-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #42799 üzenetére
ha én is magamnak keresek autót és beleszerelmesedek egyben, akkor még a totálkárt sem veszem észre, húzások, kis rozsda sem érdekel akkor, csak birtokolni akarom!
így még javítás mentes autóm nem volt, de a mostani állománynál tudtam is az előéletet nagyjából, a lagunám is volt már fényezve, ezt láttam is, de tetszett a színe! -
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #42798 üzenetére
Nagyon jó szemed van. Nekem a képekről fel sem tűnt.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Ez a kocsi maradt a tulajdonosánál, mert nem engedett az árból. Ő volt az amúgy:[link]
A márkakereskedő elmondása szerint, 500k-ban számolta be hibás befecskendező rendszerrel.
Más:
Az 1.5dci 82Le diesel-ekben van kettős tömegű? A meganokra azt írják, hogy nincs, de ez igaz a clio II-re is?
Remélem igen.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #42625 üzenetére
Részemről annyi, hogy a valós 140.000 km és már javított befecs. rendszer, azért gáz...
Az első lökös vagy nincs a helyén vagy kapott a gép egy nagy fülest és vissza sem lehet rakni. Nálam is így állt izzócsere után ( úgy cseréltem, hogy levettem, de odafigyelve szépen visszamegy a helyére. Mondjuk a képek alapján mindig nekimentek vele a garázsfalnak... ezért áll így.A klíma, ha kattan az már valami, a hidraulika csövet szerintem akkor sem fogod tudni benyomni, ha nincs benne gáz.
A beltéri műanyagok karcosságáról annyit, hogy nagyon érzékenyek, azokon a futott km-t nem lehet besaccolni.
service due soon felirat a műszerfalon vagy most cserélték a motorolajat, vagy megtett minimum 20.000 km-t és motorolajcsere és szűrőcsere jön...
Egyébként jó a színe, az enyém is ilyen
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz diablo1984 #42788 üzenetére
Ennyi legyen a legtöbb baja Sok szerencsét hozzá !!!
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
gooool
őstag
Mai program, ablaktörlő karok festése.
Mióta megvan a gép tervezem a dolgot, most végre szeles, de jó idő van, ráadásul én is itthon vagyok, így lekaptam őket. Bár a vezető felőli nem adta könnyen magát, a víz ugye ott folyik le és totál be volt vízkövesedve, jól jött a WD40.
Felcsiszoltam, zsírtalanítottam és 3 réteg matt feketét fújtam rájuk.
Képek (már amennyire ezt lehet szemléltetni)Üdv, Balázs
-
Predator2
addikt
válasz speedydb23 #42789 üzenetére
Itt a környéken, nem volt nagy választék. Szegedre meg nem volt kedvem lemenni.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
diablo1984
veterán
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #42781 üzenetére
Túl sokat nem tudok róla mondani, mert még csak a foglalót fizettem ki rá. Jövőhét végén tudom majd elhozni. Az olcsóbb, de "feljavítgatom" változatot választottam.
1.5dci (bátor vagyok tudom) 82 Le
Törésmentes, nem rohad, alul is hibátlan. Német autó volt, hölgy tulajdonos, vezetett szervizkönyv (mesékben is hiszek).
750k volt átírással együtt.
Ahogy tesztelgettük, úgy jöttek elő a hibái. Kuplung hamarosan csere érett lesz. Illetve a klíma hűtő lyukas. +1,2 apróság.Mikor hazahoztam, megy is a szerelőhöz, a kötelező cserék miatt.
Akkor írok majd bővebben is(#42782) Josi.
Köszönöm.(#42783) rob210
Elsősorban szövet szőnyeget keresek.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Graphics
Jómunkásember
válasz speedydb23 #42773 üzenetére
Hiába kiforrott vagy sem, ez 2000 köbcenti, nyeli a naftát...
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
Predator2
addikt
Helló
Végül egy Clio 2 mellett tettem le a voksom.
Szeretnék bele vásárolni, olcsón, jó minőségű, méret pontos szőnyeget venni?
Szerintetek, hol nézelődjek?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rwin5
őstag
Ma mikor kitolattam a bejáró kapun, majd ujra indítani akartam a cliot rükvercben maradt a sebességváltó, persze padló kuplunggal indítottam volna, de csak forgatta a motort, majd üresbe raktam utána azonnal indult az autó. Párszor még próbáltam pöccre indult, lehet, hogy véletlen egybeesés vagy csak kezd az önindítóm majd rakoncátlankodni? - Vagy rükibe nem szabad indítani az autót, mégha kuplungolok is?
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #42776 üzenetére
az egyik a 2liter 8v-s motor, az 113-114 ló, a másik a volovo motor, az 16V-es és 140 lovas. megane-ban nem tudom, de úgy néz ki abban is járt a 16V-es, lagunában biztos!
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #42774 üzenetére
Én úgy emlékszem az "csak" 114 lóerős 2literes motorral van szerelve, ez egy picit izmosabb 140hp változat.
Egyenlőre jobban körbejárom ezt a témát, és hideg fejjel próbálok dönteni, mert őszintén bevallom ebbe a zöld coupe-ba szerelmes lettem első látásra.
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #42773 üzenetére
Hidd el, nem véletlen féltelek tőle, csalódnál benne.
Ez vidéki nagy távokra isteni gép, neked a szerémi lágymányosi felejtős vele.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #42773 üzenetére
tényleg lábfüggő, 8-10literből el lehet járni vele, mivel manuális váltós így spórolni is könyebb vele! lion féle lagunában is ez a motor van goool fórumtárs is 8literrel eljár vele....
-
speedydb23
senior tag
Ahogy olvasom mindenki a fogyasztást tartja rossznak a 2 literes Renaultnál? Azt hittem ez már egy kiforrottabb motor, és simán kihozható 8 literből.
Azon az útvonalon ahol járok, mostanság sajnos délután 4-5 között brutális dugók szoktak lenni, így most elgondolkodtam, hogy 10-11 literes fogyasztást már nem biztos, hogy bevállalnék. Ráadásul egyértelmű, hogy milyen okból vesz az ember egy 140lóerős autót, hogy azt használja is... Szóval még akár a 14 liter is simán befigyelhet nálam, ez mondjuk az 5liter gázolaj után picit nagy ugrás lenne.
-
PowerBuldog
veterán
válasz diablo1984 #42764 üzenetére
azért írtam oda az automata váltót. azzal eleve többet eszik, főleg, hogy csak 4 sebességes.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
feco6512
tag
válasz rob210 #42767 üzenetére
Lehet hogy igazad van azért jövö héten ugyis Würzburgban leszek ha lesz idöm megnézem ha nem gáz ennyi pénzért megérné.Itthon néztem egy szintén ilyet csak az 5gangos 1milláért hát eléggé leharcolt volt a belseje a bör a könyöklön meg az ülés szélén végig ki volt repedve😂 bocs de teloról vagyok azért nem tudtam linkelni a hirdetést!
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #42765 üzenetére
Ezek alapján a képek alapján én erről nem mondok semmit, ez valami töröktől van, egy komoly kereskedés a Németeknél, nem engedi meg magának ezt a gyalázatos minőségű képfeltöltést.
Egyébként vannak rajta gyanús dolgok.
De én a Külföldi autóvásárlásban eleve nem hiszek, szóval ne adj a véleményemre, mert előÍtéletes vagyok.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #42760 üzenetére
A te távaidon, ha nem sokat dugózol akkor 8.5-9 liter teljesen reális.
Sok dugóval 11 liter.
A coupénál a rugókra kell nagyon figyelni, meg a hátsó lengéscsillapÍtóra, nem a torziós rúdról beszélek, persze azt is érdemes megnézni. De a coupé hajlamos a lengéscsillapÍtó szem eltörésére, (felfogatás) csak úgy mint a kombi.
Nézd meg, hogy a szigetelései jók legyenek, nem ázott-e valahol a kárpit.
Illetve a hátsó lámpák alatt hajlamos berohadni, mert megül a kosz a kaszni és a lámpa szigetelés között.
Ha ezek rendben vannak, a motor mondom szinte kinyÍrhatatlan.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #42763 üzenetére
nekem a benzines lagunám 2lityi 8v kijött városban 9-10 literből még télen is!
-
PowerBuldog
veterán
válasz speedydb23 #42760 üzenetére
Az én 2 literes 8 szelepesem sem ússza meg 10-11 liter alatt városban (plusz automata), autópálya 7-8 körül van ha tojás van a talpam alatt.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Drughi
addikt
válasz speedydb23 #42760 üzenetére
Szinte kizártnak tartm, hogy 8literrel megúszd.
10reálisabb szerintem és ahhoz is egy jó állapotú motor kell. -
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #42759 üzenetére
Igen, a fogyasztás az egyetlen érv ami ellene szól nálam, de mivel a cég fizeti egy részét a melóba járásomnak, így ha ésszel csinálom, még lehet nem is kell olyan sokat beletöltenem saját zsebből.
Mondjuk úgy kalkuláltam, hogy 4,8l eszik a dízelem, akkor ez kb 8l fogyasztana ha úgyanígy közlekedek, de ezt persze csak azután tudnám meg, hogy már használom.
Mire érdemes egyébként figyelni vásárlásnál egy ilyen kétliteres Renault motornál?
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #42755 üzenetére
Gondold meg jól, benzines 2.0 l es fogyasztani fog nem keveset.
Menni megy nagyon, de a coupe kaszni a merevÍtések miatt nehéz.
A motorra nem sok költenivalód lesz, a kaszni szépnek néz ki, de ezt csak saját szemmel megnézett autóra merem már mondani, mert a photo shop csodákra képes.Renault power
-
Pecc
őstag
válasz speedydb23 #42755 üzenetére
Ha rendben van a kocsi és a gumik is használhatók akkor jó vétel szvsz.
-
speedydb23
senior tag
Véleményeket szeretnék kérni.
Úgy döntöttem eladom a Cliomat, és már meg is találtam az utódját.
Szerintetek ez jó vétel?
Renault Megane Coupe 2.0 16V DynamiqueLényegében az a tervem, hogy ha még meg lesz jövőhéten ez a Megane, akkor megpróbálom lebeszélni velük a cserét a Cliomra, úgy, hogy minimum az eredetiségvizsgát állják ők.
Árban szerintetek mennyit ér reálisan egy 2003-as közepesen jól felszerelt 1.5dci Clio apróbb hibákkal?
Itt a hirdetésem a kocsimról:
Renault Clio 1.5dci[ Szerkesztve ]
-
mihione
őstag
-
rwin5
őstag
"szokni" kell még a kis cliot, ma meleg motorral kicsit odaléptem neki és azt láttam, hogy pár másodperc után ~70-80km/h körül volt a mutató, elődje nem nagyon ugrott így meg. Egy hibáját észrevettem már az autónak, hogy kicsi a tankja szerintem.. múltkor is tankoltam egyet asszem 5e ftért ~15 liter benzin és szinte nulláról felment 3/4-re a tank, bár utolsó tankolás óta szerintem termeli mert alig ment lejjebb a mutató
Szerintetek mennyibe kerülne méretpontos üléshuzat a cliora előre-hátra?
-
Drughi
addikt
válasz kisgyerek85 #42747 üzenetére
Autokozmetikaban 2000-2500 ft-ért polírozzák darabját.
Én emiatt nem geccsolok, inkabb beviszem es megcsinaljak. -
mihione
őstag
Szakember altalaban 10 korul poliroz lakkozassal/db.
Nekem a clioban belul az egyik lampa szet van esve nem is allitja a magassagallito ezert ki is akarom cserelni van tapasztalat az utangyartott lampakkal?Azokban nincs emelomotor mennyire maceras atepiteni?Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
Graphics
Jómunkásember
válasz kisgyerek85 #42747 üzenetére
Mi a Thalián felpolíroztuk, mert be volt mattulva, kívülről fain is lett.. Csak sajnos belülről is megvette a fene, azt pedig nem bontogattuk / főleg, hogy lehet nem is szétszedhető
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
kisgyerek85
senior tag
Erről valakinek valami vélemény? Fényszóró polírozó készlet Turtle Wax
16 éves a kocsi és még a gyári lámpabúrák vannak benne. Őszi ellenőrzéskor a rendőrnek csak ez az egy dolog nem tetszett a kocsin
Mennyire tartós? -
tresh
veterán
válasz speedydb23 #42744 üzenetére
-
speedydb23
senior tag
Ezt akartam én is írni, hogy ez a cucc ennyi pénzért vicc. Én csak a kérdésre reagáltam, hogy van-e értelme, és lenne ha nyitott rendszer lenne a leömlő után végig, azzal nyerne 5-10lóerőt, ha ECU-t is újra programozná ahogy írtad azzal már 130lóerő is lehetséges az 1.6 Clionál.
De egy kipufogóra szakosodott helyet ésszerűbb felkeresni ha tényleges igény van a tuningra.
-
rwin5
őstag
válasz speedydb23 #42742 üzenetére
Csak alufelniket böngésztem az autóra, és elkalandoztam mivel teljesen vak vagyok ebben a témában ezért kérdeztem meg. Köszi a válaszokat!
-
tresh
veterán
Teljes rendszer esetén +ecu újraprogramozás esetén lesz . Minden más esetben felesleges. Egy értelmes rendszer a kocsid alá többe fog kerülni mint az autód
szerk: amúgy a kipufogórendszernél pont e leömlő a lényeg és általában ezt hagyják ki sokan mert egyszerűbb a nagymuter konvektorának füstgázelvezető kéményét felrakni hátra és jampizni a falu k*rvája előtt. Egy rendes kipufogó rendszer ami eredményt is hoz nem csak hangot 300k-tólindul
speedydb23: a linkelt cuccért egy vasat se adnék ennyiért komolyabbat csinálnak neked
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
Őszintén válaszoljatok, ennek van valami pozitív értelme? [link]
-
tresh
veterán
válasz gooool #42738 üzenetére
Magad jobban jársz
Immot a gyárit ki kell irtani chipes,elektromos szaki, vagy renaultos emberke megoldja neked 10-15k utána az életbe nem lesz vele gond. Aztán be teszel egy utólagos filléres trükköt ami szakítja az AC-t bármilyen módon és többet érsz vele mint bármi mással.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz rob210 #42730 üzenetére
Futóművet én sem értem, mikor cseréltük a féltengely fogashengert akkor átnéztük és semmi parát nem vettünk észre, pedig itt melóhelyen a szerelő, aki csinálta ritka kötekedős fajta, kiszúrta volna.
A féltengely olajszivárgást megcsináltatom, meg a kipufogót, futóműhöz biztos nem nyúlok...
tresh:
Ezen én is gondolkodtam, csak nem tudom mekkora költség lenne egy immo csere.
A fékeket cseréltetem, már csak azért is, mert elterveztem és akkor valószínűleg tárcsa szinten már kiszolgál engem a szerkezet, meg 45-ért egy komplett TRW tárcsa és betét szett nem veszélyes.A fűtőradiátort megbeszéltem Lion-nal, szerzek egyet és segít beszerelni, van benne jártassága.
Tőlem is nyithatsz szervizt, én elviszem, ha nem az ország másik felében lesz.
Lion:
A padlókárpit pedál alatt műanyag koptatója alatt kezdődik a pocsolya, olyan 25 centinyi részen, és a kardánalagút oldalán is egy kb. 1-2 centinyit felkúszik. De megpróbálom szemléltetni egy képen:Üdv, Balázs
-
#42667776
törölt tag
Fűtőradiátorral kapcsolatban, érdemes megnézni hol folyik, maga a radiátor, vagy esetleg a fentről a csőtől? A műanyag csatlakozócsövet, ami felfelé megy a műszerfal felé egy kis csavar fogja középen, lehet csak laza, illetve a csatlakozásnál van benne 2 O gyűrű, lehet ezek fáradtak el.
-
tresh
veterán
válasz gooool #42720 üzenetére
Immot ki kell szedni belőle felesleges és tegyél be egy utólagost. Kipufogó problémád kb 5k díjjal együtt. Féltengely szimering csere bal elől a váltónál (belső) +gumiharang szintén kb 5k anyag+olaj . A futóművet meg futóműveshez visszük nem a sarki pékségbe (renault márkaszervíz). A fék meg kopó alkatrész de megsúgom még hulladék betétekkel és tárcsával is 100szor jobb a féke a rönyónak mint bármi másnak. Na szóval én nem akarom védeni a kocsit de ennyi idősen ennyi hiba az = a lóf*sz kategóriával nálam. Itt egyedül a fűtőradiátor nagyobb tétel de ennyi a többi az autózással járó örömök vele járói
szerk.
Eskü nyitók egy szervizt egyre jobban látom hogy lenne kuncsaft a sok hozzáértő szerelő végett... .
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #42726 üzenetére
Anno én leÍrtam itt, hogy az előző meganeommal, hogy jártam amikor elvittem a renault tavaszi bevizsgálási akciójára.
Ott még a 3 nappal korábban általam cserélt féktárcsákat is beÍrták, hogy közúti közlekedésre alkalmatlan.
(azt már csak halkan jegyzem meg, hogy előző nap kapott friss vizsgát a mozaik utcában csont nélkül)
FelÍrták a fékerő elosztót, a bal hátsó lengéscsillapÍtót és a jobb elsőt.
Meg minden baromságot majd jelezték, hogy 115000 forintért mindent megjavÍtanak rajta.Én meg közöltem velük az épp nálam lévő féktárcsa számlát megmutatva, hogy köszi, de ezt ne cseréljék le, majd jeleztem, hogy az az apróság legalább ne kerülte volna el a figyelmüket, hogy tegnap vizsgázott a kocsi.
Hebegtek egy kicsit majd csendesen intettünk egymásnak egyet és elváltak útjaink.Egyszóval azért mert valaki ezeket felsorolta nem jelent semmit.
A féltengely olaj szivárgása ha megvan azt viszont azonnal orvosold, mert ott a váltóolaj szivárog ami nem vicc!!!
A kipufogó vadi új a gép alatt szóval a tűzkarika lehet csak elcsúszott, vagy Lion valamit elbarkácsolt
Az a kocsi a mai napig tartom, hogy jó vétel volt.
De mint nem is olyan rég Írtam kell rá költeni keveset, mindegyikre mire összeszokik az új tulajjal.Az eddigi kiadások meg nem igazán kiadások voltak, inkább "balesetek". (lásd kátyú)
Renault power
-
Drughi
addikt
Sziasztok,
Vettem egy H4-es Osram Night Breaker unlimited izzó szettet (2db), de sajnos benéztem, mert nekem H7 kellett volna.
Ha valakit érdekel és átvenné jelezze privátba. -
PowerBuldog
veterán
Valaki tud-e 98'-as kabrióba ilyen belső világítás kapcsolót?
Renault márkaszervizben 16e Ft-ot mondtak rá, amit kicsit sokallok.Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
gooool
őstag
válasz #42667776 #42725 üzenetére
Nem Téged minősítelek félre ne érts.
És az autót sem, mert amúgy a jelen pillanatig is szeretem és úgy gondolom megérte megvenni.A hibalistát furának tartom abból a szempontból, hogy amikor a 12 éves Renault-s tapasztalattal rendelkező kollégám szétkapta a féltengely az elkopott fogazás cseréje okán, akkor nem említette a futóművet, na meg én is meglestem és teljesen jónak találtam.
A féltengely porvédő (és kipufogó tömítés) lehetséges, ott látok olajat, de párszázas tétel.Szerzek mindenképp egy radit minél hamarabb, mert így nem maradhat és szerintem megbeszélünk egy látogatást.
Üdv, Balázs
-
#42667776
törölt tag
válasz gooool #42724 üzenetére
Szia!
Olvastam a hibalistát és egy kicsit túlzónak tartom....
Mint ahogy mondtam is, a futómű alkatrészekbe kb 40e km van, persze nem tudni mi mennyit bír, de nem kopogott, lógott semmi, a féket is próbáltuk 4 személlyel 160-ról erőteljes fékezéssel, hogy az öv már fogni kezdett és nem húzott félre, nem csikorgott, rendesen tette a dolgát.
Csak azért reagálok, mert nem egy eladásra összetákolt autót adtam el, amitől szabadulni kellene.....
A fűtőradiátor cseréhez nehogy kiszedjétek a műszerfalat, pár csavart kell kivenni és kihúzható a gázpedál felé, valószínű még a gyári van benne, ha meg lesz az új és gondolod, szívesen megcsinálom a cserét, ha eljössz hozzám. -
gooool
őstag
válasz Doki16 #42721 üzenetére
Én tudom, hogy nincs hibátlan autó, nem is olyat akartam.
A fékeket elterveztem, mert úgyis kopna alattam is, akkor legalább új lesz és kb. engem már a tárcsák kiszolgálnak.
Ezeket a kis szilentes meg kipuf. tömítéses sztori megint oké, nem tétel.De ez a fűtőradiátor már előre látom, hogy kurva nagy szívás lesz...
Üdv, Balázs
-
Doki16
addikt
Nekem pont 2 éve van meg a kocsi. Idáig egy önindítót kellett benne cserélni és azóta csak tankolom. Igaz, hogy csak 23k km ugrott bele de jól teszi a dolgát, ahhoz képest, hogy minden nap 12km melóba majd 12km vissza. Diesel kocsinak nem ez a legjobb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rwin5
őstag
válasz Doki16 #42721 üzenetére
Én a 13 éves cliomat 3 hete vettem-vezetem, de eddig semmi baja, "mentségemre " 6 éve vettem egy golfot az olyan volt, hogy 3 naponta vontattam a szervizbe Bár ez a 3 hét nem nagy idő tudom, de egyelőre nem látok semmilyen közelgő problemát. Arra várok, hogy legyen már jobb idő és kapna egy nagyobb kozmetikát
-
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Most hoztam haza a kocsit átvizsgálásról és szervizről.
Nos eléggé tele van a hócipőm szegénnyel, nem erre számítottam amikor megvettem.A diag szerint a szerviz lámpa azért ég folyton, mert kitörölhetetlen immo áramellátás-hiány hiba van benne.
A kipufogó a motor felőli első toldásnál nincs tömítve, bal első féltengely porvédő ereszti az olajat, kormány ás alsó kitámasztó gömbfejek lógnak, első-alsó lengőkar hátsó szilentek cserések.
A fékek annyira rosszak, hogy konkrétan nem engedték volna át műszakin ha így mentem volna el vele a mérés szerint, lengéscsillapítók jók.
Gyertyák fene se tudja mikor voltak utoljára cserélve, most kapott Champion-okat.
Oké, a hibák nagy része, amit fent leírtam nem olyan húdenagy tétel, így attól tekintsünk is el.A komplett fékszett már inkább, de ezt is én basztam el, hogy nem néztem rá, még jó hogy tervbe vettem, mivel a lábam is érezte, hogy valami nem tiszta.
Viszont amit most hazahozatal után vettem észre az már kezd kicsit sok lenni...
Észrevettem, hogy rohamosan fogy a fagyálló a kocsiból, azt hittem csak valami nincs meghúzva, de nem találtam csepegésre utaló jelet sehol. Most kivettem takarítás okán a gumiszőnyeget a gépből és lám, áll a víz a vezető oldali padlókárpitban.
Remek, keríthetek egy fűtőradiátort és bonthatjuk szét a műszerfalat...Üdv, Balázs
-
SipiBcs
őstag
válasz rob210 #42715 üzenetére
Az tipp szimpatikus. Ha nem sikerül az ajtó és az oszlop közötti tömítésen át bedugott dróttal kinyitni, akkor megpróbálom, bár csak a bak mögül tudom esetleg majd megtámadni a generátort.
Köszönöm az ötleteket!
"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"
-
tresh
veterán
válasz Akos20070117 #42713 üzenetére
Szia!
Mivel néha elindul és jellemzően hidegen én arra tippelek hogy valahol szakadás van vagy forrasztás vacakol pl a szabályzó panelon ha digitális vagy magán a fűtőventilátoron ment el valami. Ez elektromos szaki ki tudja neked mérni. Emlékeim szerint elég rossz bontani a m2-öt a ventilátor végett. Rosszabb helyzetben a szabályzó panel haldoklik.
-
just
aktív tag
válasz Akos20070117 #42713 üzenetére
Lehet hogy előtét ellenállás lesz! Digit klima? Nincs eltömődve a szélvédő aljánál az esőviz elvezetők? Pollenszűrő mikor volt cserélve? Max fokozaton se megy? Mert akkor nincs előtét ellenállás, viszont nekem akkor se ment, csere megoldotta.
Two things what i hate. People that can't count...
-
SipiBcs
őstag
válasz rob210 #42711 üzenetére
Köszi a tippeket!
Sajnos haspáncél nincs, viszont annyira ráálltam az útpadkára szemből, hogy rálóg az autó orra, így nem tudok aláfeküdni!
A fűrészlapos megoldást tényleg nem erőltetném még sosem loptam autót!
"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"
-
Akos20070117
újonc
Sziasztok! Renault Megane II 1.9 dci 131le. kb.2hete cak hideg motorral indul el a fűtés ventillátor. Ma reggel óta meg se nyikkan. Tud valaki megoldást a problémára? Meleg motornál néha menet közben is elindult.
-
mycso
Topikgazda
Ha valaki mostanában cserélne gázolajszűrőt 1.5dci-n, keressen már meg priviben.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz SipiBcs #42708 üzenetére
Tehát nincs központi zárad, és a zárszerkezeted halott.
Nem egyszerű feladat, az anyós oldali zárad is halott gondolom, ezért vagy bajban.
Egyedül a jó öreg fűrészlap marad, amit ha sose csináltál nem ajánlom.
Az ablak szigetelést ki kell feszÍteni és az ablaklap és ajtó között kell ledugni a zárszerkezetet kell megbillenteni vele és kinyÍlik.Illetve ha nincs haspáncélod a kocsi alatt akkor a generátorra rá tudsz bikázni, nem szerencsés, de egyszer kibÍrja.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
SipiBcs
őstag
Üdv!
Segítséget kérnék, hátha akad egy-két szaki a topicban!
Lemerült az akkumulátorom a Thalia 1.4 16V-ben és szétestek a lamellák a zárban. Valakinek van tippje, hogy miként tudnék bejutni az autóba a legegyszerűbben?
"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #42702 üzenetére
Mert egy "állat" vagy
Viccet félretéve a Renault 16v-s motorjai nem arra a terhelésre vannak kitalálva.
Van olyan motorjuk amivel így kell nyomulni, de az nem ez.Mindegy mindenki azt csinál az autójával amit akar
Minden esetre 3000 körül nekem már szépen húz.
5000 fölé meg felesleges menni mert onnantól csak pörög.Renault power
-
mihione
őstag
válasz speedydb23 #42702 üzenetére
Az mar beteg
4000-tol jon meg az ero akkor muszaj porgetni nem dizelt vettemLenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #42699 üzenetére
"Mondjuk én 6000 ig amúgy sem forgattam még soha el a gépet. "giigzi" magasságokba emelkedtél ezzel."
Nem tudom, nekem az előző verdám egy Daihatsu Applause volt, 1.6 16V 105 ló, az szeretett 7000-ig is leforogni.
Sőt, voltam olyan beteg és raktam bele ilyet:
Magnum Revolution II tiltás dekódolóEttől 8300-ig forgott, és 2. fokozatban 135-el repesztett...
[ Szerkesztve ]