Új hozzászólás Aktív témák

  • ArthurShelby

    addikt

    válasz hdanesz #104422 üzenetére

    A kocsi egész jól fölszerelt, és tényleg jó cucc a panoráma szélvédő/tető (bár pár hasznos extra hiányzik belőle: holttérfigyelő, az első lámpa nem xenon-os, hanem csak projektoros).

    Olajcsere után nullázni kell a számlálót (nem az olajat figyeli, hanem az eltelt időt, indítások számát, megtett km-t), ezt nem tudom miért nem tették meg...
    Ebben a kocsiban van ülésfűtés, azt mindenképp próbáld ki, mert elszakad bennük a fűtőszál (típushiba, ilyenkor fél perc-perc múlva kikapcsol magától), javítani gyakorlatilag csak ülés cserével lehet.

    Itt is 60ezrenként kell cserélni az olajat, mint minden az automata váltóban, ez sem kivétel.

    Nekem nincs tapasztalatom az 1.4turboval, de a mi kocsink 1823kg a forgalmi szerint, ahhoz szerintem nem való az 1.4t, inkább a dízel. Mondom ezt úgy, hogy nekünk dízel van (minden szentnek maga felé húz a keze, mindenki a saját lovát dicséri...), eddig 264ezer km-t tett meg a tdci a20dt nagyobb gond nélkül, csak izzítógyertya cserék voltak eddig a hibái. A turbó, részecskeszűrő, kettőstömegű trióból még egyik sem jelentkezett, de gondolom ami késik nem múlik...

    Vezérlést cserét 150-nél írják elő, de 100-nál ajánlják.

    Ha komolyabban érdekel a dolog, lépj be a j astrás fb csoportba, ott a motorokról, váltókról mindent elmondanak neked töviről, hegyire, mert ott van tapasztalat.

    A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

Új hozzászólás Aktív témák