Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
baboss #84595 üzenetére
Sokkal olcsóbban is van - bár a postaköltség drágítja. Én 4 liter MOL-olajat és 2 spray-t szoktam venni egyszerre, ez eljön együtt 1350-ért utánvételes postával. Mostanában mentek fel az árak itt is, a télen még jóval olcsóbban kaptam innen.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #84562 üzenetére
Bringás koromban megtanultam, hogy a gép értékének 5-15%-áért érdemes zárakat venni. Nos, szerintem motornál sincs ez másképp. Ugyanaz az elv itt is. Ha indokolatlanul sokáig tart feltörni egy indokolatlanul kicsi értékű gépet, akkor másik célpontot keresnek inkább. Nekem megér 2-300£-os befektetést egy 2300£-os gép védelme. És a zárakat csak egyszer kell megvenni, szolgálni fog később a 6000£-os gépen is. Jó esetben.
-
-
baboss
őstag
válasz
-Mosquito- #84589 üzenetére
"Repsolt pl ledobja mint a xar." Kaptam ajándékba, és tényleg xar, dobom is a kukába.
Milyet vegyek ?
-
vendingo
veterán
válasz
Bogyó bá' #84588 üzenetére
Volt az 1200 is egyhuzamban, miközben hajtott a szapora az ételmérgezés miatt.
Az volt az utolsó nagy kalandom a géppel 10 nap 5000km, pár majdnem halálos kitérővel.Azért adtam el, mert csak túrázni használtam a mocit évi pár alkalommal, na meg a majdnem 2 méteremhez az SV kicsit kicsi volt, kényelmetlen volt rajta ülni 3-400 km után, rövidebb távra meg nem volt kedvem elővenni.
Gondoltam veszek helyette egy afrika twint, de nem hogy olcsóbbak, drágábbak lettek, így hanyagoltam a mocis témát.
Kicsit átfutottam a kínálatot az imént, és szomorúan látom, hogy 2-3-400 ezerrel felmentek a mocik árai. Ami anno 400-600 körül kapható volt, az most 600.900 ezer lett. Már 125-öst se kapni fél milla alatt.Továbbra is az új kis tenere és a gs 800 tetszik, de még mindig nagyon drágák.
Nem is tudnám milyen motor lenne jó nekem ami sokkal olcsóbb, tényleg drága lett minden.
Jelenleg gyalog és bringával kalandozok.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #84581 üzenetére
Sosem fújtam még kívülről. Repsolt pl ledobja mint a xar. Én is matekoztam merre/hogy/miként legyen az olajzó. Nagyon nem mindegy hova mennyit csöppen az olaj.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
vendingo #84587 üzenetére
A múltkor hiányoltalak, reméltem hogy nem valami baleset miatt a hallgatás!
Örülök hogy megvagy, de miért adtad fel a motorozást? Anno nagyon lelkesen túrázgattál (még szakadó esőben 1000 km-t is...
)
szerk: én átültem a hajdani kis 125-ös Honda csopperemről egy Suzuki GS500-ra. Akkoriban még bogyo112 nickkel voltam. Mocsanisi is eltűnt hozzád hasonlóan, nagyjából ugyanakkor, ő még nem jelentkezett. Kereső szerint egy éve fórumozott utoljára, de a motorosból jóval régebb óta hiányzik (Bandit 400 asszem).
-
vendingo
veterán
Sziasztok
Rég jártam erre, kicsit olvasgattam a topicba, jó látni a sok régi tagot
Az összefoglalóban még szerepel a mocim, de már 2-3 éve eladtam.Csak azért jöttem, mert motoros filmet néztem, és eszembe jutott az a korszakom, így hát ide is visszatértem egy komment erejéig. Még az is megfordult a fejembe, hogy mi lenne, ha vennék megint motort, de inkább elhessegetem az ilyen irányú gondolataimat.
Régi tagoktól kérdem, volt valami változás, motorcserebre, esetleg valami túra?
Idén nyáron lehet kapok kölcsön egy 1800ccm-es dögöt ismerőstől, aztán járok egyet a bejáratott Horvát-Montenegró útvonalamon.
-
Polemius
senior tag
válasz
Teasüti #84559 üzenetére
Az a tuti!
Egyébként két fő paramétere van a dolognak:
mennyire drága számodra a jószág (szó szerint és érzelmileg), és
mennyire biztonságos környéken laksz.Itt pl. a főút mentén a kereskedés előtt éjszakára is ott hagynak csomó motort, és csak egyetlen lánc van átfűzve sorban a kerekeiken.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #84581 üzenetére
Én meg belülről, és nem túl bőven: a felnin egy pötty sincs, viszont a kislánckerék körül minden retkes....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #84572 üzenetére
Fujasnal en telekurom kivulrol, kerekforgatas kozben. Megfelel teljesen. Nekem.
Vstrykert meg varjuk meg, mit tapasztal.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #84572 üzenetére
A sportmotoron a srácok 6-8 ezer forintból egész használható szerkezeteket szoktak összehozni, mágnesszeleppel, fékolajtartállyal, félévente egyszeri feltöltéssel. Mindegy, ezt a megoldást belinkeltem nekei, kíváncsi vagyok a véleményükre .
-
-
Geresics
addikt
válasz
zsolti_20 #84573 üzenetére
Hmm... akkor biztos rosszul emlékszem...
-
nyogo83
senior tag
-
emre
veterán
válasz
Topiccsendőr #84568 üzenetére
mert a centrifugális erő amúgy is kifelé küldi
ugyanakkor többe hasonló megoldást láttam, és nem nagyon panaszkodtak hogy ez miatt nem működik az olajzó -
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #84565 üzenetére
De miert nem lehet kivulrol fujni?
-
zsolti_20
senior tag
Sziasztok! Valaki intézett már svájci papíros kocsit vagy motort? Birtokomba került egy svájci forgalmis motor, de akitől vettem már nem tudta elérni az előző gazdát, így a két nyelvű adásvételi sincs meg. Eben az esetben lehetséges tenni még valamit az ügyben? Kiskapuk léteznek erre a dologra?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
-Mosquito- #84565 üzenetére
Ezt a negatívitást he.
Majd meglátjuk, hogy miként válik be. Ha nem dolgozza be magát az olaj, akkor átszerelem alulra. Egyenlőre ez tetszik a szememnek és szerelés szempontjából is praktikus volt.
A felnit nem tudom még mennyire cseszi össze. Még kicsit majd variálnom kell a csepegtetés idejével is, szelepnyitással is. Ki kell forrja magát. De legalább felraktam. Nem, mint egyesek, akik csak megveszik a hozzávalókat.
-
V.Stryker
nagyúr
Na, ezennel készre jelentem a szerkezetet. Lánc lemosva, rendszer üzemel. (Amúgy ez a kettenmax lánctisztító egy álom. Összerakással együtt 5 perc alatt olyan lesz a lánc, mint máskor egy óra sikamikával. Minden fillért megér.)
Hátsó lánckerék felé került, mert ott nincs már lógás visszaváltáskor sem. Egy csavar van átfúrva, abban a tű.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Geresics #84550 üzenetére
Sorrendben SC620/625, SXC 625, SMC 660!
Más: Ma kipróbáltam a Pegasot terepen, 2 órát mentem vele, nagyon jó, nem is gondoltam hogy ennyire könnyen kezelhető.
Ami mindenképpen kell rá, rendes terepgumi, terepáttétel amihez 14:53 lehetne az igazi.
A gyári nagyon hosszú, így 3.nál nem nagyon lehet feljebb pakolni, a másikkal szerintem tudnék 5.ben is menni. -
Doki16
addikt
Ne költsetek helyettem motorra. Most jelenleg a nagy dobozos tejfölre sincs pénzem
Jövőre majd talán lesz valami kétkerekű. Addig az Intruder jó lesz lázcsillapítónak
-
emre
veterán
-
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #84538 üzenetére
Itt a komplett videó-lista.
Először úgy csináltak, mintha ellopnák, aztán utána kezdődik az átalakítás.Szerk.:
az utolsó videóban teljesen szakszerűen összefoglalja az átalakításokat! Igazi műszaki nyelven! -
Doki16
addikt
válasz
Geresics #84531 üzenetére
Még nem tudom, hogy mi lesz ha egyáltalán lesz valami. Most más dolgok vannak terítéken amire kell a pénz.
DL650 azért kellene mert azért mégis lehet vele menni rendesen közúton. Jó messze lakok mindentől ami hegy és azért el kell oda valahogy jutni(#84534) persuader De legalább nem akad fent az első bukkanón mint a gsf650
Terep alatt elég ha olyanra gondolunk, hogy sima egyszerű erdei utak amik akár kocsival is járhatóak simán.
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #84535 üzenetére
Kedvenc motovloggerem, EveRide DRZ400-asa olyan frankón lett átépítve, hogy tökéletes motor vált belőle arra a célra, amire én használnám. Még Mr. Duhfactor-ék építették át, és egy sorozatot csináltak az átépítésből - ezt lemásolva terveztem én is, csak jött ez a Pegaso...
-
tboldi
nagyúr
válasz
Doki16 #84493 üzenetére
Németre váltok inkább
Egészen addig, hogy rákattintottam a linkedre, azt hittem, hogy ez lesz most.
-
Geresics
addikt
válasz
Doki16 #84525 üzenetére
Tök örülök, hogy más is vonzódik a könnyű terepezéshez rajtam kívül, és remélem egyszer majd talán találkozunk is valami zergeb@szta úton, vagy egy közös programon (pl. Touratech Travel Event tipikusan ilyen), de ha rám hallgatsz, akkor nem DL650-et veszel!
Az én gépem is nehéz, a V-Strom meg pláne! Főleg, ha kifejezetten a terepezés a lényeg - azaz minimálisat mész közúton! Ilyen célra örök kedvenc a korosodó DRZ400 50LE-s változata, de nekem most nagy szerelem a Husquarna 701 / KTM 690 Adventure! Csak 150kg!
Persze, ha tervezel olyanokat is, mint én, hogy októberben irány Albánia, akkor más a helyzet, de ehhez is jobb volna egy KTM 990, vagy valami frissebb...Szerk.:
"...már egy fiat seicento is megelőzött..."
Most voltam Graz mellett, végig 110-140 között mentem. Összesen két autó előzött meg. Egy Mondeo, és egy Seichento. Utóbbi őrült volt, még néztem pár km-ig, hogy mit csinál előttem, életveszély... -
Lomha 8V
addikt
(#84519) Teasüti: Vegyél rá zselés markolatot. Bár HSM még nem hallott róla, de vannak zselés tenyérrészes kesztyűk, érdemes lenne egy olyat beújítani. A Bering-nek és az Ironclad-nek biztosan van ilyen kesztyűje, de gondolom más gyártóknak is.
(#84525) Doki16: Sajnálom. Nézesd meg magad, mert ilyen fiatalon nem szokott lenni, lehet, hogy egyéb pszichés ok is húzódik a háttérben.
(#84526) Horvi: Viccelsz? Annyi kapuzárási pánikos motorost ismerek, hogy Dunát lehetne velük rekeszteni. 99%-ban chopperek és sportmotorok. A két véglet. Persze mind borzalmas giccsparádé.
(#84528) canniball: Egy másik baleset is volt, Sellyén egy rendőr civilben motorozott, teljesen szabályosan, mikor a kereszteződésben elcsapta egy rejtett erőforrás. Valószínűleg nem éli meg a holnapot.
-
canniball
nagyúr
válasz
Doki16 #84504 üzenetére
"...már egy fiat seicento is megelőzött..."
Épp a tegnapi, halálos balesetről szóló hírhez kapcsolódó donorjelöltező kommentek között volt egy, aki megjegyezte hogy nem minden motoros ilyen: tegnap a megengedettnél kicsit gyorsabban autókázva ért utol, majd előzött meg egy motorost aki teljesen szabályosan közlekedett és ezúton is köszöni neki! Lehet pont te jártál tegnap Várpalota környékén ULC-s rendszámmal? -
Doki16
addikt
válasz
Lomha 8V #84518 üzenetére
Ohh te ez nagyon szemét volt
28 vagyok. Messze van még a kapuzárási pánik
Leginkább tényleg az van, hogy terepre vágyom, ezt úgy tettem fel, hogy DL650-et veszek belőle. Simán ki is jött volna. De mégis a kocsi lett. Elkapott a nagyon kell nekem érzés és így most a bizonytalanságommal együtt ami a motorozást illeti inkább ebbe a bálnába ülök be. Bedobom hátra a bringát és irány a Mátra, Mecsek stb.
-
-Mike-
addikt
válasz
StoneBridge #84512 üzenetére
Jól láttad hogy nem láttál. Van az úgy hogy nem adja ki.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Lomha 8V #84518 üzenetére
Kipróbálni, mielőtt túramotort veszek.
Meg jobb fék, jobb fűtőmű.Kezdem szokni már a csutkakormányt. Múlt héten egyik nap egy tank benzint elmotoroztunk és csak a seggem zsibbadt nap végére. Kicsit még nyom, de már nem vagyok olyan hisztis a tenyeremre. Lehet egy jobb kesztyű azért elkél. Mintha összement volna egy fél mérettel egy év kihagyás után.
Jah meg úgy bedurrant az alkarom a nap végére, hogy hazafelé már minden kuplungolást kétszer meggondoltam.Havert vittem le vizsgázni és vissza, meg mentem én is az oktató mögött. Haver mondja visszafelé, hogy már nem lát át felettem, sokkal inkább függőlegesen ülök, mint eddig. Eleinte még a műszerfalat is látta a fejem fölött.
-
Lomha 8V
addikt
(#84317) geresics: Óriási szerencsénk volt, valahogy mindhárom napon elkerültük az esőt. Legközelebb odafelé, Szombathelyen voltunk az esőhöz, de pár perccel előbb elállt, mint ahogy odaértünk. Mondjuk, hogy ott miből van az aszfalt, azt nem tudom, de vizesen brutálisan csúszott. Hazafelé meg benyaltunk egy gyorshajtást az osztrákoknál, fejenként 35 euróval. Nem hiányzott, de elég normális volt a rendőr, sokkal több is lehetett volna. Oberwart-ban meg láttam egy kátyút, azon teljesen felháborodtam.
Elég normálisak az osztrákok szerintem, nekem akkor sem volt gondom velük, mikor kamionoztam. Az egész úton egy vén picsa volt az egyetlen, aki nekiállt velünk pattogni, hogy miért ilyen hangosak a motorok.
(#84355) BoB: (#84356) emre Amúgy sem szerettem a felvonulásokat, de most már tudatosan kerülöm is őket, még a környékre sem megyek. V2, négy sebesség. Esélytelen.
(#84439) Teasüti: Kopott gumi szokott ilyen lenni.
(#84470) Teasüti: [...]én nem buziskodok a motoron ilyen-olyan tornázással, én csak ülök rajta normálisan ledöntve is[...]
Fogalmam nincs, miért vettél sport(os)motort, de szerintem neked sincs.
(#84489) Moleman: Azért átnézéskor jusson eszedbe a népi bölcsesség: Szart eladni csak ismerősnek lehet.
(#84493) Doki16: Elmúlt a kapuzárási pánik végre?
(#84517) Bogyó bá': Pontosan.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Gyanítom, hogy nem az összeszokott túracsapatokkal van gond, hanem az alkalmi 3-4-5 fős "sose láttuk egymást, de menjünk együtt egy jót csapatni" társaságokkal....
szerk: Anno még a kis 125-ösökkel Laci barátommal (akivel kétszer is körbemotoroztuk Székelyföldet) olyan jól összeszoktunk 2-3 nap után (!) hogy ihaj! Vele szívesen bárhová, bármikor, bármivel (!): ősszel voltunk együtt a Balaton felvidéken, ő elöl a kis 125-ös Varaderoval, én mögötte a GS-sel. Érdekes, hogy a tempó sem volt vészesen lassú, nagyon jól éreztük magunkat mindketten. Most fog egy Honda NC700X-et venni, a nagyobb jogsit is éppen most csinálja.
-
Horvi
őstag
válasz
Bogyó bá' #84515 üzenetére
Jó hát aki így gondolkodik, hogy ez "olyan ciki" ott is vannak gondok
Szerintem kár ebből ügyet csinálni, mindenki úgy menjen ami neki kényelmes. Amikor baboss-al mentünk egy karikát volt, hogy lemaradtam mert olyan volt a helyzet és nem éreztem cikinek a dolgot pedig neki "csak" egy 400-as gépe van
-
Bogyó bá'
nagyúr
Mondom én: nem jó velem együtt motorozni, nem is erőltetem a témát.
Mivel sokat vagyok országúton, látom mit művelnek egyes "nagymotoros" csapatok, amikor elhúznak mellettem... ...vagy éppen szemből jönnek. A sorvégi esetleg utassal a háta mögött belemegy olyan forgalmi helyzetekbe, hogy az ember hátán feláll a szőr: nem akar lemaradni, mert az "olyan ciki".
-
ath
senior tag
válasz
Bogyó bá' #84513 üzenetére
ott teljesítménykényszer van, ha az élen haladó megelőzte mind a 3 előtte haladó személyautót a záróvonalon, akkor nekem is meg kell előznöm. Ha megteszem a gyengébb motorommal, rosszabb reflexeimmel, vagy csak éppen aznap rosszabb passzban, akkor én idézek elő balesetveszélyes helyzetet, ha nem teszem meg és várni kell rám, akkor meg szétszakad a csapat, elrontom mások motorozását,
én ilyen csapatban nem motoroznék. én együtt is csak olyan helyzetbe megyek bele, amilyenbe egyedül is. semmilyen témában nem egészséges, ha külső nyomásra teszel valamit
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Doki16 #84510 üzenetére
Ha félsz a motoron, akkor ez az egyetlen helyes döntés amit meghozhattál.
(Én például a csapatban motorozástól félek mint a tűztől - ott teljesítménykényszer van, ha az élen haladó megelőzte mind a 3 előtte haladó személyautót a záróvonalon, akkor nekem is meg kell előznöm. Ha megteszem a gyengébb motorommal, rosszabb reflexeimmel, vagy csak éppen aznap rosszabb passzban, akkor én idézek elő balesetveszélyes helyzetet, ha nem teszem meg és várni kell rám, akkor meg szétszakad a csapat, elrontom mások motorozását, szórakozását. Nekem egyik sem hiányzik, marha jól el vagyok egyedül: ha jó passzban vagyok akkor én is gyakran tövig húzom a gázt
, ha fáradok akkor meg lassabban megyek vagy éppen meg is állok egy kicsit pihenni, magamat "összeszedni".)
-
-
Doki16
addikt
válasz
Topiccsendőr #84508 üzenetére
Lényegen nem változtat. Ha meg így motoroznék még is, ti lennétek az elsők akik lebeszélnétek.Így inkább meghoztam magamtól a döntést. Meg őszintén szólva makettmotorsként a faxom tele volt már, hogy soha nem volt jóidő. Szerda reggel 3 fokban motoroztam be a munkahelyre. Imádott egy május ez
(#84509) -Mike-: Bonts egy pezsgőt helyettem is
-
Doki16
addikt
válasz
-Mosquito- #84502 üzenetére
De van fedélzeti kamera a kocsiban
Nem fogok egyáltalán. Múlthét pénteken volt a mélypontom amikor már egy fiat seicento is megelőzött
Pont az jutott eszembe, hogy ha ezt látnátok sírva röhögnétek rajtam
(#84503) canniball: Nem akarja odaadni, valamit ki kell találni
Megvan már egy hónapja és még nincs benne 600 km
-
Doki16
addikt
válasz
canniball #84499 üzenetére
Bennem ez már régóta megvan. Országúti bringától is hamar megváltam. Élveztem a sebességet meg minden, de a sok kocsi zavart. És mindig azt vettem észre, hogy földúton tekerek és inkább a montimmal megyek. Egy hosszabb motorozás alkalmával meg már azt néztem, hogy ki mikor fordul elém vagy épp hogyan jön velem szembe. Ez nem egészséges és ezért ne álljon itt a motor. Felraktam jó magas áron. Konkrétan az enyém volt a legdrágább fent. És mégis elvitték. Így lett ez a kocsi.
Viszont baromira hiányzik már most pedig 1 napja adtam el. Terepre akarok menni és endurot akarok, pont azt amit Geresics csinál. Visszafogok én térni még valami túra enduróval. Most az lesz a célom
Addig meg néha marad ez a gépsárkány, be kell járatni, hogy apu tudja hajtani
[kép]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Hardvergyülekezet a Pilvax előtt
- Mesterséges intelligencia topik
- Assetto Corsa Competizione
- Anime filmek és sorozatok
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy J4+ 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- LG OLED Televíziók -30% : FRISS SZÁLLÍTMÁNY!
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3070, 7020, 7060 + / Hp Elitedesk 800 G3 Mini /SZÁMLA- GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest