül akkor nyekken egyet, ha sikerül, akkor az alapjárat borzasztóan ingadozik amíg nem kapja el a dolgokat... Az ABS lámpa megint kigyulladt, de mostmár el sem alszik, az index néha amikor bekapcsolom, akkor elkezd kb 140 es tempoba kattogni, de nem jelez semerre. A központi zár a csomagtartónál elromlott, nem nyitja meg nem zárja, de legalább kulccsal tudom ezt csinálni, ha teletankolom akkor a felénél kicsit tovább mutatja, tehát a visszajelző sem jó, amikor kinyitom az ajtót az olvasó lámpa nem kapcsol fel... Kezdek izgulni mi jöhet még... A kereskedőt felhívtam ismét nagyon korrekt volt, mondta, hogy Ő 2 hétig használta aztán semmi baj nem volt, nem érti, de ma jön fel pestre megnézni, ha nem tudja megcsinálni akkor elviszi a kocsit, és elvileg valami csereautot kapunk... Gondolom én amivel jött... Nagyon várom már a 4 órát, hogy mit fog mondani... Mindenről csináltam videót képet ami hiba van, szóval ha most nem fogja produkálni akkor legalább meg tudom mutatni. Bocs, hogy hosszúra sikeredett, de annyira bosszant a dolog, hogy valahova muszáj volt leírjam ezen sorokat...
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20080 üzenetére
Keresed a bajt?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20076 üzenetére
most mit osszalak?
én aki 300k+-os futóművel rohangál a magyar utakon állítható magassággal meg keménységgelne magyarból induljál ki, itthon is alig van 1-2 darab komolyabb C20LET, kint a g2 vr6 turbo 300-450le közt tucat autó
és a renner még nem is a csúcs, valamelyik nap találtam egy másik kettest 9,1sec 272-es célvonali ha jól emlékszem
rob210:gázossal fesszesebb tartósabb lesz kanyarba, olajossal nem lehet "olyan bátran" beesni kanyarba, komfortra van aki pattogósabbnak mondja a gázost...
-
FoBCRaistlin
őstag
-
VR6-Fan
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20050 üzenetére
én tényleg nem értem mit vannak úgy oda az emberek... nem megy azért egetrengetően az az opel, jó persze hétvégi drájvöröknek isten király állat...
[link] érdemes megnézni hogy állóból mennyi idő alatt és milyen cél vonalival teljesíti a 400m-t
egy 600-as motort 260-ig 400le-vel már elégé könnyen meglehet viccelni, nem véletlen nem R1-el próbálkoztak -
AMD Power
titán
Feltolattam ma kocsira a 4db "új" téligumit, + előre 2db nagy szép állapotban lévő lemezfelnit is (8e a volt 2db). De még mindig húzz a kocsi jobbra!
Szerintem a lengéscsillapítókkal lesz valami.
-
rob210
nagyúr
Na srácok egy kérdés mi a különbség az advantage, performance, supertouring lengéscsillapítók között.
Melyik melyik.Illetve ezen belül is melyiket érdemesebb venni olajosat, vagy gázosat.
Ehhez sajnos egyáltalán nem értek. -
FoBCRaistlin
őstag
válasz
rob210 #20064 üzenetére
Szomszédok kocsi nélkül is utálnak, legalábbis páran a nyomi mammerek közül. (okok persze nincs rá, csak így jó nekik, meg megvan a napi program)
Dieselnél azért necces, hogy nem lesz valami túl jó hangja.
Gondolkodtam ezen a teljesítmény dolgon én is.
Ha most nincs is sok értelme, akkor is ha már meg kell bontani alatta a cuccot, akkor legyen már valami normális. Meg ha később eldurran az agyam, és további izmosítás lesz, akkor ne fogja már vissza a kipuff a lovakat. -
rob210
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #20063 üzenetére
Mérges lesz a hangja, a szomszédok meg szeretni fognak.
De a teljesítményben ha jó a cucc akár hozhat is valamit. -
FoBCRaistlin
őstag
Hétvégén kiderült, hogy nem Garrett van a tütümön, viszont az is, hogy elvileg teljesen rendben van.
A futóművel sincs gondom, csak 2 toronycsapágyat kell esetleg cserélnem majd.
Azok is be lettek kenve, most nincs is hangjuk.
Node, már korábban amikor alánéztem a cuccnak, akkor is láttam, hogy a csövezésen felületi rozsda van, a hátsó dobomat meg már láttátok.
Utána lett kérdezve és egy komplett 60-as saválló rendszer valami pöpec dobbal elvileg megállna 60K-ban.
Mi a véleményetek? -
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20059 üzenetére
Felügyelet alatt tartom a tocsikot, nyugi.
Mekkmekk
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
MPowerPH #20057 üzenetére
az a "2 évig nem kell hozzányúlni" azt felejtse el.
Én nagyon frankó állapotú kocsit vettem, mégis voltak idegesítő apróságok amik vitték a lét.
Az alkatrész pedig egy apróság esetén is jóval több mint egy egyszerűbb kocsinál.
Ha Pd-t vesz legyen tartaléka bizonyos nem kívánt cserékre.tomcsi23: azt hittem már lebetegedtél vagy nincs neted vagy levágták a kezed, hogy nem jött semmi hsz...
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20050 üzenetére
Lassan már a szextopikba is belinkelik.
-
MPowerPH
félisten
-
t1
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20050 üzenetére
Ez még hatalmasabb
-
MPowerPH
félisten
válasz
AMD Power #20049 üzenetére
Igen, én téptem is a számat neki. Mert nem normális, hogy PD elemet kell cserélni, meg turbo -t felújítani(140k km) 150k km után. De azt mondták neki azért, mert az autó 1.5 évet állt.
De kezdi belátni, felment youtube -ra, és egy rakat videó van a PD motorok hibáiról, és mind tulajdonostól. Erre azt kérdezi, hogy akkor mi más alternatíva lehet? Nem akar benzinest, mert meg akarja tartani az 5l -es fogyit. Én is a sima TDi -t mondtam neki, mert VW párti. Még nézett 320D -t, abból is az első szériást, amik adagolósok voltak, elég megbízható. A Common Rail csak később jött, olyat én sem ajánlanék neki.Az a probléma, hogy 100k körül keres/hó. Ebből 2 évig 48K/hó a részlet. Dohányzik, tankol, szereti a Meki -t... Ez így még pont bele is férne, na de ha valami gebasz lenne az autóval, akkor mi van? Mert a Vento fenntartása piszok olcsó, ha valami rossz volt, akkor fillérekért volt hozzá alkatrész, és ő maga betudta rakni, mert autószerelőnek tanult, és az autóján gyakorolt.
FoBCRaistlin: Az nem rossz, jó kis C20LET motor csodákra képes.
Életemben én is ilyennel kóstolhattam bele, milyen is 300-al menni.
-
AMD Power
titán
válasz
FoBCRaistlin #20050 üzenetére
Ez nagyon nagy volt!
-
MPowerPH
félisten
válasz
AMD Power #20047 üzenetére
Nem Te vagy az egyetlen. Ezért is kérdeztem itt rá, van pár szaki, aki sokat tud róluk. Nekem egy közvetlen tapasztalatom van velük, ismerősnek régen ugyan ilyen motoros Golf IV -ese volt. 150k km körül motorcserés lett, igaz ott volt chiptuning, majd 190ló, és isten tudja mennyi nyomaték. Szóval ez nem jó kiindulási alap.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
aphra2 #20045 üzenetére
Aha...
jó kérdés. Elvileg Cupráról származik.
Érezhetően pattogósabb kicsit, de tegnap lett egy kicsit tesztelve is "magasabb" tempónál... hát jókat mosolyogtam.Komfort tekintetében kicsit pattogósabb mint a gyári, de már hozzászoktam, mert az is kemény volt. Majd ha viszem egy kört az asszonyt, akkor mindenre fény derül.
-
Mulderpapa
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudjátok, hogy 1995-ös Audi A6-hoz (C4) hol tudnék venni krómkarikákat a műszeregységek köré? Vagy esetleg nem tud valaki egy komplett bontott óracsoportot, ami gyárilag krómkeretes? (2.5 tdi)
Másik kérdésem... Audi Concert II rádió kódolására ismertek embert Bp-en, vagy környékén? Esetleg létezik hozzá program, ami gyári szám alapján megmondaná?
-
t1
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20037 üzenetére
Csesznek fele nézd meg Nosztori annyira nem nagy szám
-
Balupapa
senior tag
válasz
FoBCRaistlin #20037 üzenetére
Hohoo
meselj vmit. Marka, mennyit ultet? Komfort? Uthibak?
-
MPowerPH
félisten
válasz
FoBCRaistlin #20032 üzenetére
Ezt ne tőlem kérdezd, de biztosan 116 lovas.
Mi az, amire itt folyna a pénz a motorral kapcsolatban pl.?
-
válasz
FoBCRaistlin #20035 üzenetére
hát ez volt az én "védőbeszédem" is, de sajnos a törvény az törvény. ezek a mostani barmok minden kis hibára elő tudnak szedni 1-1 jogszabályt. azóta én is átgondoltam a dolgokat és tartom a törvény előírásait, igaz a biztonságérzetem csorbát szenvedett.
dehát vagy elfogadom az előírásokat vagy fizetek...azóta tényleg semmi értéktárgyat nem hagyok az autóban távozás után. és igy tutira mindig rend van a kocsibansemmi sallang, menetre készen 5 személy fogadására üres csomival.
mellesleg kb 2 hónapja németországban is láttam egy érdekes jelenetet. egy német ötös bmw állt a parkolóban a pálya mellett, elötte egy német rendőrautó... a bmw gazdája pedig a fóliával küzdött, amit az első ablakról akart levakarni. ugyan nem kárörvendve, de mosolyt csalt ez a szitu az arcomra
én kb fél napig birkóztam a ragasztóval miután a fóliát lehúztam. a fólia 5 perc alatt jött le, a ragacs gőzborotvával pedig csak nagyon nehezen. ja igen, az üvegeket persze ki kell szerelni az emelő szerkezetből...
mellesleg úgy látom a xenon lámpák gyakorlatilag el is tűntek az autókból. -
t1
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20031 üzenetére
Én leszedtem fő a nyugalom. Amúgy Zirc fele a börtönnél szokott állni a KPM én ott láttam a legtöbbször.
Mennyit lett ültetve? Nekem -4cm, gyárinál 3 számmal szélesebb kerék + 2 toronymerevítő van a tarsolyba és elég jó kanyarsebessége van
(persze ehhez a kocsihoz képest)
-
válasz
FoBCRaistlin #20027 üzenetére
vác és környékén is szigorúak a sünök.
én kb 2 éve buktam a forgalmit a fólia miatt, és kb fél éve az utólagos xenon miatt. 4 éves az autó de már 3 műszaki vizsgán van túl
a 2. gazdájának majd lesz mit magyaráznom...
az én példám hatására apám és 2 haverom egyből fólia és xenintalanították az autóikat.
különben .1 alkalommal egy vizsgadíj, 2. alkalommal ha 2 éven belül van vizsgadíj+jegyző által kiszabott birság /esetemben ez 5000ft-ot, a minimális bírságot jelentette/ a fizetendő a postán... -
MPowerPH
félisten
Hali!
Légyszi olvassátok el, és kérnék véleményt.
Annyi még hozzá tartozik, hogy nem rég volt a turbo -ja felújítva. Ennyi km -el, köhöm köhöm...
-
t1
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20027 üzenetére
1 éve még nem volt ekkora szigor mint most
Amúgy fasza az ültetés
-
t1
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20018 üzenetére
Mit kell rajta nézni? Meglett ültetve?
Amúgy csak szólok, hogy az első ajtókon lévő fóliát vakard le, mert Veszprémben nagyon sűrű a KPM ellenőrzés illetve Székesfehérváron is, ismerek olyan embert akinek a forgalmi ugrott emiatt (sajnos én is pont emiatt vakartam le), de ha gyári színezett üveg akkor nem szóltam
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
FoBCRaistlin #20017 üzenetére
-
Manitou
veterán
válasz
rob210 #20014 üzenetére
Ez az, hogy kenődik és nem úgy fog ahogy számítol rá. Én saját magamon tapasztaltam, hogy télit nem cseréltem még le, de már jó idő volt, nem úgy fogott, mint a nyári.
Nem tudom a rallysok mit tesznek fel, biztos így van.én a saját tapasztalataimról beszéltem.
No igen reggel még elég hideg van.
Erről is olvastam régebben, hogy ugye van valami olyan, hogy tartósan 7C alatti hőmérséklet esetén már ajánlott a téligumi. Viszont van olyan oldal aki úgy vélekedik, hogy téli igazán hóban és jégen nagyon szükséges, száraz időben pár fok esetén egy nyárival sem lehet akkora probléma. Szóval lehetnek átmenetek a felhasználás terén, nem lehet azt mondani, hogy márpedig te 6C-ban már le fogsz esni a nyárigumival az útról. -
rob210
nagyúr
válasz
Manitou #20013 üzenetére
Na ebben tévedsz.
A rallysok között is van aki pálya versenyre télit tesz fel mert jobban kenődik jobban tapad cserébe gyorsabban kopik de ott nem számít.A fogyasztás ebből a szemszögből nézve pedig egyértelmű.
Tehát abban igazad van.Viszont 18°C alatt a téli már megállja a helyét az a hőmérséklet határa.
Ami mivel reggelente járok nekem már bőven alatta van.
Tegnap reggel is 6°C volt szóval átgondolt volt ez ne aggódj -
Manitou
veterán
válasz
tomcsi23 #20006 üzenetére
Úgy volt, hogy kimentem egy nagy parkolóba, voltak mások is. Gondoltam kipróbálom a kocsit hóban, hogy tudjam hogy viselkedik, aztán az lett a vége, hogy nagyon belelendültem és csapattam neki, aztán egyszercsak megjelentek a sünök, sokan szétszéledtek, engem és még pár kocsit viszont leállítottak.
Jött egy rendőrcsaj, aztán kérdezte tudom -e miért állítottak meg. Erre meg --> fogalmam sincsAztán végül megúsztam büntetőpont nélkül plusz kaptam valami 4k büntetést.
A lényeg az volt , hogy nem a látási és útviszonyoknak megfelelően vezettem, erre hivatkozva büntettek meg. Meg jöttek azzal, hogy felvették videóra amit műveltem, egy civil autóból kameráztak( el kellett volna kérni) De a csaj azt súgta ő nem büntetett volna meg, csak ott van a felettese, így nem tehet semmit
No ennyi. -
Manitou
veterán
válasz
rob210 #20004 üzenetére
Nekem már fent van a téli 1 bő hete.
Nem bíztad a véletlenre25 fokban feltetetted?
szélvédő pasz, de téli szélvédő folyadék van benne, a hűtővizet meg 1 éve cseréltem le az egészet -40C-ra belőve.Én addig szoktam várni amíg tényleg nem indokolt. Tavaly előtt pl leesett az első hó, akkor gurultam el gumishoz nyárival
igaz itt volt egy köpésre.
Tavaly viszont már magamnak cseréltem.
A mostani nyári gummedlim meg megkockáztatom hideg nedves úton is jobban tapad mint a télim. Hóban jégen persze a téli sokkal jobb.tomcsi23
nana, sok kicsi sokra megy
Pedig ha tudnád, hogy 5 hónapos jogsival lekapcsoltak a sünök anno télen parkolóban hóban "driftelésért" -
rob210
nagyúr
válasz
Manitou #20001 üzenetére
Nekem már fent van a téli 1 bő hete.
A szélvédő mosóm is -22°c-os a hűtő lét meg -30°Cra lőttem be.
AMD a DAYTON nem túl jó hírnévnek örvend, de sajnos rászolgált a negatív véleményre.
Nekem a pótkerekem az, mert ezt ajándékba adta a gumis haver azt mondta ezt úgy se veszi meg épeszű ember.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új F Speed ZTECH Z-02 elektromos robogó 2 év jótállással
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Bebetto Luca 2in1 babakocsi - mózeskosár és sport résszel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest