Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
válasz Wesder #13699 üzenetére
Az szep.
Amugy, a jatekot nem igazan neztem, nem is igazan erdekel, de ha jol tevedek, ezt egy kis pocskoszoru meretu csapat rakta ossze.
Szooooval, egyreszt le a kalappal a sracok elott, hogy olyan infrastrukturat raktak moge, ami szepen skalazodik es elbir ennyi jatekossal, masreszrol ugyan ezen a vonalon menve jar a pocskormos az osszes nagy studionak, akik (nem early accessben!) se tudjak sokszor ennek a szamnak a toredeket se megugrani, aztan az elso par heten jatszhatatlan a AAA arazasu szarjuk."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
félisten
válasz zozika84 #13691 üzenetére
Szerintem is. Az egy teljes árú, rendes megjelenés volt, nem EA vagy preview és élvezhetetlenül futott megjelenés környékén. Azóta elvileg kikalapálták kicsit, csak addig nem tartott ki a kölcsön Switch.
Amúgy itt egy jó kis videó, hogy miért nem tud a Nintendo perelni: Why Pokémon Can't Sue PalWorld. Tl;dw: a szörnyecskék nem hasonlítanak igazán a levédett alakokhoz, a játékmenet egyedi sajátosságaiban pedig nincs egyezés.
Tényleg az a durva, hogy egyáltalán nem tűnt úgy, hogy így fel fog robbanni. Nem nagyon volt hype vonat, hírcunami, ha megnézitek a trailereket, van pár százezer megtekintés mindegyiknél, aztán megjelenés után pár nappal már a fél világ ezzel játszik.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #13685 üzenetére
Mondjuk ember legyen a talpán, aki megmondja, hogy ez a Palworld a nagyobb hulladék vagy a '22-es Pokémon.
-
l.skywalker
félisten
Riot Games is lapátra tett 530 embert
https://fxtwitter.com/riotgames/status/1749568564162625923?s=46Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
hombre[EU]
veterán