Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyingsoul

    veterán

    Sziasztok!

    Paypal-on keresztül fizettem egy termékért ezen az oldalon.
    Egy széket vásároltam itt. De egyáltalán nem felel meg a leírtaknak, miszerint felújított szék. A szék funkcióiban hibás, de nemhogy felújítva, még csak takarítva sem volt! Büdös/koszos/hibás. A koszt még megoldanám, hogy valahogy elmosogatnám de a bűzt nem tudom hogy lehetne kiszedni belőle (kutatás alapján sehogy). De azt már nem tudom lenyelni, hogy hibás mechanikával küldték el nekem, miközben határozottan kértem, hogy ellenőrizzék a terméket küldés előtt.
    Egy körülbelül kukából kiturkált terméknek felel meg, nem egy felújított terméknek.

    Idézet az oldalról:
    "These office chairs have been refurbished. For us, 'refurbished' means that the chairs have been carefully checked, possibly reupholstered, fitted with new official parts, cleaned and resprayed if necessary. We try to get the condition of the chairs as good as new again. To guarantee our quality, we give a 60-month warranty on these Herman Miller chairs!"

    Szóval ez egy nagy kamu, átverés.

    Paypal-on indítanék dispute-ot de nem tudom melyik opciót válasszam...
    Valakinek van tapasztalata? Melyik opciót éri meg választani, melyikkel számíthatok mielőbbi teljes visszatérítésre? Illetve mi jelenleg a paypal visszatérítési menete? Már vagy 10 éve nem csináltam ilyet PayPal-on...

    1) Olyan tételt vagy szolgáltatást kaptam, amely eltért vagy nem felelt meg a leírtaknak

    2) Visszatérítést szeretnék igényelni a vásárlás egyes tételeire vagy az összes tételre

    Mindkettő igaz, ezért sem tudok dönteni.

    - Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

Új hozzászólás Aktív témák