Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dchard
veterán
válasz thomas77 #85845 üzenetére
"a régi telefonok bekapcsolás után mindig Westel-t írtak ki egy pillanatra, majd átíródott T-mobile-ra"
Tehát itt arra gondolsz, hogy a telefon befejezte az indulást, és a hálózat név helyén egy pillanatra a régi név jelent meg? Simán lehet, hogy a SIM-en lévő régi név jelent meg először, majd amikor a telefon megtalálta a hálózatot, akkor a SIB-ben leküldött hálózat névre váltott. Az a mai napig nem szabványos, hogy mit kéne a telefonnak kiiírnia. Van olyan telóm ami kizárólag a SIM-ben lévő hálózat nevet jeleníti meg, van olyan ami a hálózat által sugárzott hálózat nevet, de olyan is van, ami csak az MCCMNC kódot írja ki.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
válasz thomas77 #85841 üzenetére
dredjudge84 jól mondja, a telefon indulásakor kiírt logónak semmi köze nem volt a hálózat névhez. Az a telefonon lévő "operátor logó" volt. Nokiás adat kábellel bármilyet fel lehetett rájuk tölteni, és nem fügött sem a sugárzott, sem a SIM-ben lévő hálózat névtől.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
csaszi75
senior tag
válasz thomas77 #85506 üzenetére
De ha nézed a Voda oldalát, akkor csakis a Voda UK-vel van a magyar Vodának 5G roamingja:
https://www.vodafone.hu/szolgaltatasok/roaming/-/country/egyesult-kiralysag
Nincs mással leszerződve 5G-re.. ez csak annyi, hogy egymással hogyan szerződnek le a cégek..
Csak azt nem tudom, hogy a Telekom miért tüntette el az egyes országokban elérhető partnereinek listáját a weboldalról..?
*Szerintem nagyon gáz, hogy levették a weboldalról, hogy az egyes országokban melyik szolgáltatókkal van szerződésük.. De lehet a mostani leállással majd javítják a weboldalt??[ Szerkesztve ]
-
ggabor02
aktív tag
válasz thomas77 #85284 üzenetére
Holnap rápróbálok én is, korábban csak lakossági publikus csomagra adták. Van egy elutasító levelem tőlük a flottás saját néven működő előfizetésem tekintetében.
Most azt írják, hogy mindenkinek (most már dominora is) adják.A Yettelnél valaki esetleg már próbálkozott? Nekem az a szám lenne a legfontosabb. Pár hónap múlva 30 éves lesz a számom, nagyon sok ilyen hívás jön rá.
-
tibor23
senior tag
válasz thomas77 #85304 üzenetére
Ez sem feltétlenül így van. Pl. Telekom szerintem a mai napig úgy aktiválja az összes vezetékes és mobil szolgáltatását, hogy tiltva van a hívószámkijelzés, és volt, hogy ezt csak az ügyfélszolgálat tudta feloldani. Sokan nem is tudják/tudták, hogy anonim számról hívnak. Nem tudom hogy ez változott-e náluk, de nemrég még így volt.
-
donjohnson
addikt
válasz thomas77 #85289 üzenetére
igen, ez a gomb mindig ott van.
ha a szolgáltatónál blokkoltattad, akkor az a magasabb rendű tiltás.
a telefonon mindig működik ez a kapcsoló, csak most bekapcsoltattad a szolgáltatóval is, és a szolgáltató megfogja neked mielőtt a telefonodra érne a hívás.
ezért tapasztalod úgy, hogy nem csinál semmit az a gomb.
a telefonon lévő kapcsoló csak helyileg tiltja a telefonon. nem a központban tiltja.ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz thomas77 #85289 üzenetére
Szerintem ha szolgáltatónál tiltod akkor addig úgy lesz amig ujra fel nem hivod oket hogy kapcsolják ki. Ha a telefonban, akkor úgy kapcsolod be-ki ahogy akarod és a szerint működik. Én nem kértem a szolgáltatónál, mégis működik a tiltás evvel a kapcsolóval.
"Csak érdekelt volna, hogy hogy tudom ideiglenesen kikapcsolni a tiltást ügyfélszolgálat nélkül."
Kikapcsoltatod az ügyfélszolgálaton, és akkor telón tiltod. Akkor úgy kapcsolod ahogy akarod.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz thomas77 #85285 üzenetére
Te magad írtad be a jogszabályt:
"11. § * A számfüggő személyközi hírközlési szolgáltatást nyújtó szolgáltató köteles lehetővé tenni, hogy az előfizető és a felhasználó a 9. § és 10. § (1) bekezdésében foglaltakat egyszerű módon végrehajthassa, így különösen az egyes letiltásokat a készülék használatával elvégezhesse, ha a készülék erre műszakilag alkalmas." -
ArthurShelby
addikt
válasz thomas77 #84169 üzenetére
Köszi neked is és @vpanangin-nek is!
Ezt írják a pdf-ben, csak emiatt kérdeztem:*Az eSIM a készülék függetlenítése után használható, amennyiben az adott operátor által támogatott az eSIM szolgáltatás!
Az e-sim lenne a céges és a fizikai a saját. Mindkettő vodás.De akkor ha jól értem, akkor megnyugodhatok, minden jó fog működni.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
4Grider
nagyúr
válasz thomas77 #83635 üzenetére
Az eSIM kezelésben látnod kell, hogy hozzá van-e készülékhez rendelve az eSIM. Ha nincs már készülékhez rendelve (nem látod "Az eSIM-hez jelenleg hozzárendelt készülék:
eID: 9999 9999 9999 9999 9999 9999 9999 9999" két sort), azután kell a QR kódnak megjelennie.[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz thomas77 #83512 üzenetére
Én annyit tudok neked elmondani, hogy nekem nem támogatott Xiaomi készülékkel is ment a Voda Vowifi Hollandiában, Ausztriában és Szlovákiában is.
Természetesen nem lehet kizárni azt, hogy a többi szolgáltatóhoz hasonlóan egyszer csak a voda elveszi ezt a lehetőséget, hiszen meg soha nem ígérte. De ha ez tényleg érintene egy komplett generációt Iphone-ból, akkor már elég sokan lennének itt is, akik panaszkodnak, mint ahogy akkor is, ha elkezdenék korlátozni a külföldi Vowifi-t.
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
4Grider
nagyúr
válasz thomas77 #83510 üzenetére
Te a vodánál dolgozol, mit teszel? Én ránéznék, hogy éppen hány ezren használják a VoWiFi-t külföldi ip címmel esetleg abból az országból ahonnan a problémádat jelentetted, és mivel mindig vannak egy páran, onnantól kezdve nincs központi hiba. Tehát marad a te oldalad. Nyilván a telefonod regisztrációja meg sem jelenik náluk, a telefonodra meg nem fognak/tudnak bemászkálni. Ilyen szintű támogatást el sem várhatsz egy kiegészítő szolgáltatáshoz, ami egy lehetőség (már ha minden adott hozzá).
-
-
zzola
titán
-
zzola
titán
válasz thomas77 #82167 üzenetére
Ha 2 hete váltottál eSIM-re, akkor nem lesz vele problémád.
Január közepe felé volt átállás egy másik rendszerre, a Vodafone-ról való leválás miatt.
Akik ezen időpont előtt váltottak eSIM-re, ők 99% nem tudnak új profilt generálni weben, akik meg utána, nekik működik általában.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
-
tlac
nagyúr
válasz thomas77 #82086 üzenetére
jah, látom ezt már előbb is írtad, csak azt a mondatot nem vettem észre
akkor nem a wifi lesz a gond, így már érdekesebb a problémádbár ettől függetlenül is inkább az otthoni wifi-vel próbálgasd
saját telefonom van egy tűzfal, ami tudom, hogy ezt megbolondítja
ha bekapcsolom vowifi-t, akkor nekem is azt mutatja először, hogy van, de később eltűnik
de ezt én tudom, hogy nálam a reklámszűrésre használt app okozza -
veterán
válasz thomas77 #62493 üzenetére
iOS-t nem ismerem, ott nincs alkalmazás listában (ha van) appra nyomva alkalmazás részletek ahol verziót is írja?
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
félisten
-
gabyka
aktív tag
válasz thomas77 #61467 üzenetére
Nekem 3 év után tűnt fel nekik, hogy többet használom németbe' mint otthon...
4 előfizetést vittem utána tovább, nem kellet a pénzem nekik. Engedd el...Szerk.: próbáltam egyezkedni velük, tizenx éve náluk voltunk, nem találtak megoldást...ha nem, hát nem
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz thomas77 #52753 üzenetére
Olyan telefonom van (redmi note 4) amin profilt kell cserélni hogy menjen a VoLTE, azt igyekszem megcsinálni ha tudom és utána talán meglátom hogy működik-e.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz thomas77 #52747 üzenetére
Ma egy nő volt a vonal végén és azt mondta persze, bekapcsolja. Várjam az sms-t és majd indítsam újra a telefont. Ennek már 3 órája, sms sehol. Fog az jönni, ennyire hosszú idő ez, vagy leshetem én a VoLTE-t?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Rick4
félisten
válasz thomas77 #52702 üzenetére
Nézd, ha szakmai fórum lenne, és mellé te szakmai hozzászóló lennél, nem a 30Ft-ra helyezted volna a hangsúlyt, sőt már lebeszélhetted volna az ügyfélszolgálattal, ho gy ne csak a tényt, hanem azt is közöld, az ügyfélszolgálat is tud a gondról, és mindenki jelezze ha hasonlót lát. Végülis élhettél volna a ziccerrel, hogy szakmai hozzászólást írsz, de te inkább kihagytad. . Nincs ezen mit tovább beszélni, szóval lapozhatunk is tovább.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz thomas77 #52700 üzenetére
Na de akkor azt írd elsőre, hogy gond van a számlázással, ne azt, hogy lehúztak 30Ft-tal. Annyira jól te se kereshetsz, hogy nemet mondj egy ingyen ezresre. D: De te tudod.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
4Grider
nagyúr
válasz thomas77 #51909 üzenetére
Földrajzi lefedettségben 20% alá ment a Telenornál a 3G lefedettséggel nem érintett terület nagysága. És ez főleg olyan területeket érint, ahol nagyon kicsi a népsűrűség, esetleg csak egy-egy erdészház vagy túristaház található. Persze érintett néhány kistelepülés is, ugyanúgy, ahogy az ON szolgáltató esetén is...
Összefoglalva: Ma már közel sem biztos (bő két évvel ezelőtt teljesen biztosan így volt), hogy a Voda rendelkezik itthon a legnagyobb 3G lefedettséggel annak ellenére, hogy a ritkábban lakott helyeket 900 MHz-en fedte le, míg a 2 T főleg 2100 MHz-et használ. -
-
4Grider
nagyúr
válasz thomas77 #51656 üzenetére
Szó nincs EU-s roamingról az ÁSZF-ben, tehát az alapján akár Ukrajnában és Szerbiában is jár a 300 feletti jóváírás. Erős a gyanúm, hogy ezt az ÁSZF-et a szolgáltató elszúrta...
A belföldi és mindenkori roaming díjszabás szerint külföldi, normál díjas hívások esetén a napi 300 Ft-os értékhatár elérését követően, az adott napon magyarországi időzóna szerint nap végéig felhasználható díjmentes percek kerülnek az ügyfél számára jóváírásra, mely percek kizárólag hangalapú hívás indítására, belföldön és a mindenkori Roaming díjszabás szerint külföldön, normál díjas hívások esetén érvényesek.
-
MODERÁTOR
-
-
válasz thomas77 #51295 üzenetére
Értem, akkor biztos ez lehet, bár azért is furcsa, mert a telefonba előtte is vodás SIM volt, csak egy másik és mégsem vont le többet, mint 19Ft/perc.
Sőt, van egy másik Xiaomi telefon is, amiben ugyanilyen vodás SIM van és ott is 19Ft/perc.Akkor ezek szerint valamiért nem tudja aktiválni.
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
trec12
addikt
-
trec12
addikt
válasz thomas77 #50648 üzenetére
Telekom irányba elég jó a hang. Telenorba ha hívok tompának érezni hangszín, hangtisztaság szinte nulla, pár hete így volt. Öcsém telójában van Telenoros sim is. Kíváncsiságból megcsörögtem a Vodás számán is egyből a Telenoros hívásom után ég és föld volt a különbség a Voda javára. Pedig a Telenoros sim is 4G-n van. Inkább a Vodás számán hívom mindig pedig mindegy lenne a korlátlan csomagom miatt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
-
590227
aktív tag
válasz thomas77 #49536 üzenetére
Idáig nem volt fizetős a roaming,nekünk helyi MSZP csomagunk van,az SMS értesítő meg mindig jön a feltételekkel.Amennyiben fizetni kellene a roamingért azt is SMS értesítésben kell közölni,amit nem közöltek,csak számláztak.Itt nincs és nem is volt szó a fizetős roaming díjcsomagról,nem is értem ezt miért kevertétek ide.A két feltételről volt szó,amivel kezdődött a történetem.
-
590227
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest