Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
_drk
addikt
válasz
F-ECT$ #13894 üzenetére
Nem hiszem, csak jelenleg szarul megy a konzol eladás és üzleti stratégiát kell változtatni.
Hiába csinálnak egy csomó jó játékot ha az nem ér el a kritikus tömeghez.Nekem amúgy az a meglepő hogy az évek alatt nem nőt annyira a konzol vásárlói réteg. Vagy mindet lenyúlta a Nintendo.
Eladtak 110 milliót ps4ből, 58 milliót xbox one-ból.
A vásárlók nem lettek többen... -
Bad Pritt
félisten
Miért ne lehetne? Persze nem egyik napról a másikra, hanem ha már nem konkurencia a konzol piacon az Xbox, hanem tényleg csak egy kiadó a sok közül, aminek van előfizetéses modellje, akkor jöhetne egy Game Pass for PlayStation, amiben a kiválasztott XGS játékok vannak csak. Ubi+, EA Play meg a többi mellett elférne.
-
zozika84
őstag
válasz
l.skywalker #13865 üzenetére
Én azt várnám el (és ez nem flamekeltés), hogy lehessen kapcsolgatni azt a nyűves crossplay kacsolót az alábbi állásokba: Minden platform; csak konzol crossplay; csak saját platform.
Mert hogy a csak konzol crossplay még mindig nem divat valamiért. -
.LnB
titán
válasz
Wesder #13874 üzenetére
"megy a pánik ezerrel"
Te akkora dráma queen vagy, hogy az nem igaz!
Megint találtál 10 X vagy reddit kommentet a témában, ami alapján ezt írod?
Nyugi, szerintem itt is vagyunk 10-en, akik simán csak vállat vonunk a hír olvasása után. Szóval nem kell túltolni a feszkót.
-
Bad Pritt
félisten
-
pzstm
titán
válasz
Bad Pritt #13864 üzenetére
egy ideig még nem akarják....de más szektorokat nézve a piacon a hw pont az ami kezd egyre kevésbé számítani.....
én pl teljesen Microsoft szoftverkörnyezetből egy MAcbook Air-ről és ipad Air-ről dolgozom, és még a Microsoft is büszke rám, mert látják hogy mindenhol megy a dolguk. (szóval van környezet ahol ezt már elkezdték, s megnézve hogy mindegy nekik csak hol, csak használjam az M365-öt......akkor máris logikusnak tűnik ez az xbox lépéséről)
-
Bad Pritt
félisten
válasz
l.skywalker #13868 üzenetére
Én elraktam egyet, hátha valami jövőbeli idiotizmus miatt felértékelődik.
-
.LnB
titán
válasz
l.skywalker #13866 üzenetére
Pont erre gondoltam, csak más vonatkozásban kicsit. Arra, hogy azért az MS-nek mennyivel több esze volt, mint a Google-nek. Ezzel a cloud/streaming gaming-gel kapcsolatban. Ők nem rohantak fejjel a falnak. Hanem szépen állnak át.
Jó mondjuk könnyebb dolguk is volt. Mert a Google-nak semmi hardware-e nem volt, amire támaszkodhattak volna. -
l.skywalker
titán
De innentől én elvárnám, hogy már ne jöjjön ki úgy játék, hogy nem teljesen cross-play, cross-progression, cross-multi stb.
-
.LnB
titán
Teljesen logikus lépés. Nem megy a hw, akkor teljesen a software felé fordulnak.
Egyébként is ez annyi változást jelentene, hogy megjelennének más konzolra is a saját játékaik nem?!
Az is nagy céljuk, hogy a Gamepass is megjelenjen más konzolokra. De kétlem, hogy ebbe a Sony és a Nintendo belemenne.Egyébként lassan annyira kevés Xbox hw fogy, hogy a Playstation ex játékok is megjelenhetnének rajta. Annyira nem veszélyesek a PS-re.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
l.skywalker #13860 üzenetére
Én nagyon adnám, mert már csak dedikált Halo platformnak használom az Xboxot.
PS-en meg vissza kellett mennem BF1-ezni, hogy valami értelmes fps élményben legyen részem.
-
pzstm
titán
erősen pletyka, de tavasztól a Microsoft kész stratégiát váltani, és kiadóvá válni. Olyanná, ahol a játékaik a saját platformjukon Gamepass-on belül Day1 elérhetőek "ingyen" (előfizetésért cserébe), de például egy év múlva kiadják teljes áron PS5-re is akár Starfieldet akár Indiana Jones-t.
Tavasz körül tervezik a hivatalos bejelentést, amikor a Sea of Thieves is ennek az első fecskéje lehet (amit én például imádnék, mostani legutolsó update óta újra nagyon beszippantott, van 1-2 ember akinek csak PS5 a gmaing platform meg Nintendo, velük is lehetne tolni)
-
l.skywalker
titán
Make video game, not war! ☮️❤️💙💚
-
F-ECT$
titán
válasz
Döglött Róka #13855 üzenetére
Szerintem meg nem
-
_drk
addikt
válasz
F-ECT$ #13847 üzenetére
Mondjuk ez már vagy 10-15 éves trend, hogy próbálkozik ezzel a kis, Közép, de akár a nagy stúdiók is.
Én nem hibáztatom őket, mert normális cég meglátja a Pubg-t, vagy most a Palworldot és a fejét fogja...és tényleg csak egyszer kell bejonnie.De látjuk hogy ugyan úgy jönnek a single játékok.
Amúgy volt már össze omlás pár éve, EA és Activison mikor át állt csak ezekre akkor volt egy űr. -
F-ECT$
titán
válasz
Döglött Róka #13848 üzenetére
A Half Life 2 teljesen jó a mai napig. A mai ultrakomplex játékok meg a kanyarban sincsenek hozzá képest pl fizikában.
-
F-ECT$
titán
válasz
negyven2 #13846 üzenetére
Remélem ebből olyan összeomlás lesz, mint a '83-as. Aztán jön egy kis megtisztulás és pár évig kánaán lesz utána. Persze a bilibe lóg a kezem, tudom.
Nincs baj a LS játékokkal, de nehogy már szinte csak ilyenek jöjjenek. (Ok, persze egy stúdió több játékon is dolgozhat ezek mellett.) -
negyven2
veterán
válasz
Bad Pritt #13844 üzenetére
Amúgy az az érdekes, hogy ezzel a pletykával elkerült egy kb fél éves MS féle is újra, ahol konkrétan ugyan ez lenne a terv.
De ezt igazából úgy lehetne még jobban megoldani, hogy ha megint így indulna az MS, hogy gyengébb konzol, meg egy konkurencia erősségű, hogy a gyengébb az egy hordozható lenne. Bár az tény, hogy azért szerintem még ma is egy valós Series S erősségű handheld hardver esetén is az akkumulátor lenne a legnagyobb gond.
-
negyven2
veterán
válasz
Szabi® #13842 üzenetére
Amiket olvastam róla, az a "megbízható" szivárogtatónak inkább nem jönnek be a "belsős" információi. Talán ő volt az aki folyamatosan azt állította, hogy küszöbön a Switch Pro bejelentése.
Viszont ha eltekintünk ettől és azt nézzük, hogy ez az eszköz mi lenne, akkor látjuk, hogy a Portal-hoz hasonlóan ez se egy klasszikus kézikonzol (mint a PSP/Vita volt) lenne, hanem egy hordozható PS4/5 konzol. Lényegében a PlayStation Steam Deck-je. Vagyis külön játék nem jönne rá, hanem a már meglévő PS4-es és PS5-ös játékaidat tudnád rátenni. De szintén a pletyka alapján ez talán 28-nál hamarabb nem is jönne ki, amire itt lesz a PS6. Vagyis jobban körülírva, ez egy BC-s Steam Deck lenne, ahol bár a PS6-os játékokat nem tudnád lejátszani, de korábbiakat igen. -
Bad Pritt
félisten
válasz
MrHurricane9 #13835 üzenetére
Vannak ilyenek igen, de azért még szerencsére nem ez az általános. Granblue pl. szerintem azért se jelenik meg itthon lemezen, mert alig van az ilyen játékoknak piaca Magyarországon, nem érné meg.
-
MrHurricane9
csendes tag
válasz
Bad Pritt #13834 üzenetére
Néha PS-en is fenyeget már, szép lassan egyre több az olyan játék ami csak digitálisan érhető el, vagy lemezesen igen kevés van belőle. Előbbire példa az Alan Wake 2, utóbbira Baldur's Gate 3 ami limitált kiadás, vagy most a Granblue Fantasy Relink, amit hiába próbálok vadászni, sehol se kapható az országban és több megkérdezett konzolbolt közül egyik se tudja, hogy egyáltalán jut-e hozzánk belőle, gondolom ez is erősen limitált kiadású.
-
negyven2
veterán
Már láttam, hogy pár nagyobb nevű külföldi oldal lehozta, hogy készül a "Vita 2", vajon a hazai oldalak mikor hozzák le ezt a
pletykátúgy, hogy ez 108%-ban hivatalos tény!
Hardware leaker Moore's Law Is Dead claims a PlayStation "Vita 2"-esque handheld is in development -
zozika84
őstag
válasz
Döglött Róka #13827 üzenetére
Na azt én is adnám
-
negyven2
veterán
válasz
hombre[EU] #13822 üzenetére
Így-így... kiszervezik majd Afrikába, ahol az eddig kobaltbányászatból élő gyerekek, az évi $3,5-os kereset helyet majd évi $6-os fizetés mellett csinálják majd a CoD térképeket
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #13821 üzenetére
Ha jól tudom a legtöbb Activision által birtokolt kisebb belsős csapat lényegében csak azért volt ott, hogy a CoD-ok fejlesztésében, supportjában "segítsen".
Valamelyik Checkpoint podcast-ban volt erről szó, hogy igazából talán az Acti ez esetben még szemetebb cég volt mint az EA, mert bár szemben az EA-vel, ők nem zárták be a stúdiót, hanem inkább beosztottak őket Cod map/skin/emote gyártásra.
A Toys For Bob-nál most egyébként 157-en dolgoznak.
btw... szerinted lesz Sea of Thieves/HiFi Rush trailer a mai Sony State of Play-en
-
negyven2
veterán
válasz
F-ECT$ #13817 üzenetére
A kirúgás nagy része nem ezért történt, hanem mert a felvásárlás után sok olyan pozíció keletkezett, ahol átfedések voltak (vagyis egy ember munkáját legalább ketten végezték volna). Pluszban ott voltak azok amikre már nincs szükség. Mert bár a fizikai kiadásokkal foglakozó részleget is bezárták (kiszervezték), de ugye ilyen az ABK-nek is volt. Vagy pl. a HR, vagy a pénzügyes részleg, vagy a social media és community manager posztok. Vagy jópár produceri poszt.
Meg mellette sok olyan részleg is, ami már létezik az MS-en belül. Pluszban ott van, hogy akkor átnézzük azt, hogy valóban azért vagy itt ABK-nál mert csinálsz valamit, vagy csak azért voltál itt mert pl. Kotick haverjának a fia/lánya vagy. És természetesen ott van, hogy eleve mindenhol küldenek el embereket, mert nem kell ennyi, meg a lelőt project-ek esetén felvet munkaerőre sincs szükség (pl. a Blizard-os játék).
De ahogy hallani a twitter-es megnyilvánulások alapján a leépítés döntő részét nem a tényleges játékfejlesztők szenvedték el. -
consono
nagyúr
Hát, ha lesz, akkor SteamDeckre lesz
Ott mindenre is van plugin.
De nem állnék addig fél lábon, mert egy normális nyelvi modell fizikailag is nagy, meg GPU is rendesen kell alá. HA meg API hívásokon keresztül a felhőt használja, akkor ki fizeti ezek árát, meg mindig online-nak kell lennie... -
Rathrol
senior tag
Valamelyik konzolra lesz olyan funkció ami a mesterséges intelligencia állít elő gépi fordítást (magyarítás)?
-
Wesder
titán
Microsoft's Q2 2024 (fiscal) earnings:
• 💻 Windows OEM revenue up 11%
• 🖥️ Devices revenue down 9%
• 👾 Gaming revenue up 49%
• 🕹️ Xbox content + services rev up 61%
• 🎮 Xbox hardware rev up 3% -
Bad Pritt
félisten
válasz
negyven2 #13804 üzenetére
Ugyanezt írtam kb.
Nem kell amúgy nagyon túlgondolni, elég egyértelmű volt, hogy licenszelni akarták a megvett IP-kat, de bedőlt a nagy szaúdi összeborulás, más úgy fest nem jutott eszükbe és ez hozta magával a leépítéseket. Crystal Dynamics az Amazon meg Microsoft dealekkel megúszta, többiek úgy fest mennek a levesbe.
MS azért más, mert van egy erős kiadói láb az Xboxnál amerikai és európai jelenléttel, oda látszólag könnyen tudták integrálni a felvásárolt stúdiókat. Embracernél nincs ilyen, a THQ Nordic egy kicsi európai kiadó, a Gearbox meg kicsi amerikai, összesen nincs annyi pénz náluk, amiből egy Tomb Raider vagy Deus Ex kijött volna.
-
l.skywalker
titán
Az jutott ma eszembe, hogy mikor fogunk eljutni oda, hogy a kiadók részesedést fognak kérni a live streaming után? Mint a színészek és a forgatókönyvírók sztrájkja most
-
-
Szabi®
addikt
Igen, és ugye az elvárás meg évről-évre csak nő. A játékok "kihordási" ideje meg folyamatosan hatványozódik. Manapság nem lennék egy stúdió helyében sem. 30 évvel ezelőtt azért volt könnyű, mert amit kaptunk, annak örültünk, mára elvárásokban az userek plafonig tették a lécet, mert egy-egy gyöngyszem után elvárják hogy minden játék maxon legyen. De ugyanakkor ott van az is, hogy bizonyos studiók csak árazni tudnak, olyan játékot ami meg leköti az egyszerit össze nem tudnak rakni. Hol vannak az olyan egyedi hangulatú játékok mint a Bioshock, Fear, jóféle kis Splinter Cellek . . . Sehol.
Ott a Bethesda, megrohadnak már a Skyrim rajongók, mert 14 éve semmit kaptak, erre csinálnak egy starfieldet . . .#13804 negyven2 Az Ms-nél most nagyon fontos lesz az összehangolt munka, a stúdiók managemantje, hogy minden flottul haladjon. Be tudjon érni még azelőtt az alma, mielőtt lepottyan a fáról . . . Egy ilyen játék mint a Redfall is . . . Kiadni sem engedtem volna, sőt, elkészülni sem. Ezek kontrollálható folyamatok.
-
negyven2
veterán
válasz
Szabi® #13798 üzenetére
Ez főleg az MS féle stúdiókra értettem, de Embracer is sok olyan tehetséges kis csapatott vett azért meg, amik esetében korábban úgy ment a játékfejlesztés, hogy ha a most megjelenő (főleg crowdfunding pénzből) játékunk nem lesz sikeres, akkor lehet annyi a cégnek, ha sikeres lesz, akkor meg talán lesz annyi pénzünk, hogy megcsináljuk a következő játékunkat.
Ugye valahogy így működött az MS elött a Double Fine, az inXile vagy akár az Obsidian is. Mindegyik cégnél ott van a tehetség ez nem vitás, de min de mindegyik stúdió esetében azért lehetett látni, hogy bár a maguk szintjén sikeresek voltak, de azért alapvetően játékról játékra éltek. Most ott igazából már nem a pénz lesz az ami visszatartja őket. Majd meglátjuk, hogy a kvázi indie fejlesztők hogyan boldogulnak a AAA+ világban.És ugye az Embracer esetében is ez volt (tűnt) egy jó ajánlat a kis stúdióknak.
Bad Pritt: És az Embracer-nél azért ez mindig is látszott, hogy önmagában attól, hogy apunak sok pénze van mert házak épít, attól még ez mellé kell egy ilyen iparág (gaming) üzemeltetéséhez tudás. De ahogy már írtam, bár egy így egy szemét húzás amit művelőnek, én azért úgy vélem, hogy ők alávetően nem ezt akarták csak ez így jött össze...
És az is igaz, hogy nem csak az Embracer, de a teljes iparág vergődése még nem ért véget sajnos...
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Renault, Dacia topik
- 3D nyomtatás
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- GTA V
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- Nintendo Switch Lite Grey
- Lenovo Legion Go eladó
- BESZÁMÍTÁS! Nintendo Switch Lite 32GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol extra játékkal garanciával hibátlan
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest