Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz tylerddd #45600 üzenetére

    Hogy kaptál értesítést ha nincs a számlatörténetben, ott kell lenni még az automatikus kifizetésnek is? Az értesítő biztos hogy a PayPal-tól jött?
    Ezek a PayPal hivatalos e-mail címei:
    service@paypal.com
    service@intl.paypal.com
    paypal@mail.paypal.com
    webform@intl.paypal.com
    És alul ez is szerepel:
    PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions Registered Office: 22–24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg RCS Luxembourg B 118 349
    PayPal RT000063:en_US(en-HU):1.4.0:32189d80d6c38

    Ha valódi a PayPal értesítő akkor benne van Transaction ID és az is hogy van 180 napod reklamálni. Akkor tedd meg ezt az tranzakció azonosító és az értesítőben szereplő fizetés, cég adatok alapján.
    Ha az adott helyen PayPal vendég módban (csak a fizetési felületet biztosítják és nem lépsz be a fiókba) fizettél az akkor csak normál kártyás fizetés, nem PayPal-os.

Új hozzászólás Aktív témák