- Ravenswatch - Előrendelői előzetesen a Switch kiadás
- Half-Life - A G-Mant megszólaltató színész rejtélyes bejegyzéssel zárta az évet
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 15. nap: Hell Let Loose
- PlayStation Plus 2025 Essential - A januári lista
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 14. nap: Kingdom Come Deliverance
Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
válasz kwzatz #15985 üzenetére
Nem azt mondom, hogy bullshit, de azért elég gyakori az, hogy a valóságot a kedvünk szerint formáljuk. Nem hazudnak, és nem is torzítanak, de nem is fogják beválni azt, hogy rossz színben tűnjenek fel, mert mondjuk racionálisabban fogalmazzak meg az adott hírt. Az internet népe most vért akar, és ennek nem állnak az útjába. Csak meg kell nézni azon személyek nyilatkozataira adott válaszreakciókat, akik le merték azt írni, hogy ez az egész 7-ei eset nagyon szomorú, de sajnos bizonyos szinten ez talán elkerülhetetlen volt.
És én is azt mondom, hogy az MS a hibás, hiába Zenimax választotta ezt az opciót. Vagyis vagy fejlesztés alatt lévő projectek mennek a kukába, vagy olyan stúdiók, akik jelenleg maximum még csak az ötletelés szintjén vannak (mindkettő nagyobb csapatnál nem volt aktív fejlesztés alatt semmi, csak tervek voltak). Vagyis ez lett a szomorú döntés lett meghozva, hogy a több éve fejlesztés alatt lévő projektek maradnak, a Tango és Austin meg nem.
Amúgy itt is meglátszik a média torzító hatása, mert pl. az a 1900 fő, az még főleg az optimalizációk miatt történt meg. És bár valószínűleg nem így, de ugye azt lehet hallani, hogy ez az év, leépítésekben, stúdió bezárásokban rosszabb lesz mint a tavalyi. Sajnos ez a világpiaci helyzet most.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz kwzatz #15983 üzenetére
A Zenimax döntött, hogy mi legyen. Vagy projecteket törlőnek, vagy stúdiókat zárnak be. A Hi-Fi Rush-nak 2017-ben volt a pitch-je, és 2018-ban álltak neki a fejlesztésnek. És bár az alapok megvoltak, azért valószínűleg a Hi-Fi Rush folytatása talán csak évtized vége felé jött volna ki. Hasonló volt a helyeztt az Austin állítólagos Dishonored játéka esetében.
Az meg, hogy mit írnak a cikkekben az nem jelent semmit. Ezért is ignoráltuk az IGN cikke-et. Részben azért mert aki nem ezekből tájékozódik, azoknak semmi újat nem adott, részben meg azért, mert az IGN, Kotaku, Polygon, Eurogamer és társai már egy ideje nagyon szeretik a clickbait híreket.
Mármint, hogy egy szerző véleményét hírként adják el. Arról nem is beszélve, hogy jópár ezeknél az oldalaknál dolgozó "újságíróról" kiderült (lényegében a személyes social media oldalukon nem is titkolják), hogy nem éppen kedvelik az MS-t, és a dolgait. Amit megtehetnek, csak ekkor felmerül az emberben a kérdés, hogy vajon az ilyen megnyilvánulásai menyiben befolyásolják az objektív közeli hírközlést.
Mármint vannak olyanok akik (pl. az IGN-nél is nem egy személy) elég könnyedén mondják az őket kritizáló pl. Xbox tulajokra azt, hogy idióta Xbot-ok. De elég megnézni azt is, hogy pl. a Kotaku milyen cikkeket rakott ki ebben az ügyben. De az is érdekes, hogy a magukat az alapvetően Xbox rajongonak való személyek, most is elég gyorsan lettek ellenségesek az MS-el. De ezek egy része már akkor is megcsinálta ezt a mini pálfordulást, amikor bejelentették, hogy jönnek MS ex. címek PS-re is.
De a legszomorúbb az egészben, hogy ezen emberek nagy része volt aki elkezdték terjeszteni azokat a pletykákat, hogy akkor most vége az Xbox-nak, majd mikor kiderült, hogy ezekből szinte semmi sem igaz, hirtelen nem csak mosták a kezeiket, hanem konkrétan elkezdték adni a csalódottot, hogy az Xbox rajongó community, mennyire éretlenül viselkedik.
Úgyhogy cikkekre hivatkozni szerintem manapság már nem biztos, hogy jó ötlett. Persze maradtak normálisabb helyek ahonnan lehet tájékozódni (pl. Bloomberg)...“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz kwzatz #15974 üzenetére
Ugye az összes most bezárt és összevont stúdió az a Zenimax kötelékébe tartozott. Az MS-nél azért vannak olyan csapatok amik még ennyit se tettek le mint ezek, és mégis élnek és virulnak (most még?). Illetve a részbeni szerkezeti önállóságra utal az is, hogy a Redfall refound esetében a Betehsda-hoz kell fordulni, és nem közvetlenül az MS-hez.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz kwzatz #15968 üzenetére
Szerkezeti felépítésben a Tango Gameworks az a Zenimax alá tartozik, a Zenimax a Microsoft Gaming alá és a Microsoft Gaming meg a Microsoft alá. A döntés végső soron az MS-n múlt, de hogy miként jutottak ide azt nem tudni. Amit lehet, hogy a stúdió felvásárlásokba és bezárásokba van beleszólása a Zenimax-nak is (hiszen a kádasért ők felelenek, minden korábbi Zenimax-es stúdió esetében, ahogyan a projectek esetében is szabad döntésük van).
És bár a tulajdonosuk az az MS, de ettől még saját költségvetéssel rendelkeznek, hasonlóan mint minden más belsős kiadó, fejlesztőcsapat. Ez így van a Sony esetében is. HA egy fejlesztő csapat csak viszi a pénzt akkor azt egy idő után be fogják zárni. Ugye Sony-nál lehetett hallani azt, hogy az év elején bejelentett költségcsökkentésben bezárásra kerülő stúdió esetében a Londoni stúdió mellett, vagy helyette még ott volt a Media Molecule csapata is. Ott is az volt a gond, hogy maga a stúdió működése veszteséges volt. Ők most egy hagyományosabb játékot csinálnak majd (állítólag nem egy új LittleBigPlanet).
Amúgy a Sony esetében az ilyen belsős kvázi függetlenebb csapat az a Bungie (még?).
Az MS-nél az átszervezés (lényegében mindegyik az Microsoft Game alá tartozik) után most 3 ilyen kiadó van. A korábbi és felvásárlott csapatokat tömörítő Xbox Game Studios, a Zenimax Media és az Activision Blizzard King. Mindháromnak vagy egy kvázi kis függetlensége, a Microsoft Game-en belül (ennek a CEO-ja Phil). Ezen kiadóknak is van saját CEO-ja.
Vagyis bár ez ugyan-úgy spekuláció, és nem változtat azon a tényen, hogy az MS-é a végső döntés, ha azt mondják, fentről hogy költséget kell csökkenteni, akkor a Zenimax mondhatja azt, hogy akkor bezárjuk pár csapatunkat. De ekkor is ha az MS úgy dönt, akkor megakadályozhatta volna a Tango bezárását. De valószínűleg (bár ez is még spekuláció), lehet tényleg annyira piros volt az a cella az excel táblázatban, hogy még egy remek Hi-Fi Rush se volt elég neki. Lehet, már a felvásárláskor eldőlt ez, de hagyták nekik az aktív fejlesztésben lévő játékaikat megjelentetni. Valószínűleg sosem tudjuk meg, hiszen más cégek esetén, ahol szintén bezárták a kvázi sikeres játékuk után az egész stúdiót.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
Döglött Róka
veterán
válasz kwzatz #15961 üzenetére
Annyira mellement az osszes pont, hogy inkabb kihagyom a valaszt.
@alratar, nem tudom mi az a GoT2, szoval fogalmam sincs mirol beszelsz. Eleg egyertelmu, hogy olyan studiokat zarnak be amiben nincs potencial, nem talalomra valasszak ki oket. Nezd meg a Sony London esetet, semmit nem csinaltak az utobbi idokben -> kuka.
Az "M$" (bar aki igy irja az mar bukta a vitat mert k*rvara nem objektiv mar, foleg ha kulon veszi a faradtsagot hogy beusse a $-t :D, szanalmas... ) tulajdonaban van a Zenimax, de ez egy leanyvallalat sajat managementtel es sajat donteshozoi korrel. Ha te azt kepzeled, hogy leszolnak nekik hogy ezt meg azt a studiot be kene zarni, akkor szerinted micromanagement zajlik a cegnel. 300k+ fos gigacegrol beszelunk, szerinted ez zajlik? Logikus lepesnek tunik? - "de az M$ sose volt logikus, hihihi-hahaha " mindig elfelejtem
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
opr
nagyúr
Hasonloan latom, illetve nagyon remelem, hogy igazatok/igazunk lesz, mert teljesen mas elmeny a VR. Egyszeruen mas szint, plane ha meg fejlodik par generaciot rendesen, megoldanak par egeto problemat, szoval bejarja azt az utat, mint gyakorlatilag minden uj technologia.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
_drk
addikt
Ezek simán megmaradnak!
Sőt 20 éve is ugyan így játszottunk ugyan ilyen játékokkal.
A kontroller analógot tudom csak mondani ami azóta tényleg be épült a kötelező iranyitashoz.
De szerintem csak a grafika lett jobb ma, viszont akkoriban azzal nem sok mindent tudták csinálni, így azt az energiát a gameplay-re használták.
Ha megnézünk egy half life-ot ugyan az a mai Cod is mondjuk.
Ugyan azokat az alapokat használjuk csak finomítva.
A VR lesz kovetkezo mérföldkő csak.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLVASS! Csere-Beszámítás! Playstation 5 Lemezes 825GB Konzol! 2 Joystick
- Playstation 4 játékok,akár 1000ft-tól(a többi a leírásban)
- Ps5 fat lemezes,gari 2025-03-21 ELADVA,értékelésre vár
- PlayStation 3 Slim 4.90 HFW - HEN, tele játékkal és 3 hónap garanciával eladó!
- Xbox Series X Black 1TB dobozos konzol Jegelve Tamás részére
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest