-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bodorjanos
aktív tag
válasz Sanki #105944 üzenetére
Köszi, megpróbálom lehúzni a vékony csövet és kiderül, hogy ott van-e barmilyen vákum vagy sem. Ha nem, megnézem, hogy így felszerelt állapotban hozzá lehet-e férni a vagy sem és esetleg óvatosan valami műanyaggal kitisztítani. Abba gondolom egy műanyag csonk van csavarva és ahhoz csatlakozik a cső. Ha ez az alapjárati levegőt biztosítja, akkor ha ez eltömődött akár ez is okozhatja esetleg.
Durván rángatott a motorod Nekem is valami ilyesmi van, csak sokkal finomabban csinálja.
Nagyon köszönöm a sok segítséget és a képes instrukciókat! Mindent kipróbálok, megnézek, amit magamtól meg tudok tenni
-
-
Findzs
addikt
válasz body007 #105955 üzenetére
Köszönöm szépen
Sajnos a távolság miatt nem jöhet szóba.Minden bántás nélkül:
Vannak ebben az országban olyan emberek is akik NEM Budapesten laknak.
Én is ezek közzé az emberek közé tartozom
Ez csak azért kívánkozott ki belőlem mert gyakran kapok különböző fórumokon budapesti elérhetőségeket, címeket stb. mintha mindenki ott lakna"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
mephi666
nagyúr
válasz Findzs #105956 üzenetére
fb csoportok? elég gyakran látom, ahogy köszöngetik egymásnak a népek a BC-programozást és egyebeket vidékről is... amikor legutóbb bontóban jártam, a srác ajánlgatott tempomatos kapcsolót B Zafihoz és mondta, hogy embert is tudna programozáshoz, de nekem ott van a jobblábamban az adaptív tempomat (mondjuk lehet hogy 1 hónap múlva napi 650km-ekkel a hátam mögött máshogy fogom gondolni... habár amikor pályán leküldtem a Debrecen-Kecskemét 300km-es távot egy szuszra, akkor se hiányzott)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
addikt
-
nagyúr
Én is évekig tempomat nélkül éltem életem.
És tényleg nem rossz, de azért nem mondanám, hogy nem tudnék élni nélküle. Ez persze megint nagyon egyedi. (Na meg szituáció függő is. Viszont ha van, akkor az ember úgyis használja.)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
gban
Közösségépítő
válasz csoszogi #105960 üzenetére
F -> J szintén, évtizedekig nem kellett a tempomat, most hogy van, rövid szakaszokon is használom.
Gyorsítás - lassítás: ugyanoda visszaáll előzés után ha csak gázt adsz, jól ki van találva.
Gyorsítani is a tempomattal szoktam sokszor, jobb mint a gázpedállal, gondolom más a vezérlési program.
És lassítani is lehet vele megfelelően ha nem kifejezetten fékezni kell.Postázást nem vállalok.
-
bul07
nagyúr
Olyan ez mint az automata váltó városban
Előtte ó hát tudok én váltani, aztán automata váltós kocsinál megszokja a kényelmet, sose akar újra kézi váltósat városraTempómat is ilyen, városban használva a kocsit sose lesz rá igénye de országúton vagy autópályán nagy megváltás tud lenni
Megszokva majd visszaülve amibe nincs nagyon tud hiányozniBár az is igaz hogy a mostani távolság követő meg mindenfajta tempómat tud idegesítő is lenni ha olyan
Vezettem egy Ford Ranger-t hogy annak milyen rossz a követőse, még leg rövidebbre véve is olyan hamar kezdi meg a fékezést, már ép sorolnék át mert van még helyre erre elkezd fékezni[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
nagyúr
válasz bul07 #105963 üzenetére
Na meg a tempomat minősége sem elvetendő kérdés szerintem.
Fiat500-nál minden kis sebességnövelés lökéssel jár, olyan "buta tempomat". A Ford S-Max szépen lágyan adagolja, jól oldották meg. Előbbinél inkább eltekintettem a használatától, utóbbinál szívesen használom. (Előbbi csak csereautó volt, nincs olyan a családban)Az automata váltó is szitu/felhasználás függő. Nekem nem érné meg, alig járok dugóban. Na meg kérdés, hogy a mostani nem igazi automaták, hanem inkább robot-kézi-váltók mennyire szeretik a dugót.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Findzs
addikt
válasz mephi666 #105957 üzenetére
Köszi az ötletet szétnézek.
Ma jártam pár kereskedésbe h ról j re váltás ügyében kíváncsiságból.
Hát siralmas a felhozatal és, hogy mennyiért számítanák be a 135 ezret futott megkímélt astrámat.
Külföldről behozott csúnyán megtákolt kocsik, amire még ráadásul szemrebbenés nélkül rámondják, hogy valós a 200 ezer km, meg nem volt ez törve.
4 éve nem voltam kereskedésben és meglepett, hogy még mindig itt tartanak. Tiszta hülyének nézik az embert."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
ncc1701
veterán
válasz bul07 #105963 üzenetére
Automata váltós insignia tulajként az első résszel maximálisan egyetértek, hobbi/verseny autót leszámítva nincs semmi létjogosultsága a kéziváltónak.
A tempomat pedig egy érdekes kérdés. Alig használom, mert bármennyire állítom, állandóan basztatnom kell. Kivéve, ha beállok vmi kamion mögé 85-el. Ha megengedett maxra teszem, az nem jó, mert a szélső sávnak gyors, belső sávon letolnak. Gps szerint bünti határnál is letolnak, úgyhogy mostanában alig használom. Az adaptív meg akkora térközt hagy, h állandóan kijönnek elém.
-
addikt
Valaki homályosítson már fel hogyan kellene, h visszaálljon a fékem nyitott / alap helyzetbe?
Ezen a képen ottvan a dugattyún belül az önbeálló szerkezet. Az én fékemben nincs ilyen. Szóval az én fékem (2001 vectra) mitől kellene, h visszaálljon? Az a problémám, h nem bírom megcsinálni, h a levegőbe emelve a kereket szépen tudjam pörgetni.Ezek a dolgok cserélve:
Természetesen faszán bezsírozva a csúszka (stift) és a konzol megfelelő része.
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Integrale #105969 üzenetére
Milyen munkahengert? A dugattyú kapott új gumiharangot, plusz a szimeringet betettem a helyére és szépen betoltam a helyére a dugattyút figyelve, h a gumiharang jól álljon (ki kell fordítani és úgy betenni de ezt gondolom tudod). Nincs ott semmi tekernivaló, egy üres "üregbe" megy be a dugattyú. Vagy valamit ki/el hagytam?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Integrale #105971 üzenetére
Ahhh, ezek hátsók - azokat tekergetni kell. De az elsőnek a dugattyúja tök más.
Ilyesmi:
Ezt csak simán kinyomom levegővel (vagy valamivel ami bemegy a fékcső csatlakozóján). Befele meg "simán" visszatolom. Vagy nem?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Integrale #105973 üzenetére
Az igaz, nem is figyeltem a képet - csak azt, h ott a dugattyún belül van az önbeálló szerkezet - nekem meg nincs Bár hátul lehet, h van ott nem bontottam még szét a nyerget.
De attól még áll a kérdésem, h elől mi tolja vissza a helyére a dugattyút?
Amit ebből ki szeretnék hozni: mit / hogy állítsak, h a fék ne fogjon (közel) semmit ha nem kell neki?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Integrale
veterán
válasz Markizmark #105975 üzenetére
Hidegindításkori traktor lehet a visszacsapótól a generátor mögött, szeleptôl az olajszûrô házában, tönkrement okoskeréktôl.
Melegen már inkább olajnyomás fôleg, ha alapjáraton is hallani.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Markizmark #105977 üzenetére
Dugattyúk alatt, ez spricceli alulról az olajat (hûtés, kenés).
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Markizmark #105979 üzenetére
Ha nincs baja, nem kell.
Olajnyomást kell mérni, ha alapjáraton is van hangja a keréknek, akkor 90%, hogy ez az okozó. Alapjáraton 1,5-1,8 bar körül kell lennie a nyomásnak üzemmeleg motornál!
A csavarban van egy nyomáskorlátozó, 3 barnál kell nyitnia, ebbôl következik, hogy alapjáraton nem kell spriccelnie az olajat!
Ha elgyengül, eltörik a benne levô rugó, akkor viszont nyomják, ami miatt lecsökken az olajnyomás, a kerekek nem kapnak eleget, rövidül az élettartamuk, teljesítményvesztés, vezérmûtengely fokozott kopàs stb.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Sanki
addikt
Beázik a szekér (új tetőkárpiton vízfolt, plusz a csomagtartóba is láttam víznyomot az elsősegély doboz tartó felett...).
Szétszedném amit lehet, viszont az a kérdésem, hogy ez a fekete műanyag a tetőn (ami végigér az autón a szélvédőtől a csomagtartóig) kiszerelhető gond nélkül (és persze vissza)? Ha igen, akkor hogyan?
[kép] -
Integrale
veterán
válasz Markizmark #105985 üzenetére
Nem, elsôdleges funkciója a dugattyúk hûtése, és több funkciója nincs.
Az extra csak annyi, hogy akkor spricceli, ha a nyomás azon az ágon 3 bar."Bad reklám is reklám too"
-
totyino77
tag
szörőházban lévő szelepet már cseréltem, és visszacsapó is cserélve lett
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
totyino77
tag
válasz Integrale #105998 üzenetére
Rendeltem a wish ről van még 10db szürő vezetővel együtt, hengst szürő re váltottam mert annak müanyag a talpa és belülről rácsos így nem nyomodik össze, elötte mán szürőt használtam
[ Szerkesztve ]
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Villanyszerelés
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Assetto Corsa Competizione
- Milyen egeret válasszak?
- Ubuntu Linux
- Escape from Tarkov
- Hobby elektronika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt