-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
hát 15e-nként 2 liter baromira nem normális, az opel, ez meg VW (audi).
édes apámnak is szög ugyanez a motor van a kocsijában közel a 200e-hez egy gramm olajat nem eszik.
és ott már nem csak az olaj lehúzoknál szökhet el (füstől kéken mi?), hanem a tömítéseknél is.
15e-s csere periodúst meg leredukálhatod 8-10e-re főleg generál után.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
2000es audi a3 alap motor és ennyia gond vele meg 8V?
Én ugy érzem egyre jobban szeretem az autómatvezérműtengely kopott szerintme és nem tudja addig kilökni, vagy gyujtáselosztó, netán kábelszett csere kéne
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tomcsi23
veterán
Bömössel csak jól járhatsz. Egyáltalán nem jellemző semmiféle meghibásodás, elektronikai meg pláne. Egyedül a hátsó ablakok tekerőiről szokott kopni a festék idő előtt a sok tekergetésről, de az gumicső rászabásával javítható. Nézz át a tocsikba, pont nem rég tettek be egy szimpatikus példányt.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
makaveli666
senior tag
NA reggel felhívtam azt mondta, hogy mennyek be most és visszük márkaszervízbe... Rákötötték gépre ott mutatta előttem, hogy nagyon esős volt az idő azt valami fordulatszámbeli dolog miatt jelzett, hogy semmi komoly... Mikor elmentem 30 perc múlva csörgött a telefonom, autokereskedő hívott, hogy minden oké-e stb.... Úgy fejeztük be a beszélgetést, hogy most használjam, minden egyes hibát ami van írjak fel egy papírra, és amikor legközelebb jövök, akkor mennyek be hozzá, és megcsináltatnak mindent... Borzasztó kellemesen csalódtam ebbe a kereskedésben...
-
-
AMD Power
titán
-
siti
senior tag
ja van ellenpéldám is:
4-es golf, mésfél év alatt 250e Ft: főtengely csapágyas. (bizony ebben is csak 40e Km volt, főtengelyt pedig már köszörülték előttem...)
Majd bejelentkezett a kuplung és váltó is. Ahelyett hogy kijavítottam volna, eladtam áron alul. hát buktam vele annyit, mint az audival 6 év alatt.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Manitou
addikt
11 évesen vettem a gépet, most már 14. éves
Eddig tényleges hiba a kötelezőkön kívül:
- benzinbetöltőcső kilyukadt a benzintanknál lévő csatlakozás közelében, bontóból jó állapotú 4k volt
- klímánál egy cső kilyukadt, mert az egyik szerelő megnyomta a csövet egy fém cucchoz. 5k volt a hegesztés. -
14adam
addikt
-
FoBCRaistlin
őstag
Elvileg a mokkában reggelt azt nyilatkozta a tarlós, hogy le lett szavazva ez a 10 ropis díj, bár ez engem nem nyugtat meg. Annyi szent, hogy ha bevezetik, akkor nem megyek kutyapestre többet, hacsak nem céges út.
AMD: na neemáá, 9,7s a gyári 0-100, az enyémnek 9,6(gyárilag). Meg 5,3-at eszik...
Új ibike jöhetne majd esetleg, de tuti nem 1,2 TSI[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Morris
veterán
felcsap, felcsap...
VW 501.01. Ezt a szabványt kéri az én ótóm. Már többször hallottam, hogy a mai olajok jóval jobbak mint ez a szabvány, így ha már rajta van a VW a flakonon, az már jót jelent. 2001-es autó. Nem mai darab már.
Egyébként kézikönyvem nincs sajnaA castrol-lal kapcsolatban már annyi mindent hallani...nem bízom már benne 100%-osan.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Köszi az építő hozzászólást.
Akkor közelítsük meg másképpen a dolgot.
Shell: Főleg Holland érdekeltség és Ferrari támogató. Utálom a Ferrarit!
Mobil 1: Amerikai... Amerika? Az meg mi?
Total: Francia.... No comment.
Castrol: Angol cég és VW egyik fő spanja olajok terén. Imádom az Angolokat és a VW!Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
8th
addikt
Bemásolom mert onnan linkelni nem enged:
1. Mi az a TimeSlip?
A timeslip az a papírfecni, amit rendes dragpályákon minden induló megkap a futama végén. Szerepel rajta a futam összes mért paramétere: reakcióidő, 60 láb, 1/8 mérföld idő és sebesség, 1/4 mérföld idő és sebesség.
Gyakran ezeken kívül még szerepel 330 lábas (kb. 100 méter) és 1000 lábas idő is.
Ha volt ellenfél, akkor az ő eredményei is szerepelnek a papíron. Pl itt van egy amit én kaptam Santa Pod-on.
Mivel ez a website elsősorban a gyorsulásnak az eredményekkel kapcsolatos vetületével foglalkozik, egy igazán találó név szerintem. Csak nem papíron, hanem online adjuk ki mindenkinek a saját timeslip-jét.2. Mi az az ET és trap speed, 60 láb? Mit jelent, az, hogy 10.4 @ 128?
Egy gyorsulási futamnak több mérőszáma is van. A legfőbb a rajttól a célig eltelt idő, angolul elapsed time, röviden ET. A másik jellemző a célvonalig elért sebesség, angolul trap speed. A sebességet az utolsó 20 méter megtételéhez szükséges idő alapján számolják. A harmadik legfontosabb mérőszám a 60 láb, angolul 60 feet. (18.288 méter) Aki látott már gyorsulási versenyt, az tudja, hogy a legtöbbször az első pár méteren eldől a verseny, így nem véletlen, hogy a versenyzők szeretik tudni, hogy milyen jól sikerült a táv első része.
A 10.4 @ 128 a két legfontosabb adatot, az ET-t (mp) és a hozzá tartozó sebességet (km/h) jelenti röviden.3. Mi az a rollout?
A rollout az a távolság, amit rendes dragpályákon a jármű az álló helyezétől az időmérés indításáig megtesz a jármű. Tehát az ET azt mutatja meg, hogy mennyi idő szükséges az adott járműnek a versenytáv-rollout távolság megtételehéz. A rollout tehát "ingyen" van.
Bár Magyarorszán a nemzetközi gyakorlattól eléggé eltérő módon mérnek a fotocellákkal, a rollout mindenhol létező fogalom, ahol nem a zöld lámpára indul a mérés.4. Mi az, hogy nettó, bruttó idő?
Saját találmány a magyar viszonyoknak megfelelően értelmezendő a gyakran jelentősen különböző eredményeket. A bruttó idő tartalmazza a reakcióidőt is, a nettó idő a megindulástól eltelt időt jelenti (=ET).
5. Hogyan történik az időmérés a versenypályákon?
A nemzetközi elfogadott módszer szerint a rajtvonalnál 2 pár fotocella van a talaj sikjától pár centi magasságban. Az első a pre-stage, a második a stage. E két fotocella kapcsolja a karácsonyfán a két fehér lámpát: akkor gyullad ki a fehér fény, ha a jármű kereke átszeli a fotocella vonalát. A pre-stage csak arra szolgál, hogy a versenyző tudja, hogy közeledik a stage-hez és innen óvatosabban kell aroszolnia előre, egészen a stage lámpa felgyulladásáig.
Ezután a sárga és a zöld fénnyekkel indítják a versenyt, de az időmérés nem indul el! Akár 10 másodpercig is állhat valaki a zöld lámpánál, mielőtt elindul, csak a reakcióideje lesz nagyon rossz, az időeredményeit nem rontja. Az időmérést ugyanis a stage fotocella újra szabaddá válása indítja. Tehát amint az első kerekek kigördülnek (roll out) a fénysugár útjából. A kerék méretétől függően ez a távolság változó, de a maximális távolság kb. 12 inch. (kb. 30 centiméter) Ha a beálláskor nem azonnal állt meg a stage lámpa felgyulladása után (deep staging), akkor ez a távolság természetesen csökken.
Komoly pályákon még van egy 3. ugynevezett guard beam is, ami a nagyon alacsony építésű autóknál indítja az időmérést, ha a stage fotocella nem válik szabaddá előbb.Ezzel szemben Magyaroszágon rosszabb esetben a zöld lámpa indítja az időmérést, jobb esetben pedig egy kicsit máshogy működő fotocellák. A legprofibb hazai rendszernél pályánként szintén két fotocella van a rajtvonalnál. A pre-stage lámpát a versenyszervezők kapcsolják, ezzel jelzik, hogy lehet beállni. A stage lámpát az első fotocella vonalának megszakítása kapcsolja. Emiatt kicsit nehézkesebb a beállás, hiszen a pre-stage lámpa nem figyelmeztet arra, hogy "lassíts, közel van a stage". A sárga és zöld fények hasonlóan jönnek le és az időmérés itt sem a zöldre indul, hanem a második fotocella fénysugarának megszakítására.
Bövebben: http://www.timeslip.hu/gyik.php
-
FoBCRaistlin
őstag
Mondasz valamit.
Ennek is utána fogok majd nézni. Nem mintha annyira mozgatna a dolog.
Esetleg a kocsit akarom majd megméretni kíváncsiságból.Balupapa: Ja, főleg, hogy egy laza progival simán 190 ló/400+Nm.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
Amikor én megnéztem anno a kocsit egy kereskedésben, akkor ahogy láttam, elég szépen bele van égve is a por/kosz a felületbe.
Más: Csak, hogy ne teljen el hét a nyávogásom nélkül...
Az gáz ha a check engine lámpámat még az életben nem láttam felvillanni? Indításkor sem...[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel