-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
Zafira A:
útközben veszem észre, hogy nem működik az elektromos ablak egyik oldalt se, bármelyik autónál próbálkozom. Megérkezek, leparkolok, leveszem a gyújtást, majd újra ráadom, és az ablak hibátlanul működik.
Más is tapasztalt már ilyet, merre kéne keresgélnem? Valamelyik kapcsoló kontaktos és letilt mindent?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
OPiiPO
addikt
Hali,
Astra J, 130eKm, alapjáraton erős remegés érződik kedd óta, előzmény nélkül. Hibakód semmi, alapjárat stabil, kb 1200rpm-nél megszűnik. Valami ötlet esetleg merre keresgéljek?
Köszi!
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
MaddeNNNN
őstag
válasz OPiiPO #104952 üzenetére
Ez j astra betegseg, csoportban is tobb embernek van es senki nem tudja mitol. Nekem is elkezdte teljesen random idokozonkent. Ha kicsit ralepsz a gazra es utana visszaall alapjaratra van amikor elmulik nekem. Neha hidegen is csinalja neha melegen is neha egyszer sem. Van aki rak bele piros spurit es az allitolag megszuntette. Nekem most 5w40es olaj van benne de egy honapon belul megy 10.000-res szervizre akkor 5w30at kap. Kivancsi leszek az valtoztat e. Ja es en omw 100as benzint tankolok szoval meg attol sem javult meg nekem.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
OPiiPO
addikt
válasz MaddeNNNN #104954 üzenetére
Köszi, átolvastam a facsés csoportot, nem lettem okosabb - Spurit és az OMV100-as kipróbálom, és jövő héten elviszem egy másik szervizbe is. Gyertyák újak, olajcsere frissen volt, kinyomott kuplungnál is ugyanúgy csinálja.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Petyyyyy
addikt
válasz OPiiPO #104957 üzenetére
Addig is esetleg érdemes ránézned alapjárati fogyira, illetve motor/valtótartó bakokra.
Ha az alapjáratod stabil, akkor kétlem hogy a spuri vagy a 100-as nyál javulást hozna. Ezek inkább házi magic számba mennek elkoszolódott egr/fojtószelep esetén.
De lássuk a macit.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
OPiiPO
addikt
1.4T 140LE
#104959 Petyyyy: alapjárat atomstabil, csak a kasztni remeg. Kedden megyek egy másik szervízbe, remélem lesz ötletük, mindenesetre a motor/váltó tartó bakokra ránézetek. Az alapjárati fogyasztást miért említetted, az minek lehet a jele?
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Petyyyyy
addikt
válasz OPiiPO #104960 üzenetére
Alapjárati fogyi - ha jól tudom dízel esetén vannak különböző fázisok a befecskendezett mennyiségre (hidegindításhoz, alapjárathoz, stb.) ami jelezheti ha baj van pl a korrekciós érték alpapján. Ha valamelyik injektor pl túl keveset szállít, (cserébe egy vagy több határértéken felülit,) az okozhat egyenetlen járást, remegést.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
vzsryl
nagyúr
Előfordulhat, hogy a közel jövőben egy kis plusz pénzre lesz szükségem. Ha így lesz, akkor el kell adnom a Superbet és az első számú célpontom a C Vectra lenne, mert a 20-21 éve történt megjelenése óta nagyon tetszik. Méretben ez a minimum, szóval kisebb Opel nem játszik. A B Zafira szódával elmegy, de túl rövid a beltere, illetve túl magas is (nem szeretem a magas autókat).
Az 1.8-as szívó benzinen kívül van még kifejezetten ajánlott motor a kasztniba, aminek van ereje is és hasonlóan megbízható?
A másik fontos kérdés, hogy az ISOFIX mennyire volt elérhető benne? Mindegyik C Vectra-ba szerelték, vagy felszereltség, esetleg facelift függő? A hátsó padon minimum két ISOFIX-re szükség van, mivel ez töltené be a családi autó szerepet.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
mephi666
nagyúr
válasz vzsryl #104963 üzenetére
rövid a B Zafi beltere? ...hosszába simán beraktam a 3méteres karnist engem nem zavar, hogy magas... 177 vagyok, pár hét használat után furcsa volt visszaülni az F-be: tisztára mintha gokartba ültem volna...
C Vectra 1.9CDTI-n tanultam vezetni
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
vzsryl
nagyúr
válasz mephi666 #104964 üzenetére
Igen, számomra rövid, de rosszul fogalmaztam, nem az egész beltere. Nekem az első ülés mögötti hossz számít. A Superb-ben 210cm fér be mögém úgy, hogy még le tudjam csukni a csomagtér ajtót. A C Vectra-ban ugyanilyen körülmények között kb. 205 cm hasznosítható. Volt rövidebb verdám, de azokkal túl sokszor volt ezzel kapcsolatos szívás. A 2 méter a minimum, tehát számomra az Octavia is kicsi, pedig ilyen szempontból az a leghosszabb kompakt autó, de abba is csak 190cm fér mögém. A B Zafira-ba kb 175-180cm, tehát túl sok kompromisszumot kellene kötnöm vele. A hátsópad nagyon jó benne, de nagyon nem szeretnék magasan ülni. Pl. az 1.4-es, fapad G Astra-t is jobban szeretem vezetni, mint a Superb-et, mert az utóbbi minimumom is túl sok. Én ilyen nagyon hátradőlősen/fekvős stílusban vezetek, mert így érzem jól magam. Ha úgy kéne vezetnem, mint ahogy azt oktatják, akkor negyed óra után leszakadna a hátam a fájdalomtól.
F_Zolee: Sajnos ettől tartottam. Simán megvenném, mert olcsóbb fenntartani, mint egy modern TDI-t, de nagyon ritka és értelmes darabot borzasztó nehéz találni belőle.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Petyyyyy
addikt
válasz vzsryl #104963 üzenetére
ISOFIX-re nem merek megesküdni, de úgy emlékszem évjárattól függetlenül elérhető.
Az 1.8 mellett simán tudom ajánlani pl az 1.9 CDTI-t, mindkét teljesítménnyel, kézi váltóval. Az automata nagyon kényelmes, de ahhoz inkább egy V6-ot választanék.
A 2.0T is jó tud lenni, de az tényleg elég ritka és fogyiban ugyanott van mint a 3.2. Ez utóbbi pedig meglepően sok van itthon is - tavaly pl egy rendberakott GTS-t nem mertek megvenni 900K-ért, mert jajjdesokat eszik.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
vzsryl
nagyúr
válasz Petyyyyy #104967 üzenetére
Ez az 1.9 CDTI megegyezik a Fiat 1.9JTD-vel?
V6-osból 2db-ot találtam hahu-n és 6db-ot mobile.de-n. Ez szerintem nagyon kevés. A karbantartása mennyire speciális? Mivel ritka konstrukció, így kifejezetten hozzáértő szakihoz biztos, hogy nem tudom vinni. Nagyon korrekt szerelőhöz járok, de tuti, hogy nem minden nap bütyköl V6-os Opeleket.
A faceliftes 2.8-as V6-os is probkémás?
A fogyasztás szerintem nem lenne túl vészes, mert kevés város és sok országút menne bele. Általában óra szerinti 90-100km/h között gurulgatok ingázásnál.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Petyyyyy
addikt
válasz vzsryl #104968 üzenetére
Úgy tudom igen, egyezik azzal ami a Fiatban van, de mintha az örvénylapátoknál lenne valami különbség, nem tudom pontosan.
Mobilen 10-et láttam, de nekem kifejezetten a 3.2-re szűkítve keres. Szerencsére elég egyszerű konstrukció. Az olajfolyásokat kell megszüntetni és ennyi. Vezérlés csere pedig nem nagy mutatvány.
Továbbá - [link]Ami séróból eszembe jut 2.8-hoz: akkutartó fedele, nagyobb vízhűtő, meleg a motortérben a ráadás csiga miatt, anyagában fekete kiegyenlítő tartály (sosem látod mennyi van benne).
Másrészt viszont nagyon csecse darab, egy 230 lovast vezettem automatával.Dízel V6-ból van rogyásig, de azokhoz meg egy csomó tömítés és egyéb apróság nem is kapható egyáltalán. Ilyen esetben ebay lehet még opció, szívósor tömítést én is ott találtam pl.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
peet137
tag
Tudja valaki, hogy a H Astrákat gyárilag milyen gátlókkal szerelték? 2007-es gép, 1,6 benzin, jelenleg Monroe van rajta, de ránézésre meg nem mondom, hogy gyári-e... A tavasszal érne neki egy csere érzésre.
-
vwpolopg
őstag
Sziasztok, c corsanak van bármi tipushibája a sebességmérő kapcsán? Random alkalmanként elkoszon a sebmérő és csak fekszik. Minden más megy olyankor, csak az nem.
-
rumos XIII
aktív tag
Info az "ültetett" c corsáról.
Megnézték, és nem belevaló az első rugó.
Felemelték, és kézzel tudták forgatni a rugót, kb minden gond nélkül. -
gban
Közösségépítő
-
Pityu.
nagyúr
Sziasztok egy opel corsa e 2018-as autóval szemezek 1.4 turbó motor van benenne,mennyire megbízható motor?Mert sok rémtörténetet olvastam a kettős tömegű lendkerék dologról.Előtte sima 1.4 szívó benzint néztem de ez valahogy jobban megfogott elméletileg kisebb fordulatokon üzemel,jobb nyomaték,hatos váltó.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
Corsa02
őstag
válasz Pityu. #104984 üzenetére
Nálunk a családban van egy 2019-es, 150Le 1,4T Corsa E. Eddig 55e km van benne, hibátlan. Motor is, váltó is. A megfelelő olajra kell figyelni.
A hatos váltónak voltak széria hibái, M32-es verzió, de javítva lett, nem emlékszem, hogy mikor, de valahogy 2018 körül.
Melyik motorral vennéd pontosan? Mert volt több 1,4T...
The Truth Is Out There --->
-
-
-
Corsa02
őstag
válasz Pityu. #104989 üzenetére
A 150Le ennyit eszik vaterom alatt, mondjuk ő tolja neki... a gyengébbel nincs tapasztalatom, de csodák nincsenek. Amit írtam adat az kb 70% város, 30% főút. A fogyasztás olyan dolog amit ezer dolog befolyásol, lehet, hogy valaki alatt 6L lesz lehet, hogy 9L...
The Truth Is Out There --->
-
ncc1701
veterán
válasz rumos XIII #104999 üzenetére
Rugóból nekem bilstein bejött, de félek ez a legdrágább.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Okos Otthon / Smart Home
- Yettel topik
- E-roller topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Netfone
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...