Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
PowerBuldog
veterán
Na akkor még egy kérdés, már úgy is hülyének néztek
Tolómérővel le lett mérve, hogy 25mm-es a stabilizátor rúd. Szóval akkor ezekből a sz@arokból mind olyan kellene aminek a belső átmérője 25mm, igaz?Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #42601 üzenetére
nem, ha az autódhoz ez a 2 kell oldalanként, akkor ez kell!
azt hogy mit mértetek le, azt csak ti tudjátok......
-
PowerBuldog
veterán
válasz diablo1984 #42602 üzenetére
Az a helyzet, hogy lehet kapni 21mm, 22mm, 23mm 24,5mm és 25mm-es szilenteket. Na most akkor találjam ki melyik is kell Ezért tippelem azt, hogy a stabilizátor 25mm-es, ezért ilyen szilentek kellenének.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #42603 üzenetére
a pontos tipusra rákeresve is ezeket dobja? kinézetre tudod, hogy melyik kell alá? 1-1mm eltérél lehetséges, gumi alkatrészekről van szó, az igazodik, ha a helyét kicsit kikezdi, akkor egy túlméretes szépen be tudja lakni a helyet.....
-
rob210
Topikgazda
válasz PowerBuldog #42603 üzenetére
Ha 25mmert mértetek akkor azt vedd különben nem fogod tudni összerakni, mert a bilincs szétfeszül.
A szilent meg nem éri át a rudat.
Tapasztalat.Renault power
-
PowerBuldog
veterán
válasz diablo1984 #42606 üzenetére
bizony, ez a szexi az egészben, hogy pontos típusra, motorkódra keresve is kiadja az összeset.
Valószínűleg a kabriónak a legvastagabbat pattintották be merevítés miatt. de ugyan ezzel az alvázzal és motorral szereltek kupét is, aminél meg gondolom vékonyabbat használtak.Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Sgt. Chris
aktív tag
Ahogy elnézem az update list-re csak simán rá kell dugni a zöld csatlakozós kábelt (a Megane-omban így volt legalábbis), hiszen ott megvan az AUX IN csatlakozó ajzat, míg a tuner listnél a kék csatlakozó kell, ami meg a CD-tár bemenete (?), így ott kell valami fordító/átalakító, hogy kezelni tudja, ezért a bonyolultabb felépítés, meg a magasabb ár.
Vagy legalábbis a délután egy részében rácuppantam erre a témára és nekem ez jött le belőle...
Apropó...valami olcsóbb rövid kis botantennát tudtok ajánlani? (Amivel nem lesz túl nagy a jelvesztés) Mert a gyári túl hosszú és hozzáér a mélygarázs plafonján a különféle csövekhez, ami haladáskor még nem is annyira érdekes, de tolatáskor félek, hogy elkapok egyet és visszahajtja az egészet a tetőlemezzel együtt
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
-=Tiger=-
tag
válasz -=Tiger=- #42588 üzenetére
Este szétszedtem a motort. Szénkefék jók, szépen meg lett minden tisztítva. 12V-ra közvetlenül megy is fel-le a szerkezet, de ha be van kötve akkor semmi... :S Sajnos utólag jutott eszembe, hogy előtte is ki kellett volna próbálni mielőtt megbontom a motort. No mind1. Lehet, hogy a motor fölötti elektronika adta meg magát?
-
Sly189
senior tag
Ezen a linken lévő kalkulátoron ha beütöm a 205 50 R17 gyári méretnek, és beválasztom a 225/45 öt kívánt méretnek, akkor megfelelőnek dobja ki, ez is jó méret lehet?
-
PowerBuldog
veterán
MOTIP festékekkel van tapasztalatotok? Úgy is fékbetét cserém lesz, gondoltam lefújom a nyerget pirosra.
(#42617) tresh: Kimondottan féknyereg festék, úgyhogy gondolom hőálló.
[ Szerkesztve ]
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
tresh
veterán
válasz PowerBuldog #42615 üzenetére
Nincs de a lényeg úgy is csak az hogy hő álló legyen, meg hogy neked tetsszen a színe
-
gooool
őstag
válasz gooool #42501 üzenetére
Jelentem kész a Lagu.
A jobbos féltengely fogashangere kopott szét az idők során, így szépen elforgott a hajtás.
Szóval kapott egy új fogashengert és egy új féltengelycsapágyat is, mert csúnya hangja volt.
Munkadíjjal együtt 15-ben állt meg a sztori.
Most már csak fagyállót kell töltenem bele, mert minimum szint alatt leledzik (csak nem hengerfejes tán, mert fehér füstöt nem látok kijönni belőle hidegen), illetve fizetés után kap egy komplett Ferodo Premier fékszettet, tárcsástul, betétestül, fékfolyadék cserével.
Csütörtökön megyek olajat, szűrőket cseréltetni, illetve diagra kötjük a gépet.Üdv, Balázs
-
Sly189
senior tag
Sziasztok, ha érdekel valakit van 5 darab egyforma gyári felnim Reinastella típusú 4X100 16" szerintem nagyon jó gumikkal, mind egyforma DOT1411.
Hirdetés szövege: "GoodYear EfficientGrip 205/55 R16 DOT:1411 - 2011-14. heti mind az öt gumi. -
Üzemanyag Fékezés nedves úton: A !!!
Tavaly lett leszerelve az autómról, ezeket használtam. Képeken látható állapotban. Nem vagyok gumis, se autókereskedő, de a gumik remek állapotban vannak. Csak egyben eladó! Nagyfelbontású képek itt elérhetőek: http://1drv.ms/1nrhSTQ"Ár: 100 000 HUF
Miskolc
Akit érdekel írjon PH! soknak kedvezmény!
Remélem jól áraztam be!
[ Szerkesztve ]
-
PowerBuldog
veterán
Na még jó, hogy kaptam ma kölcsön egy tolómérőt. Nem is 25mm-es a stabilizátor mint ahogy a gumis mondta, hanem 23mm...
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Drughi
addikt
Üdv,
Holnap viszem a kocsit (M1, 2002, 1.4) egy új szerelőhöz, mert a régi kiment Németországba melózni.
A gépen teljes fék felújítás lesz így elsőre, de ha már otthagyom akkor átnézetem kicsit.
Mit mondjak neki, mit nézzen meg? Motor, vezérlés volt cserélve, most inkább futómű, felfüggesztés folyadékok vannak soron, meg felkészülés a nyári szezonra.
-
Sly189
senior tag
válasz diablo1984 #42622 üzenetére
Minden évben vettem egy felnit
PH soknak amúgy 80 000 pezeta.
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Helló
Tegnap, életemben először, voltam használt autó nézőben. A kiszemelt egy 2006-os, modell frissített 1.5dci Renault Megane 2 volt. Munkába járós autónak vettem volna. 1,1m volt az ár legalja, az alá nem sikerült tornászni. Cserélt/javított/garanciális befecskendező rendszerrel. Számlával igazolt, cserélt vezérléssel. Motorikusan jónak tűnt a kocsi 2 "apró" esztétikai hibát említett az autóval kapcsolatban a márkakereskedő: 2 helyen megvan húzva/nyomva. (képek lentebb).
Garantált kilométer óra állással, amit az Autoszkóp appal ellenőriztünk is, igazat adva a kereskedőnek. ~140.000Km van az autóban.
Hangra rendben volt. hidegen is jól indult. Álló helyzetben kormány váltó/egyéb elektronikai dolgok jónak tűntek.
Próba útra, addig még az árban nem egyeztünk meg nem engedett menni a kocsival, többszöri kérésemre sem. Mondván feleslegesen rabolnánk egymás idejét, viszont ha az ár megvan, a próba út után még mindig mondhattam volna, hogy ez nem kell. Forgalomból ideiglenesen kivont autóról beszélünk.
Kulcsok=kártyák megvoltak az autóhoz, és külön-külön is indították. A manuális klímát, próbáltam működésre bírni, vagy túl kevés időt adtam neki, vagy valóban valami gond van vele, de nem éreztem, hogy hűtött volna. A kereskedő szerint hibátlan, mert hallani ahogy kattan. Illetve egy hidraulika csövet mutogatott nekem, mondván ha ez puha lenne akkor az azt jelentené, hogy nincs benne gáz, de mivel az nem volt az így rendben van. A többi extra működött. Szervizkönyve meg volt a kocsinak, több bejegyzés is volt benne, viszont nem néztem meg pontosan meddig is volt vezetve. Magyarországi autó. Tartozás nem volt rajta.
Rétegvastagság mérőt sajnos nem vittünk magunkkal. A kereskedő elmondása szerint a bal oldala (ajtók+sárvédő) fényezve lehettek/lettek "de az sem egy vaddisznó módon", mert azok minimálisan vastagabbak 130 a gyári érték és helyenként mért 180-at. A fékek kívülről kopottnak tűntek. A kereskedő engedte volna, hogy megemeljük és ellenőrizzük, de erre végül nem került sor.
Az állapot felmérő lapot, kérésemre csináltak volna, de idézem: Mit töltsünk ki rajta? Én szerettem volna, de éreztem a hangján a cinizmust, mondván ők már átnézték, nem árul szemetet, de kitölti nekem ha nagyon fontos. Viszont nem zárkózott el attól, hogy idegen szerelő átvizsgálja/alánézzen. Elvinne az ideiglenes kivonás miatt sajnos nem lehet. Az első lökhárító elég érdekes/furán áll, amit jeleztem is neki. A beltérben a műanyagok karcosak. A sebváltó gomb kopott, viszont a szoknya egyben volt, nem szakadt. A kárpitok nem szakadtak, viszont több helyen is foltosak/koszosak, egy ennyi idős autótól még rendben lett volna.Készítettem képeket is, vannak amit csak azért fényképeztem, hogy látszódjon a különbség a jó és a hibás oldal között: [link]
A kérdésem hozzátok:
Ha a próbaúton is rendben van, a klíma is működne. Megérhet 1.1m FT-ot? Meg úgy az egészről a véleményetek?!
1-1,2m forint környéken valóban csak ilyen Megane-okra számíthatok?
Az eredet vizsga díját a kereskedő állta volna nekem.THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Predator2 #42625 üzenetére
Én annak ismeretében, hogy mennyibe kerül a befecskendező rendszer javítása / és igen lehet volt cserélve, de majd kell is... / illetve, hogy a hajtókarcsapágyak 100 ezer km.ként cserére szorulnak.. Nem vennék dízelt.
Mérlegeld mekkora távolságra mész, ha rövidtáv, akkor főleg benzineset.
Ismerősöméknek ez a típus van, rengeteg elektronikai baj miatt sokszor vitték már vissza..
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #42625 üzenetére
érdekesek ezek a kereskedők, próbaúton derül ki, hogy a futómű, kormánymű, fékek mennyire vannak rendben, a motor hogy húz, a váltó-kuplung milyen állapotú, az nélkül csak egy ruha a szekrényben, mutat, de nem tudod hogy áll!
az egészet egyben nem fotóztad le, csak a részeket? mert így képről le volt az orra szedve, azért vannak azok a karcok rajta, mert a lököst pofára fordították! nem feltétlenül azért, mert törve volt, hűtőcsere, lámpacseréhez is le kell bontani tudtommal, de elég gané módra van visszarakva, látszik hogy csüng az orra, a lámpák is mintha nem lennének a helyén a sárvédő résekhez viszonyítva!
ja és 1,1millát nem ér meg, annyiért karcmenteset lehet kapni, olyat amit ki is lehet próbálni....
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Predator2 #42625 üzenetére
Mk2 suzuki swift 1.3 benya kell neked ennyiért vannak is értelmes példányok. Mérföldekkel értelmesebb autó és elvan bőven 6 literrel. Ha nem akarod magad szívatni + első autó is lesz akkor ezt vedd. Láncos a vezérlése, 4 új gumi is vicc rá és a motorja örök élet+3 unoka. Imádom a renaultot de tháliát soha (török....)
-
rob210
Topikgazda
válasz Graphics #42632 üzenetére
Ezt a suzuki mÍtoszt nem értem.
Oké elismerem a motorja szinte elpusztÍthatatlan.
De én konkrétan nem érzem jól magam egyikben sem.Pl. Wagon R+ egy bili és autópályán billeg is már a legkisebb szellőben is egy életveszély.
Swift 1 gen hagyjuk be se tudok ülni rendesen az törpéknek való, csomagtere meg nincs.
Swift 2 gen hagyjuk, amikor a vadiúj kocsin gumicsere alatt nem szabad kinyitni z ajtót, mert eltekeredik a kaszni, az számomra nem autó.
Az sx4 még hagyján, de valahogy azzal sem tudtam azonosulni, jól meg egyáltalán nem éreztem magam benne.
Baleno hát izé, ezt inkább hagyjuk is.Ezekben ültem vezettem, mindegyik egy vicc az I -es ph II es megane hoz képest is,a II-es megane ph II meg nem emlÍthető egy lapon vele.
Renault power
-
Graphics
Jómunkásember
válasz rob210 #42634 üzenetére
Én meg a Renault vagyok így... számomra nem autó... Szép, jó, de amikor a dci kapcsán agyvérzés közeli állapotot kaptam, akkor elgondolkoztam, ha egy gyártó ennyire felelőtlen egy motorjával kapcsolatosan, mire számítsak az autó kapcsán....
Inkább vegyen egy Suzukit, az ajtó hidd el, másnál is fog csavarodni, nem csak ennél.
Nem említettük se a Wagont, se a többit .
1 milliós ársávban se a WagonR, se a Baleno, se az 1.gen nincs benne... Ez azért egyértelmű, hogy nem is ezekről szólt a dolog.
1 autót keres, ebből annyi jön le, hogy műszakilag problémamentes autót keres.... Ez nem a dci lesz. tudjuk jól mindketten....
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42635 üzenetére
Akkor inkább benzines megane-t, az nem dci így a víz sem ver, vagy benzines thalia, abból is az összes eladó, de a suzuki ahhoz kèpest hogy olcsó fapad az sx4 ès a swift 2 is csúnyán túl van árazva, pedig a swift 2 amolyan városi cirkáló, kis csajos autó, családi kombival össze sem lehet hasonlítani....
-
Graphics
Jómunkásember
válasz diablo1984 #42636 üzenetére
Nem vennék benzinest se.. ismerősnek 2 van, már a DAS-nál van a dolog, mert garanciában nem akarja a Rönyó javítani...
Persze ez nem példa, de ha műszakilag nem akar kínlódni én akkor japán autót néznék.
Az offot zárom, majd eldönti, mi kell neki első autó gyanánt.
Eladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42637 üzenetére
egy olyan thalia mint a tied egy 1,4 16V-s motorral a dögunalom melegágya, jól is tud fogyasztani, a gyújtótrafón kívül nem nagyon szokott semmi megpusztulni benne, elektronika minimális benne, 4 személy ha nem 190-es kigyúrt kopaszok, akkor elvan benne, csomagtartója egy swifthez képest maga a természet határtalansága.
nem olyan rosszak ezek a benzines renaultok, mint amilyennek lefested őket, az tény, hogy a suzuki a ridegtartást jobban elviseli, mert igénytelen szerkezet, ha bele kilóg is megy fék és futómű nélkül is, de ha valaki nem akar az utakon guruló instant halállal közlekedni akkor az arra is költeni fog, mert nincs is jobb annál, ha az ember fékez és nem a tábla állítja meg......
-
Graphics
Jómunkásember
válasz diablo1984 #42640 üzenetére
Sajnos már tudom, de jelenleg még tapsolok, hogy megy a renyő :d majd aztán ha átfúrta a porlasztó a hengerfejet...
Sajnos a szerelő nem reagál a megkeresésre... nekem úgy tűnik a 100ezer km-es használt cuccot nem építené már be olyan lendülettel, mint az újított dolgokat... / vajon miért.
Eladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
-
Predator2
addikt
válasz Graphics #42626 üzenetére
(#42626) Duliee
Egy nap oda/vissza 70km-t erre a távra, még pont ajánlott a diesel. De ha nem lesz más akkor marad a benzines.
2006 előtti modellekre, a márkakereskedő is azt mondta, hogy gyalázat. De ez már a frissített verzió, amivel viszonylag kevés baj van. Nincs agyon extrázva, így a meghibásodási faktor is kisebb talán.
(#42627) rob210
Nem hoztam el, sokallottam az árat. Telefonban azt mondta, nincs lelakva belülről, nekem más volt a véleményem. Ha engedett volna még az árból akkor lehet... Természetesen csak a próbaút után.
A hirdetés alapján az általam megnézett Megane is patika autónak tűnt.(#42628) diablo1984
Amikor mondtam neki, hogy szeretném ha kihozná a réteg vastagság mérőt, és előttem is mérjük meg, akkor kaptam megint a kioktatást. A kezemben ott volt a Totalcar-os ellenőrző lista.
Idézem: Alkudozom, ellenőrző listám is van, és még réteg vastag mérés is? Tudom kezelni? Mondtam neki, hogy nem, de gondolom te megmutatod. Akkor megint csak mosolygott. Maga a kereskedő koránt sem volt szimpatikus. A szavatosság hallatán, folyamatosan visszakérdezett. Mondtam neki, hogy nem visszaélni akarok vele, csak nem szeretnék roncsot venni.Mondta a kereskedő, hogy nézzek még pár ilyen kocsit, de biztos benne, hogy vissza fogok menni ezért.
Csak a hibás részeket (ami látszott belőle) az eredeti hirdetésben látszik a teljes autó.
(#42629) tresh és (#42632) Duliee
Hajlok a Suzuki felé, bár nagyon nem tetszenek. Viszont szerintem pofátlanul drágák
Apámnak Renault Thaliája van(#42633) diablo1984
Yaris középső óraegység miatt kizárva! A Corollák meg drágák, amiben nincs csillió km.
Azért sem ölnék bele túl sok pénzt, mert a munkába járáson kívül nem sokat lenne használva.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Predator2 #42642 üzenetére
A diesel még pont ajánlott, az 1,5 dci viszont nem..
Bárki bármit mond, Delphi, legyen elég ennyi.
Mondom a tételeket:
Magasnyomású beszarik 100 ezer, ez általában a porlasztókkal együtt repül: 120-160 ezerig, netán egy turbó: 100-130 ezer...
Tanktisztítás, ha a csodás Delphi nem fogta meg a saját fémreszelékét... Stbstb.. Lehet az újban javítottak ezeken, de ez a gyenge pont.
Dci-t én kerülném, de van sajnos nekem is...
D4D-s Corollák állítólag megbízhatóak.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
-
Predator2
addikt
válasz Graphics #42643 üzenetére
A másik topicban, pont azt magyarázzák, hogy a japán diesel sz@r! Most akkor?
Az 1.5 dci-ről úgy hallottam az első széria beteges, de az utána lévők már jók.
nekünk is jó. Csak kapott egy pofont a hibás gyári alkatrészek miatt (csere után ugrott a vezérlés). Azóta vannak gondok.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Savanya
addikt
2,5 éve van 1.5DCI első szériás Megane 2 kombim és semmi bajom vele . Van hogy havi 1000km-ert megyek vele ,de van hogy napi 500-600km-ert is . 34ekm ment bele a 2,5 év alatt hibamentesen . Ennyire kifogtam egy jót ??? Egyetlen bajom vele és azóta se csináltattam meg hogy csak félig mér az üzemanyagmérőm , de mivel mindig teletankolok nem zavar .
Távol keleti autók után felüdülés ez a " tucatautó "
[ Szerkesztve ]
Mobilszámom: 70-516-8068
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42641 üzenetére
a dugattyút tudja kilyukasztani a behugyozó porlasztó, igaz ahhoz is idő kell.....
(#42642) Predator2 : az ilyen kereskedő elmehet a picsába, jó hogy ne kép alapján vedd meg az eladó szarját. a megane 2-esek, cliok, lagunál 2 első sárvédője is műanyag, ha az elejét elpusztítják és kap egy új motorháztetőt amit lefényeznek szépen, akkor rétegvastagság mérővel nem mondod meg, hogy a szélvédőig eltűnt az eleje, csak ha taknyolják, akkor nem adja ki minden tökéletesen a helyét, mint ahogy a lámpa ebben is mindenfelé volt! csalóka tud lenni a dolog.
nem rossz az 1,5 dci, itt is a fórumban van sokaknak is, egy a trükkre, rendszeres karbantartás és jó minőségű gázolaj. ezekkel a feltételekkel meg az a gond, hogy egy használtról nem tudod megmondani, hogy az előző gazdája is csak használta, vagy gondos tulaja is volt-e! szomorú tud lenni, ha egy szopórollerbe ül bele az ember, egy benzinesnél kevésbé kockáztatsz nagyot, az 1,4-1,6-os motor is jó, takarékosak is viszonylag, kevés minden szokott csütörtököt mondani benne!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest