-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
A kommunikáció nyelve még mindig angol a felhasználó szerződés szerint, de valószínűleg le tudják fordítani. Az ügyfélszolgálat Írországban működik, ezért bár más származású munkatársak is lehetnek, jobb az angol mint más nyelv.
Amit elsőként elküldesz reklamációt azt az eladónak továbbítják, aztán ha nem tudsz 20 napon belül megegyezni vele akkor fognak kérésedre közbelépni. Ha nem kéred akkor egyszerűen lezárják a 20. nap[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Pár év után úgy tűnik ( 99,999...% ) hogy ismét átvertek. Magánszemély, "apróhirdetés." Hirdetési oldalon nem reagál, ismét meghirdette a terméket.
Kérdésem, hogy a PP felületén, ami magyar nyelvű, milyen nyelven ajánlott írogatni? Anno
Google fordító segítségével írtam németül. Most van értelme magyarul írni, mert mondjuk a másik oldalon az országának megfelelő nyelven fog az üzenet megjelenni?
Meg ajánlott itt is küldeni egy üzenetet az "eladónak" ugye? Anno küldtem itt is, csak utána beindult az ígérgetés. Amivel nyert 1-2 hetet. De csak visszakaptam akkor a pénzem. -
Dyingsoul
veterán
Sziasztok!
Paypal-on keresztül fizettem egy termékért ezen az oldalon.
Egy széket vásároltam itt. De egyáltalán nem felel meg a leírtaknak, miszerint felújított szék. A szék funkcióiban hibás, de nemhogy felújítva, még csak takarítva sem volt! Büdös/koszos/hibás. A koszt még megoldanám, hogy valahogy elmosogatnám de a bűzt nem tudom hogy lehetne kiszedni belőle (kutatás alapján sehogy). De azt már nem tudom lenyelni, hogy hibás mechanikával küldték el nekem, miközben határozottan kértem, hogy ellenőrizzék a terméket küldés előtt.
Egy körülbelül kukából kiturkált terméknek felel meg, nem egy felújított terméknek.Idézet az oldalról:
"These office chairs have been refurbished. For us, 'refurbished' means that the chairs have been carefully checked, possibly reupholstered, fitted with new official parts, cleaned and resprayed if necessary. We try to get the condition of the chairs as good as new again. To guarantee our quality, we give a 60-month warranty on these Herman Miller chairs!"Szóval ez egy nagy kamu, átverés.
Paypal-on indítanék dispute-ot de nem tudom melyik opciót válasszam...
Valakinek van tapasztalata? Melyik opciót éri meg választani, melyikkel számíthatok mielőbbi teljes visszatérítésre? Illetve mi jelenleg a paypal visszatérítési menete? Már vagy 10 éve nem csináltam ilyet PayPal-on...1) Olyan tételt vagy szolgáltatást kaptam, amely eltért vagy nem felelt meg a leírtaknak
2) Visszatérítést szeretnék igényelni a vásárlás egyes tételeire vagy az összes tételre
Mindkettő igaz, ezért sem tudok dönteni.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Kukcaman
senior tag
Sziasztok!
Paypal-omat szeretném az ApplePay wallettba csatlakoztatni (Macbook-on keresztül). Ez most megvalósítható Magyarországon? Vagy business fiók kell hozzá és/vagy paypal fizikai kártya, ami itthon még nem igényelhető.
-
mexel
veterán
Itt szoktam belépmni én is. Minden sütit töröltem, telefonom fogadja az sms-t. most sikerült úgy belépnem hogy belépve maradtam laptopon és közben azstalira mentem, így kiírta végre hogy küld sms-ben pint. Most sikerült, és hozzáadtam a böngészőt a megjegyzett eszközökhöz.
A telefonszámom meg van adva, sms értestést küld, de csak ilyenkor ha gebasz vanKöszönöm szépen a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Hát minden működik. Az alap elvárás már régóta hogy legyen aktív vagy az sms vagy a hitelesítő alkalmazás.
Ha ez nincs akkor sűrűbben jön a ember vagy-e azonosítás és az hogy küldnek sms-t hogy te vagy-e és ezek elhasalhatnak a nem megfelelő beállítások miatt.
Ezért nem mindegy hogy milyen beállítással használod a böngészőt és hogy a telefon ne vegye spam üzenetnek (nálam minden üzenetet fogadnia kell és néha ellenőrzöm, mert a rendszer központi spam szűrője néha meghülyül és a telefon letilthat sms-eket)Ha sms-t állítasz be akkor legyen egy másik telefonszám biztonsági tartalék, én a feleségem számát adtam meg, nála meg az enyémet. Így ha gond van az adott telefonszámot hordozó telefonnal, vagy számot cserélnénk akkor is be lehet lépni
Ha a hitelesítő alkalmazás akkor ott is használni a hozzátartozó biztonsági mentést és esetleg más eszközt is hozzáadni. Ez azért kell mert ha mondjuk újrarakod a telefont és előtte nem kapcsoltad ki a hitelesítő alkalmazást akkor megint lehet telefonálgatni hogy kapcsolják ki, mert nem tudsz majd belépni.Ilyen belépés hercehurca után érdemes lenne törölni a PayPal sütiket, a böngésző gyorsítótárat, ellenőrizni a böngésző beállítását.
Ez a link üzembiztos évek óta és nem javaslom a magyar nyelvű felületet, még ha menet közben ki is javították a fordítás miatti hibákat.[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Az a baj hogy ahol be tudok lépni laptopon, nem enged semmit módosítani, nem engedi megnézni a biztonsági részeket, mert azonnal vekeng hogy biztos én vagyok?
Onnantól semmi lehetőség, csak telefonon hívhatom őket.
Próbáltam biztonsági választ is beállítani, de azt sem engedi, mert mi van ha nem én vagyok, nem tudja biztosan. Melyik 2 lépcsős azonosítás lenne a legjobb?
Telefonszám van megadva de sms-t nem küld belépéskor, nincs semmi 2 lépcsős azonosítás. Így van kb 10 éve vagy régebben, eddig soha nem volt baja csak a múltkor[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Semmi gond a PayPal-al. Normálisan működik az azonosítás. Ma több alkalommal is használtam.
Melyik 2 lépcsős belépési azonosítást használod?
Ha sms akkor előfordul hogy telefonod spam-nak veszi, meg kell nézni az üzenetkezelésnél.
Nálad lehet technikai probléma az adott eszközzel ha egy másik számítógépen vagy a mobil alkalmazásban be lehet lépni.
Amit én nem használok VPN, a reklámblokkolón a PayPal nincs tiltva, nincs oldal fordítás és nem magyar a PayPal felület. A felugró ablak nincs tiltva, mert néha jön az ember vagyok-e azonosítás és az felugró ablakos.
Ha a Security, Biztonság résznél a Manage your logins-nál szerepel az adott eszköz akkor nem fog üzengetni.[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Közben a laptopon beenged az asztali gépen nem. De nem küld semmi emailt hogy énb vagyok -e stb. Ennek mi értelme? Nem lehet beállítani valahol valami biztonság részen hogy ilyennel ne szívasson? Full értelmetlen így az egész
-
mexel
veterán
Sziasztok! Miért kezdi a Paypal is amit a gmail? Ismét nem enged be az accomba. Kb 2-3 hete eljátszotta ezt, akkor telefonon kellett hívni őket, angolul lecsevegni hogy igen én vagyok, egy macera volt. Akkor megváltoztattuk a jelszót. Most fizetnem kellene erre megint nem enged be, ezt miért csinálja? Hogyan lehetne bejutni telefonálgatás nélkül? Csináljak újat az egyszerűbb lenne?
-
Topikgazda
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók:A telefonszámot azt nagyon ajánlják hogy aktuális legyen, változást azonnal átvezetni.
-
IG55
senior tag
Üdv!
Nem férek hozzá az autentikátor appomhoz, így nem tudok belépni. A megadott telefonszámom pedig már nem elérhető, így nem tudok oda sms-t küldetni. Tudom a 2 db biztonsági kérdésre a választ, de az sajnos nem elég. Hogy tudok személlyel kapcsolatba kerülni, aki tudna segíteni?
-
Topikgazda
válasz szpal17 #48409 üzenetére
Nem vonta le, ilyenkor csak lefoglalja, zárolja, ha sikertelen lesz a fizetés és itt most az akkor majd a bankod feloldja, ez Net elérési probléma vagy böngésző probléma lehetett.
Vársz. A banktól függ hogy ez mennyi idő.
Ha kell a dolog akkor az Alzánál pontosítani hogy náluk mi az állapot, ha nincs fizetve akkor az újbóli próbálkozás független lesz az előzőtől és a bankkal is lehet egyeztetni, de ez csak zárolt tétel náluk is, nem kifizetett. -
szpal17
őstag
Sziasztok,
Alzás vásárlást szerettem volna kivételesen Paypal-al fizetni, de a ,,köszönjük, hogy a paypalt használja,, szövegnél nem ment tovább és csak tekert, tekert. Nyilván egy idő után kénytelen voltam bezárni az ablakot. A webkártyámról levonta az összeget, látszik, hogy Alza/Paypal, de a Paypal-ban semmi nyoma, és a webáruházban sincs. Mi szokott ilyenkor lenni?
Köszi!
-
prtvlogan
aktív tag
Köszönöm, és innentől már tényleg nem a paypal topikba tartozik.
Viszont ezzel kapcsolatban még csak annyit:
"A Google Pay hozzáférésnél ha vásárolsz ott is van hozzáférés védelem, a beállításokat te adod meg."
Két telefon esetén, ha ugyanazt a fizetési (paypal) adatokat adod meg, akkor sem látod az "A" készülék előfizetés/ fizetés menüjében azt, amire a "B" telefonon fizetsz elő/vásárolsz. Pedig ugyanaz a fiók, paypal minden.
Köszönöm mégegyszer a türelmet, segítséget, és további jó fórumozást! -
Topikgazda
válasz prtvlogan #48406 üzenetére
Nézd Google Pay-os fizetés volt, innentől szétválik a PayPal téma, nem a PayPal-nak kell jelszót kérnie, átadtad ezt a jogosultságot a Google Pay-nek.
A Google Pay hozzáférésnél ha vásárolsz ott is van hozzáférés védelem, a beállításokat te adod meg.
Én nem látok olyan PayPal visszatérítési lehetőséget amely érvényesen használható lenne erre a szituációra.
Van ez a rész a PayPal könyvelési tételnél (Report a problem)Itt lehet kezdeményezni valamit, ha a linkre kattintasz akkor egy gomb az elfogadó helyre irányít hogy elsőként ott próbáld meg rendezni és van a Continue filing with PayPal link ott meg ezek vannak:
Az eladó nem volt hajlandó segíteni nekem
Gyanítom, hogy a PayPal számlámon jogosulatlan tevékenység történtEzért írom már sokadjára akinek fizetve lett ott kell reklamálni. Ha nem segít akkor jelölheted az első gombot.
A második gomb nem használható mert olyan nem történt. -
prtvlogan
aktív tag
Igazad van, bocsánat!
Nem a paypal a hibás, de nem csúsztatok. A "Pay" áruházban a google one előfizetés miatt el vannak mentve a fizetési adataim. Sokáig nem volt ez így, csak ugye 1-2 évvel ezelőtt eszébe jutott ott valakinek, hogy a fotók, dokumentumok, fájlok feltöltésére hozzanak egy korlátozást. Ugye nagyon sokáig, ha nem ragaszkodtál pl a fényképek esetén az eredeti minőséghet, mérethez, akkor a tárhely korlátlanul rendelkezésedre állt. Aztán jött a feketeleves, 15 GB az ingyenes tárhely, a többi kuka. Nem olcsóbb így, de egyszerűbb a családban is inkább az előfizetést használni, mint nas szerverrel szórakozni.
És igen, google pay áruházon keresztül történt az említett feliratkozás, ami esetében rögtön levonta a majdnem 15.000 Ft-ot, és (nyilván rá kellett nyomni) és beállította ismétlődő fizetésként. Arra nem tudom, hogy érdemes-e akkor kitérni, hogy ilyenkor a fizetés/előfizetés gomb a telefon 3/4-ét lefoglalja, kéken, zölden vagy valamilyen egyéb biztonságot sugaló módon villog, a lemondás vagy visszavonás pedig egy kis pipa apróbetűvel valamelyik sarokban elrejtve, amire ha rányomsz átirányít egy másik oldalra,
Tudom, hogy hibás vagyok, nincs ezzel gond. De ne haragudj, topikgazdaként biztos tudod ezeket a folyamatokat. Menj fel az Ebay-re, rendelj valamit paypal fizetéssel. Kérni fogja az email címed, és a hozzátartozó jelszót. Ha esetleg túl gyorsan megadod, akkor feldob 15 képet, hogy válaszd ki azokat, amiken bicikli látható. Miután ez sikerült, jelez a netbank, hogy jóváhagyandó tranzakciód van, engedélyezd a pin kódoddal/jelszóddal.
Nálam legalábbis így működik, és nincs is bajom vele.
Ezzel szemben a Pay áruházban a paypal, gombnyomásra tud pénzt levonni, illetve beállítani, hogy ez havonta ismétlődjön. Ismétlem, ha nem lépek be a netbankba, számomra ez ki sem derült volna.
Nincs itt baj szerinted?
Mivel gyerekről van szó, youtube megvan? Nézne rajta egy mesét, ami megáll, hogy "fizess elő a youtube prémiumra" Érti, és tudja, és az X-re kattint, de ha egyszer véletlen az előfizetésre, akkor jön az én esetem...
Pay áruházi rendelés, vagy előfizetés esetén nem kér a paypal jelszót, ha el van mentve szóval ez szerintem nem volt csúsztatás. KH bank esetén meg nincs tudtommal digitális netbankos "virtuális" kártya, mert állításuk szerint elég biztonságos a rendszerük. Tehát még csak az sincs, hogy beállítok egy 1000 Ft-os limitet, aztán csókolom.
Na mindegy, köszönöm az információkat, a paypal-ban látom a levonást, csak ezért itt kezdtem az érdeklődést.. -
fjudors
aktív tag
olyan, mintha a google play-ben lenne beállítva a paypal, és azon keresztül történt volna a fizetés
-
Topikgazda
válasz prtvlogan #48402 üzenetére
Már rég fel kellett volna venned velük, az ügyfélszolgálatukkal a kapcsolatot, legtöbb esetben van lehetőség a fizetést sztornózni és visszaadják a pénz. Nem azonnal kapják meg a pénzt ezért is kell azonnal lépni hogy tudjanak ők is mihamarabb reagálni.
Nehogy már a PayPal legyen a hibás.
A fizetés nem a PayPal-on lett kezdeményezve hanem az adott oldalon, nem random nyomogatással történik az hogy valaki valamire előfizet, több adatot meg kell adni.előfizetes esetén a PayPal nem kér jelszót, semmit. Ez csúsztatás, eleve nem lehetsz állandóan belépve, így van azonosítás a használat során, a PayPal biztosít két lépcsős belépési azonosítást, aktiválni kell és akkor nem tud más fizetni a nevedben. Miután belépsz azután fizetsz, így van jelszó, jóváhagyó sms vagy a egyéb azonosítás meg minden.
Ne keverd ide a banki bankkártyás kettős hitelesítéses fizetést, mert annál ugye nem kell belépni sehova, de hasonló az elv. Mindkét esetben azonosítás után lesz érvényes a fizetés, már ahol ezt alkalmazni kell.[ Szerkesztve ]
-
prtvlogan
aktív tag
Na, köszönöm! Akkor az előző hosszú levelem már tárgytalan is. De miként lehet az, hogy ilyen előfizetes esetén a PayPal nem kér jelszót, semmit. Egy 3 éves gyerek simán atkattintja, és atlepi a biztonsági színvonalat.?? Kutyatapot szoktam meg rendelni, amit paypallal fizetek ki. 1, meg kell adnom a jelszót. 2 a netbankban jóvá kell hagynom a tranzakciót. 3 kapok róla emailt, és netbanki értesítést, hogy az xy számú kártyámmal tranzakciót végeztek xy összeg ertekben
De Ezek szerint Rá kell csodálkozni arra, hogy ilyen feltételek mellett. Virágzik az online csalás... Nem nézegetem a banki egyenlegem, mert nincs R szükségem. Pusztán a véletlen, hogy ezt most kiszurtam. Viszont ismétlődő előfizetes volt, tehát elvipeg a végtelenségig szivhattak volna le a pénzem. Köszi mindenkinek, azért minden lehetséges fórumon jelenteni fogom a céget, mert szerintem nonszensz, ahogy jelenleg ezeket az előfizetes éket kezelik, a elmondásuk meg megint egy gyötrelem.
Bocsánat a helyesírási hibákért, telefonról potyogtem.
Köszönöm meg egyszer. Mindenkinek, -
prtvlogan
aktív tag
válasz slice14 #48400 üzenetére
Igen, ebben igazad van!
A céget, ahol dolgozok, nyáron feltörték a gonosz hekkerek. Az egyik informatikus rendszergazdai jelszavával jutottak be, majd mindent titkosítottak, és töröltek. Irreális összegért visszaállítottak volna mindent, viszont ennek nem engedett a cég, ezért több 100 milliós kiadással új hálózatot, rendszert telepített. Azóta mi van? Bérpapírodad meg akarod nézni, 12 karakteres jelszó, + email kód, a jelszavad 3 havonta megváltozik, és nem lehet az előző 6 havival egyező.
A számítógép jelszava ugyanez. 3 havonta meg kell változtatatnod, nem lehet az előző, tartalmazzon kis betűt, Pí számot, és egy két ismeretlenes egyenlet harmadik ismretelnes tagját.
Nem tudom, hogy mennyire hihető, vagy hihetetlen, de ezért nem akartam kamu profilt létrehozni, olyyat, amit nem használok, aktívan, és egyszer csak töröl a google.
A sztorit mostmár nagy vonalakban ismeritek, a gépet ki kell kapcsolnom, mert muszáj lefektetni a gyerekeket.
De, a kérdésem még mindig az, hogy ezt a pénzt van-e esélyem visszaszedni ettől cégtől.
Ha nincs, akkor lehet, hogy elgondolkoznom azon, hogy nyitok egy ugyanilyet. Két kattintással lehúz egy gyerek 15.000 forinttal, ha ez 1.000 ember esetén bejön, akkor köszönöm szépen! :-) Törvényt biztos nem sért, az meg hogy a számlavezető bank sem tudja, hogy hova kinek ment az összeg, csak még inkább bizakodásra ad okot. ... -
Topikgazda
válasz prtvlogan #48399 üzenetére
A kártyás fizetés esetén nem lehet leállítani, tiltani. Annál a cégnél kellene sztornóztatni a fizetést ahova ment a pénz, azzal hogy téves előfizetés vagy rendelés.
Itt a PayPal-on van ugyan olyan hogy lehet jelezni a jogtalan fizetést, levonást, de nálad ezt nem fogják elfogadni mert hiába kiskorú gyerek, a saját eszközödről, a saját azonosítóiddal lett kifizetve valami. Ezt nem veszik jogtalannak.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- DJI FPV Fly More Kit - 2 akku - 3-as töltő
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + Új RTX 4070 12GB + Új 16-32GB DDR4! GARANCIA/SZÁMLA!
- DJI Mavic 3 / Cine / Pro / Classic drón akkumulátor
- DJI Mavic 3 Classic drón RCN1 távirányítóval - 4/3" Hasselblad kamera +táska +töltő
- DJI FPV Racer drón - Fly More Combo FMC szettben