Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viktor0610

    MODERÁTOR

    válasz axioma #30788 üzenetére

    Igazad van, ő is elküldheti, ez tény. :)

    Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html

  • #79335424

    törölt tag

    válasz axioma #30788 üzenetére

    Nemrég volt egy hasonló story -m (nem Telenor). Kártyás vásárlás, technikai hiba. A bankom azt nyilatkozta, hogy ott van náluk a pénz, nem került lehívásra, de zárolva van, mert a számukra rendelkezésre álló adatok alapján ez egy általam indított, szabályos tranzakció. Ha a kedvezményezett 30 napon belül nem hívja le az összeget, akkor feloldják a zárolást. Valamint akkor is, ha nyilatkozik arról, hogy hibás volt a tranzakció és nem áll szándékában lehívni az összeget. Ezt a Telenor is megtehetné és akkor szitu megoldva. Csak ilyenkor mindegyik szeret takarózni. Ezt az írogatás dolgot sem értem. Párszor már vitatkoztam ezen ügyfélszolgálatosokkal és a végén csak meg lehetett oldani másképp. Nyílván azért hívom fel az üfsz -t, mert gondom van. Megértem, ha nincs jogköre intézkedni. De miért én írogassak mindenféle osztályoknak? A beszélgetést rögzítik, elég világosan vázoltam benne a problémát (legalábbis én úgy gondolom, hogy világos, ha az üfsz. megértette). Onnantól intézkedjen Ő! Nem érdekel, hogy milyen osztály jogosult intézkedni, továbbítsa oda a panaszt! Írásban kell? Akkor pötyögje le a hallottak alapján, mondja vissza és ha én egyetértek vele, akkor hajrá! De nehogy már nekem kelljen még írogatni! Épp elég kivárni, hogy ügyintézővel beszéljek. Ne keverjék össze az ügyintézőt, az ügymeghallgatóval!

Új hozzászólás Aktív témák