-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz ncc1701 #105800 üzenetére
Ha jól néztem a te kocsidhoz Kauffer nissens 49+szál, már ha tényleg jó típusú kocsihoz néztem néztem
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
peet137
tag
Bakker, ez a gép szivat engem. Mosás után már másodszor dobja be a jobb első helyzetjelző kiégett hibát. Legutóbb mire kicseréltem volna, megjavult. Ráadásul ezzel párhuzamosan - lehet nem függ össze a dolog - eltűnt a csekkendzsin is. Szegény keverék baja van random. Általában akkor jön elő, mikor már kevesebb a benzin benne. Tankszellőztető cserélve, lehet még kellene néznem a lecsapato tartályt is. Ja, a lámpa nem ázik be, csont száraz. Z16xe1 motor amúgy.
-
P1eTr0
aktív tag
Sziasztok!
Ma reggel az egyik dísztárcsámnak "lába kélt"... Hála égnek eddig ilyen gondom nem volt, így nem tudom, merre induljak.
Ilyet szeretnék szerezni a megmaradt háromhoz: [kép]
Merre érdemes keresnem? Bocsánat a hülye kérdésért, de még nincs tapasztalatom ilyen téren...
Előre is köszönöm a segítséget és a válaszokat!
Normális vagyok. Megmondták a hangok is.
-
nagyúr
válasz cappa72 #105764 üzenetére
Már elszidtam a középkonzol izzók cseréjére vonatkozó tervezőt és feljebbmenőit, a hétvégén újra megtettem ezt.
Na azért remélem, hogy a ledes verzió nem döglik meg pár éven belül.
És ha már szétkaptam, akkor az óracsoport is ledet kapott, igaz nem sárgát, hanem zöldet.
Majd meglátjuk mennyiben nyugisabb (elivleg ugye a ződ' az nyogodtságot sugároz, mint a műtőben )
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
mephi666
nagyúr
válasz Richard! #105808 üzenetére
vagy ópécé-kék? nem tudom, hogy a mi ex-F-ünk hogy mutatott volna kék háttérvilágítással (fordulatszámmérő nélküli volt az óracsoportunk, vettem bele használtan belevalót, de hámlott már a számlap... elkapott a gépszíj és németeknél találtam ilyen opc design-t, ami megtetszett... szerintem marhajól nézett ki)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nagyúr
válasz Richard! #105808 üzenetére
Nem is tudom. Most egyelőre marad, meglátjuk vezetés közben hogyan viszonulunk hozzá.
Fehér semmiképp.
Ságra az olyan naturális, a zöldre azért gondoltam, mert tényleg azt olvastam, hogy nyugtató hatású.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
ArthurShelby
addikt
válasz cappa72 #105807 üzenetére
A zöld jó szín, de nem ez a zöld!
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
nagyúr
Próbálkoztam egy kicsit azzal is, hogy külsőleg mit lehetne csinálni néhány karccal.
Vettem régebban valami Turtle-vax karceltávolítót. Nem sok reményt fűztem azért hozzá.
Végül valamelyest halványodott, azt hiszem.
A középső részén, ahol vélhetően nem volt olyan mély, ott mintha javult volna valamelyest.
Igaz, ehhez azért 3x szaladtam rá, és próbáltam megtenni a tőlem elsőre megtehetőt.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
bodorjanos
aktív tag
Sziasztok!
Bocs, hogy komolyabb keresés nélkül kérdezek rögtön az elején itt is. FB-n már futottam egy kört, de szeretek több helyen is kérdezősködni
Van egy 2005-os H astra Z14XEP motorkóddal. Elkezdett dadogni alapjáraton, nehezen indul. Fordulaton már megy rendesen, de alapjáraton majd kiesik a motor. Cseréltem trafót nemrég, de most ms lehet a gond, mert fordulaton húz amennyire egy 270.000 km-t futott 1.4-esnek húznia kell
A hibakódok EGR problémára utalnak így elsőre, de nem opcommal olvastam ki, hanem általános kódkiolvasóval.
Tervezem kipucolni az egr szelepet és a szívósort, hátha ez megoldja a problémát. Valaki tapasztalt már hasonló hibát? Van esetleg ötletetek, mi okozhatja. Nem volt előjele a dolognak.
Közben felmerült bennem az is, hogy vennék egy opcom kábelt (olcsó kínait) hogy pontosabb hibakódolvasást tudjak eszközölni.
Úgy hallottam, hogy az 1.70-es firmware-es modell lenne jó nekem.
Esetleg van ötletetek, hogy honnan lenne ezt érdemes beszerezni, hogy ne kelljen vagyonokat költeni rá?
Ha esetleg van tippetek, azt nagyon megköszönném!
Google hoz fura webshopokat, nem nagyon merek kísérletezni velük. Aliról és ebayről meg ha kínából rendelek, lassan ér ide.
Köszi előre is a segítséget!
-
Tikakukac
titán
válasz bodorjanos #105815 üzenetére
EGR imád ilyet csinálni, hajrá, takarítás minimum, de lehet csak csere segít majd.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bodorjanos
aktív tag
válasz Tikakukac #105816 üzenetére
Köszi! Takarítás belefér, csere nem hiányozna igazából (ha jól sejtem nem olcsó...), de majd alakul
Örülök, hogy tud ilyet produkálni az EGR! Ez azért megnyugtat, hogy talán jó helyen kezdem megbontani a cuccot Gondolom vele párhuzamosan illik a szívósort is kipucolni. Persze kérdés, hogy csak "letapadt" a szelep vagy olyan trutyi van benne, hogy az okozza a problémát. Nem nagyon szereltem még ilyet, de belevágok.
Pár dolgot már csináltam a kocsin magamtól, szerintem ez is menni fog
Főleg, hogy csak városi rohangászós a kocsi, ha kidől egy időre van szerencsére alternatíva, amíg megjavítom -
Tikakukac
titán
válasz bodorjanos #105817 üzenetére
EGR-ben nem lesz trutyi. Abban vídia kemény lerakódás lesz, amit az EGR tisztító se nagyon old fel, max te tudod kapargatni. Jó szórakozás az fix.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bodorjanos
aktív tag
válasz Tikakukac #105818 üzenetére
Ohhh, látod mennyire képben vagyok. Mondjuk elég forró a kipuffugó gáz, ebben igazad van A fő hibák a megszorulás és az eltömődés szokott lenni? Meg gondolom tekersz szakadás, stb.
Akkor a szívósor leszerelés nélkül is érdemes lehet egy próbát csinálni az egr pucolással kezdésképp? -
addikt
válasz bodorjanos #105817 üzenetére
Ha kiszedted középen azt a tolatyút (vagy mi a bánat a neve ) próbáld meg ütlegelni befele. Ha kicsit mozdul akkor áztasd be vmi komolyabb hígítóba (vagy egr tisztítóba ha van kéznél). Aztán ha már kézzel tudod mozgatni adj neki 12 V-ot, h ellenőrizd a munkád
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
bul07
nagyúr
válasz bodorjanos #105819 üzenetére
youtube-ba írd be a motorkódot és EGR, sok találat lesz
Ahogy néztem a biztonság kedvéért két tömítést érdemes venni, abból újat rakni( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bodorjanos
aktív tag
Köszi az infókat!
Lehet nekiugrok valamelyik délután kezdésnek az EGR-nek, utána majd jöhet a szívósor is, ha nem javult a helyzet. Jó lenne, ha megoldódna a pucolással! -
addikt
válasz bodorjanos #105822 üzenetére
Abban az estben lesz javulásod ha nyitva maradt és nem tud lezárni - így állandóan kapja a kartergázt a motor
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
bodorjanos
aktív tag
válasz bul07 #105821 üzenetére
Megvan már a tömítés hozzá.
Ez egyben jön le a "hűtéssel" együtt, azaz nem csak a szelepvezérlő "motor" mint a képen. (Bár a fene se tudja meg kell néznem közelebbről, de félek csak egyben jön le.)
Gondolom ilyenkor vagy le kell engedni a hűtővizet szintig, vagy esetleg a két vízcsövet miután lehúzza az ember, gyorsan ledugózza, hogy ne folyjon ki a hűtővíz. Leengedni nem sok kedvem van hozzá, bár a hűtőnél a kis csap sokat segít a leeresztésben -
Sanki
addikt
válasz bodorjanos #105825 üzenetére
Szívósor bontás jó móka, többszöri tapasztalatból mondom.
-
bodorjanos
aktív tag
válasz Sanki #105826 üzenetére
Akkor azt megpróbálom elkerülni Nem vagyok mazochista
Még nem néztem meg alaposan, de nagyon sok vacak van azon a környéken. Az EGR valamivel jobban elérhető. Persze kérdés elég azt megtisztítani vagy sem. Gondolom ebben is egy léptető motor van, aminek a tekercsét is ki lehet mérni, hogy szakadt-e vagy sem. A nissanomban az alapjárati léptetőmotorban volt szakadt a tekercs. Jó lenne, ha csak "letapadásról" lenne szó, mert semmi kedvem alaposabban megbontani a kocsit -
Sanki
addikt
válasz bodorjanos #105827 üzenetére
Ami egr-ből megy fém cső a szívósorhoz ott az alsó csavar lesz érdekes, arra készülj.
-
Sanki
addikt
válasz bodorjanos #105831 üzenetére
Igen le kell ereszteni.
-
addikt
válasz Tothgera30 #105834 üzenetére
olybá tűnik
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #105834 üzenetére
Nekem is body007 segített, és bejött. 👍
#105452cappa72 --> body007#105336
(de apósnak p0138 https://www.700r4transmissionhq.com/p0138-opel-meriva/ volt a hiba)[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
apszi
őstag
Sziasztok!
J Astra pótkulcsát, hogyan tudom működésre bírni, hogy működtesse a központi zárat?
Előre is nagyon köszi. -
bul07
nagyúr
válasz apszi #105839 üzenetére
Nézd meg a forrasztásokat hátha az egyik elengedett
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Tamy
senior tag
Sziasztok!
Ferdehátú, Z163 színkódú G Astrámon szeretném lecserélni a hátsó lökhárítót, de ilyen színben nem találok jó állapotút. Azt a tippet kaptam, hogy a Z151 erősen hasonlít hozzá, ebből talán tudnék szerezni, de az ország másik végén van, így nem személyesen venném át, viszont jó lenne biztosra menni. Mi a véleményetek, mennyire üt el színben? Ha nagyon feltűnő, akkor inkább várok még, hátha felbukkan egy. Esetleg Veszprém környékén nincs valakinek ilyen színkódú (mármint Z151) G Astrája, hogy egymás mellé állítva a két kocsit össze tudjam hasonlítani az eltérést. Nyilván az idő vasfoga másként bánt velük, de azt gondolom segítene a döntésben.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Faterkam
addikt
Sziasztok!
Astra H 1,6 EasyTronic, A16XER motorkód. Ez vezérműszíjas vagy láncos?
90e Km van benne, ezt mikor érdemes cserélni? Nyáron lesz a 11. éves szervize.
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
totyino77
tag
Hello mindenki!
Z16xer olajnyomás 1.3 bár, üzemi hömérsékleten(sajnos olaj hömérsékletet nem tudtam mérni) ez aszt jelenti hogy bekapcsolt a hütőventilátor 1 fokozata 108 fok hütő víz hömérsékletnél, szerintetek az olajnyomás normális alapjáraton vagy kevés?[ Szerkesztve ]
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Tothgera30 #105834 üzenetére
Pontosabban, a katalizátor utáni lambdaszonda, (monitorszonda) áramköri hiba.
"...A katalizátor utáni szonda jelének kiesése miatt nem áll le a lambda szabályozás. Egyedül a katalizátor működésének a vizsgálatát nem tudja az ECU elvégezni..."
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz bodorjanos #105825 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
bodorjanos
aktív tag
válasz mohabá 007 #105848 üzenetére
Köszönöm! Ez jó alapnak! Ha jól láttam az enyémnek 6-os a csatlakozója 2 sorban, nem ez az 5-ös, de csak rájövök melyik láb, melyik Majd google-zok kicsit én is
Holnap délután nekiveselkedek, hogy lebontsam az EGR-t és a szívótorkot is. Gondolom célszerű lenne egyszerre kipucolni.
Esetleg van tapasztalatod, tapasztalatotok, mire figyeljek a bontásnál, pucolásnál? (H Astra Z14 XEP, 2005-ös)
Talán szerszám megvan minden hozzá és szerencsére időfaktor nem játszik. A tömítés egy részét is megvettem már. -
Integrale
veterán
válasz totyino77 #105844 üzenetére
Az pont a minimum, amit tudnia kell kb 83 fokos olajnàl. Szól a szívó okoskerék alapjáraton?
1,5-2 bar között szokott lenni alapjáraton, ha minden rendben.
Mennyit futott a motor?
Én most cseréltem hétvégén dugattyúkat hûtô olajozó fúvókákat, 1,5 bar körül nyitottak, ami alacsony, így gyakorlatilag alapjáraton már nyomtàk az olajat, csökkentve az olajnyomást, az újak 3 barnál nyitnak.Emelt fordulaton, hogy alakul a nyomás?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...