-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Gabesz87 #80496 üzenetére
Az 1.5D ekkora autóban utazásra való, nem autózásra
Tudom, nekem az van L3 kombiban, felmegy a hegyre is, de nyilván nem virgonc. Cserébe csak télen, vagy hajtva kér 5l-nél több gázolajat. A Talisman meg nem nehezebb.
A LED lámpát talán említettem, hogy jó LED H7 égővel ki lehet váltani, ha még ép a foncsor és a lencse.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
"Ami mostanság nehéz, az az értékvesztés számolása. Az elszállt árak most jól jönnek, akik már megvették az új autót, de ugye ha akarják, bármilyen idétlen rendelettel le tudják majd árazni bizonyos típusokat."
Amit itt [link] írtam is, hogy neked pl. jó, mert már megvan a gép, de a következőnél már nem lesz jó
+ amit most aláhúztam a dőltbetűsben, még mindig kérdés, hogy mikor, hogy akarnak kibaxni az autósokkal?Mycso: ahogy látom, a dízel kínálat is stagnál, sőt, van olyan, amit hirdetnek november óta, de közben 6-7%-kal feljebb tolták az árat.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Gabesz87
veterán
Itthon valóban 0 a kínálat TCe-ből. De én eleve a német oldalakat (mobile.de és autoscout24) nézegetem. Kint nyilván megbízhatóbb, nem sóherek az emberek, van pénz, rendesen szervizelik, szóval egy ilyen fiatal autónál nem hinném, hogy nagy meglepetés érhetné az embert. A gondom inkább az, hogy abszolút nem vagyok járatos a kintről való vásárlásban, behozatalban, szóval számomra az lenne ideális, ha valaki ezt megtenné helyettem. Csak hát az meg megint pár száz ezer plusz ktg.
Pár napja beszéltem FB-on egy taggal, aki most vett egy helyi (ahol lakik) kereskedő által egy fullos dci Initiale Paris kombit, és nem tudom, hol, hogyan, de 15000EUR volt az autó. Egy kis karcolás van csak a hátsó kerék mögött. Én ilyen olcsón ilyen autót még nem láttam eddig.
Nekem a motortól eltekintve fix elképzelésem van, ezen nem kell agyalnom...Initiale Paris-t szeretnék. LED lámpák, Easy Park assist, holttérfigyelő, kamera, tök jó lenne az üvegtető is, bár anélkül épp tudok élni. R-Link lehetőleg tudja a Carplayt is (a Megane-om sajna csak AA képes). Mondjuk a 19" felniket én itthon lehet hogy kisebbre, 18, vagy akár 17-re cserélném. Olvastam olyat, hogy a 19-esnél hála a méretnek, sok a defekt. A felső részén világos színű, hűtött-fűtött bőrülés is baromira tetszik. És max. 100e km.Az 1.6 dci fogyaszt olyan 6-7 közt jó esetben, a TCe200 úgy tudom, 7-9 közt. Ez még nem akkora hatalmas nagy különbség talán. Azt mondják meg ez a TCe200 mint a meszes. Attól félek csak, hogy vajon nyomatékban milyen lehet, mert az 1.5dci-mnek épp annyi a nyomatéka, mint az 1.6TCe-nek, csak hát van úgy 200kg különbség.
Még valami...garancia...ahogy szó is volt róla, felárért 150.000km-re bővíthető. Ez behozott autónál is él? Érvényesíthető itthon a kinti gari, elfogadják? Vagy akár csak az alap 5év/100.000km-t.
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
2-3 évvel ezelőtt még biztosan 2 év volt az alap, ezt lehetett kiterjeszteni 5 év / 100e, 150e vagy 200e km-re különböző felárért.
Ha jól tudom, 2020 elejétől már az 5 év / 100e km az alap, és felárért a km növelhető.
Ezt nem kell vásárláskor, hanem az első évben bármikor meg lehet tenni. Egyébként nekem is az rémilk, hogy az első 2 év km korlátozás nélküli (vagy 200e), és eddig érvényes az Assistance is.A konkrét 70e Ft-os szervízben most olaj/olajszűrő/pollenszűrő volt benne.
Az a véleményem, hogy ha ennek van évente 1x 30-50e Ft felára a márkaszervízben, akkor bőven megéri, ha közben garanciális marad az autó. Utána nyilván már nem oda viszi az ember.Polonic:
Az értékvesztésre visszatérve: a 80-100e Ft/hó szumma költséget még 2019-ben számoltam, akkor még nagyobb értékvesztéssel kalkulálva. Az nincs benne, hogy most a 3 éves autó ugyanannyiért megy el, mint amennyiért vettük...
Persze árnyalja képet, hogy nem Suzukiról beszélünk, hanem Renaultról, úgyhogy itt nyilván nagyobb az értékvesztés, és az adott összeg mire elég 2 év múlva...[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Osztrák fronton és német piacon nézz szét rohadt népszerű volt a tce ott.
Vették rendesen és ott 4-5 évesen bőven lecserélik a kocsit.
Az egyetlen dolog amire figyelned kell, mert ott a szervíz is rendben szokott lenni, az a rozsda.
Ha onnan tudsz hozni hozatni egy rozsdamentes darabot akkor bőven jó vagyRenault power
-
mycso
Topikgazda
A márkaszrvizes árak már többször előjöttek, hogy kissé magasak. Úgy sejtem a többiek arra gondoltak, hogy a 70.000ft-os olajcsere, az kissé soknak mondható.
Nálam így fest az olajcsere:Purflux go, olaj, levegő szűrők, 8l 5w30 fulltech-fe + szerelés - 44.000ft volt legutóbb.
Ebből, csak a go szűrő 15.000-es tétel, meg a 8l olaj is viszonylag borsosnak mondható.
Ezek mind simán, netes webshop-ból rendelve.Erre márkaszerviz, a te áradból kiindulva, simán dob egy 100.000ft körüli ajánlatot....
Már ezt is többször leírtam, hogy fizetnék én felárat a márkaszerviznél, mert csak gyári technológia, szerszámok, meg pecsét, meg stb. ...ez sián megérne számomra, akár +20% felárat, de jelen állás szerint, több mint 100% a felár, ez nettó lehúzás.Garancia:
a renaultnál nem úgy van, hogy 2év km korlát nélküli???
és az 5 év az 150k km futásig??
Mintha ezt olvastam volna.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Gabesz87 #80456 üzenetére
Múltkor írtam, hogy szemezgetek a talisman-okkal én is. Én csak TCe körben nézelődöm, hát jó kevés a választék. Igazából tavaly október környékétől nézelődök, hogy mik a lehetőségek, benzinesből azóta ugyan az a 7-8 autó van fent (ugyan azon az áron).
A benzinnek talán ez a nehézsége, hogy nagyon kicsi a választék, magyarán ha összeg-felszereltség-motor tekintetébe összerakta, hogy mit szeretnél, akkor 1, maximum 2 autóra korlátozódik. Tehát, a fent lévő autó, ha rendben vana, akkor deal, ha nincs akkor keresgélés örökre tovább..
Diesel nyílván több van, az 1.5dci, nálam kiesik alapból, az 1.6dci elgondolkodós, de ott is az erősebb, dupla turbós technika, picit ilyesztő, így a dieselek nálam ki is potyogtak.Fogyasztásban nyilván több a TCe a hasonló teljesítményű dieselhez képes, akár 1-2 literrel is, de hát ez van.
Jah, illetve múltkor itt felmerült, hogy akár a 100ló is elég mindenre, nekem ettől függetlenül más a becsípődésem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz dudrob #80486 üzenetére
a thaliába nem a fagyálló miatt lukad ki a fűtőradiátor
Hanem azért amit hozzáraksz, egy időben ugyanis közszájon futott a fagyállóhoz csapvíz kell baromság.
Ez nincs így és óvva intek mindenkit tőle.
A g12 egyébként a gyári fagyállója.
A színt meg feleslegesen nézed ahány gyártó annyi féle szinezés van.
Én tudok neked agni g11 ből kéket zöldet sárgát lilát és pirosat.
Ugyan ez g12 ből is megvan,Egyszer pl. hölgy tulaj külön kérte a padlizsán színű autójához, hogy tegyünk bele lila fagyálót az olyan jól passzolna a kocsihoz. Megcsináltuk , hiszen a színe édes mindegy.
Renault power
-
dudrob
tag
Sziasztok, Thalia 1.4 16v fagyállóra kutakodtam, a s.zöld-kék az g11-es (régi tipusú) az egész rendszer belső felületét bevonja, míg a többi fakóbb, pl sárgászöld, rózsaszin az g12(+), azt adnak Renault gyáriként ahogy olvasom, de ez csak a korrozív helyeket védi meg, nem hoz létre egy réteget mindenhol. Alura, tömítésekre mind2 jó, de lehet jobb a régi(?), mert plusz rétegünk van belül mindenhol, így lyukadás kisebb esélyű? Győzködöm magam, mert nekem mintha sötétzöld lenne benne (gyárilag?), azt kitakarítani meg nem egyszerű, szóval lehet olyat tennék bele vissza? Akinek kilyukadt vhol annak milyen volt benne?
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #80484 üzenetére
Ezt konkrétan a képeken nem látod csak a fojtó szelepet.
De mivel, már abban is volt trutyi egyértelmű, ahogy shifty írta, "hogy egr, van baja".
Valóban itt ennek a hűtőnek van baja!
Ezért gáz a gázvisszavezetés
Ez a hűtő is egy lamellás hőcserélő, ha átszakad be tudja engedni a hűtőközeget a kipufogógázba, ami az olajjal keveredve emulziót képez, és lerakódik a nagyobb keresztmetszetű intercoolerben ahol ugye lelassul a levegő áramlás.
Hosszú távon nem egészséges. mert ha megtelik a cooler akkor más baj is lesz.
Renault power
-
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #80472 üzenetére
A feszítőgörgő 13as tengelycsavarját kell feszíteni azzal tehermentesedik a szíj és simán levehető.
Visszarakásnál ugyan ez.Renault power
-
Somatom
veterán
válasz gixxergabi #80473 üzenetére
Biztonsági megfelelés a szabályoknak. Kevesebbet nem mutathat az óra. Minden személyautóé ilyen.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
gixxergabi
senior tag
válasz Gabesz87 #80470 üzenetére
"134-nél van nekem is a tényleges 130"
Múltkor néztem odb olvasóval menet közben a sebességet, és tudja a rohadék számítógép hogy mennyi az annyi, de 4-el mindig többet mutat a műszerfalon. Valszeg a km meg fogyasztás adatokat a pontos adatokból számolja, minket csak hülyít a +4-el, hogy ne száguldozzunk -
veterán
válasz polonic #80469 üzenetére
+ MM:
Ami mostanság nehéz, az az értékvesztés számolása. Az elszállt árak most jól jönnek, akik már megvették az új autót, de ugye ha akarják, bármilyen idétlen rendelettel le tudják majd árazni bizonyos típusokat.
Lásd korona... Értelmetlen és logikátlan(vagy bizonyos körök szándékos tönkretételére irányuló? ) intézkedések.
Az új autó sajnos luxus a magas értékvesztés miatt. Ha kisarkítjuk, akkor egy rossz befektetés.
Sőt minden autó rossz befektetés, de szükséges.
Nekem jelen állás szerint eddig 17k évi futással és értékvesztéssel is havi 55-59e jön ki. Attól függően, hogy mennyi értékvesztéssel számolok.
Ebben van biztosítás, műszaki évre kiszámított díja, stb. + olaj+szűrők cserével, volt egy vezérlés csere, EH fékbetét, E tárcsa és két hátsó rugó.
(ebben annyi trükk azért van, hogy jó helyre járok szereltetni, illetve amit tudok, azt magam csinálom, pl. olajcsere, vagy legutóbb a hátsó rugókat is magam cseréltem )http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Gabesz87
veterán
válasz LamerGyuri #80462 üzenetére
Mert miért baj? Szubjektív. Nem vagyok rohanós, ha előzni kell, vagy gyorsabb autó jön mögöttem, feltolom 140-re, de alapból többnyire ilyen 136-138-ra van állítva.
(134-nél van nekem is a tényleges 130)
-
MM
őstag
válasz polonic #80467 üzenetére
Melyik része brutális?
A szervíz a Kadjar esetben évente, azaz 10-15e km-ként van elvégezve.
A Megane szervizelése nem az én hatásköröm, ALD-s, ha akarnám sem vihetném hamarabb szervizbe, mint 30K. De ez is kevesebb, mint egy év alatt megy bele, főleg autópályán, ezért nem hiszem, hogy emiatt fog szívni a következő tulaj.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz LamerGyuri #80462 üzenetére
Gondolom, az a GPS szerinti 130. Én óra szerint 134 -re állítom.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MM
őstag
válasz forceberg #80461 üzenetére
A Megane céges/flottás, a számlát akkor látom pár mp-re, mikor a munkalapot aláírom.
Csak azt ugrik be, hogy kb 70e. Egyébként az elmúlt 14 évben 1.5 dCi Megane-okkal mentem kb 600e km-t, azaz 40e km/év átlagot. A 120e szervizek kivételével nem láttam ennél magasabb összeget, az is még a 2-es Megane-nal volt a hajtókar csapágy cserénél.A Kadjar a családi gép, megvan a legutóbbi számla, megnézem majd mi volt benne.
Más oldalról megközelítve:
Kadjart tesztautóként, fél évesen, elég nagy kedvezménnyel sikerült megcsípni. Hét közben gyerekjárat + bevásárlás + vidéki nagyszülő járat ~12e km / év. Még így is az értékvesztés + kötelező + casco + tankolás + gumizás + szervíz összesen 1-1,2M Ft/ évre jön ki, amit számoltam, ha még garanciálisan, 4-4,5 évesen cseréljük majd. Ez kb. 80-100e Ft/ hó. A szervíz így évente egyszer esedékes. Legyen 70e +-30e attól függően, hány szűrőt, ...stb cserélnek, esetleg fékbetét jön még szóba. Az éves költséget nézve azért arányaiban nem nagy különbségről beszélünk, többet nyom a latba, ha +-1000km-t autóznánk vele.2x km esetében még kevesebbet nyom a latba az éves / 30e km szerviz egyszeri díja.
10-12k km-es éves futást jelentősen öregebb/kisebb autóval le lehet vinni 50-60e Ft/hó körülre, de még akkor is alsó hangon 600e Ft/év költségről beszélünk. (korábban Nissan Micra volt a 2. autó 3-8 éves koráig, az ~50e Ft/hó volt mindenestül) Itt már nyilván nem a márkaszervíz a valószínű, de évi 1x szervíznél hasonló tól-ig azért még mindig 5%-on belül van éves szinten nézve.
-
Jaded
őstag
válasz Gabesz87 #80458 üzenetére
Nekem sem az árral van bajom, hanem a hozzáállással. Meg jönnek azzal, hogy ez eddig, az addig garis. “Jóvanazúgy”, elment a kedvem az egésztől. Oké, hogy van más szerviz, de az egyik már akkor elrúgta a pöttyöst, amikor autót akartam venni és kb levegőnek néztek. Más meg nem opció, néha így is nyűgös otthagyni pár órára.
Egyszer mondtam nekik, hogy lecserélném egy Talismanra, azt mondták nem akarom, nagyon sokat hordanak vissza hozzájuk. Bár szerintem nem lehet rosszabb, mint a Megane.Renault Megane IV Limited
-
MM
őstag
válasz Gabesz87 #80456 üzenetére
Megane 4 kombi 1.5 dCi 2018 120k km
Kadjar FL 1.3 140 LE 2019 30k kmEzekkel volt mostanában tapasztalatom, ha nincs semmi extra, 70e körül van kb egy éves szerviz olajcserével. Szerintem a Talisman se kerül többe.
Garanciában nekem javították a klímát a Megane-ban, a csöveket cserélték mert valahol eresztett. Más baj egyébként nem volt egyikkel sem szerencsére.
-
Gabesz87
veterán
Benne vagyok, meg a Talisman csoportban is
Nekem jók a szerviz tapasztalataim a Megane 4-el! 2016-os Intens (kép az összefoglalóban ). Nyilván több a végösszeg, mint egy független szerviznél, de azért nem tartom annyira súlyosnak. Szerviz is jó, hozzáértő, ahová hordom. -
Jaded
őstag
válasz Gabesz87 #80456 üzenetére
Én tce-t vennék (főleg akkor, ha az a dci már bluedci). Fogyasztásban nagyjából ugyanott lehetnek.
Úgy tudom, hogy a kinti gari nem érvényesíthető itthon.szerk:
Ha nem vagy benne, akkor lépj be fb-on a Megane 3/4 csopiba, ott vannak szerviz tapasztalatok (10/8 elég rossz, nekem is). Garit véleményem szerint feldughatják, csak azért hordom, hogy ha netán a motorral történne valami, akkor csinálják meg, a többi csak mese.[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Gabesz87
veterán
Idén, közeljövőben szerintem lecserélem a Megane 4-ünket Talisman-ra. Kintről szeretnék, Grandtourt, Initiale Paris felszereltségűt. Amin még mindig agyalok, hogy vajon az 1.6dci, vagy TCe legyen Alapvetően dízel párti vagyok, a Megane is az (1.5dci), ehhez vagyok szokva, szeretem. BP-en lakunk, meg ráadásul 1 éve lassan home office-olok is, és januárban született a 2. gyerekünk, úgyhogy most sokat nem utazunk egyelőre, csak bevásárolni járunk. Viszont a normál használat nekünk évi ~20e km, aminek nagy része autópálya (szülőkhöz utazás (M3 végig, és M5 szinte végig). Szóval attól hogy rövid távokat mozgok városban, a km nagy része pályán megy bele, ami a dízelnek kedvező. Nem tudom, ez a 200Le-s TCe vajon mennyit fogyaszt ilyen felhasználási körülmények közt (normál tempó, tempomat 136-138-ra állítva), ill. mennyi egy szokásos szerviz nagyjából (Renault-nál). Tudja valaki esetleg? Kintről úgy max. 100e km alatti autót vennék, nagy részük még garis, szóval ennyi futással azért nagy meglepetés csak nem érhet, még ha az 1.6dci-t választom is.
-
veterán
Sziasztok,
Neha hullamzo alapjarat, keso gazreakcio, erotlenseg tunetek alapjan tippelek egy folytoszelep beragadasra/takaritasra az 1.2 16v egyes twingomon.
Ez milyen osszegben allhat meg vajon szerelonel? A szivosornal van a motor hatuljanal, eleg nagy bontas kell hozza ,hogy az ember hozzaferjen, utana pedig geppel kell ujratanitani.
Everybody lies.
-
-
harry
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz zibo73 #80441 üzenetére
10 évig jártam a cégnél dízellel is, sokszor a telepen hogy ne fagyjunk meg ezzel akartunk egy kis fűtést... De mennyit is melegszik 3-5 perc üresjárattól egy dízelmotor?! (Mikor eljöttem a cégtől a Partnerben 550k volt, és nem kíméltük, szóval ez nem tett be neki, de hát a 90 lovas 2.0 HDi amúgy is egy masszív jószág.)
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
zibo73
aktív tag
válasz LamerGyuri #80426 üzenetére
30éve van autóm a dieselt mindig melegítem 3-5 pecig ettől még baja nem volt egyikneksem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz LamerGyuri #80439 üzenetére
Az, hogy jonnek mogotted, nem jelenti azt, hogy neked gyorsabban kell menned.
Ha valaki nagyon siet mogottem, leveszem a labam a gazrol, hogy meg tudjon elozni, ha akar. Vagy szepen lassulunk, amig vilag a vilagEverybody lies.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz MC Pite #80436 üzenetére
Értem-megértem ezt a verziót is, csak városban az a szívás, hogy kikanyarodok a parkolóból, mondom, "krúzolok", mert még hideg a váltó-motor, szinte azonnal ott vannak a seggemben, és tolnak le.
Szóval nincs igazán jó megoldás néha."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
harry
veterán
válasz MC Pite #80436 üzenetére
Szo szerint 1 part ertettem ezalatt de jo akkor legyen 1.
Normalis esetben nekem is kb ennyi amit leirtal. Telen tobb, mert mint irtam elegge parasodok. Lehet extrakent meg utvonalat tervezni, zenet / radiot allitgatni, kaput / garazst lecsukni, utas beszall, mittomen. A lenyeg annyi volt, hogy egy fel percet kb varok nyaron is, de telen sem sokkal tobbet (vagy ha igen, akkor az nem a 'melegites', hanem egyebek miatt)
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
MC Pite
veterán
válasz Tibko8 #80433 üzenetére
Fizikailag is van különbség, én 90 ló 210 nyúlmókus körülre kérném az alap 105-110es kész mappelések helyett (de egyedileg nagyon nagyon kevés helyen foglalkoznak vele) hogy ne legyen nagy különbség alul, ahol a nagyobb különbség van. Viszont marha drága lesz így egy csipszelés, főleg a nyert teljesítményhez képest (a rugalmasság azért érezhetően javul azzal is).
harry: Pár percet sosem értem. A cuccok lepakolása, telefon felpattintás, bekötés, osz joccakát, letudva a 20 sec. Télen automatánál esetleg az 1 sec, még kabátlevétellel és annak a rögzítésével. Spec azoknál sem vártam még fél percnél többet, viszont kúszva teszem meg az első métereket, és igyekszem mindig a parkolókból kifelé úgy beosztani a lendületet lehetőleg, hogy ne állóról kelljen gyorsítani (bármivel, kéziváltóssal is).
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
harry
veterán
válasz LamerGyuri #80426 üzenetére
Ez nem annyira szubjektiv tema Illetve nem csak rad van hatassal.
Ahogy Robi is irta, meg sokan sok helyen, par perc eleg lehet (nyilvan nem indulunk egybol inditas utan, az a masik veglet). Par percet siman elszuttyog az ember esetleg amugy is meg. Hogy egyertelmu legyen: az ennel hosszabb, 3-5-10 perceket nem ertem...De pl multkor reggel mig kapartam a havat a kocsirol, vegig szivtam a mellettem parkolo kocsi szagat, amit addig hosszu perceken at jaratott a szakarto tulaja. Na ez viszont igy nem csak az o dolga. Nem beszelve arrol, hogy itt konkretan szabaly is van arrol, hogy nem jaratjuk az autot magaban.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Tibko8
senior tag
válasz rob210 #80432 üzenetére
Szóval ami gyárilag 90 lovas ott a főbb részek máshogy vannak méretezve és nem csak egy szoftverrel van korlátozva.
Vagy azt mondod a 90 lovas verzió kevésbé megbízható?Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Tibko8
senior tag
Sziasztok. Adott egy Renault Clio IV GRANDTOUR 1.5 DCI 2016-os 75 lovas euro 6-os autó. A kocsit taxiként használom és szeretnék belőle még egy kevéske teljesítmény kicsalogatni. Mit lehet tudni hogy ebből a motorból 90-100 lóerőt tartósan hosszú távon meghibásodás nélkül kilehet hozni? Évi 55 000km felett megyek vele és mivel munkás eszköz így fontos a megbízhatóság.
Mennyi különbség van a 75 és a gyári 90 lovas kocsi között? Hardveres különbség is van vagy csak szoftveresen van "lebutítva" az én kocsim?
Igazából erre felé ahol taxizom sok az emelkedő és ha már beulnek mellém 3-4 nagyobb ember elég nyögve nyelősen megyünk fel igazából lendületből autózok csak hát nem mindig tudok emelkedő előtt lendületet nyerni egy két autós miatt akik emelkedőn kezdenek el rá lépni a gázra és nem előtte gyorsitanak.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #80428 üzenetére
Van olyan autó ahol felesleges a járatás 10-20mp és mehet.
De Gyuri pl. Nem teszi rosszul, hogy nem így jár el.
Egy automata váltóban nem épül fel azonnal a kenés azt jobb megvárni, mielőtt nyomatékot adsz neki. De ez persze 1-1,5 perc alatt megvan többet valóban felesleges járatni "üresen".Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz LamerGyuri #80426 üzenetére
Káros az autónak, de az tényleg mindenkinek a sajátja. A levegő/ózonlyuk speciel az nem; ha már azt első pont nem érdekli a usert. Addig dús benzinnel hígíthatjuk az olajat amit alig bír még lehúzni, meg savasíthatjuk, vizesíthetjük is...
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
75kokoko75
aktív tag
Igen. Ez így van.
Nekem nemrég van Scenic, és nagyon tetszett, hogy indítás után az olaj mennyiséget mutatja fél percig, és utána látom a km állást.
Akkor tudom, hogy indulhatok, mert kb annyi idő alatt jár át minden zugot az olaj.Mondjuk az enyém benzines.
[ Szerkesztve ]
Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
LamerGyuri
senior tag
Szerintem meg nem, főleg, hogy nekem "hidraulikus" a váltóm.
De ezen nem veszünk össze
Kollégákat is leoltottam, mikor azt mondták, hülyeség, károsítja ( ) a motort, miattam van az ózonlyuk....Be lehet fogni, én autóm, azt csinálok vele, amit akarok"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #80410 üzenetére
Mostanában, hogy voltak mínuszok, illetve picit több a város, nekem inkább 7l körül van az átlagom.
Más: ma csinált egy jópofát reggel az autó. Használom az automata világítást, így volt ez ma reggel is. Auto indít, lámpa és műszerfal világítás felkapcsol. Majd 200m után a műszerfal világítás lekapcsol, mint amikor lekapcsolódik a lámpa, olyan állapotra.
Csináltam egy lámpa le-fel kapcsolást, jó lett, de 200m múlva ugyan az...
Hazafele már működött normálisan.A fényérzékelőre gondoltam, de a lámpa nem kapcsolt le, illetve a navi is éjszakai üzemmódban maradt. Passzolom, mi volt ez az anomália.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
MC Pite
veterán
válasz LamerGyuri #80414 üzenetére
Akkor nem neked szól. De vannak akik nem érzésre, városi legenda, stb alapján választanak, nekik még jó lehet. Van nem túl régi fasza szívó 1.6os VW meg Ford motor, kétezres BMW, stb nagyon megbízhatóak és tartósak ( ) és hát nem ezresek. Épp a héten volt megint egy köröm 3 emberrel, akik 6x-8x lóerős majd húsz éves technika után közlik, hogy kevés az ezres meg ezerkettes turbós... Mert gyenge, meg keveset bír. A régi szarjukat kétszer kellett hengerfejezni már, az tuti. De mikor beülnek a 208ba, azt hiszik erre a szívó 83 lóra hogy turbós.
Lehet belefásultam kicsit ebbe.
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Somatom
veterán
válasz molnarpeter #80420 üzenetére
Csak garázs van. Áram nincs benne.
harry:
Totál kültéri, közvetlenül az utcáról. 5-10 percet ketyegtetem, mielőtt elindulnék vele. De, tulképp lényegtelen. Jó benne pöffeszkedni, jó vezetni. Ha 10 -et eszik, akkor 10 -et eszik. Nem érdekel. 6,2-6,4 -gyel hét óra alatt kint vagyok vele a melóhelyemen és négy embernek csomagokkal is fejedelmi a kényelem. Befér a bringám, vagy akár alhatok is benne. Ezek nekem sokkal fontosabb szempontok, mint a városi fogyasztás. Tavasztól úgyis bringával, vagy motorral közlekedek a városban.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz molnarpeter #80418 üzenetére
Nincs benne állófűtés. Akartam, de közben lett garázs, úgy meg nem nyerő az állófűtés.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
válasz LamerGyuri #80414 üzenetére
"de sosenem venném meg."
Sznob-e vagy-e e he?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MC Pite
veterán
Volt már? [link] Sandero 2021. Youtobeon is van pár videó már.
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Somatom
veterán
válasz 75kokoko75 #80399 üzenetére
Én se nagyon tudom városban 10 alá vinni az Espace -t.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
t.imi
addikt
Köszönöm Nektek!
Jó móka lesz
Suzukin is hasonló volt, mondjuk ott az ablaktörlő nem akart működni.
Az adott kábeltszakaszt ahol hajlik ki lehet cserélni, vagy csak komplett korbács?
Az érzékeny lelke miatt kérdezem, figyel az elektronika mindent. -
harry
veterán
válasz 75kokoko75 #80399 üzenetére
Koszi, mondjuk nekem a 4 ajtos megane van, ott 155-ot ir link link
Mondjuk a gumimeret nem stimmel ezeken az oldalakon (es nem is valtomeret, a jo ugy tudom 175/65 r14, es nem /70), igy nem tudom a tobbi mennyire pontos, de vegul is mindegy.Theoretically, this damn thing oughta work now.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android szakmai topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hálózati / IP kamera
- Tomb Raider IV-VI Remastered - Fókuszban a bossok
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- BestBuy topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...