Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adorjant
őstag
válasz AMD Power #41595 üzenetére
3000? Nem sok az egy kicsit?
És akkor még nem mentél be Bárdiba,Unixba kedvezménnyel
Ha előtted is rendesen volt szervizelve az autó,nem fogsz különbséget érezni.
9000km után felesleges,abban egyetértek a többiekkel[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Benzinszűrőt érdemes cserélnem? 9000e km van a mostaniban!?
-
haddent
addikt
Z16XER (meg bármilyen... XER) motoroknál mit tudtok a vezérlésmódosítóról?
Valami olyasmi a történet, hogy a szelepeket automatikusan állítja terhelés, hőmérséklet meg miegyéb függvényében, ezzel nyomatékosabb alul, pörgetősebbfelül, meg úgy faszántosabb az egész.
...csak éppen tud hangot adni ha épp nincs jó kedve. Ha indításnál van egy kis hang amit ha nem figyelek nem hallok (pöcröff, TATatatatat, tényleg ennyi, utánna szépen beáll minden), akkor lehet ennek a két keréknek baja? Még ha zajos is, veszélyt is jelenthet a vezérlésre? Azért kérdem mert 2db van belőle, darabja 70 ezer Forint, nem egy olcsó mutatvány főleg a vezérlés-szett maga 100 ezres alapárával... -
diablo1984
veterán
válasz haddent #41587 üzenetére
ha matt, akkor ezzel a pasztázással max pár hetet nyersz, a nap kiszívja és csókolom! a gépi polírozással a szétégett lekkréteget kapja le, a paszta beleívódik a cuccba, tartós marad(ha nem cif-el mosod), na az tartós! nekem a vectrát csinálták meg, úgy nézett ki mint az új, az első jelentkező kicsengette az árát!
-
haddent
addikt
Hát nem tudom. Kicsit túlspirázzátok Az F elég lemattult volt. Nem csúnya, nem vészes, de nem is szép. Kézzel szépen átkentem, nagyon szép lett, fényes szép afelület. Biztos, hogy nem profi gépi polír, de nagyon jó. Itt a régi állapothoz képest ég és föld kategória. Gépi polír már nem dobna ekkorát ehhez képest, és jó drága lenne a felszerelés. Átlagos felhasználásra szerintem felesleges...
Ha már hobbiszinten űzi az ember akkor persze, de csak azért, hogy évi 1x... -
trassher
addikt
válasz diablo1984 #41582 üzenetére
Ha valaki tudja milyen a végeredmény miután flex-el políroznak az pont én vagyok.
w333: Ezt viszont nem tudtam hogy kiskereskedelmi forgalomban nem kapható.
Redmi Note 7
-
w333
félisten
válasz trassher #41578 üzenetére
De teljesen jó az is ... de magánszemély olyat nem igen tud venni !
Különben én próbáltam a TurleWax -t és szerintem brutál jó
Volt kollégám most Maxolen cuccot használ ami még maradt (szerintem ez a legjobb és 6-7 évig dolgoztam a termékeikkel, nagyon kár hogy megszűntek)
Kb. 1-2 hét múlva szerintem ismét lepolírozom de most kicsit alaposabban, megkérdezem hogy most milyen anyagokat használnak (volt kollégáim) de ha valami gagyi akkor veszem én is a TurtleWax -t
(#41582) diablo1984
+1 különben kis fordulaton mindenki óvatosan megtudja csinálni !
De ha biztosra akartok menni és nem bíztok magatokban akkor ezt a kis excentrikus waxoló gépet kell megvenni ezzel nem lehet kárt okozni, visszont nem is lessz tőle olyan szép az autó mint pl. egy normális gépi polírozástól
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
trassher
addikt
Képzettség nélkül otthon akartok polírozni? Jól élnek majd a környékbeli fényezők. Amikor az enyémet csinálták megnéztem hogy megy a dolog, önszántamból nem kezdeném el egyedül.
w333: Oszt' a Riwax mán nem is jó?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #41572 üzenetére
Komoly sport gépeink vannak mi?
-
gban
veterán
válasz Markizmark #41572 üzenetére
Akkor az én 14,5-öm nem annyira rossz, még ha egyedül is voltam.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
F_Zolee
veterán
Mai Opel történés. Román rendszámos B Vectra előzte a körforgalomba behajtó "sort", köztük engemet is. Persze rég záróvonalas szakasz. Mondom menjél majd felfordulsz egyszer. Körforgalmat elhagyva meg dobozos opel előz szintén végig záróvonalas szakaszon. Gondoltam a jóidőben kicsit meggajdultak az emberek. Lámpához érve vektrás elé keresztbe állva a dobozos dumál ki neki, gondolom nem véletlen...aztán zöldre váltott és ment a harc...dobozos próbálta leszorítani a másikat, 1-200m-en elvoltak így.
-
7Sony7
addikt
válasz Markizmark #41572 üzenetére
Csak 1mp el lassabb, mint az enyém, nem is rossz.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Markizmark
addikt
válasz Markizmark #41572 üzenetére
Majd mérek egyet majdnem üres tankkal, egyedül, cuccok nélkül, lekapcsolt lámpákkal.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Na mértem én is gyorsulást.
Csapott F astra, X14NZ, 2 személlyel (összesen 140kg), kevés pakkal, kb 40-42 liter benzinnel a tankban, negyedikben, 60-100: 17 másodperc, kétszer mérve.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
w333
félisten
válasz AMD Power #41570 üzenetére
Egy ilyen géppel + TurtleWax -al kb. ilyen eredményt lehet elérni
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz AMD Power #41566 üzenetére
Tessék ... zsír új és olcsó (ráadásul elvileg minden van hozzá)
Na egy ilyennel már szépen lehet dolgozni, otthoni használatra bőven elég !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz AMD Power #41562 üzenetére
Ez nem jó polírozásra ... csak waxolásra ami nem sokat ér !
Egy ilyen kéne Link vagy egy sarokcsiszoló és hozzá polírozó korongokkal
El nem tudod képzelni mennyi kosz jönne ki a fényezésből, fehér autónál ez nagyon látványos, políroztam már ilyen fehér F Astra -t brutális lett az eredmény!
Szóval mindenképp nagy fordulat és polírpaszta (a lényeg hogy nem szabad addig polírozni amíg kiszárad alatta a paszta mert megégeti a fényezést, én azt ajánlom polírozás közben egy kis vizet kell permetezni az adott részre ahol polírozod (hogy midig nedves legyen)
És mindenképp elemenként kell kezdeni ... értelemszerűen (tető, bal első sárvédő, motorháztető, jobb első sárvédő, jobb első ajtó, jobb hátsó ajtó, stb. szóval körbe) hatalmas nagy meló ha normális eredményt szeretnél akkor 1 elem kb. 20-30 perc
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zolikaDB
veterán
válasz haddent #41557 üzenetére
Te mivel polirozol? Azaz: milyen gep es milyen kence? Gondolkoztam en is, h veszek gepet, volt a Lidl-ben 6k-ert ez: [link]
Ja: 3 ev utan talaltam vegre egy normalis ablaktorlo lapatot, Good Year, tesco, akcio. Tegnap egesz nap vezettem szakado esoben. Se csikozodas, se nyikorgas, es szepen torolt nagyon.
Arban 8k-ig mentem el anno, Bosch-al, ami ujonnan is nyikorgott, az olcsokkal meg mindig szivtam. Legutobb is, amit az Opel boltban vettem, csikozott, meg a gumi volt rajta eldeformalodva, de ugy, h hiaba tettem az uvegre jol, h beall majd, nem lett jo.
Ezert otezer valamennyit fizettem.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #41555 üzenetére
Végülis az is elmegy, igen. De akkor szépet tervezzen a klub
Plusz költség persze, hogy nem éri meg. Max. annyiból, hogy ha el akarnám adni akkor kérheti sportkipuffal vagy a gyárival hibátlan álapotban lekezelve rozsdamentesen, ha kell visszaragasztom a betűket/emblémát (mert teljesen hibátlanul szedtem le) stb.. Most az, hogy a kipufogó pl nem hozná be az árát, nem feltétlen biztos, ha nem egy 60 éves párnak adnám el De ha nem, akkor sem érdekel, ennyit bőven megért az, hogy 10x élvezhetőbb még felhúzott ablakoknál is az utazás, nyugtatóbb szebb az egész.
Elsősorban én ezt mind magamnak csinálom és hosszútávra. Szerintem ott valaki valamit nagyon nem jól csinál, amikor mások kedvéért / véleményéért tesz valamit. Ha meg eladásra, az a munka soha nem lesz olyan, mintha magadnakcsinálnádEgyébként mai napra is megvolt a beosztás: jobb első kilincsen is volt egy kb 5 centi hosszú 1 mm mély karc. Ekkor már nálam volt valaki meghúzta Szokásos módon finom smirglivel (igen azzal ) a műanyagig (mert hogy az a kilincs) lecsiszoltam. De sajnos nem volt szintben még így sem, tehát a műanyag is sérült nem csak a zománc. Na akkor megint szokásos módon Loctite -al kitöltöttem, újra szintbecsiszoltam, megpolíroztam, lefestettem sok rétegben, polír, megint festék, polír, lakk, polír, lakk. Ez is jól sikerült
Aztán még úgy gondoltam baromi sok erőm maradt, úgyhogy lemostam az F astrát, majd végigpolíroztam kézzel. Kb 1 elem után bántam meg, de megérte, szép lett Most F és H, mindkettő patyolat és polírozott, rendben vannak
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #41554 üzenetére
jah és a felét sem kellett volna ráverni, de ha hosszú távra terveztem......
ennek ellenére úgy gondolom, hogy lesz még passatom az újabb fajtából, függetlenül attól, hogy most egy laguna1-es áll a garázsban és egy toyota yaris a tető alatt.....
vonzódok a nagyobb autókhoz, a dízelekhez meg pláne, hiába nekem nem jó választás, de mazoista vagyok valahol..... majd egyszer, most 1 éven belül biztos nem. bár annak ellenére, hogy a yarisban is el lehet férni, lehet egy c corsa-val jobban járnék, a kettő helyett, de a laguna nagy és kényelmes és megy mint a vesztés, a yaris meg dízelesen fogyaszt benzines létére, de cserébe nem tépi fel az aszfaltot.....
a vectra jó autó volt, mégsem hiszem, hogy újra beneveznék 1re, insignia meg drága, az asszony meg vezetni sem tudná.....
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #41553 üzenetére
Ennyi. Ezért mondom én azt ,hogy ilyen extra dolgokat nem éri meg megvenni,megcsináltatni a gépen. Mert eladásnál szinte semmit nem számít. Az maximum csak neked érték. De a vevőt ez nem érdekli. És senki nem fogja neked ezt kifizetni. Még a felét sem.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #41548 üzenetére
így költöttem 1 millánál is többet a passatomra 5 év alatt! de mikor eladtam cserébe semmibe se nézték, hogy mennyire egyben van, mert jöttek a szöveggel, hogy ennyiért már újabbat lehet venni, meg itt és itt jóval olcsóbban is adnak ilyet..... fillérekért eladtam, most ha ugyanezt kellene visszavenni, még drágábban sem találok hasonló állapotút sem.....besz*ptam...
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #41550 üzenetére
Nincs ezzel baj. De szerintem nem azonos kategória az amit én csinálok (én nem hívnám tuningnak egyáltalán igazából) meg amikor gipszkartonból kenik ki spaklival a lökösöket az autón meg társai
AMD Power igen, vannak akik ezt komolyan veszik De láttam olyan matricát ami konkrétan azt mondta, hogy "+5 Horsepower". Az pl. szerintem poén mert pont ezeket figurázza ki. Ettől mondjuk még biztos soha nem raknék semmilyen matricát fel, nagyon nagyon szépnek és simának kéne lenni, hogy tetsszen és nem tudom mi.. max valami az autóval kapcsolatos. Ha valami "híres" motorkód lenne C20LET vagy ne mtudom.. de inkább az se.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #41547 üzenetére
Kormány, hát szerintem az már pl. túlzás. Nem tudom.. szerintem egy autó anélkül, hogy látszik a kipufogója hülyén néz ki egyszerűen pl. Az szerves része a működésnek miért kell takargatni. Nem kell 4 csöves dupla sportkipufogó de egy szép sima krómvég szerintem elférne. Csak ezen is spórolnak aztán elhitetik veled, hogy az a szép
Egyébként persze nyilván én sem, sőt szerintem kb. senki itt a fórumon, nem vár addig amíg megrottyan valami, egyből helyreteszi.
A "króm" (műanyag) feliratokat meg úgy tudnám máshogy megfogalmazni, hogy szerintem a dizájner aki az autót tervezte azt nem igen akarta ott látni. Ez, mint mondtam, olyan kötelező dolog. Elől-hátul középen márkajel, típus, esetleg űrtartalom Most tényleg? Az, hogy az Audi kirakja, hogy "W12" hát jó villogjon vele ha muszáj ( de minek??), de egy Corsára kirakni, hogy 1.0 12V ?? Meg hogy 2.0TDI ? Hát minek..AMD Power "nem én vagyok az autóért" a család pontosan szó szerint ez mondogatja és gondolja rólam mióta megvan
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #41547 üzenetére
Ezt úgy hívják ,hogy autó Hipochonder. Ami szerintem az egyik legjobb autó tulaj , tulajdonság. Picit én is ilyen vagyok de azért lassan kigyógyulok belőle. Túlzásokba sem szabad esni és fel kellett nekem is fogni ,hogy nem én vagyok az autóért.
-
diablo1984
veterán
válasz haddent #41542 üzenetére
én a 3as kategóriát erősítem, ha már rendellenes hangot tapasztalok a kocsin, akkor a szerelőnél kötök ki, sokszor hülyének is néznek, mert nem tudnak rájönni és várjak még vele, míg valami elszáll és akkor vigyem! én szeretem, ahogy a gyárból kijön, azok a króm felírások is tetszenek, mert a nélkül sem néznek egy opelt bmw-nek, de nekem az a gyári állapota!
régen én is az escortomat vadítottam, sportkormány, sportkipuff, fóliás ablakok, csínos bírt lenni, utána vettem a passatot dízelben, ott pont az volt a jó, hogy a kipuff sem látszik, az alakja is bejött! utána arra szoktam rá, hogy ahogy a gyártósorról lejött az a legszebb és azt akarom megőrízni! -
deicide
veterán
3000-től már megjön az izgalom, ja.
Ezért is igyekszem mindig akörül tartani, azaz városban 3-nál feljebb nemigen szoktam váltani.
Ha visszajön a meleg, méregetek még ezt-azt, de félek, hogy 4-5-ben a 80-120 sem lesz fürge, ott szintén nagyon keveset forog még a főtengely, borzasztó hosszú az áttételezés, 4-ben 210-et megy, 6-ban 250-nél is csak 4500-at forog.Szegén dieselt meg tényleg ne forgasd 100-ig kettőben
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
trassher
addikt
válasz haddent #41540 üzenetére
Ahogy diablo1984 is mondta a króm díszléc fóliázására gondoltam igen. Szerintem a karbon fólia tökéletes lenne a célra. Hogy 3D vagy 4D azt csak te tudod eldönteni élőben. Nekem ugye a tükörborítások vannak fóliázva de a motorháztető sorsa is az lesz. Az első ajtók díszléceiben ugye van nekem a Club felirat, sajnos a ragasztás elkezdett engedni. Oda is arra gondoltam hogy leveszem a feliratokat és a négyzetet szimplán lefóliáztatom ugyanolyanra mint a tükörborításokat és majd a motorháztetőt.
Amit linkeltél hűtőrács nem tudom hogy mutatna. Nekem az opc rácsok jönnek be igazán. Elől azért jó hagy van márkajelzés szerintem.w333: Amint megláttam hogy Boba videó már tudtam hogy itt csúnya p*csázás lesz.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
w333
félisten
Ez igen ... Csak egy Golf Mk1
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #41541 üzenetére
Nem vettem Én kicsit máshogy látom a dolgot:
Szerintem van a típus aki megveszi az autót, olcsót drágát suzukit bmw -t épp kinek mire futja és van igénye, majd le se szarja. Letudta az egészet, van autója, viszi A -ból B -be, ha utóbbi márkához konvergál akkor néha beletapos és letol az útról de egyébként úgy ennyi. Használja. Gyári állapotban. Jó esetben elviszi márkaszervízbe amikor esedékes, rossz esetben eltolja sanyi szomszédhoz amikor lerottyant.
Vannak akik régi civicből, golfból, f astrából (tipikusan ezek) építkeznek, de úgy konkrétan komolyan. Kb mindent. Gipsz stukkó első hátsó lökös, nem hogy tompító de erősítő kipuff, lóg ahogy van csak szóljon, ócska szar led lámpák, matrica, rozsda, szpojler, fólia kinek mi mennyire ízléstelen a világa
Harmadik csoport aki valahogy az elsőből keletkezhetett valamikor, de mégis inkább egy kicsit kívülálló, ez ritka típus: aki már-már youngtimer korú de teljesen gyári állapotú érintetlen és műszakilag és optikailag teljeen hibátlan és gyári verdával jár. Ez igazán becsülendő.
Ézek a rétegek/csoportok konkrétan léteznek szerintem te is találkoztál már minddel. Szerintem van egy normális módja annak, hogy szebbé ,egyedibbé, számomra megfelelőbbé tegyek valamit, anélkül, hogy átcsapnék a "kettes típusba". Pl. szerintem mint mondtam nagyon egyhangú unalmas és "kétlábú/négykerekű" reklám, hogy minden autón, pontosan ugyanott, elől és hátul márkajelzés. Mintha muszáj volna. Ez konkrétan szvsz. olyan, mint amikor egy olcsó [bármira] jól felcimkézik 20x, hogy mi az, amíg egy igazán minőségire talán rá sem írják.Most ez nyilván egyértelműen NEM nagyképűsködés meg sznoboskodás, hiszen ugyanúgy egy Opelról beszélünk. De nekem jobban tetszik, simább. Attól hogy gyári, nem feltétlenül ízléses szvsz. Pl. az új mercikre ordas undorító óriási jelet raknak előre és még hátul is ott díszeleg. Na az már gusztustalan számomra. De különbözőek vagyunk, semmi gond, remélem azért nem veszel a "kettesekkel" egy kalap alá, nem vagyok nem leszek és a kis astra sem lesz olyan
-
diablo1984
veterán
-
haddent
addikt
válasz deicide #41537 üzenetére
De jó érzés lehet Én csak ezzel a kis 116 pónival szórakozom, most is voltam kinnt egy éjjeli menetre, hát kategórián belül + kicsivel felette (értsd: nem 2x annyi lóerő) nincs ellenfél Egy olyannal mint a tied meg konkrétan nincs ellenfél úgy anblock
trassher nekem is. Fólia? mire gondolsz? Még az elején lévő hűtőráccsal akarok valamit kezdeni, mert szerintem kicsit nagyon sok a króm. Arra gondoltam, hogy valami igényesebb féle karbonnal a léceket, és csak az opel jel maradna fényes króm. De félek, hogy már nagyon pronyó lenne a végén A másik megoldás ami szerintem kicsit "profibb" és jobb (bár drágább is, de 1x meg lehet engedni mert "örökélet" és annyira nem drága azért) egy ilyen hűtőrács 1:1- ben.
-
trassher
addikt
válasz haddent #41520 üzenetére
Nekem tetszik így feliratok és embléma nélkül. Nekem sajnos fényezés nélkül nem lehetne levenni az astra feliratot mivel valamelyik előző tulaj pillanatragasztóval tette vissza. Nem kell mondanom hogy a por és homok szépen astra feliratot dörzsölt a fényezésbe. 3M kétoldalú ragasztóval visszaragasztottam, azt már csak a véső veszi le onnan.
A krómlécet én simán lefóliáztatnám, szerintem jól mutatna.Redmi Note 7
-
deicide
veterán
3-ban és 4-ben nagyon alacsony a fordulat, a turbólyuk miatt elugrik 1 másodperc is legalább, mire magához tér és felépül a 400NM. 2-ben nincs ilyen gond, ott 2-ig sem kell elszámolni.
AMD Power: nem, nem voltam ma BP közelében.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
haddent
addikt
Hát 1.9 turbo dízel megcsippelve mit vártál? Nem tudom fejből, de talán 2 literes benzin turbó az opc, nem? Nincs akkora óriási különbség, főleg, hogy mondom, chippelve vagy szerintem.
diablo1984 mi eredeti mi nem eredeti, erről lehetne vitatkozni. Számomra így eredeti, az meg egy giccses fogás, hogy krómozott műanyagbetűket ragasztanak a krómlécre A márkajelzés elől-hátul mértani középpontban meg annyira dögunalmas, mindenki mindig mindent odatesz. Elől is és hátul is. Mintha mutogatni muszáj lenne, reklámozni, hogy ez itt egy X-Y autó. Én jobb szeretem a diszkrétebb dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
Ma nézegettem én is 60-100-at, igaz vizes aszfalton, 4-ben kicsivel 6mp alatt, 3-ban kicsivel 4 felett, kettesben meg nem igazán mérhető.
amúgy nem olyan rossz az négyesben az X16XEL-től, csomaggal, alacsony fordulatról indulva.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #41524 üzenetére
Direkt, azzal is egy napot szenvedtem, hogy nyom nélkül leszedjem őket
Egyetlen kocca volt (előttem), jobb első lámpa tört (csere Hella) és a lökös egy kicsit olyan nyomorékul áll. Az lesz a krövi projekt, hogy leszedem és megnézem mi van vele. Csak félő, hogy kicsit repedt valami tartófül és akkor ha leszedem lenn is maradbartalix nem voltam, mostmár az leszek
diablo1984 fénye az még kiderül. Elég lakkos volt a festék alapból plusz dupla réteg lakk még. Ha nem elég kap még egy pár réteget
[ Szerkesztve ]
-
bartalix
csendes tag
válasz diablo1984 #41524 üzenetére
Köszi! Akkor majd nekiesek.
Ajánlom ezt a csoportot, ha esetleg nem vagy tagja
https://www.facebook.com/groups/1473302922947541/?fref=nf
Bocs ezt "haddent"-nek akartam[ Szerkesztve ]
-
bartalix
csendes tag
-
haddent
addikt
válasz bartalix #41522 üzenetére
Torx csavar tartja 6 db. Méretet ne kérdezd, szettem van, próbálgattam
2 db a kerékívben belül mindkét oldalon, és 2db a rendszámtábla(tartó) alatt. Utánna a kerékívnél el lehet kezdeni feszegetni, a hátsó lámpa alatt pattan be 6 kis pöcök (3-3). Lejön, nem törik, de csak ügyesen.
Én a lámpát is kiszedtem előbb hogy lássam.
Ha nincs pont jó méretű apró torx racsiszetted akkor elképzelhető, hogy a hátsó kereket is ki kell szedni, hogy a csavarokhoz férj.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz haddent #41517 üzenetére
Előző hsz. -em képén szar a fényviszony mégis látszik a csúnya karc (lökös bal hátul felül legalább 10 centi csúnyaság, több miliméter mély volt!). Néhány izzasztó munkaóra után:
Nagyon elégedett vagyok, színében szemre teljesen tökéletesen passzol (nem tudom géppel mit lehetne mérni de szemre meg nem mondod hogy más), teljesen szintbehoztam, és az állaga is tökéletes lett. Azt mondanám kb "90% -os" munka a gyárihoz képest, egy kicsit kevésbé csillog, de fújtam rá lakkot is, meglátjuk ha az is megköt (24 óra) akkor mi lesz. Meg egy kis polír és tökéletes.
-
Markizmark
addikt
válasz PhaetonV10 #41512 üzenetére
Az én diplomás bratyóm tipikusan az a fajta, mint a csodabogár a kelli hőseiből. Nem tudja mitől megy csak vezeti. Na ő 100e kmel később cserélt szíjat a Fastráján. Tehát 160e km-t ment a szíj. Sokat jár Erdélybe, gáz lett volna onnan hazacibálni, ha szakad. X14NZ az övé is. Ja és neki az se mond sokat, hogy nem 15w40 olaj kéne a kocsiba, hanem max 10.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
haddent
addikt
Egy átlagos esős szombat nap nálam
Festésre tipp ötlet javaslat? 20 ezerért akarták nekem fényeztetni, de ők is kevert színnel. Annyiért vadi új elemet veszek... szóval majd leszedtem az elemet azt majd én megoldom inkább. Arra gondoltam, hogy az első fehér festékkel átfújom az egészet és remélem, hogy nem lesz iszonyú feltűnő a különbség.
Vagy egyszerűen a karc környékét maszkolás nélkül messzíről megfújom és akkor csak az az egy kis hely lesz picit eltérő színű de mégis színátmenetes és mégsem egy baszott fekete csík lesz ott...Aztán polír, még egy lakk polír..?
tibee77 nem lehet, hogy a májsztró egy foggal odébb rakta a vezérlést, és megy-eget, dehát nem úgy lett megtervezve?
[ Szerkesztve ]
-
tibee77
őstag
válasz 7Sony7 #41514 üzenetére
Elözmeny annyi volt, hogy zörgö,csörgö hangot hallottam jobb oldalrol mikor nagyobb eröt fejtett ki a kocsi.(eröteljesebb gäzadäs, hegymenet, stb.) Erre a szerelö mondta, hogy csinäljunk egy vezerlescseret mert szerinte valami azzal kapcsolatos dolog lehet ez a zörges, csörges.Most igy csere utän (vizpumpa,feszitögörgök,szij, olaj,szürök) ugy veszem eszre mintha gyengebben huzna a kocsi.Elötte elegge fickos volt, eröteljesebben reagält a gäzadäsra es lehetett hallani a turbo hangjät.(susogo, huhogo hang, jobban nem tudom leirni)Most valamivel lomhäbb (nem olyan durvän de lehet erezni) es alig hallom a hangjät.Ez egy 1.7es cdti H Astra gtc.(z17dth)
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters Poe 2 IGN: sadge_campaign_player
-
diablo1984
veterán
válasz johnny82 #41510 üzenetére
összességében lehet megsaccolni, de 60 ezer és 200ezer állapot között sincs nagy külömbség, főleg ha a 200at pályán tolták bele. meg lehet nézni, hogy hogy áll, de azt hogy mennyit bír az jó kérdés! az a biztos, hogy ha cseréled a szettet és akkor jó pár évig vagy 100e km-ig nem kell vele foglalkozni!
-
őstag
válasz diablo1984 #41508 üzenetére
Semmiből sem lehet következtetni, hogy valós-e a km? Vezérműszíjat ellenőrizni lehet?
[ Szerkesztve ]
-
tibee77
őstag
Elsö tapasztalatok a szerviz utän: Nem hallom a turbot mär susogni/huhogni vagy legaläbbis sokkal halkabb.(mondjuk lehet hogy az esö miatt van, mert ugye ilyenkor sokkal kevesbe hallani dolgokat a viz miatt) Illetve erötlenebb lett az auto.Ez normälis? A szerelö Eneos 5w40-es olajat töltött a kocsiba, miert nem 5w30-at?Amugy mintha szebben järna a motor, vagy lehet, hogy csak bekepzelem. Ja es szijat nem sikerült cserelnie, mert amit megrendelt az nem volt jo, mondta, hogy amint megjön a mäsik egyböl feldobja nekem.Körülbelül ennyi lenne most igy hirtelen.
[ Szerkesztve ]
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters Poe 2 IGN: sadge_campaign_player
-
diablo1984
veterán
-
őstag
válasz diablo1984 #41502 üzenetére
Magánszemélytől, első tulajdonosától vettem, nem kereskedőtől. Be is vizsgáltattam előtte opel márkaszervizben. Még a gyári fékek vannak alatta és nincsenek elkopva. Mondjuk nem olyan nagy összeg a gyári vezérműszíj készlet, ha jól látom. Vízpumpát is kéne akkor már?
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #41505 üzenetére
ismerek olyat, aki minden szervíz előtt visszatekerteti az órát és minden 2. szervízre viszi a szalonba..... de műszaki előtt is lehet tekergetni, az opelnél egy párezres kínai fossal pár perc alatt oda lövöd a kilómétert, ahová akarod. vannak furcsa dolgok, nekem ezért nem ér egy 60 ezres autó többet mint egy 150ezres, legyen az 2 éves, vagy 5, csalni lehet, itt az a kérdés, hogy mennyire rafkós emberrel állunk szembe! egy 4 éves autónál meg 1 műszaki van csak, 4 év alatt mi is belevernénk fél millió km-t játszva(műszakira visszatennénk 120ezerre, szervízbe nem vinnénk és nem lenne km sehol írva), ha gariidő lejárta után nem cserélnénk a verdát!
és még nagyon dörzsöltnek sem kell lenni....
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #41502 üzenetére
Legutóbb műszakin nekem elmondta a manusz, hogy az azt megelőző műszakin hány km volt a kocsimban. Stimmelt, szóval az előző tulaj nem tekergette.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
hdman
őstag
válasz diablo1984 #41502 üzenetére
azt is elhiszed hogy p*nája is van!
Az a rönó Teeee
Sopron city :)
-
diablo1984
veterán
válasz johnny82 #41496 üzenetére
hát akkor meg pláne cserélném! a kereskedők sem a lepusztultakat tekerik vissza 60ra! hosszú távon vagy üléshuzat/kormányvédővel használva is újszerű marad a verda hosszú évek és többszáz km után is! én egy citroennel járok németbe, másfél éves 232ezer km van benne és még mindig hibátlan, újszerű a bele! még a kormány sem fényesedett ki......
jobb megelőzni a bajt, egy rafkós kereskedő kicsíp egy 150ezret futott verdát, visszatolja 60ra, bead egy ilyen szöveget, hogy lehúzták, azért nincs vezetve a szervízkönyv és megzabálod a mesét, még azt is elhiszed hogy p*nája is van!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest