Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    válasz Lauda #80393 üzenetére

    Én is a kikapcsolás előtti napon jártam a Vodafone appban és semmi!!! nem figyelmeztetett arra hogy a következő napon lekapcsolják.
    Biztosan meg lehetne oldani hogy a karácsonyi kedvezményes ajánlatokkal párhuzamosan a rendszer ezzel kapcsolatban is küldjön egy emailt :D
    Illetve ha a yettelt és a telekomot ugyanilyen helyzetben nem korlátozza semmilyen jogszabály abban hogy kérésre visszakapcsolja a számot a korábbi felhasználójának akkor kíváncsi lennék rá hogy a Vodafone esetében ez miért nem lehetséges?
    Van egy cikk, csak most nem találtam meg amelyikben pont ilyen helyzettel kapcsolatban megkerdezték mindhárom szolgáltatót hogy lehetséges -e egy kikapcsolt hívószám visszakapcsolás, abban a cikkben a Vodafone azt nyilatkozta hogy náluk méltányosságból általában kérésre mindenki visszakapja a számot, teljesen ingyen.
    Ehhez képest a valóságban meg elhajtanak a pics@ba.

Új hozzászólás Aktív témák