-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Ilyet nekem is csinált a favókám.
Elvittem skodadoktorhoz, aki azonnali jelleggel miután ment vele egy kört közölte be kell állítani a hézagokat a gyertyákon.
Beállítgatta őket, a hiba azóta sem jött elő.
Nekem is ez volt a bajom, azt hittem nem kap benzint vagy valami más nyűgje van.
Aranykezű szakemberem ezt is megoldotta.
(500ft-ért)
Renault power
-
DeadMeat
veterán
Benzinszürőt megnézheted még,más hiba ami miatt alapon lefulladhat nem jut most eszembe.GYújtótrafokat gondolom csak szervíz tudja megnézni,az is okozhat ilyet,hogy az egyik néha kihagy egy pillanatra,azért fullad le alapjáraton.
Vagy csak egyszerüen levan szükülve a katid,es nem megy ki könnyen a a gáz.Városban használod inkább?Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Kombat
őstag
Nem egy új autó, '94-es, tehát nem biztos, hogy lennie kellett volna figyelmeztetésnek!
Hogy mi nem működik, azt nem tudom. Elvontattuk a szerelőig és ott hagytam.Ülés alján nem hiszem, hogy lenne pont ott fém rész, meg amúgyis az fixen áll, tehát ezt nem hiszem.
Szerelő mester első hallásra azt mondta, hogy ilyet még nem is hallott!
Másodikra azt, hogy talán valami egér megrágta a vezetékeket... -
rob210
nagyúr
Hidd el, hogy a gyertyákkal lesz a bibi.
Nekem dettó ugyan ez volt gáztadtam fulladt dadogott.
Gyertyákat beállította a szerelő, azóta húz, már amennyire a kis öreg húzni tud.Nem beszélt butaságot a haverod, de ezt írtam elsőre is.
Hézagolóval nézd meg a gyertyákat, ne szemmel, mert az semmit nem ér ha csak nincs a szemedben tolómérőRenault power
-
DeadMeat
veterán
Hát ha a vezérlés mászott volna el,észrevennéd máshol is,nemcsak az alapjárat környékén.Gyergyaid nem kormosak,égettek?Csere ha jol sejtem milyen moci van a kocsiban 60K-nál lenne esedékes.Ártani nemárt,csak vigyázz a motorodhoz valót vedd,mert van vagy 3 féle ami az 1,4-es mocikhoz van.Nekem elöször roszat adtak
Benyaszürö h a jól sejtem valahol a tank utan alul.[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
rob210
nagyúr
Én azon tanultam vezetni egy 1.9-es Borán, hát mit mondjak egy álom.
A szervizelése viszont elég drága.
Az úttartása nekem nagyon megfelelt, az ülések a szokásos VW, a kormány könnyen jól kezelhető és a műszerfal is elég tetszetős.
Húz a motor mint az állat elég nyomatékos is, azt hiszem rosszat nem nagyon tudok mondani róla.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
kő kemény 5 ló ért szo**al annyival többet? ha tudsz akkor 110 lovas TDi motors kocsit vegyél, olyat lehetőleg ami nem volt még rommá húzgálva(szóval itthoniak felejtőek)
ami PD-ből vennék egy szintén nem húzgált 130 lovas PD (a húzgálásra meg a PD-knél különösen érdemes figyelni)
esetleg a 4-esből a 150 lovas GTI PDtdi az elég harapos, vagy ugyan ez talán olcsóban Ibiza 150-es PD 6-os kézi váltóval szintén mint a golf semmi chip, meg tuning, alapból is akkorát megy mint az állat. Ha volt gazdája akkor még baja sincs nagyon.
rob210:miért jobb egy azonos technikai fejletségű dizel mint egy azonos benzines?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
kormánykerék küllői nem áltak szimetrikusan
De valami nem értek.Annyi km volt az autóban,hogy kikopott a kormánykerék fogazata és átugrott egyett?
Ha tőrőtt az autó pld bőlcső stb... és nem lehet belőni a futómüvet akkor érdemes ilyen "csalást" elkővetni.
Futómüvet ha már nem tudsz állítani akkor érdemes megnézni mi okozhatja azt a rengeteg nem egyértelmü dolgot pld csonkálvány ami őntvény stb....Még mindig nem értem ezt a kománykerék átrakó bizbazt
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Nem nősültem és egyenlőre nem is tervezem.
Igazából majd te is rájőssz az életben akinek sok van az tőbbre tőrekszik nem pedig arra,hogy "elajándékozgassa" .Remélem igy érthető.
Melozom mint technikus 3müszak majd otthon polírozok ill restaurálok régi autókat ill mocikat.+konyhabutorlap festés néha egyedi szinekre aminél ugy érzem van kihívás.
CD ill Dvd lemez eladásNos ezzel csengetem a hétköznapjaimat
-
stop
aktív tag
A fed. szg. konkrétan kiírja pl: kormányzár elromlott, menj szervízbe, ill. immobiliser active, stb. ki lehet törölni külső egységgel, de újra kijön a hiba. ma például 4-5 x hiba nélül indult, előtte meg 20 x-i próbálkozásra indult csak el... (ekkor fullrarakva csomaggal, + tetőcsomagtartón is cucc, + gyerek már bekötve!!! - és akkor könyörgés a technikának hogy NEMÁÁÁ'), aztán csinál olyant is hogy elindul és utána ir ki vmi hibát (üzenetet).
"az együgyű lenézi társát, az okos pedig meghallgatja azt" P.K.11.12.
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Nekem is sok-sok autóm volt citroen saxo 15d híhetetlen mint egy őszvér és 5lityi diesellel beérte.Jőtt a pug benzin 98-as semmi bajom nem volt vele igaz 7 lityko benyát ill -at benyakalta de azon kivól semmi.Pug 2.0hdi na ez egy híhetelten jó kis moci a kannás gázolajtól ment majd egyzer tankoltam egy elfuserált kuton és szerviz lett belőlle.
Majd jőtt a váltás 19pdti 4*4 na ez tetszett ő volt a régi álmom.De voltak tipus problémái ill a volt tulaja egy "tesco gazdaságos olajcserés" makett volt.Szoval mindenből a sz@rt vette rá én meg később szívtam vele.Elegem lett még ha sokan az uj seatot lerondázzák nekem bejőtt igaz kicsit más az ára egy uj autónak de valahogy nincs olyan érzésem ettől nem kell paráznom ez nem sz@rik be.Vagy még is.Ki lehet fogni autókat de ritka.
Asszonynak vettünk egy daewoo matizt 2000-es évj 48000km körül szervizkönyveset.Sajna a tulaja meghalt a gyereke megvárta a hagyatéki tárgyalást és ledta egy kereskedőnek.Kereskedő haverom egyből szolt nekem igaz 50.000ft hszna maradt rajt de gondolom igy is jól jártam a kicsikével.Meglepő de asszonynál mint kezdő vezető 5lityko alatt eszik.Nem azt mondom versenyautó és nem egy luxus kocsi de 450.000ft megért neki bőven.
-
#00809728
törölt tag
Haverral ősszeáltam és vettünk közössen egy ford fiestát 72000km 1300cc igaz nem egy gyorsulási bajnok de vigan megy 140km/h-t és 6,5lityivel beéri 100-on
Szeretnénk találni neki egy rendes gazdit.Előzző is az volt de 1 nyugdíjból nehezen lehet fentartani magad+rezsi kőltségekkel együtt. -
ujskodas
tag
Nelkem volt G Astra-m. Gariban cseréltek kormányösszekötőt és gyújtáskapcsolót benne. Ezen kívül csak kötelező szervíz. (a pollenszűrőt magam cseréltem mindig, évente) Semmi gond nem volt vele. A szervíz: drága és trehány, de ez nem Opelos betegség. Igaz csak 80 ezer km-ig volt meg, majd lett az octavia II.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
fero02
veterán
"Pl suzit sosem javít" Azt hiszem ezt a témát pont nem itt kellene feszghetni.
Egyébként pedig, (pl) neked Opeled van, nekem is Opelem van...ismerjük egymást...Neked elromlik vmi, amit elmesélsz nekem, h "hogy jártál", én pedig megkérdezem, h hol javítattad. Te megmondod és hozzá teszed, h fasza lett...
És így szokott kialakulni egy (erősen túlozva) tipus specifikus javító műhely.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Friss traileren a Commandos Origins
- Digitális detox a Nokiától
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...