-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Czimby #42252 üzenetére
Voltál is bent a SZ-ban? Ha igen akkor megnéznéd az oldalukon az árakat? Mert azokban nem a megjelölt akciókat látom tükröződni, de a honlapjuk nem teljesen fedi a valóságot így lehet csak nem írták át őket.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Czimby #42259 üzenetére
Akkor köszönjük az infót!
Laraxior!
Ha nem lett nagyobb baja seráránts! Esetleg a jövőre nézve elgondolkodhatsz a bukógombán, de inkább ne legyen rá szükség!Feree13!
Az szép mutatvány lehetett, gondolom meg lettél dicsérve.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
fattyu
veterán
válasz Czimby #42420 üzenetére
arai top sisakja 7 éve ugyanaz.... egy grammot nem változtattak rajta. mindezt 200 fölötti áron vagy ilyesmi? a név nem jelent szart se. sajnos az árcédula is jelenthet nettó pofátlanságot ma már.
agv mint csúcs sisak??? Ne haragudj de ne terjessz már baromságokat please.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Archer
őstag
válasz Czimby #42420 üzenetére
Elvileg ugyanolyan erőhatásoknak teszik ki az összes sisakot a teszt során. Van fent a tesztelésről videó az oldalukon, abból indulok ki. Meg is fordíthatjuk a gondolatmenetet, ha a gagyi Box ugyanolyan eredményt vagy jobbat ért el szerintük, mint a csúcs Arai, lehet azon is érdemes elgondolkodni, hogy azon mi a bánat kerül 10-szer annyiba. Elég "flagship" márka sisakok terén tudom, de akkor egy ilyen tesztnek meg sem kéne neki kottyannia. Meg persze ha feltételezzük azt is, hogy nem mennek a kenőpénzek de ott is inkább az Arai, Shoei és társai tudnának jobban tejelni mint ezek a noname márkák.
A Bell-en amúgy a plexi imbuszcsavaros, nem mindenféle csodamechanika, ahogy néztem a versenysportokban mind hasonlókat használnak, FIA minősített sisakok és társai.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Czimby #42433 üzenetére
Ami nekem van, azon is ilyen mechanika van.
Amúgy ok, hogy nem fröccsöntött meg minőségi bélés, de azért a top áras Arai meg a 10k-s noname közötti ársávban is találni sok jó sisakot, nem kell mindig a MotoGP-ből kiindulni. Megnéz az ember egy TT vagy valami hasonló utcai versenyt, olyan cuccokban repkednek amiről itthon még hallani sem lehet.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Czimby #42445 üzenetére
Angoloktól van.
TT szerintem nagyobb médiát kap, mint a többi ilyen verseny, többen ismerik de pl. a Macau még durvább, ott ha valaki esik, a mögötte jövők nem is látják, aztán sorban neki mindenki.
Mondjuk az összes ilyen túl van az ésszerűség határán valamilyen szinten, családos versenyzők nem is tudom, miért vállalják. De lehet ez csak az én hülyeségem.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
30z.Samu
félisten
válasz Czimby #42488 üzenetére
Köszi szépen! És tudtok ajánlani olyan motort, ami viszonylag olcsó és igénytelen? Nem arra gondolok itt, hogy a kötelező szervizeket sem igényli, mert az kell minden motornak. Csak ne kelljen hetente valamivel szerel(tet)ni. Először fiatalabb motort akartam, de lehet, hogy jobban járok, ha ne adj Isten esek a tanuló időben, akkor inkább egy olcsóbb gépen essek.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
PoLizei
aktív tag
válasz Czimby #42492 üzenetére
A Bandit fórumon a 250/400-as (vagyis a japó belpiacos) változatokat nagyon nem ajánlják, sok a rossz tapasztalat. Nehéz alkatrészt szerezni hozzá, és nagy eséllyel hajtotta szét az előző gazda. Hasonló lehet a 400-as Kawa is. A DRZ 400 nem belpiacos, nem pörgős motor, az rendben van sztem. A GS500, CB500, ER5 a tipikus kezdőmotorok, de egy 600 körülit is simán be lehet vállalni.
P*L****
-
félisten
válasz Czimby #42662 üzenetére
A megszerzése nem volt egyszerű, de végül lett. Novemberben érkezett 30 flakon, ebből 12 ebbe az üzletbe, a többi decemberben jön. Én már úgy mentem, hogy 6falkon el volt rakva névre, a 7. nekem. Ez volt november elején.
Olajat még nem kaptam majd ha megszáradt a mosás után. De úgy fogom igen. Gyertyákat nem veszem ki, de pl rakok rongyot a kupufba. Így is mosáskor bent bele víz, úgy füstölt..
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
válasz Czimby #43305 üzenetére
igen tudom de még mindig a gumi tapadása lesz a szűk keresztmetszet, nem a fék ereje... több tárcsától nem fog jobban tapadni a gumi.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
válasz Czimby #43307 üzenetére
igen, de ennek a problémának a felbukkanása csak pályán életszerű. Leszámítva a városban jelzőlámpák között 250-re gyorsuló majd megálló jóképességűeket
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
fattyu
veterán
válasz Czimby #43313 üzenetére
ezért kell korrektül rúgni neki van menetszél hűl a technika
de ja értem. én is csak átvágok a városon haladósabb terepig. a lámpák közti jóképességű kategória vagyok. és kell is a dupla tárcsafék... nálam a fékbetét a legfogyóbb eszköz.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
citkar
addikt
válasz Czimby #43315 üzenetére
Hát hol hogyan lehet közlekedni, de ha helyenként, ha elég gyors vagy, eléred az előző zöld lámpa autóit, illetve az azoknak megfelelő zöldet, amit nem autóval nem lehet.
Sajnos van ahol kicsi a táv és nem lehet valóban sokkal gyorsabban haladni, mint autóval, de idővel kialakul az embernek, hogy motorral merre érdemes menni a lámpák, a szélesebb sávok, a buszsávok stb miatt és ha a belvároson kell átmenj töredék alatt átjuthatsz, mint bármi mással a szárazföldön
Nem kell szenvedni, mint a két nyomvonalas járműveknek.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Czimby #43418 üzenetére
Pedig pont a minap nezegettem az r1eket olyan 2005ösöket. Eleg jo arban vannak, de gondolom akkor ezert.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
.mf
veterán
válasz Czimby #43491 üzenetére
"Az teljesen jó, van amelyik új korában megeszik annyit."
Akkor annál gondok vannak
Hallom néha, hogy ez-az csipeget, néhány egészen vedeli az olajat, fura, mert az enyém meg nem, pedig 2001 ZX6R, 76k km, időnként pályán is van. 4,5 szezon és 38k km alatt idén evett először, 0.5~1 dl-t 5-6000 km alatt. 12k-s csereperiódus, 6-8k között cserélem használat függvényében.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Laraxior
titán
válasz Czimby #43632 üzenetére
Nem, nekem a GSX-F van.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
dellfanboy
senior tag
válasz Czimby #43740 üzenetére
vortice-nek a talpának csak az a része cserélhető ahol érintkezel a lábtartóval, ha elkopik a többi ugyanúy kell talpalni, mint más csizmát.
supermoto csizmáknál lehet a teljes talpat cserélniXaels az oké de az a csizma szerintem alig véd valamit... főleg bokakifordulás ellen, és mivel a szára se túl magas nem lehet olyan nagy védelme
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Pocee
senior tag
válasz Czimby #43796 üzenetére
Jó,de azzal akkor sem buksz semmit ha felhívod,mint,hogy kapkodva megveszed első motorod,amit utána csak szerelgetsz.Amit linkeltem 3 évvel fiatalabb és vagy 120al olcsóbb.ha kamu,kamu,nem vesztett semmit ha felhívja,mint hogy megvegye a drágábban és sok kétes dologgal rendelkező motort.
Nincs szezon,ráér,de még akkor sem kell elkapkodni ha szezon van.Szerintem.
Haverom tipikus faszsága:mondja - kell egy 450es cross,de most kell,azonnal,találtam egyet, tök fasza állapotú a hirdetés szerint.elment,megvette.most rendelt hozzá 350ezerért cuccot,gratuláltam neki.
A legnagyobbat akkor röhögtem amikor elmesélte,hogy megmozgatta a hátsó lengővillát és lógott egy centit,a tulaj meg azt mondta,hogy ez a gyári tűrés ennyit lógnia kell,a barom még el is hitte,de ne felejtsük el,hogy van egy 450ese,amit még szinte nem is vett olcsóbban a piachoz képest.
Nem szabad elkapkodni,még akkor sem ha látszólag álmaid motorja van előtted.Mr.Brightside
-
canniball
nagyúr
-
-
dewil666
őstag
válasz Czimby #44030 üzenetére
Azért ha elesel és a kormány mellkason vág akkor még az a gagyi is jó lenne
[link]KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok