Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
duni84
aktív tag
válasz
citkar #116966 üzenetére
láttam, hogy itt is 50e. karácsony környékén szokták 20-30% környékén leárazni a cipellőiket. viszont itt fizikailag fel tudod próbálni mindet, mert nekem pl típusonként más méret kell (nem csak wp/szellős közti különbségek okán) és ha nagyon úgy érzed, hogy a hazai gpd pörgetése helyett inkább magadnak spórolnál, akkor tudsz rendelni máshonnan és nem kell oda-vissza postázgatni.
-
duni84
aktív tag
válasz
citkar #116922 üzenetére
a tcx street ace air-nek adnék én is egy plusz pontot. nem én használom, de az egyik barátom megnézte hogy viselkedik, ha bent marad az aszfalt és a motor között hempergés közben és minimál fekete-lila lábfejjel megúszta a dolgot, de se repedés, se ficam, semmi komoly baja nem lett
és azt mondja tök szellős és még az ő lába sem bűzlik bele
-
#31733248
törölt tag
válasz
citkar #116915 üzenetére
Nekem TCX Street Ace Air van, motoron jól szellőzik, de messze nem olyan, mint egy nyári hálós utcai cipő. Nyári melegben túlzás még ez is, csak motoron jó.
-
etnies
senior tag
válasz
citkar #116915 üzenetére
Én már nem tervezem, hanem reggel megvettem a https://www.sportsbikeshop.co.uk/ -ból.
-
vlevi
nagyúr
válasz
citkar #116838 üzenetére
Persze. A platni az mindegy, csak monokey szabványú legyen.
Nekem a DL-650-en pl. nem gyári oldaldoboztartó volt, hanem házilag gyártott, a motorozz.hu-ról volt valaki, aki csinálna.
SW Motec pl. csinál olyan általános tartót, amire pluszként lehet megvenni a Givihez tartozó felfogatási pontokat.
Ebből [link] lesz ez, [link] , ha felrakod hozzá ezeket [link] -
vlevi
nagyúr
válasz
citkar #116800 üzenetére
Nem vagyok biztos benne, de valószínű, hogy a felfogatási pontok azonosak.
Az első, rácsos aljú platninál biztosan, mert az egy általános tartó, amit úgy rögzítesz a motorra, ahogy sikerül találnod helyet a motor gyári topcase tartóján.
A második, az már csak Givi speciális tartókozonzolra rakható fel, annak megvan az a 4 pontja, amihez rögzíteni kell, de a képeket elnézegetve azok a felfogatási pontok ugyanott vannak.
A Monokey az elterjedtebb, szerintem érdemesebb azt választani.
Képesmotort nézted? [link]
Itt is van rengeteg doboz, de arra figyelj, amihez nincs odaírva a típusa, azok a kínai Givi másolatok. -
vlevi
nagyúr
-
etnies
senior tag
válasz
citkar #116781 üzenetére
A 10 kg drága lesz. Azt csak a felső kategóriás dobozok tudják, az meg negyvenért szűkösen lesz meg.
Ez a legolcsóbb, amit találtam
Ha jó a 6-8 kg, akkor én ajánlom a Shad márkát, nekem volt SH45, 5 évet bírt napi használatban és jó pár túrát kibírt, ahol rendesen túlpakoltam...
Most SH49 van, ebben tényleg elfér két bukósisak, téli akcióban vettem 30.000-ért, most már dupla annyi.
Ha olcsó doboz kell, akkor nyugodtan vehetsz használtat, csak előbb ellenőrizd, hogy van-e hozzá cserealkatrész. Givihez lesz. Én Ebayről vettem két oldaldobozt (Givi E39 és E45, mert így adja ki a DL-en a kipufogó miatt) összesen 70 Fontért, vettem hozzájuk zárt, így egy kulccsal nyílik mind a kettő, összesen 82 Font volt. Kicsit fakó már az egyik, de funkcionálisan 100%.
A márkák közül szerintem a Givi egyértelműen a legjobb. Szintén a Givi gyártja a Kappát, valamiért olcsóbb, azt is nézhetsz. A Shad nem rossz, de egy fél szinttel a Givi alatt van minőségben, de teljesen vállalható.
-
Daywalker
addikt
válasz
citkar #48227 üzenetére
A hozzászólásod második felével teljesen egyetértek. Nem tudhatod mikor jön másik hülye szemből. Épp ezért kell pályára menni, ott nincs meglepetés, ha ott elkottázod akkor sem tragédia a vége. Közúton nem lehet kimotorozni semmit rendesen a szabályok áthágása nélkül, de még döntögetni sem lehet felszabadultan, hacsak nem izgat, hogy talán nem éred meg a holnapot. (Persze ezzel nem kell egyetérteni, sőt a sok Mátra-menő sem értene egyet).
-
-
Xaels
félisten
válasz
citkar #43316 üzenetére
Pontosan. Sokat számít, hogyha az ember ismeri a kerülő utakat. Én is megnéztem indulás előtt a térképen merre van kisebb forgalom. Majd a BAH csomópontnál mikor odaértünk láttam, hogy be van állva. Felmentünk kisutcán és kerültünk. Kis szerencsével megállás nélkül sikerült körbemenni és haver meg is jegyezte milyen jól csináltam.
-
polimorf
tag
válasz
citkar #43047 üzenetére
És aki csak át szeretne menni pesten, viszont nem akar kb 50km-t kerülni a 0-on az miért fizessen dugódíjjat? A szüleim keleten laknak én meg nyugaton ha meg akarom látogatni őket mindenképp át kell mennem Pesten, de lassan megoldják, hogy kikerüljem Szegednek. Abnormális a verzérkar gondolkodása, egy picit a fejükbe szállt a hatalom.
-
Xaels
félisten
válasz
citkar #42943 üzenetére
Hát 30k volt most kedvezménnyel. Ugyanennyiért próbáltam fel egy Martens 1914-et, de ez nagyon kiábrándító volt, nem a régi minőség már az sem. Ilyen árban lett volna még a Superzone-ban Mugen csizma is. Próbálgattam sok mindent, ez kényelmesnek bizonyult motoron és villamoson is. Hazafelé a vízállósági próbán is jól teljesített pedig szakadt rendesen. Mi a gond a fűzőssel?
-
-Mosquito-
őstag
válasz
citkar #42887 üzenetére
Gondolom ez valami friss rendelés/vásárlás lehetett,kérdés az 6-9hó múlva mi lenne ha garis problémád akadna.
Bogyo:
Nálam ez a kutya póráz/heveder
nagy részét műszerfalat venné szerintem. Ez naked/kisebb motoroknál lehet jó. Sisakra,bukócsőre előre/hátra fogom majd feltenni.
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
citkar #42844 üzenetére
Nem merek rendelni külföldről, pláne hogy az SJ400-ek 3/4-e az eddigi olvasmányaim alapján hamisítvány.
(#42845) Mosquito34: köszi, pont azt olvasgatom. Nézegettem már tesztet is az eredeti SJ4000 / GoPro3 összehasonlításról (az SJ túlélesített, művi képe nekem kevésbé jön be, mint a GoPro analógosabb, de maszatosabb produkciója. Sajnos annyi pénzem meg nincs/nem is szánnék rá, ha lenne sem). Amúgy a jövő évi erdélyi útra kellene, valószínűleg bepróbálkozom a Transzfogarason is. Kirándulós videókat szeretnék, nem feltétlenül kanyarvadászóst.
Az a GoPro vadiúj, az 5 Mpixeles érzékelőjével?!
-
válasz
citkar #42753 üzenetére
Te nagyon türelmetlen ember vagy. Ennyi jutott eszembe. Még mindig tartom magam ahhoz, hogy én békésen járok kelek.
Amikor a szaggatotton mész 56-al és szinte tolod őket, hogy engedjenek el, azt én nem, amiikor úgy alakul, hogy mehetek megyek, de direkt nem csinálom.
bogyo112! Akkor goprot kell venni. Amúgy még meg sem néztem miket lehet állítani a kamerán. Gomb lenyom és felvesz.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
citkar #42742 üzenetére
Jól otthagytad a piros BMW-t (a motort) 130-cal a buszsávban....
Na, én ezt az előre furakodós, minden rést kihasználó motorozást nem tudnám (merném) csinálni akkor sem, ha volna ilyen motorom...
Az én öreg reflexeim és a gyenge látásom erre nem alkalmasak...
szerk: amikor állsz, akkor egész elfogadható képe van a kamerának, a gyorsan mozgó dolgoknál viszont szerintem pocsék. Nem kicsit, hanem nagyon... Tehát egy hangulatos (erdei) motoros túrát nem biztos, hogy jól visszaadna.
-
-
Something_
őstag
válasz
citkar #42575 üzenetére
Ezzel nekem sincs nagy gondom, mármint simán elközlekednék még vele, full használható.
Én azért nem merek kockáztatni, mert ha hirtelen fékezni kell, akkor megint kb ez fog történni, mint ma, csak szarabbul is elsülhet.
Szóval menni még úgy ahogy lehet, de hirtelen fékezésnél már messze nem ideális a tapadás, ha ezt tapadásnak lehet nevezni, ami most pl reggel hideg gumival 2 fokban volt. -
-
Xaels
félisten
válasz
citkar #41623 üzenetére
Az enyém nem fog téli álomra szenderülni. Nincs más, ha ilyen előfordul így ha nem is minden reggel, de SOS-be számítok a szolgálataira, csak hóba meg ónos esőbe nem fogok felülni. Taxival mire beérnék napi bérem oda lenne... Muszáj lesz beszerezzek valami normálisabb mocis gatyát, mert ehhez kevés volt reggel a sí aláöltöző meg téli munkagatya.
-
-
stifi
senior tag
válasz
citkar #40387 üzenetére
akkor már csak azt nem értem, hogy miért állnak sokszor a dugóban a rendőr/mentő autók, miközben a busz sáv tök üres?
autóval nem szoktam buszsávozni, a mai kivételes eset volt mert meg voltam róla győződve hogy neki sem kéne ott lennie. mindenesetre letérve a mellékútra ugyanannyi idő alatt értem oda mintha mögötte mentem volna, szóval nem igazán sikerült feltartania -
alvaro
senior tag
válasz
citkar #39925 üzenetére
Nálam az utas maximum 10% különbséget okoz, de inkább kevesebbet. Igaz, az 5.5 literhez képest a fél liter is <10%
A sebességen túl pedig az időjárás, ami nagyon nagy eltérésekre képes. Télen még sose sikerült 3 liter alá vinni egyedül se, a 3.2-3.3 teljesen tipikus. A legutóbbi tank viszont 2.75 lett, majdnem végig utassal.
Ami még nagyon sokat számít: mennyire rövidek vagy hosszúak az utak, avagy mennyit kell a motornak hidegen járnia, ez is benne van a tankban, voltunk pl. Hegymagason, ami Csesznekkel együtt már 120-130km per irány.
Ezen túl meg a két kéz és a két láb munkája, ami főleg azt tükrözi, hogy az agy mit mond nekik
-
eszgé100
őstag
válasz
citkar #39085 üzenetére
Nem tudom, hogy otthon milyen rendszer van most, en mar 4 eve kint elek, elotte meg nem foglalkoztatott a dolog. Itt van un. CBT vizsga, ami szerintem hasonlo a B125-hoz, es megvan egy nap alatt. Mar ott is kiviszik az embert a forgalomba, majd amikor nagymotorra mesz ott is csak annyi van, hogy kell menni egy par kort a tesztpalyan, hogy megszokd a vasat, aztan irany a forgalom.
HGabor89: itt UK-ben annyi a kulonbseg, hogy az elejen egyik "parkolohelybol" kell a masikba betolni a motort, aztan jon a szlalom majd ket teljes nyolcas, de ahogy elneztem a videon nagyobb tavolsag van az egyes bolyak kozott, mint itt, egyes alapjaraton lehet megcsinalni, utana jon a lassu haladas, majd az egyiven megfordulas. Ha ezek megvannak akkor jon a veszmegallas es az elkerules 50km/h-rol, mindkettot merik sebessegmerovel, es ha nincs meg az 50, akkor buko van, es ahogy mar emlitettem a bolyak itt is kozelebb vannak.
-
Dexar007
veterán
válasz
citkar #39059 üzenetére
Bazismotornal talaltam 7-ert.Meg ez is sok egy ilyen kis szarert,de nincs mas megoldas.
Üles ala gondoltam az elhelyezeset,mivel nincs gps-em - nem is lesz- igy csak hetente 1x-2x a telefont kene toltenie.Mennyire szivja le az akksit? Nem lenne jo poen,ha utana meg nem tudnek elindulni. -
-
.mf
veterán
válasz
citkar #38932 üzenetére
Szinte az összes fűzött küllős kerék belsős. Csak pár kivétel van, pl. Aprilia Capo Nord. Pedig csinálhatnák többön is, mert a belső nélküli sokkal biztonságosabb: az ha kilyukad, szép nyugisan leereszt. Míg a belsőssel még a mai napig lehet durrdefektet kapni, amihez nagyon nagy szerencse kell nagyobb baj nélkül megúszni.
Dexar: a crossosok ezért visznek magukkal tartalék belsőt. Nem ártana megtanulni megcsinálni, mert anélkül nehezen jutsz bárhova egy lyukas belsővel, feltéve hogy komolyabb sérülés nélkül megúsztad...
-
Dexar007
veterán
válasz
citkar #38932 üzenetére
Most elbizonytalanitottal.
En ugy tudom,hogy a kullos kerekek tömlösek,a felnisek tömlö nelkuliek.
Megnyitottam az XT660 kezikonyvet (akit esetleg erdekel:pdf) Itt is azt irjak,hogy a 20.000km utan erdemes a belsot is cserelni.Most kikerestem megint ezt a reszt es az is ott all,hogy:,,A defektjavito spray altalaban nem sokat segit,mert amikor leereszt a gumi,a belso tovabb hasad".
Szoval ha esetleg defektet kapnek a semmi kozepen,akkor igy jartam. -
-
.mf
veterán
válasz
citkar #38909 üzenetére
"Hosszú túrára én csizmát veszek, de jó motoros cipő lehet sokszor elegendő lenne. Én olyat cipőt nem láttam, ami a mindennapokban nekem jó lenne, így rövid úton mezei cipőt veszek (persze ez nem ideális), komolyabbra pedig csizmát."
A balesetek többsége a lakóhely pár-km-es környékén történik, a "rövid úton".
A motoros cipők sem védik rendesen a bokát és attól felfelé a lábat, a mezei cipő meg annyira sem. Egyáltalán nem látom a motoros cipők értelmét, motoros lábbelit a védelméért hordana az ember, ebből meg pont ez hiányzik.---
Vertigótól felfelé a Sidik állíthatóak. De az 68k, az azalattiak is már hiába drágák, mégsem állíthatóak.
S az utóbbi pár hétben x csizmát végigpróbálva, még a Vertigónak sem az igazi a bokavédelme. Azon az árszinten a TCX S-Speed, S-Race és Gaerne GRW jobb volt, meg valszeg az Alpinestars SMX6 is az lenne, hiába csak féloldalas (azt (még?) nem próbáltam). -
-
Dexar007
veterán
válasz
citkar #38841 üzenetére
En a regi szerelomhoz mar semmit sem fogok vinni,ugyhogy ujat kell keresnem
Itt van tolunk egy kopesre az omega motor,lehet ide viszem,habar nem dolgoznak valami olcson.
Fekbetetet,olajat otthon kicserelem,aztan jovo heten elviszem hozzajuk. Legalabb leellenorizheti,hogy mindent jol csinaltam e.Egy szelephezag allitasra beneveznek,a tobbivel szerintem meg nem erdemes foglalkozni,majd 40.000km-nel.Mondjuk nem nagy tetel az osszes folyadek csereje,egy gumiszetthez kepest.A kerdes,hogy mi ertelme pl fekfolyadekot/telofolyadekot cserelni,ha semmi problema nincs vele?
(#38840): Te tenyleg nem tudsz kulonbseget tenni a dolgok kozott. Az egyikkel masokat veszelyeztetsz,a masikkal pedig csak sajat magad. A bukosisak viselese, a biztonsagi ov, az ejtoernyozes, mind olyan dolog,amihez allambacsinak semmi koze nem kene,hogy legyen.Mivel majd az emberunk eldonti,hogy szeretne-e kirepülni a kocsibol,szeretne-e hasznalni meg a fejet, es tervezi-e,hogy rantotta legyen a sajat temetesen (
).
-
fattyu
veterán
válasz
citkar #38831 üzenetére
azért válaszolok. kifejezetten gusztustalannak tartom hogy a számodra érdektelen de másoknak hobbi kategóriát ilyen szinten lenézően kezeled. Már ez is gáz de az hogy az embert akinek ez jön be szintén lenézed megveted mert hogy jó dolgában meg bezzeg ha kiflire kéne a pénz.
Jézusom ember nézzél már magadba kicsit.
-
fattyu
veterán
-
boogie84
veterán
válasz
citkar #38778 üzenetére
Epp ez az. Ugyan itt vizsgaztatom miota megvan a motor.
Most meg hirtelen kerik. Furcsa. Lehet h befenyitettek naluk.
Hol tudok Yoshimurara mubizonylatot csinaltatni? Csak kozlekedes felugyelet?
Most visszatettem a gyari dobot, kaptam 10LE-t. Nem nagyon voltak belove a karbik a sport dobhoz.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
citkar #37981 üzenetére
Én konkrétan ilyet vettem, innen. Felpróbálva már volt rám, de esőben - eddig - még nem volt rá szükségem szerencsére.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest