-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
válasz totyino77 #104400 üzenetére
első infóm az volt erről a cd30-ról, hogy ajánlott lemezt tartani benne, mert képes anélkül nekiállni lemezt keresgélni és akkut szívni
végén kiderül, hogy nem is kuka akkud van, hanem téged is a cd30 szívat?
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
totyino77
tag
válasz mephi666 #104401 üzenetére
Jaaa értem kipróbálom rakok is be egy cd rögtön
De az is érdekes hogy 15 honap után most merült le elöször pedig volt már olyan is ez idáig közben hogy 2 hetet állt az auto és pöcre indult[ Szerkesztve ]
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
naomek
tag
Sziasztok Márkatársak,
Kérhetek egy kis szakmai segítséget?
Van egy 2009-es Opel H Astra GTC 1.7 cdti.
Be lett méretve a 4 porlasztó, cserélve lett gázolajszűrő és most random időközönként leáll magától a kocsi. Van mikor 40-50km múlva, van mikor a kapuból nem lehet vele kiállni.
Hibakódnak izzítógyertyákat dob ki csak, bár 2 hónapja lettek cserélve. Nyomásszabályzó szelep is nyáron volt rajta cserélve.
Tapasztalt már bárki ehhez hasonlót?Köszi előre is!
-
mephi666
nagyúr
válasz totyino77 #104402 üzenetére
ez ilyen: random hülyült nálam is a lejátszó... pont ezért nehéz is kimérni, mert leállítás után lehet hogy 5 perc múlva 0 fogyasztást mérsz, de fél óra múlva gondol egyet az a fos és kezd tracket keresgélni amit kitapasztaltam és működik: ha van benne lemez és valamelyik első track-en állva kapcsolom ki (amit 99.9% eséllyel azonnal le tudna játszani)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
ncc1701
veterán
válasz naomek #104407 üzenetére
Tudnék mesélni. Insigniámon van egy elektromos probléma, ráadom a gyujtást, önteszt lefut, majd kiírja, h ellenőrizzem az elektromos rendszert. Mocit nem röffentem be, de kiteszi az akku ikont. Gyujtás le, vissza, moci indít, és jó.
Na, erre már szerelő 1 végignézte a testkábeleket, generátor fel lett újíttatva. Szerelő 2, kicseréltette velem az akkut, majd vetetett egy bontott gyári generátort, mert szerinte biztos szarul újították fel. Ez nem is számolom, mennyi, saccra negyed millámba benne van, a hiba természetesen megvan. Csak pingvineznek. Ha lenne időm, végigmérnék mindent, esküszöm hamarabb rájönnék, mint a sok "szakember".[ Szerkesztve ]
-
sz.j
nagyúr
Szevasztok!
Van egy 2000 évi öt ajtós G Astrám ami sajnos az utóbbi időben beázik, eső után a pedáloknál vizes a szőnyeg ...
Szerintetek hol ázhat be a kocsi és hogy lehetne ezt megszüntetni?
(Nem értek hozzá, ezért elnézést ha hülyeséget írok, de én úgy gondolom, hogy a szélvédő alatt van valami eső-gyűjtő/lefolyó ahol a tűzfalon (?) van egy kb 25-30 mm-es lyuk amin kábelek mennek át. Nem lehet, hogy ezen keresztül ázik be a kocsi?)
Műanyag, alumínium és motoros redőnyök, valamint szúnyoghálók készítése, szerelése. www.szaboredony.hu
-
sz.j
nagyúr
válasz ncc1701 #104412 üzenetére
Ezt már régebben megtettük, előbb vagy utóbb a pedáloknál nedves/vizes lett a szőnyeg, de laikusként a beázás helyét csak sejtjük mivel a szélvédő alatti esőelvezető felett lévő elemek eltakarják azt a részt ...
Házilagosan hogy lehet ezeket az elemeket biztonságosan lebontani? Egyáltalán lehet?
Műanyag, alumínium és motoros redőnyök, valamint szúnyoghálók készítése, szerelése. www.szaboredony.hu
-
mephi666
nagyúr
F-nél akkor folyt be a víz lábhoz, ha nem jól raktam vissza a pollenszűrőt takaró műanyag lemezt, vagy ott el voltak dugulva a vízelvezető lukak, amik utastéren kívülre vezetik ki a csapadékot
nem tudom, hogy ezt G-nél mennyire tervezték át: baloldalt felül ahol a levél van, ott indul egy gumi, ami teljesen végigfut keresztben... azt kell levenni és utána ki lehet játszani a pollenszűrőt takaró nagy műanyag elemet itt is? én első körben ezt szedném ki és kipucolnám alóla a ganét (F-nél a párásodás oka is lehetett, ha televolt itt levéllel) ...ha jól rakod vissza, utána nem szabadna befolyni a víznek az utastérbe (volt, hogy áztunk mi is, de kis igazítás után tökéletes lett) ...pár perc mókolás az egész
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
sz.j
nagyúr
Találtam egy videót ami nem csak nekem, de talán másoknak is segítségére lehet. (Azt, hogy G vagy F vagy bármi más típus azt nem tudom)
Opel Astra esőcsatorna tisztításaUi:
Srácok, köszi az infókat.[ Szerkesztve ]
Műanyag, alumínium és motoros redőnyök, valamint szúnyoghálók készítése, szerelése. www.szaboredony.hu
-
mephi666
nagyúr
ja, G-nél kicsit komplexebb, mert le kell szedni az ablaktörlőt és ezen a műanyag elemen vannak a spricnik is (F-nél azok a motorháztetőre voltak rögzítve)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Sanki
addikt
Z14XEP, ez a sípoló / fütyülő hang mi lehet?
[link]
Legutóbb a szívósoron a vákuummozgató adott ki ilyen hangot, de most mintha nem onnan jönne.. -
FoLey-v
addikt
Fuuu mára ezzel kínlódtam,mert megint eltört a zsalulapátom,de már kapott zsalujavító véget az már nem fog eltörni,jó masszív. Ja igen zsalu motor állító benne lévő fogaskerék valaki rosszul rakta vissza,azért törte el.
[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Kinéztem egy 2013-as Zafira Tourer-t. Íme a hirdetése.
Ha jól látom, ez hagyományos automatával szerelt autó nem pedig Easytronic-os. Igaz? (Csak a váltókar, illetve a fokozatok elnevezése miatt gondolom)A14NET a motorkódja...amiről azt olvastam elég régi konstrukció volt már új korában is. Most hogy ez jót vagy rosszat jelent...azt nem tudom...
Valakinek van tapasztalata ezzel a típussal/motorral/váltóval? Azt sejtem, hogy a fogyasztás nem lesz baráti..az oké. Az Opelbe szerelt automatákban is kell olajat cserélni 60 ezrenként? Illetve a motornál előfordulhat-e komolyabb olajfogyasztás?
A hirdetésben az szerepel,hogy 1000km-rel ezelőtt cseréltek olajat...közben az autó beindításkor rögtön visít, hogy azonnal cseréljen olajat. Na most, az olaj mennyiségét figyeli az autó vagy a korát? Mert a JSZP-s lekérdezés alapján az elmúlt másfél évben 2 ezer km-t tett meg a gép mindössze. Tehát ha kb. egy éve vagy 10 hónapja cseréltek 1000km-rel ezelőtt olajat...akkor az eltelt idő alapján már visíthat a kocsi.
Ha viszont 1000km alatt benyelt annyi olajat, hogy kevés van benne..az már inkább aggasztó. De utolsó lehetőségként, az is lehetséges....hogy nem ezer km-rel ezelőtt cseréltek olajat.
Egyébként, élőben pár perces körbenézés alapján jól néz ki a cucc, főleg a panoráma szélvédő és a tetőablak tetszik. (Tudom, number 1. prioritás... )
Előre is köszi a válaszokat.
Dani
-
MaddeNNNN
őstag
válasz hdanesz #104422 üzenetére
Ilyen motoros J Astra-m van július óta, nem sokat mentem vele eddig kb 5000km szóval az én tapasztalataim ez alapján:
-turbora nagyon kell figyelni nehogy hajszál repedéses legyen az öntvény. ez vagy turbo előtti katalizátor leszedés és szemügyre vételezés alapján lehet kideríteni vagy ha már üzem meleg akkor kell pár gyorsítást megcsinálni országúti tempónál. ha egyszer csak kiírja hogy szervíz és teljesen elmegy az ereje akkor nagy valószínűséggel turbo. vagy ha van normális szervízes kiolvasó akkor kiolvasni. a P0299-es hibakód lesz a turbó öntvény repedés vagy jobb esetben csak a szenzor
benzines turbosként figyelni kell az olajra. csak dexos 1 gen2 vagy mostmár gen3 5w30.
azért is visíthat, mert bár lehet hogy lecserélték az olajat de a fedélzeti számítógépben nem nullázták le. nívó pálca aztán az olaj színe sokat elmond.
a vízcsövek szoktak benne elöregedni, főleg ami rögtön jobbra az olajbeöntő nyílástól van egy vízcső elosztó. ott szokott ereszteni általában(nálam is ez volt). ugyan ez a helyzet a tartállyal. vagy a kupaknál kezd el engedni vagy a tartály reped meg. abból vagy FEBI vagy gyári ha megtörténik.
lánc papíron 60-80ezer km vagy 6-10 év. amíg nem csörög indításnál nincs gond.
szelepfedél és szívósor idővel megadja magát. motor jobb felső sarkában a burkolat alatt van egy kis membrán azon van egy kis lyuk. ott ha süvít és ujj odatételnél beszívja az ujjad akkor szakadt.
gyújtótekercs probléma szokott még lenni(nálam volt)igazából ennyi lehet a nagyobb baja motorikusan.
egyébként a fogyasztása sem vészes. nálam vagyes használat mellett napi kb. 50km amiből kb 20 város többi országút + havonta 1-2 hosszabb (200km+) út 6.5-7.5 liter úgy hogy azért szeretek a saját tempómban haladni. nyilván a 140 ló meg a 200nm nem világverő, de kb 2700-as fordulattól azért van ereje.
elnézve a képeket elég patika állapotban van. ha gondos volt az előző tulajdonosa akkor olyan nagy meglepetés nem érhet.
[ Szerkesztve ]
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
ArthurShelby
addikt
válasz hdanesz #104422 üzenetére
A kocsi egész jól fölszerelt, és tényleg jó cucc a panoráma szélvédő/tető (bár pár hasznos extra hiányzik belőle: holttérfigyelő, az első lámpa nem xenon-os, hanem csak projektoros).
Olajcsere után nullázni kell a számlálót (nem az olajat figyeli, hanem az eltelt időt, indítások számát, megtett km-t), ezt nem tudom miért nem tették meg...
Ebben a kocsiban van ülésfűtés, azt mindenképp próbáld ki, mert elszakad bennük a fűtőszál (típushiba, ilyenkor fél perc-perc múlva kikapcsol magától), javítani gyakorlatilag csak ülés cserével lehet.Itt is 60ezrenként kell cserélni az olajat, mint minden az automata váltóban, ez sem kivétel.
Nekem nincs tapasztalatom az 1.4turboval, de a mi kocsink 1823kg a forgalmi szerint, ahhoz szerintem nem való az 1.4t, inkább a dízel. Mondom ezt úgy, hogy nekünk dízel van (minden szentnek maga felé húz a keze, mindenki a saját lovát dicséri...), eddig 264ezer km-t tett meg a tdci a20dt nagyobb gond nélkül, csak izzítógyertya cserék voltak eddig a hibái. A turbó, részecskeszűrő, kettőstömegű trióból még egyik sem jelentkezett, de gondolom ami késik nem múlik...
Vezérlést cserét 150-nél írják elő, de 100-nál ajánlják.
Ha komolyabban érdekel a dolog, lépj be a j astrás fb csoportba, ott a motorokról, váltókról mindent elmondanak neked töviről, hegyire, mert ott van tapasztalat.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
hdanesz
senior tag
válasz MaddeNNNN #104423 üzenetére
Köszi! A következő látogatásnál alaposabban szemrevételezem majd, illetve szerzek szerelőt is aki ránéz.
Egyetlen tulajdonosa volt ( a kereskedőt kivéve), úgy tűnik figyelt rá.Az Astra hány kg? Ez ugye több mint másfél tonna és még a kereskedő is mondta, hogy ekkora testhez kicsit kevés ez a motor.
-
MaddeNNNN
őstag
válasz hdanesz #104425 üzenetére
Az 5 ajtós hatchback papíron 1392 vagy 98, valóságban majdnem 1.5 tonna. Azzal még azt mondom megbírkózik. Lehet a Zafirához már kevés lenne. Tavaszra kap majd egy kis szoftveres optimalizálást azért a plusz 20-25 ló és 50-60nm nyomatékért.
#104424
legelekÜlésfűtés kikapcsolás nem feltétlenül jelenti azt, hogy elszakadt. Nekem pl magától kikapcsol ha elér egy bizonyos hőfokot. Aztán ha visszakapcsolom fűt újra ugyan úgy amíg újra ki nem kapcsolom.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
hdanesz
senior tag
válasz ArthurShelby #104424 üzenetére
Köszi neked is! Az ülésfűtéssel tényleg lehet valami bibi. Próbáltuk (tegnap elég hideg is volt ugye) de még 2-3 perc után sem lehetett érezni semmit, pedig max. fokozatra volt kapcsolva mindkettő.
-
bexinho23
őstag
Üdv!
Idén vettem egy 6 éves 1.4-es E Corsa-t 80 ezer km-rel, flottaautó volt, elektronikusan vezetett szerviz előélettel. Mivel nem elsődleges autó, így a megvétel óta 3 ezer km ment bele a mai napig.
Az előéletet nézve az olajat rendszeresen, évente cserélték (10-12e km) 5w-40-el. Vásárlást követő 1-2 ezer km után arra lettem figyelmes, hogy üzemmeleg hőfokot elérve gázadáskor a motortér felől kattogó/kerregő hang hallható. Cseréltetve lett az olaj Motul 8100 X-Clean 5w40-nel, vele együtt minden szűrő is. Viszont a hang ugyanúgy megmaradt.Hideg indítással mindig szépen, csendesen jár a motor. Amint a hőfok visszajelző beáll az optimális hőmérsékletre, a hang azonnal hallhatóvá válik. Álló helyzetben állva általában nem hallani, viszont kuplung benyomáskor, gázadáskor mindig hallható az ütemes kattogás.
Mi okozhatja ezt a zajt? Ezzel a hibával visszavihetem az autókereskedéshez az autót? Nemzetközi kereskedés hálózat, nem murvanepper, így feltételezem, hogy megbízhatóak, ha vissza kellene vinni... már ha ilyen hibát lefed az 1 év szavatosság.
[ Szerkesztve ]
-
MaddeNNNN
őstag
válasz bexinho23 #104429 üzenetére
Szavatosság általában fő darabokra van(motor,váltó). Minden más kopó alkatrész az nem szokott bele tartozni.
Próbakörön voltál vele? Bizos meg fogják kérdezni, hogy ott nem vetted-e észre. Meg mennyi idő telt el a vásárlás óta? Mert ha sok akkor azt fogják mondani hogy náluk jó volt, biztos te használtad rosszul az autót és nálad romlott el.
Egy telefont megér, de valszeg jobban jársz ha elviszed szerelőhöz és ők megnézik.To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
mephi666
nagyúr
válasz bexinho23 #104429 üzenetére
nagyon kontárként: láncos a vezérlés? nem volt még cserélve? nem lehet, hogy kicsit meg van nyúlva és melegen nincs rendesen a helyén? ...ha ilyen ok van a háttérben, erre nem vonatkozik a szavatosság
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
bexinho23
őstag
válasz mephi666 #104431 üzenetére
Vezérlés még nem volt cserélve (láncos), 2000 km alatt nem tapasztaltam ilyen hangot (3-4 hónap alatt csak annyit mentem vele második autóként). Szerelőhöz mindenképpen elmegyek, csak gondolom szétszedés után derülne ki, mi lehet a gond. Úgy viszont már nem opció a vásárlás helyére visszavitel.
-
Petyyyyy
addikt
Kérdés C Corsa/Combo tulajokhoz: néha jó a távirányító messzebbről is, de leginkább csak akkor ha oda mennek az ajtó mellé vagy a szélvédőhöz tartják a kulcsot. Elem cserélve, foglalata javítva.
Ötlet?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
gban
Közösségépítő
válasz Petyyyyy #104434 üzenetére
Nekem is előjött ez a J Astrán de nagyon ritkán.
Elem tuti jó, most is igen messziről nyit-zár.
Szerintem át kell forrasztani a kulcs forrasztásait, nem csak az elemnél. De konkrétan nem tudom mert tényleg ritkán tapasztaltam.
Gyanakodtam trükkös fiúkra is blokkolóval, gondoltam kipróbálom a másik kulccsal is de az végül elmaradt.Postázást nem vállalok.
-
addikt
Na végül a generátornak semmi baja nem volt. A hangot a szelepfedélben a membrán szakadás okozta.
Ugyan volt kéznél membrán de nem volt kedvem vacakolni vele, mert ott volt kéznél egy 22-ezres szelepfedél így csak kicseréltük, de a régit megpróbálom majd megcsinálni ha lesz hozzá türelmem.[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
addikt
válasz peet137 #104438 üzenetére
Megoldódott, a videón lévő hang úgy tűnik a pillangó szelep felöl jött ahol vissza van vezetve a karter gőz. A vákum is visszaállt normális értékre, ha van egyáltalán, azaz olyan mint előtte is volt. És nincs semmi fura hang.
A legolcsóbb amit találtam, cromax-nál. Mondjuk ez raktáron volt már nekik pár hete, ezért most már drágább.Viszont elnézve a régit, szerintem az sem a gyári volt már, sehol egy GM logó. Összehasonlítva nem látni különbséget csak más feliratok kicsit máshol elhelyezve, illetve a trafó felett lévő takaró elem nem olyan passzos, pedig leszedve még jól bement az új szelepfedélbe.
Megyek vele kicsit hogy betörjem, aztán megpróbálom újra berakni, most azt inkább kihagytam nehogy elhagyjam
Tesómmal cseréltük, a trafót kell leszedni hozzá, az injektorot kábelkötegét lepattintani és félre tolni és a vezérlés borítását leszedni, összesen 4 csavar + a kartergőz csöve, de az is magától érthetődő. A szelepfedélben benne volt az új tömítés és az összes csavar.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
addikt
Tévedtem, most is ugyanannyiért kapható még, Maxgear márka, a drágábbikat kérdeztem belőle mi a különbség, de annyit mondott csak rá hogy az már újabb készlet miatt drágább, vagy valami ilyesmi.
Kérdeztem az eladótól azt is hogy mi a vélemény róla, sokan viszik ezt és nem panaszkodtak rá. Remélem kibír legalább 5 évet az a nyamvadt membrán, de lesz tartalék is ha meg tudom csinálni a régit.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
peet137
tag
Ez elég jó ár, szerintem ennyiért én is behúzom a cuccot. A bontás része annyira nem para, meg nyomatékkulcs is van kéznél az összeszereléshez. A tömítést mindenképp cserélnem kellene, mert a 4-es hengernél néha van pici olaj a gyertya mellett... Minimális, meg nem is nézegetem - nyilván - naponta, de ki szoktam "rongyozni".
A vákuum "értéket" honnan tudod kinyerni? Opcom ezt valahol írja neked? Ill mi a "normális"?[ Szerkesztve ]
-
peet137
tag
Meg most, hogy megjött a szar idő, megint elkezdett beázni a verda. Elég zavaró a dolog, biztosan a levélrács az oka, de amennyire utánanéztem, ebből csak gyárit szabad venni, mert az utángyártottak nem passzolnak annyira és a vége ugyanez lesz rövid időn belül.
-
addikt
válasz peet137 #104441 üzenetére
Vákumot konkrétan hallani lehetett, úgy szívott befelé a kis lyukon a membrán mellett. Illetve a nívót és az olajbeöntőt sem tudtam elsőre levenni, nagy nehezen le lehet, de nem is erőltettem mert féltem hogy eltöröm a nívó műanyag részét.
Ha neked nincsenek ilyen tünetek akkor szerintem nincs is elszakadva.Na most ez nincs, minden normális. Mérni nem mértem.
[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
peet137
tag
Nekem ennyire nem drasztikus a helyzet - még - de valami tuti nem kerek a levegő rendszeremmel, mert az autó is szegény keverékre nyafog, meg az alapjáratom is ingadozik, az olajsapi nehezebben jön le, de mindig elfelejtem meglesni, hogy ha elengedem, visszahúzza-e. A nívó nekem is nehezen jön ki, plusz attól szó szerint megzakkan a motor, ha járó motornál kicsit kihúzod és visszateszed. Össze vissza jár egy darabig és nagyon nehezen találja meg újra az alapjáratot.
Én a membrán szelepénél - alapjáraton - semmilyen kifújást, vagy vákuumot nem éreztem, de az autó szerint a szegény keverék is hol van, hol nincs, szóval az lehet, hogy csak kicsit van kirepedve, vagy a szelepfedelem nem tömít rendesen, vagy bármi más lehet.
Mohabá javasolta a karter visszavezető többi részét, azt is lecsekkoltam, nem látszik/hallatszik semmi rendellenes ott sem. -
Dorian
félisten
Sziasztok,
19 éves G Astrám kipufogó dobjának a külső része (dupla falú volt, vagy borítás, nem tudom) már kb. megsemmisült, úgy lerohadt. A leváló részeket inkább leszedtem róla.
Befolyásol ez bármit az autóban, tehát kell cserélni vagy csak esztétika? Esetleg így gyorsabban lehűl a füst és az okoz valamit azért nem jó így?Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #104448 üzenetére
Az elég meredek.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- Filmvilág
- Overwatch 2
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen egeret válasszak?
- Esik a hóóó!!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vicces képek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs