Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz axioma #30783 üzenetére
No offense, de a 'szer kell a feltoltessel utolso (elotti) napig varni (meg akkor is, hogy ha elvileg 0-24-ben mukodnie kellene a feltoltesnek)? Az NMHH statisztikat (mely ujabban mar meg sem jelenik, ennek tudja amugy valaki az okat?) mar nem csinositjak ajandek 1 ev elerhetoseggel, igy nincs ertelme varni, hogy hatha jon az ajandek egy ev, es akkor nem kell feltolteni, a szamot nyilvan tovabb hasznaljatok, miert nem er mar ra egy hettel elotte toltogetni meg bohockodni az epp nem mukodo rendszerrel? A bentragadt dellabol meg vegyetek megyematricat, vagy parkoljatok el, aztan csokolom (auto hijan meg verjetek ki beloluk, lottozni ne lottozzatok el, mert hivatalosan a gyermek lesz a nyertes, aztan nala landol a zseton )
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz szabogabor10 #30796 üzenetére
Hát nincs más lehetőségük. Törvény szerint fizetniük kell. Persze aprópénz de legalább tudni fogják, hogy drágán mérem a hibaidőt. Mostantól minden hálózati és szolgáltatási hibánál kötbért fogok kérni ha átlépjük a 72órát.
-
veterán
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #30786 üzenetére
Pedig jó lenne körülnézni odabent.
Magasról tesznek az ügyfél gondjára. Amikor elmondtam a 3. illetőnek, hogy folyamatosan hibásan szolgáltatnak egyből rávágták a "biztosan elfogyott az adatkerete". Megnézni már luxus.
Na de sebaj. A tökéletes hibamegoldásuk miatt lett 100ezer fölötti kötbér igényem. Ha ez megéri a telenornak akkor rendben. -
McLaca
őstag
Sziasztok!
Van itt a topicban bennfentes telenor dolgozó?
Elvinnénk egy számot a telenortól, de képtelenség szabadulni. 3× volt személyes adategyeztetés, folyton a "közterület neve" az elutasítás oka.
Őszintén szólva már a tököm tele az egésztől, mert a közterület neve egyezik a hordozási nyilatkozaton az átvevőnél, a 2005-ös eredeti szerződésben, a telenor online-on és az ügyfélszolgálati pontokon is. Mellékes infó: a személyi igazolványszámot átírták az üzletben még az első egyeztetésnél, mert megváltozott (bár az sosem volt az elutasításban okként feltüntetve, de a telenor online-on azóta is a régi látszik, szóval nagy gondok vannak itt...)
Az ügyfélszolgálatokon csak hümmögnek, hogy talán a pont az ajtószám után (a második nyilatkozaton már nem volt semmi írásjel, konkrétan leklónoztuk a telenor rendszerében lévő adatokat karakterről karakterre), talán az, hogy a földszintet nagy betűkkel írtuk, mert hogy az is számít. 2015-ben azért az csúnya lenne, ha ennyire karakterszintű az adatok összehasonlítása és azok kódtábla szerinti értékét és nem az abszolút értelmét hasonlítják össze, mert a 90-es évek végéig ez talán még okozott problémát, amikor config.sys fájlokban deklaráltuk a kódtáblákat és időnként az ékezetes nagybetűkből érdekességek lettek, de talán ezen már több mint egy évtizede túl vagyunk.
Mellékesen megjegyzem: az olvashatóság végett az egész nyilatkozaton minden végig nagy nyomtatott betűvel van írva, de embert nem ismerek, aki ezt úgy töltené ki, hogy a kezdő nagybetűk után nyomtatott kicsiket ír, vagy folyóírással írja.. Azonban ha ez a gond, akkor feltételezem, hogy a név is gond lenne. Ha meg azt az átvevő szolgáltató nagy kezdőbetűkkel, a többit kicsivel írva küldi el, akkor gondolom, hogy az utcanévvel (ami egy vezeték- és keresztnév) ugyanezt megteszi. Akkor pedig egyeznie kell a telenor rendszerében lévővel. Nem mellékesen a fenti fszt kontra FSZT nem a közterület neve, hanem címkiegészítés, tehát úgy tűnik, az utcanévvel van a gond, ami betűre egyezik a két rendszerben...Valakinek valami ötlet, hogy hogyan lehetne megszabadulni a telenortól számhordozás útján? A vége az lesz, hogy egyszerűen veszünk másik SIM-et a másik szolgáltatónál, csak a szám jól bejáratott és eléggé jó szám, így megtartanánk.
Véleményem szerint a 3 elutasítás egyike sem lehet indokolt, a jogszabály úgy határoz, hogy ha nem egyértelmű a beazonosíthatóság, akkor lehet elutasítani. Na most a nagybetű-kisbetű probléma elég nehezen teszi kétértelművé az azonosíthatóságot, tehát erre hivatkozni meglehetősen visszás. NMHH is így gondolja, konzultáltam már velük az ügyben. Kötbérezést elindítom, ha nem adnak helyt neki, az ügy megy az NMHH-hoz.Olvasgattam a számhordozási rendszer dokumentumait is (az NMHH oldaláról letölthető), de ott leginkább a szabványos üzenetek felépítését taglalják, a konkrét adattartalmi előírásokat nem.
Üdv!
[ Szerkesztve ]
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
hunzolz
újonc
válasz ntomi0730 #30702 üzenetére
Lehet ket reszlet, ma megkaptam a telot. Csodalkoztam is, mert igy nem szamitottam ra. Reggel a posta kuldte az smst es at is vettem. (Eredeti idoben hoztak, egy napot se kestek.) Pedig, az elozo reszletre vett dolog csak jovo nyaron jar le. ;-)
Kivancsi leszek nalam megy-e az LTE. Idom meg nem volt kibontani az uj szerzemenyt ;-)
[ Szerkesztve ]
iPhone 5c
-
axioma
veterán
válasz #79335424 #30791 üzenetére
Nyilvan a sikertelen tranzakcional ez megoldas, de itt a Telenor nagy orommel benyelte mind a kettot sikeresre (jova is irta ugyhogy most 7200 van a kartyan es persze csak 1x365 nap hosszabbitas, csak igy kellett a fenenek). Gondolom az lehetett a hatterben, hogy hozzam timeout/hiba jott, de a Telenor meg felvette a feldolgozando listara, a kartyatranzakcio jogosultsaga is nala maradt, es kesobb teljesitette, mert miert ne. De azt gondolom, ez engem nem kell erdekeljen akkor, ha a sajat ufsz mondja azt, hogy karbantartas, probaljam ujra. (Benne van a pakliban, hogy az icsekk oldalarol oldhato meg hogy ilyen ne legyen mert o mondhatta volna, hogy kesobb fog teljesulni, meg az is hogy a kesobbi teljesules tole mar fuggetlen - hiaba kapcsoltam ki a feltoltes funkciot utana -, de ez mar csak legyen a kettojuk kozti szerzodesre tartozo reszlet: ha a telenor nem szeretne specialisan kezelendo ugyfelpanaszokat, akkor az icsekk-et raveszi az egyertelmubb mukodesre. Vagy beszunteti azt.)
-
#79335424
törölt tag
válasz axioma #30788 üzenetére
Nemrég volt egy hasonló story -m (nem Telenor). Kártyás vásárlás, technikai hiba. A bankom azt nyilatkozta, hogy ott van náluk a pénz, nem került lehívásra, de zárolva van, mert a számukra rendelkezésre álló adatok alapján ez egy általam indított, szabályos tranzakció. Ha a kedvezményezett 30 napon belül nem hívja le az összeget, akkor feloldják a zárolást. Valamint akkor is, ha nyilatkozik arról, hogy hibás volt a tranzakció és nem áll szándékában lehívni az összeget. Ezt a Telenor is megtehetné és akkor szitu megoldva. Csak ilyenkor mindegyik szeret takarózni. Ezt az írogatás dolgot sem értem. Párszor már vitatkoztam ezen ügyfélszolgálatosokkal és a végén csak meg lehetett oldani másképp. Nyílván azért hívom fel az üfsz -t, mert gondom van. Megértem, ha nincs jogköre intézkedni. De miért én írogassak mindenféle osztályoknak? A beszélgetést rögzítik, elég világosan vázoltam benne a problémát (legalábbis én úgy gondolom, hogy világos, ha az üfsz. megértette). Onnantól intézkedjen Ő! Nem érdekel, hogy milyen osztály jogosult intézkedni, továbbítsa oda a panaszt! Írásban kell? Akkor pötyögje le a hallottak alapján, mondja vissza és ha én egyetértek vele, akkor hajrá! De nehogy már nekem kelljen még írogatni! Épp elég kivárni, hogy ügyintézővel beszéljek. Ne keverjék össze az ügyintézőt, az ügymeghallgatóval!
-
MODERÁTOR
-
axioma
veterán
válasz darvinya #30784 üzenetére
A netbank is meg az icsekk is egy - valamilyen modon beepitett - kartyas vasarlas, nem pedig atutalas. De azert koszi.
Viktor: na de ha most felvette ugyintezo szoveges formaban es o elkuldi, az nem ugyanugy irasos? Minden adatot megkapott, me'g vissza is olvasta zanzasitva, csak o kuldi be.
[ Szerkesztve ]
-
x1port
addikt
válasz Viktor0610 #30786 üzenetére
Pedig sajnos így van.
Tisztelet a 10% kivétel !!!
Ők tényleg nagyon korrektek.Régen a Voda volt szinte ügyfél ellenes.
Mára a telenor alájuk süllyedt.Hangsúlyozom , tisztelet a 10 %-nak !
-
MODERÁTOR
válasz x1port #30785 üzenetére
"Az ügyintézők 90 %-a degenerált."
Ezt. Ne.
Hónapok óta nem voltam itt, örültem, hogy visszajöhetek. Ne általánosítsunk. Köszönöm...
Hogy válaszoljak is.
A probléma eléggé valóban egyedi ahhoz, hogy valóban az Írásos Ügyfélszolgálatot kelljen megkeresni. Ami lényeges, a pénz természetesen átmozgatható más számra, csak erre egyedül az Írásos Ügyfélszolgálat csoportjának van jogköre.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
axioma
veterán
Na megint van min bosszankodni.
Gyerek praktikum kartyaja, 1.5 eves, egyenlegfelhasznalhatosag ma lejar (egyenleg a tavalyi 3e feltoltesbol me'g 1200 megvan, megcsorget es visszahivjuk). Biztonsag kedveert tegnap este nekigyurkozunk feltolteni. Default probalta a ferjem telenor online, kartyas fizetessel: allandoan hibara fut, sikertelen, nem lehet beazonositani a fizetesi tokent vagy milyen hibauzenet. Na mondom majd en, iCsekk alkalmazas atallitom hogy engedelyezze a mobiltoltest, 3e neki (tok jo feature, hogy kivalaszthato a szam a tel.konyvbol), elkuldom, teker-teker, de azt mondja hogy nem lehet elerni a szolgaltatast. Ujraprobalkozas, az is kifagy. Na jo, feltoltesi opcio kikapcsolva.
Felhivjuk a 1220-at, a szokasos mantra utan (masik gep, masik bongeszo), miutan mondjuk hogy icsekk-ben se megy, akkor benyogi hogy biztos karbantartas, probaljuk bankban - automataban (este 9-kor otthon vagyunk mar), meg probaljuk holnap, biztos menni fog mire kene.
Na mondom akkor harmadik metodus, netbank (K&H), ott mar csak pendingben marad amig el nem tudja intezni, akar holnap. Tranzakcio OK, jon is az sms. Igen am, de 2 perc mulva meg egy... a Telenor rendszere utolag az icsekk-est is befogadta, es visszaigazolta a banknak a terhelest, amit egyszer mar timeout-olt.
Hivom a 1220-at, hogy na akkor most tranzakcio cancel (ismerjuk a bankkartyas fizetes alapfogalmait, nem kell ketsegbe esni, ez egy megoldhato dolog raadasul a dupla azonos terheleseket nekik kotelesseguk is x idon belul figyelni - mentsegukre szolgaljon, ket kulon kartyarol tortent, tehat OK hogy automatan nem ismertek fel). Hosszas zene utan kozli, hogy kartyas feltoltest nem tud visszafizetni. Mondom jo, akkor tegye at az elofizeteses szamunkra, ott majd ugyis kelleni fog. De azt se. Mondom akkor PSZAF (jo, mar MNB) a penzkezelesi es NMHH az illetekes szakhatosag miatt, hiszen a hiba a Telenor rendszere miatt tortent, raadasul a telefonos ugyfelszolga mondta, hogy karbantartas, probaljuk ujra. Azt mondja, hogy specialis vagy milyen ugykezelesi csoporthoz fordulhatok. Mondom akkor forduljon, nekem mindegy hogy milyen uton, csak oldja meg. Igaz, hogy a 30 nap alatt akkor mondom a penzugyi cancel-t felejtsuk el, irjak jova a masik szamlan. Hat majdnem nekem kellett konyorognom, hogy felvegye a panaszt... nem azert van ott?
Nem tudom, egy ilyen egyszeru muveletet milyen esellyel engedelyeznek (ceges flotta csaladtagja a celszam, a ceg elvileg kiemelt flotta), igazabol en azt nem ertem, hogy a sajat hibajukat miert akarjak masra kenni. Majd 1 honap mulva megirom az eredmenyt is... -
Tutu7030
veterán
Tudom, csak eddig nem kanji volt a menü a honlapon.
Az előbb rám csörgött a család a vonalason, hogy mobilon miért nem vagyok elérhető? Két telefonról is próbáltak hívni, de rögtön hangposta jelentkezett be. Nézem a telefont, térerő van, semmi jele, hogy bárki is keresett volna. És vissza is tudtam hívni őket. Utána a vonalasról megcsörgettem magam, akkor már kicsörgött.
[ Szerkesztve ]
LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro
-
DarkByte
addikt
válasz Armahun #30762 üzenetére
Létezik ilyen hogy adatmegosztó kártya? Mik vannak. Ezek flottás data only előfizetésekkel is működnek vajon? Tehát megtehetném hogy a modemben lévő nagy előfizetésemet mondjuk használom még egy stick-el vagy egy dual SIM-es mobilban?
Mod: wow, és tényleg van ilyen [link] Mondjuk a flottás kérdésre a választ nem tudom, de erre szerintem rá fogok kérdezni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
club1
veterán
válasz Armahun #30762 üzenetére
Természetesen is-is.
Azért, mert egyértelmű, hogy a kereskedő elsősorban a saját hasznát nézi. A szolgáltató is, amikor felhív, hogy túl régi a csomagod, és meg fogja szüntetni (nem teheti, csak új előfizetőktől tagadhatja meg rá a váltást). Ebből következik, hogy minél drágább csomag eladásában érdekeltek. Ha arra készültök, hogy aláírjatok két évre egy szerződést, akkor annak alaposan utána kell nézni, és amikor bementek aláírni, csak azokra a szolgáltatásokra/eszközökre írjatok alá, aminek már utána jártatok, amikre szükségetek van. Ha ezt valaki nem tudja önmaga megoldani, vigyen magával segítséget, vagy ne írjon alá szerződést! -
asdf_
veterán
válasz Armahun #30762 üzenetére
Szerintem (es teljesen fuggetlenul a problemadtol): ha az ember csomagvaltasra kenyszerul (kerdes: tenylegesen kenyszerul, vagy csak rizsaznak?), akkor szepen leul otthon a gep ele, megnezi a szolgaltato weboldalat, megkeresi maganak a telefonalasi szokasainak legmegfelelobb tarifacsomagot, ennek arait szepen leirja kis papirra es csak es kizarolag ennek ismereteben fogad el barmilyen ettol eltero, az ugyfelszolgalatos altal ajanlott tarifacsomagot. Es meg azt is hatszor megnezi, neadjisten azt mondja, hogy oke, hazamegyek, megnezem, eldontom. Alapos tajekozodas nelkul csak hazhoz megy az ember a lopeniszert. Valamint csak az ugyfelszolgalatosra hallgatva, ott helyben, felelos, megalapozott dontest szerintem nem lehet hozni.
-
Armahun
addikt
Srácok ma egy picit csalódtam és becsapva érzem magam mondjátok meg légyszi, hogy jogosan e vagy bennem van a hiba.
Múlt héten felhívták anyut, hogy a régi pannon 50 nevű tarifacsomagja meg fog szűnni, és ha tud fáradjon be egy telenor pontba és válasszon másikat helyette.
Szombaton amúgy is arra felé jártunk így bementünk egy üzletbe, ahol egy kedves és segítőkész fiatalemberrel megbeszéltük a lehetőségeket.
Ajánlott is egyet, egy mytariff csomagot 80 perc beszéd 200 mega net két éves szerződéssel 2000 ezer forintért hozzá egy samu s5610 készülék.
Ez után mondta, hogy jövő héten lesz ment a kolléganője, és ő valószínű tud adni még kedvezményt, hogy 0 forint legyen a készülék.
Mivel ma úgyis volt dolga abban az utcában megállapodtunk szerdában, hogy anyu akkor bemegy és elintézik, fel is írta az adatokat és félretette a készüléket.Hétvégén megnéztem, össze is raktam itthon a csomagot a készülékkel és írta is az oldal, hogy online 0 forint üzletben 1990, mondom magamban biztos ezt a 2 ezret tudják leszámolni. És ha már meg lett beszélve akkor be is megy érte.
Az üzletből fel is hívott és adta a fiatalembert, aki mondta nekem, hogy négy ezer valamennyiért lehetne tv szolgáltatás is hozzá, erre mondtam, hogy maradjon az a 3200-as csomag amit szombaton megbeszéltünk.
Jön haza hozza a készüléket és mondja, hogy ki kellett fizetni a készülék árát a 2000-et és ráadásul drágább is lett az előfizetési díj 4200 jó magyar forint.
Nézem a papírokat és látom, hogy aktiváltak neki extra szolgáltatásként plusz 500 mega netet.
Próbáltam hívni az üzletet, de sajnos nem vették fel, így felhívtam a 1220-at és rákérdeztem, hogy ezt nem kérnénk szeretném lemondani. Mivel sajna nem tudtam az ehhez kellő kódot a kisasszony nem tudta törölni, de azt mondta hogy lehet és időarányosan fog csak kiszámlázódni, fáradjak be egy üzletbe.Visszamentünk a boltba ahol mondom, hogy valami félreértés lehetett mert mi nem szeretnénk plusz 500 netet, mikor a csomagban lévő 200 sem lesz elhasználva.
Ő sajna azt nem tudja kikapcsolni, mivel a csomag részét képezi.
Hiába mondtam, hogy egy egy extra szolgáltatás rajta és 1220-on is azt mondták, hogy ki lehet kapcsolni, ő sajnos nem tudja, mivel az is a szerződés részét képezi.Az lett a vége, hogy visszaadtuk a készüléket és visszaállították az eredeti állapotot.
A történethez még hozzá tartozik, hogy anyu mondta szombaton, hogy neki ez a 200 mega net sem kellene, mivel úgy sem fogja tudni használni, erre tanácsolták,hogy egy adatmegosztó kártyával akár egy másik készülékben is fel tudjuk használni, akár én is.
Most azon töprengek, hogy félreértés volt bent az eladók között vagy köztönk szombaton ezen a kétszáz és hétszáz megán, vagy csak nagyobb havidíjat akartak kreálni, mert olyan is elhangzott ma, hogy csak így ebben a formában él a kedvezményes készülék egyébként több lenne.
Holott most is meg tudnám rendelni a weboldalról a 80 percet 200 mega nettel és 0 forintos készülékkel mindenféle extra szolgáltatások nélkül .Egy picit letört az eset, azért is mert anyu már várta az új készülékét, és egész hazafele majdnem sírt, hogy azért mer már nem fiatal és nem ért annyira ezekhez a dolgokhoz miért akarják őt megvezetni.
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezésében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
#41635072
törölt tag
Én ma cseréltettem új nano simre és felment LTE hálózatra.
-
polonic
félisten
Sajnos nekem nincs LTE.
Van esetleg valami külön beállítás az apn-hez? -
MODERÁTOR
-
polonic
félisten
3g 11. kerületben
-
jeni
félisten
üdv
vissza lehet keresni a neten,hogy decemberben milyen árban voltak a Telenoros telók előfizetéssel és praktikum csomagban? -
#65388800
törölt tag
válasz Viktor0610 #30748 üzenetére
hát ha Magyarországot nézzük nincs olyan nagy különbség. Most nem akarok hülyeséget mondni, de lehet az lesz. Valahol olvastam, hogy telenornál 3,6 míg a telekomnél 4,5 millió előfizető van. Azért nem lenne jó azzal a pár millióval is szórakozni
Mondjuk kártyásan jobban megéri telenorosnak lenni, mert feltöltésekhez kapok netet is. meg 3 ember 20Ft-ért hívok.
-
MODERÁTOR
-
#65388800
törölt tag
Sziasztok! Nem azt írták valahol hogy a telenornak 95%-os lett a 4G lefedettsége? Sopron-Győr között 2 helyen volt 4G Sopronban és Győrben. De közötte? Az meg az 5% vagy mi
-
MODERÁTOR
-
#41635072
törölt tag
Hello!
Klikk szolgáltatással hivatalosan fel kéne engednie 4G hálózatra? -
polonic
félisten
Vállalati előfizetésnél van hívásértesítő?
-
x1port
addikt
válasz Viktor0610 #30734 üzenetére
Ezért kellene a telenornak saját hálózatot építenie.
Gondolom a pénz le lett nyúlva..pedig mi fizettük a nem kevés havidíjat. -
MODERÁTOR
-
polonic
félisten
válasz Viktor0610 #30731 üzenetére
Na igen, en is remelem.
De nem tudom emlekszel-e, de irtam hogy kollegak paran nem kaptak 4g elerest. -
félisten
válasz Viktor0610 #30731 üzenetére
Csak extra offban: Miota megy a Telenor LTE hozzaferesem a masik T-m ahol eddig 3g-n volt átment edge-re.
-
MODERÁTOR
-
polonic
félisten
Számhordozás, flottába behordozás megtörtént.
Kiváncsi leszek, ha lesz 4g-s telefonom, akkor nekem lesz-e lte.
-
félisten
válasz Viktor0610 #30727 üzenetére
Most jo megint... Eddig nem volt meg ilyen hibam ez is csak rövid időre, rafrissitek párszor es bajon.
-
club1
veterán
válasz szabonagyur #30726 üzenetére
Nálam nincs ilyen gond (szinte csak LTE-t használok).
-
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #30726 üzenetére
A hiba nálad lesz, mert nálam két előfizetésen sincs gond.
Ki-bekapcs, ha nem oldja meg -> beállítások ellenőrzése, ha azokkal sincs gond -> 1220 vagy egy Telenor üzlet felkeresése.
Xiaomi 13T
-
félisten
Masnal is nem megy a net DNS hiba miatt? Hálózat LTE meg mindig de a net nem megy.
-
tomp
félisten
Telenor Online szolgáltatás megrendelése: "4G (LTE) hálózat tiltása 0Ft"
-
polonic
félisten
A Telenor saját bemutatótermében, az Astorián pozitív volt az egész ügyintézés.
Nagyon kedves volt mindenki és ingyenesen cserélték a SIM-et. Telefonon keresték a dolgozót, aki velem foglalkozott, kb 10 mp-et beszélt, de mondta elnézést a megvárakoztatásért. -
Sayuar
senior tag
Mi a tapasztalat a 2GB+deezer opció esetén, az adat elhasználása után a lassítás mértéke mekkora praktikum esetén?
-
ntomka
nagyúr
Ilyet is találtam telenor onlineon: 4G (LTE) hálózat tiltása. Most ki az, aki az LTE hálótól meg akarja vonni magát?
ツ Headphones on - World off
-
polonic
félisten
Honnan lehet azt tudni, hogy 4g a sim? A 4g-s telefonvan kiprobalas nem opcio, azert kerdezem.
-
paye
tag
Valaki tud információval szolgálni hogy lejárt hűségidejű Telenor függő telefont a Telenor mennyiért függetlenít és mennyi idő alatt?
-
club1
veterán
válasz #79335424 #30700 üzenetére
Itt a lényeg az elfogyna szón van. Hogy erről hogyan/milyen pontosan értesülsz, és éppen mit csinálsz (nem tudod éppen olvasni az sms-t). És közben legenerálsz magadnak több száz Ft-nyi forgalmat...
De mindegy is, tudtommal úgysem rendelhető már a netezz mobilon 100.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Okos Otthon / Smart Home
- Asztalra is jöhet a Windows és az ARM duója
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Xbox Series X|S
- Modding és elektronikai kérdések
- Digitális Állampolgárság Program
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ukrajnai háború
- Házimozi belépő szinten
- Formula-1
- További aktív témák...
- Nintendo Switch OLED 19.0.1 Dual-Boot Cfw + 128GB MicroSD + Atmosphere 1.8.0, 3 hó garival!
- XBOX ONE S 1TB, dobozában, gyári tarozékaival és 6 hó garanciával, Bp-i üzletből!
- XBOX ONE X 1TB, makulátlan szép állapotban, 6 hó teljeskörű és 1 év SW garanciával Bp-i üzletből!!
- XBOX Series X, dobozában, gyári tartozékaival, 2025.06.28.-ig gyári garancia!! Bp-i üzletből eladó!
- GIGABYTE Nvidia Geforce GTX 1080 TI Aorus
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest