-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Astra G Classic II Hatchback kalaptartón lévő (2db) "gumi ütköző" pontos neve és cikkszáma mi lenne?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Findzs
addikt
Üdv
H astra hűtővíz kiegyenlítő tartály, hogy jön le?
Lecseréltem a hűtővizet de a tartályt nem sikerült lebányásznom, hogy kitakarítsam.
Olyan mintha alul fogná valami de ott az abs kocka és miatta nem látszik, hogy mi.Itt találtam képet az aljáról és látszik valami ami esetleg foghatja.
[link]Köszi
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #104051 üzenetére
Mutasd meg mire gondolsz, mert ez így ööö izé.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #104056 üzenetére
Hűha, ezt ki kell nézni egy robbantott ábrából.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #104058 üzenetére
Vagy nincs külön, ami benne van a pakliban és az szopó. Bontó.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
csoszogi
tag
válasz Tothgera30 #104058 üzenetére
A vágatba ragassz egy darab bútorfilcet, vagy öntapadós dekorgumit, egy kis csíkot vagy U alakban, helytől függ mennyit bír el. Olyanról is hallottam, hogy valaki egy kevés szilikonzsírt tett a vágatba, az tompította a zörgést.
Én szilikon csövet húztam a F Astra kalaptartót tartó pici pöcökre ( hú de szép megfogalmazás) -
MaddeNNNN
őstag
Ahogy öregszem, az ilyen hűvösebb reggeleken rájövök hogy az autóban a 2 legértékesebb dolog az ülésfűtés és a kormányfűtés
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
mephi666
nagyúr
válasz MaddeNNNN #104061 üzenetére
...bringára meg a sherpa béléses pulcsi
...tegnap adtam le a verdát, motorvezérlőt felküldték pestre a pixelesekhez... (vezérműtengely jeladós hibával kapcsolatban már minden ki lett zárva) ...érdekes, mert van aki nagyon szidja őket, más meg isteníti, hogy "gyorsak, profi munkát végeznek, garanciát vállalnak... és a garancia nem csak ígéret, stb" ...megszokott szervizben is mondták, hogy az ecu-s nyűgökkel kapcsolatban hozzájuk mennek mindig és elégedettek ők is...
ui: remélem tényleg valami kontaktolós dolog lesz a háttérben és szépen megcsinálják... mostanában azt figyeltem meg, hogy hűvös-párás reggeleken pár perc alatt bedobta a lámpát... ha pedig reggel ilyen 15fok körül volt és alacsony páratartalom, akkor pár km a városban, majd városon kívül 50km és semmi lámpa... viszont településre érve 90ről 50-re lassítva 1-2 percen belül jött... (gondolom hirtelen emelkedett a hőmérséklet egy nagyobbat és vacakolt a kontakt) ...az a szép, hogy profinak mondott villamosságisok küldözgettek mindenfelé, mert nem akartak hozzányúlni: biztos a kábel rossz... a vezérlés van elmászva, stb... aztán a végén kiderül, hogy végig a megszokott szerelőnek volt igaza, aki alapoktól végig mért, kizárt mindent, majd 90%-ra a vezérlőt valószínűsíti ...mindegy, kapott új vezérműszíjkészletet, vízpumpát, sallangokat a kocsi... egy ideig erre nem lesz gondunk
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz MaddeNNNN #104061 üzenetére
Programozható/távirányítható állófűtés sem rossz.
Fárasztja ugyan az akkut, emiatt inkább hosszú távokat mennék egy előfűtés után, de elég baba hogy kinyitod az ajtót és 23 fok. A három lityis dízelekben gyakori extra, de állítólag a Németországban szolgáló 3.2 Vectra-ba is szerelték.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
MaddeNNNN
őstag
válasz ncc1701 #104067 üzenetére
Drága barátom, 1-2 dolgot tisztázzunk:
1. Nem vagyunk egyformák, mindenkinek más igényei vannak. Elhiszem hogy te egy szibériai husky vagy és fecskében alszol a hóban, de hogy úgy fogalmazzak ahogy te, engem meg az nem érdekel. Leírtam egy szubjektív véleményt erre te felsőbbrendűségedet nyomatékosítva kijelented, hogy csak lányok fáznak télen.2. Nem mindenkinek van fűtött garázsa.
Részemről veled befejeztem.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
Tikakukac
titán
válasz ncc1701 #104067 üzenetére
Baromira nem érdekel, itthon nincs hideg télen se. Voltam télen erélyben, belefagyott a fagyálló szélvédőmosó a kocsiba, kb -25 volt éjjel. Ez a nulla fok, ugyan már. Ne legyünk lányok.
Én meg oroszban, ott meg jegesedik a cerka vége pössentés végére. Ez ilyen mondjuk nagyobbat versenyt? Mert szerintem tudjuk még emelniAmúgy meg fűtött garázs.
Ennyi!!! Ha nincs kenyér, egyenek kalácsot.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Integrale #104068 üzenetére
Megveszed, beépíted, a betáp elé teszel egy sonoffot amivel vezérled és cső. Beltéri egység, vízmelegítő, akkutöltő és karter melegítő is létezik.
Vezetékes villany ugye kell hozzá, akinek nem opció annak Webasto only.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
saril
senior tag
-
ncc1701
veterán
válasz saril #104073 üzenetére
Ez szép elv, anno én is majdnem bedőltem neki. Ezt próbáltad, vagy olvastad valahol? Mert nekem van fűtött garázsom, de igazából a hétvégi kirándulós autómat tartom benne, suzukinak felesleges, disznó elé gyöngyöt lenne. De anno az astrám elég szép állapotban volt, köszönhető a garázsnak is.
-
ncc1701
veterán
válasz MaddeNNNN #104069 üzenetére
Az én véleményem ugyanolyan szubjektív volt, mint a tiéd, azaz 1-1. És a kislányok szoktak megsértődni. Ez viszont tény...
De nekem nem kell robotpilóta, se sávtartó, se vészfék asszisztens, ezeket majd intézem. Kell viszont megbízható, kiforrott, stabil motor, jó fogyasztás, biztonság. A biztonság alatt lufikat, megfelelő, merev utascellát, és gyűrődő zónát értem, nekem az nem 1 pont az 5-ból, h bimbammol, ha nem vagyok bekötve.
-
Tikakukac
titán
válasz ncc1701 #104074 üzenetére
Az a rohadt fizika már megint, hát mit okoskodik itt nekem.
Tehát igen, többen próbálták már, sőt, így tesztelnek üregvédőket is. Mert pont emiatt kezd el belülről szétrohadni az autó és sokáig patika lesz ránézésre, csak kamerát ne dugj be technikai furatokon, mert a sírás elkap.
Ajtók alja a tripla peremezésekkel tipikusan ez a pont. Nálunk amíg apám beállt a garázsba addig behalsz, de le volt veretve az autó alja. Így a garázsban sem olvadt le 30 liter hólé, a kocsi se rozsdált szitává, mert mindig vizes volt mindene és még a garázs sem penészesedett szét.robotpilóta, se sávtartó, se vészfék asszisztens, ezeket majd intézem
Tanpályáról mikor eljöttél mondták ezt neked a teljesítményed alapján vagy csak bőséges volt a reggeli?A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ncc1701
veterán
válasz Tikakukac #104076 üzenetére
Gyakorlatilag nincs is itthon hó.
Kb 6-700ekm-t vezettem, nekem ezek sosem kellettek. Ez már az a kategória, h nem tudjanak mit tegyenek a kocsikba, mint "újdonság". De a kevesebb néha több, ezek az extrák amikor meghalnak, akkor senki nem fogja tudni javítani, egy gazdasági horror lesz egy mai autó tizen évesen. Én az egyszerű, stabil, megbízható dolgokat szeretem. Ezek nem azok.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz ncc1701 #104077 üzenetére
Gyakorlatilag nincs is itthon hó.
Jég akad azért, nem?Kb 6-700ekm-t vezettem, nekem ezek sosem kellettek.
Neked. És akkor eljutunk oda, amit úgy hívnak statisztika. Ha ebből az alapok mennek akkor megérted miért totál irreleváns, hogy neked mi kellett meg mi nem.
Ez már az a kategória, h nem tudjanak mit tegyenek a kocsikba, mint "újdonság".
Majdnem. Ezek azért vannak, hogy az emberi alapvető gyengeségeket kivegyék a képletből.
De a kevesebb néha több, ezek az extrák amikor meghalnak, akkor senki nem fogja tudni javítani, egy gazdasági horror lesz egy mai autó tizen évesen.
Pont ezen extrák halnak meg a legkésőbb. Nem véletlenül. Egy övfeszítőnek olyan teszteknek kell átmennie, amihez 3 kasztnit rohasztasz le egy autóról. Pölö.
Én az egyszerű, stabil, megbízható dolgokat szeretem. Ezek nem azok.
Sorold fel ezeket. VáromA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
MaddeNNNN
őstag
válasz ncc1701 #104075 üzenetére
Isten ments, hogy ezen megsértődjek. Csak az évek alatt megtanultam, hogy felesleges leállni vitatkozni olyan emberekkel akik teljesen biztosak abban, hogy mindig mindenben nekik van igazuk.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
Tikakukac
titán
válasz ncc1701 #104080 üzenetére
Pont az elektronika hal meg leghamarabb egy autóban. Nézz meg egy tizen éves fullos bömbit, vagy audit, mennyire hervasztó, mikor a kényelmi extrák nem működnek.
Nem biztonsági. Olvas, értelmez, ír.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz body007 #104086 üzenetére
Amiről tudjuk is, hogy miért történik: mert azt a 3 ezer forintnyi fékfolyadék cserét sem hajlandó 2-3 évente a kedves tulaj megcsinálni, a víz pedig szétkuffantja a kockát
10 éves volt a kocsi apám büszként jelentette ki, hogy ebbe a kocsiba még a fékolaj se volt cserélni! Mondom király, akkor rendelem is és csere. 2 év után is már feketés takony jön le a tartályból, pedig bőven 2 flakonnal mosogatom át a rendszert.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
addikt
válasz Tikakukac #104087 üzenetére
Én az elektronika részére gondoltam - mégpedig, h a forrasztások "meggyengülnek"
Ennek nem hiszem, h köze van a folyadékhoz. Vagy?
Egyébként az logikus, h a víz megeszi az elektronikát csak mit keres ott? A csati körül kicsapódik?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Tikakukac
titán
válasz body007 #104088 üzenetére
Nem az elektronika itt a fő gond, hanem a rozsda
A mit keres ott egyszerű: nem arra lettek tervezve, hogy 5-10-15 éve vizes fékfolyadékkal járjanak a tulajok.
Van pár új autó meg flotta a családban és soha semmikor nem írta még csak fel a márkaszerviz a cserét. Ők kivételesen itt csak annyiban hibáztak, hogy tettek bele.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ncc1701
veterán
válasz Tikakukac #104092 üzenetére
Ugyanarról beszélek. Neked kellenek az eletronikus csiricsárék, én erre azt írtam, h nekem felesleges, mert én ezen az áron nem vagyok az új autók vásárló közönsége (12M egy Astra), és amit látni fogok belőle, mikor 6-8 évesen hozzám kerül, az a mérhetetlen szopás, horror áron. Kis tablet, ami az új kocsikban van, szerinted meddig fog menni? A kijelző, ami a műszereket helyettesíti? Jó lesz ezért eldobni az amúgy lehet, h jó állapotú kocsit. Ez mind ugyanúgy be fog xarni, mint a parkolássegéd, az autopilot, vagy a vészfék asszisztens. Ezekkel csak az lesz a nagyobb gond, h ezek úgy fognak elhalni, h beleszólhatnak a vezetésbe. Mert ne légy naív, minden elromlik, ami komplikáltabb egy vasgolyónál.
Ezért is írtam valahol feljebb, h az autók fénykora valahol 2000-2005 körül volt. Ekkor már mindent tudtak, ami nekem kell egy autóban.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz ncc1701 #104093 üzenetére
Konstans kevered a csiricsárékat, tabletet és minden mást arról amiről ugatok egy ideje.
Tisztában vagy vele mióta és milyen autókban van vészfék asszisztens és az hogyan működik? Az általad felsztárolt 2000-2005-ös kocsikban is ott figyel, az alap szakadt G Astra ami nekünk sasol otthon, abban is alapáras, alap dolog volt.
Részemről befejeztem, nagyon nem vagy otthon ebben a részben az látszik és ehhez nincs időm kenegetni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
zgospel
őstag
válasz body007 #104088 üzenetére
Maga a fékfolyadék felveszi a levegő páratartalmát, így kerül bele a víz, és az évek során ahogy gyűlik, egyre inkább csökken a fékfolyadék forráspontja a víztartalom miatt. Durvább esetben, például versenypályán, vagy hegyről lefelé folyamatos fékhasználatkor túlmelegedhet emiatt a folyamatosan nyomás alatt tartott folyadék, és mivel a víz hamarabb felforr, ezért levegős lesz, a levegőt pedig könnyű összenyomni, beesik a fékpedál. Aztán ha képben vagy akkor addig pumpálod a féket és imádkozol, amíg majd csak valami lesz, ha nem vagy képben akkor szimplán csak imádkozol
A másik amit már Tikakukac leírt: a felgyűlt víz elkezdi megenni az ABS kockát.
Most a napi sima közlekedésben ez nyilván kevésbé fenyegető veszélyforrás, szervizes ismerős engedett már le olyan 10-12 éves fékfolyadékokat is, hogy vígan járt vele a tulaj, de a napi sima közlekedésben nem is használod úgy a féket, mint amikor körrekordot akarsz dönteni, az átlag sofőrök meg pláne nem. Megkockáztatom, hogy az átlag sofőrök nagyrésze még sosem vészfékezett, és ha kellene is sem tudná megfelelően kivitelezni, hiszen sosem gyakoroltatta vele senki.Motoros pályanapokon sajnos már láttam olyat, akinek a célegyenes végi féktávon beesett a fékkar. Volt olyan, aki bevallottan hülyeségnek tartotta a folyadékcserét, aztán amikor a bukótérben nagy nehezen összeszedte magát és megúszta karc nélkül, akkor megkövette magát és cserélte is. Persze ez versenypálya, itt extrém terhelést kapnak a dolgok, de azt jól mutatja, hogy nem viccből írták elő a cserét a kézikönyvben.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
ncc1701
veterán
ADAC vészfék-asszisztens teszt
Ha ilyen volt a g astrában, én megeszem a cipőm.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz ncc1701 #104096 üzenetére
Te az automata vészfékről beszélsz, ami bevágja a féket, amikor éppen nem te vagy a Fittipaldi szteroidokon csak simán ember és hibáznál.
Amiről én beszélek az pedig bevágja neked a satut akkor is, amikor dettó azt hiszed, hogy Fittipaldi vagy, pedig korántsem nyomsz teljes fékerőt.
Hidd el, az ABS-t képes vagyok megkülönböztetni ettől. Az blokkolásgátló.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
,
addikt
válasz zgospel #104095 üzenetére
Nekem volt már olyan többször is, hogy a szerviz/szerelő visszakérdezett, hogy ugyan miért akarok én fékfolyadékot cseréltetni, nem kell az. Barom állatok!
Mellesleg az általad leírt dologban volt is részem. Nyár volt, kb 50 km megtétele után a fékpedálnak alig volt ellenállása, és csak a pedálút utolsó negyedénél fogott - valamennyit. Ha az autóval leparkoltál, vártál pár órát, utána minden tökéletes volt. Kb 50 km erejéig. Utána ugyanúgy a fenti jelenség jelentkezett.