Új hozzászólás Aktív témák

  • gooool

    őstag

    Sziasztok!

    Most hoztam haza a kocsit átvizsgálásról és szervizről.
    Nos eléggé tele van a hócipőm szegénnyel, nem erre számítottam amikor megvettem.

    A diag szerint a szerviz lámpa azért ég folyton, mert kitörölhetetlen immo áramellátás-hiány hiba van benne.
    A kipufogó a motor felőli első toldásnál nincs tömítve, bal első féltengely porvédő ereszti az olajat, kormány ás alsó kitámasztó gömbfejek lógnak, első-alsó lengőkar hátsó szilentek cserések.
    A fékek annyira rosszak, hogy konkrétan nem engedték volna át műszakin ha így mentem volna el vele a mérés szerint, lengéscsillapítók jók.
    Gyertyák fene se tudja mikor voltak utoljára cserélve, most kapott Champion-okat.
    Oké, a hibák nagy része, amit fent leírtam nem olyan húdenagy tétel, így attól tekintsünk is el.

    A komplett fékszett már inkább, de ezt is én basztam el, hogy nem néztem rá, még jó hogy tervbe vettem, mivel a lábam is érezte, hogy valami nem tiszta.

    Viszont amit most hazahozatal után vettem észre az már kezd kicsit sok lenni...
    Észrevettem, hogy rohamosan fogy a fagyálló a kocsiból, azt hittem csak valami nincs meghúzva, de nem találtam csepegésre utaló jelet sehol. Most kivettem takarítás okán a gumiszőnyeget a gépből és lám, áll a víz a vezető oldali padlókárpitban.
    Remek, keríthetek egy fűtőradiátort és bonthatjuk szét a műszerfalat... :U

    Üdv, Balázs

Új hozzászólás Aktív témák