-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz radio100jozs #48242 üzenetére
Intra band tudja csak a 300 Mbps sebességet, a hazánkban (és még sok más országban) használt hálózati összevonást viszont nem kezeli, így ott egy csatorna és 150 Mbps a maximum.
Teszteltem már jómagam is mind a három szolgáltató hálózatán.Diák66: Nem is a 4G+ kiírás hiánya a gond, több olyan telefon van, ami 4G kijelzés mellett is tudja (mért sebesség alapján is) az összevont hálózatokat kezelni, de nem jelzi ki külön, hogy 4G+. (Igaz, ez szolgáltató függvénye is, mert annak a hálózati infóját is figyelembe veszi, nekem is például a Mate 10 Pro Vodafone hálózaton jelzi külön a 4G+-t, Telekom esetén nem, de ott is kezeli, mérek is 300 Mbps feletti sebességet is 3CA hálón. Vagy iPhone például egyik sem jelzi ki Külön a 4G+ hálót, pedig jó ideje kezelik azok is, de mindig csak 4G-t ír.)
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Diák66 #48245 üzenetére
A lényeget megtalálod a gyártói leírásban: Link
Cat11, 3CA (450 Mbps) + 256-QAM (600 Mbps).
4G: FDD-LTE B1/B3/B7/B8/B20 (2100/1800/2600/900/800MHz) - ezek közül adott, hogy például a Vodafone esetén milyenek vannak, azokat össze tudja vonni, ha a szolgáltató részéről az biztosított.
Amely csatornákat kezeli, azokat össze is tudja jellemzően vonni, ha a szolgáltató úgy biztosítja.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Diák66 #48249 üzenetére
Akkor az nagyon terheletlen pillanat lehetett.
A Vodafone-os előfizetésemen nincs korlátlan mobilinternet - a Telekomoson az van -, de az elmúlt hónapban aktiváltam a 90 GB-os promóciót és két napig méregettem kíváncsiságból, bár főként terhelt helyeken, ahol nem volt valami acélos a sebesség, persze mobiltelefonra az is bőven elég lenne, inkább csak elkényeztetett ilyen tekintetben a másik szolgáltató.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz rayoliviero #48251 üzenetére
Az első évben (a kötelező jótállás intervallumában) elég kell, hogy legyen a jótállási jegy, mert a vonatkozó jogszabály úgy írja elő, a másodikban/továbbiakban viszont már kérhetnek számlát is, ha akarnak.
-
kali
legenda
válasz California1 #48748 üzenetére
-
kali
legenda
válasz California1 #48775 üzenetére
Jól tudod, amelyik előfizetésen aktív volt, az is maradt a Most opció.
Meghatározott feltételek mellett visszaigényelhető majd a fel nem használt egyenleg, ez minden szolgáltatóra igaz.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz California1 #48781 üzenetére
-
kali
legenda
válasz California1 #48785 üzenetére
Az annyi is volt és a Most opció csökkenti 9/19 Ft-ra, akinél aktív.
Lehet, hogy előre tudnak valamit, amiért ezt lépték a Most opcióval, bár engem nem érint, mert náluk havi díjas előfizetésem van, de a családban több Domino is van - amiket én kezelek a fiókomban -, viszont a Vodafone-nál nem látok mozgolódást, pedig náluk van feltöltősöm maszek célra.
Mondjuk a feltöltősöket nem sokból tart egyik pillanatról a másikra átvariálni egyik szolgáltatónak sem. -
kali
legenda
Amennyit én használom azt a SIM kártyát (többet inaktív, mint aktív), hajrá, annyi adatot/információt nem sajnálok tőlük...
Most sem kellene bekapcsolva tartanom, mert 10 napos a hosszú hétvége és vidékre utaztunk, de aktív és átnyomtam a szomszédos ország hálózatára (Telekom SK), legyen mit rögzíteni a Vodafone-nak.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Egy másodlagos, összességében keveset aktív (feltöltős) SIM kártya esetén nem tulajdonítok ennek különösebb jelentőséget, de amúgy valóban mérlegelendő, a havi díjas és folyamatosan használt előfizetésemnél úgy is teszek.
Marketing szempontjából meg nem sokra mennek az esetleges hozzájárulásommal, nem annyira szeretnek beszélni velem, nehéz eset vagyok, ha épp olyan hangulatomban vagyok, vagy nem korrekt az illetékes. (Oktattam CC-ben kifogáskezelést és érvelést is, amellé még lazára is veszem, ha nem jól áll hozzá a vonal túlsó végén lévő személy.) -
kali
legenda
A fenti rendelkezések értelmében megállapítható, hogy önmagában az a tény, hogy 5 percen belül nem történik meg a hívásfogadás, nem feltétlenül jelenti a vonatkozó rendelkezések megsértését.
Vizsgálni szükséges ugyanis azt, hogy az 5 percen belüli élőhangos bejelentkezés érdekében úgy járt-e el a szolgáltató, ahogy az adott helyzetben elvárható. Az adott helyzetben elvárhatóság pedig a konkrét eset valamennyi lényeges körülményének vizsgálata alapján ítélhető meg.Forrás: Link
-
kali
legenda
Szia,
Beállítható olyan védelem, hogy ha a korábban használt SIM kártyától eltérő kerül a készülékbe, akkor arról értesítés küldhető másik hívószámra, valamint a készülék zárolható, utóbbi okozhatta a problémát, ha a függetlenítés során, illetve azt követően érzékelt másik SIM kártyát a rendszer.
-
kali
legenda
válasz szabogabor10 #49643 üzenetére
Azokra nem tesznek hálózati zárat, sőt, bizonyos gyártók készülékeire már egykártyás módozatban sem. (A Huawei például nem engedi, a Mate 10-es és a P20-as család...stb. is független a Vodafone-nál is.)
A Mate 10 Lite-ot dobta csak ki a kereső a Dual SIM kulcsszóra.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz darnyi #49646 üzenetére
A gyakorlatban nem próbáltam ugyan ezt a típust a Vodafone-nál, de egy kisebb összegben mernék fogadni látatlanban is, hogy a Huawei a Lite-ra sem tesz semmilyen hálózati zárat, mind a két SIM foglalata független.
(A Mate 10 Pro forgalmazásának kezdetekor arra is azt mondta két ügyintéző is, hogy csak Vodafone-os SIM kártyával működik, de rosszul tudták, vagy csak azt kellett mondaniuk, mert a gyakorlatban független.)[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz trec12 #49672 üzenetére
Szolgáltatón belüli hálózaton van csak HD hang, eltérő szolgáltatók esetén (még) nincs.
Ráadásul a hordozott számok esetén sincs, így hiába Vodafone előfizető például mind a két fél, ha legalább az egyik hordozott szám, akkor nem megy a HD, ez igaz a Telenor esetén is, a Telekom kivétel, ők megoldották mostanság.
Részben le is írták közben előttem.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Direkt figyelem külön ezt egy ideje - mióta másik szolgáltatónál képbe került a megoldás - és az biztos, hogy pénteken nekem még nem ment a Vodafone-os előfizetésemmel - ez én számom nem hordozott, de akit hívtam, az igen -, a tegnap és ma passz, mert a Vodafone-os előfizetésemet jellemzően csak munkanapokon nappal használom.
M@Db0Y: Lásd fent, nem régi tapasztalat.
Az előfizetésemmel/SIM kártyámmal gondolom nincs probléma, mert nem hordozott és megfelelő ellenoldalilal megy a HD.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz trec12 #49678 üzenetére
Technikailag több tekintetben is van különbség, hogy egy hívószámot adott szolgáltató rendszerében regisztrálták először, vagy másiknál és később regisztrálják át, de később lehet persze ezen változtatni, csak az a tapasztalat, hogy jellemzően csak a muszáj részét abszolválják a szolgáltatók.
-
kali
legenda
Az csak valami kis Partner üzlet lehetett, mert a T-Pontokban nem vágnak és régebben sem tették, csak SIM csere volt és van.
Nem szabadna egyik szolgáltatónál sem vágni és a viszonteladóiknak sem kellene, hogy megengedjék, mert hibalehetőség a SIM kártya és a készülék tekintetében is. -
kali
legenda
válasz geezer #50459 üzenetére
Szia,
Azért, mert valamilyen szinten védi a jogszabály az elírt árak kapcsán a forgalmazót.
Feltételezik a vásárlóról, hogy kellő körültekintéssel rendel és tisztában van többek között adott készülék árszintjével, aztán az ahhoz viszonyított túl olcsó árnál jön a jóhiszeműség...stb. kérdése. -
-
-
kali
legenda
válasz 4Grider #50591 üzenetére
A gyakorlatban nem volt olyan hosszú az a leállás, de muszáj volt megcsinálniuk, hogy a hordozott telefonszámokon is működjön rendesen a HD hang.
Vannak olyan fejlesztések és karbantartások, amikor ha csak rövid időre is, de muszáj lelőni a VoLTE funkciót (is), attól függetlenül azért jó, hasznos szolgáltatás.Ha már Vodafone-os előfizetést is használok: Az év végi ünnepekre várható szerintetek valami JóDolog?
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
-
kali
legenda
Vidéken tartózkodunk 5 napja, nem tudom, hogy mi a fene van itt (Bódvaszilas, Komjáti és környéke) a Vodafone-nal, az egy dolog, hogy a 4G térereje csak egy egység ([kép] dual 4G-s telefonjaink vannak) - amíg a másik két szolgáltatóé maximum -, de a Vodafone 3G és a 2G is problémás, (közel) maximum térerőn is darabos, akadozós a hang telefonáláskor - több telefonon is, a feleségemnek a céges előfizetése Vodafone-os, nekem pedig a maszek melóhoz használt, de mind a kettőnknek a privát Telekomosról kell intézni minden hívást, hogy ne panaszkodjanak a vonal másik végén a rossz hangminőség miatt.
-
kali
legenda
válasz radio100jozs #50986 üzenetére
Kérdeztem közben ismerősöket, akik itt élnek és Vodafone előfizetők, szerintük a telefonálás mindig is problémás volt ezen a környéken, néhol a jó 3G térerő ellenére is.
Akár műszaki oka is lehet.
A 4G a lakásokban egy egység, a szabadban néhol kettő, attól jobbat nem láttam, de az annyira nem probléma számunkra, mert mobilinternetre nem Vodafone előfizetést használunk.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Szia,
A Vodafone és a Telenor amit csak lehet, zárat még a gyártókkal, de akadnak azért független készülékek is, mert van gyártó, amelyik nem tesz már hálózati zárat egyik szolgáltató készülékére sem (Huawei például), illetve a kétkártyás készülékek általánosságban függetlenek.
(A Telekom mindent függetlenül ad egy ideje, illetve hűség alatt is díjmentesen oldja fel a hálózati zárat a régebbi, esetlegesen még függő készülékeken - a másik két szolgáltatónál ilyen ehetőség nincs).pjen: A Huawei kapcsán furcsa, hacsak nem régebbi típusról van szó, mert egy ideje mindenhol függetlenek.
Más kérdés, hogy néhány Vodafone-os (és Telenoros) ügyintéző határozottan állította korábban, hogy náluk a Mate 10 Pro (egykártyás volt minden szolgáltatónál) függő, pedig a gyakorlatban egyik sem volt az. -
kali
legenda
válasz gyuri81 #51323 üzenetére
Adatforgalom - a készülék alapban 4G-n áll takarékossági okból, de ha forgalmat indít egy szinkronizáció vagy hasonló, akkor fellép a 4G+ módba, aztán amikor már nincs forgalom, visszaáll 4G-re.
Ha folyamatos adatforgalmazás alatt is ugrál a módok között, akkor a térerővel, a kettő közül (legalább) az egyik frekvenciával van gond.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)