Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz
-Mosquito- #139996 üzenetére
Nekem fura az egész oldal, minden van sokkal olcsóbbért mint máshol. Ha manapság már valami picit is olcsóbb mint máshol egyből gyanút fogok
-
Doki16
addikt
Sziasztok!
Ismeri valaki ezt az oldalt? https://www.motea.com/hu/
Nekem nagyon gyanúsnak tűnik, rendelt már valaki innen? -
Doki16
addikt
válasz
Jakab66[hun] #107214 üzenetére
Évi 1000 km?
Nem mentek vele valami sokat
-
Doki16
addikt
Imádom ezt a topikot
Kb. egy évvel ezelőtt jártam itt utoljára, de még mindig ugyanaz megy. Nagy figura vagy te HSM
-
Doki16
addikt
válasz
Jakab66[hun] #106839 üzenetére
Nálam is egyből csere volt a dob. Kapott egy leovince dobot ami direkt erre a motorra készült. Nagyon jó lett utána a hangja. Mondjuk az alapjaratra ráfért volna egy hangolás.
-
Doki16
addikt
válasz
Jakab66[hun] #106833 üzenetére
Ilyet hajtottam egy darabig. Nagyon szerettem. Szerelőmmel beszélgettem róla és ő is csak dicsérni tudta, mert nagyon könnyű karbantartani és megbízható motor. Régebb óta fejleszti ezt a motort a Suzuki és most már injektoros verzióban nagyon jó lett. VFR800X hiába erősebb papíron a Bandit mégis jobban ment.
-
Doki16
addikt
válasz
Dorian #106532 üzenetére
Szerintem is simán bringa. Venni valami régi acélvázas 26-os eldobhatos bringát és azt annyira nem sajnálja otthagyni az ember a HÉV-nél. Én egy 250e-es robogónál már nem lennék olyan nyugodt. Nincs az a lakat/lánc amit nem lehet 10 másodperc alatt levágni.
És sajnos ez a szomorú, hogy már eleve ezzel kell kalkulálni ebben a a mai világban.
-
Doki16
addikt
Használ innen a topikból valaki motoros combtáskát? Van esetleg valami bevált példányt amit érdemes megvenni?
-
Doki16
addikt
válasz
runner 125 #99625 üzenetére
Ez is VTEC én úgy tudom. Ugyanúgy megugrik 6000 felett, akkor vált a szelepvezérlés.
(#99623) nTom: Köszi, ide is bekérdezek
(#99627) Mosquito34: Mondjuk igazad van teljesen magától értetődik a dolog
Bár van egy olyan sanda gyanúm, hogy nem igazán árulják el amit használnak.
-
Doki16
addikt
válasz
-Mosquito- #99620 üzenetére
Olaszból van. Igen megvan hozzá a gyári manual. De szedtem le a netről angolt, mert olaszul nem tudok
(#99621) Ferdzsoo: Nem az ár dönt. Pár ezer forinton nem múlik a megfelelő olaj használata.
-
Doki16
addikt
válasz
-Mosquito- #99617 üzenetére
(#99614) runner 125:
Nincsen ennek már szervizkönyve. Ehhez is már ilyen digitális hülyeség van csak.
Ez van írva a kezelésibe:
Honda 4-stroke motorcycle oil
API Service Classification SG or higher,
excluding oils marked as “Energy Conserving”
or “Resource Conserving,”
SAE 10W-30, JASO T 903 standard MASoha nem voltam képbe az olajokkal. Tehát akkor egy sima 10w30 is jó lehet hozzá?
(#99615) tboldi: Uhh az a piros szilikonpánt ahogy harmonizál a kocsi külső színével tuti legalább 10+ lóerő
-
Doki16
addikt
Milyen olajat ajánlanátok egy 2017-es Honda VFR 800X-be? Jelenleg 16k km van benne.
Szerk.: Bojrécerek válasza nem érdekel
-
Doki16
addikt
válasz
Ferdzsoo #99583 üzenetére
Rengetegen szidják emiatt a régi térkép miatt, hogy megveszi az ember és nem frissítik egyáltalán. Én telefonomon a Primot használom és ahhoz a virágboltban mindig ott a legfrisebb térkép. De még így sincs rajta a várpalotai elkerülő normálisan.
Offline navira osztrákban én is az általad vett verziót használtam, mert magasan a legjobb, csak ráraktam hozzá a legújabb térképeket amit érdekes módon a hivatalos megvásárolt verzióhoz nem lehet.
-
Doki16
addikt
válasz
NorDezs #99530 üzenetére
Garmin Zümo. A legjobb ami a piacon létezik. Nincs kompromisszum. A transzreflektív kijelzőnek köszönhetően soha nincs olyan, hogy nem látod a napsütéstől. Ha süt rá a nap annál jobban látod
De ha olcsóbbat nézel akkor a Wayteq xRider.
-
Doki16
addikt
válasz
dellfanboy #99468 üzenetére
Én is ezt kaptam meg. Már utaltam is, ez az enyém lesz, te elbuktad ezt a szenzációs ajánlatot
-
Doki16
addikt
válasz
dellfanboy #99384 üzenetére
Ennyiért megvenném azonnal közértbejárósnak a banyatank helyett
-
Doki16
addikt
Mit szóltok ehhez? [link]
-
Doki16
addikt
válasz
z123456789 #98884 üzenetére
Nem hiszem, hogy ennyire alaposak lennének a magyar szervizekben
Kézzel meg kell tépni a szűrőt az bőven elég kell, hogy legyen.
Igen láttam, hogy az kocsihoz való, de ha ilyet találsz akkor gondoltam hátha van motorhoz is
-
Doki16
addikt
válasz
Teasüti #98878 üzenetére
Azért mert egy olyan motorról van szó ami éppen egy éves és garanciális. Viszont idén lesz egy nagy túra vele és otthon ki akarjuk maguknak cserélni előtte az olajat még. Baromi egyszerű megcsinálni és ezért az egy dologért nem akar az ember márkaszervizbe rohanni. És így majd a hivatalos szezonkezdeti kötelező szerviz a Hondában lesz. Ha gyárit kap (ami biztosan a legjobb is egyben), akkor nem fog feltűnni a szervizben se, hogy volt cserélve.
-
Doki16
addikt
válasz
z123456789 #98872 üzenetére
Gyári Honda olajszűrőt honnan tudtál beszerezni?
-
Doki16
addikt
válasz
Micsurin #98677 üzenetére
Owners manualt már én is találtam, abból mondjuk csak angolt, de alap dolgokra bőven elég is lesz
Olaszból hozták a motort, tehát csak ilyen nyelvű papír van hozzá
A service manual az lenne a legjobb, de sajnos amit linkeltél az VFR800 F-hez van. Mondjuk nem fűzök túl sok reményt, hogy találok VFR800X-hez 2015-2018 szerviz füzetet.
Köszönöm szépen amúgy a segítséget
Más kérdés: Gyári Honda olajszűrőt csak márkaszervizből lehet beszerezni vagy van rá más forrás is?
-
Doki16
addikt
válasz
Geresics #98442 üzenetére
Ilyenek nekem is voltak, meg szerintem jó pár embernek a fórumból akik szeretnek motorozni. Amikor csináltam a jogsimat addigra már 8 éve napi szinten vezettem kocsit és mellé is már jó pár tízezret letoltam robogóval
Megvolt a kellő rutinom a forgalomban és nem a többi autóst meg a görcsösen betartott szabályokat kellett követniTöbbször vétetettem azt a "hibát", hogy jobbra kis ívű kanyarodásnál elmentem az oktatóm meg ottragadt
. (amúgy ez tök véletlenül összejött a vizsgán is, percekig nem láttam a tükörben, de nem buktam meg, elsőre sikerült) A dinamikus gyorsítás a megengedett sebességig meg alap volt.
-
Doki16
addikt
válasz
Teasüti #98115 üzenetére
Tipikus túraenduró magasság ebbe a kategóriába is tartozik. A Honda a CrossRunner nevet adta neki. Nekem a 178-as magassághoz ez pont szuper. Elég jól paraméterezhető mert egy csomó minden állítható rajta. Az első és a hátsó futómű csillapítása is szabályozható pár tekeréssel így mindenki olyanra állítja be amilyenre akarja. Egyáltalán nem hintaló, baromi jól fekszi az utat. Ugyanazon az úton a GSF650 SA-hoz képest sokkal jobban döntethető vagy manőverezhető. Még a plexit és az ülés magasságát is személyre lehet szabni. Elég sok igényt kiszolgál. Elvégre ez csak egy Honda
-
Doki16
addikt
Köszönöm mindenkinek a szép szavakat
Még ismerkedünk, de már most érzem, hogy ég és föld a különbség a Bandit és a VFR között -
Doki16
addikt
válasz
-Mosquito- #98105 üzenetére
Igen ez az a motor. Egy elég jó példány
(#98106) canniball: Mármint csak a Honda logót raknád ki?
Abból elég kevesen jönnének rá, hogy milyen
-
Doki16
addikt
Mi a véleményetek erről a motorrol? [link] Láttok rajta valami gyanúsat?
-
-
Doki16
addikt
Mennyire sok egy CBF250-nél 75000 km? Tudom, hogy a Hondák sose mennek tönkre
Pont jó lenne egy ilyen példány piacra járósnak
Csak érdekelne, hogy mennyi lehet még hátra vagy van-e komolyabb teendő már ekkora futásnál?
-
Doki16
addikt
válasz
HornedReaper #97305 üzenetére
Nem elég, adott járműkategórián belül kell lenned, hogy ne vesszen el. 2 évig megmarad a bónuszod utána nullázódik.
-
Doki16
addikt
válasz
Teasüti #97277 üzenetére
Hát ez tök jó, nem is gondoltam, hogy vannak ilyen tréningek Angliában.
Biztos kicsit sarkított a cikk és gyanítom, hogy azért lett így ennyire megírva, hogy inkább lebeszélje az embereket a közúton való egykerekezésről. Valószínűleg egyfajta balesetmegelőzés szempontjából íródott. Ez a Totalcartol amúgy sem idegen dolog.Az a Kawasaki milyen durva már annyi hátsó féknyereggel
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz
z123456789 #97213 üzenetére
Ezt nézd meg, nem olyan rég került fel. Simán megvenném magamnak ha rendes rendszámozható gép lenne.
-
Doki16
addikt
Pont ezért mondtam akinek van esze. De egy 40 éves fószernek legyen már annyi esze, hogy nem rángatjuk egyesben a 96 lóerős Hornetet. Az oktató látta is, hogy ki az akinek oda lehet adni és kinek nem. Soha életemben nem ültem váltós motoron amikor elkezdtem a vizsgát. Adott alám 1 óráig egy 125-ös yamahát, hogy gyakoroljak. Majd következő órán odanyomta a kezembe a kulcsot most te viszed a 600-as hornetet.
Sok a hülye és ők is vesznek nagy motort, de hiába tudja magáról, hogy megy mint az állat ő akkor is nagyot fog menni magának. Aztán majd kicsavarodik a keze alól a gép. De mindenki döntse el magáról, hogy mi a megfelelő neki. Ha sok példát olvas akkor eltudja dönteni, hogy neki mi a megfelelő. -
Doki16
addikt
válasz
Graphics #96971 üzenetére
Igen ebben egyetértek veled. Én is a Hornettel vizsgáztam. Az oktatásom vége fele kölcsön kértem a GS500-at, hogy mégis hadd menjek már vele. Hát sokkal kezesebb volt a kis kanyarokban. Abban a turnusban alapvetően én mentem mindig a Hornettel hiába mások is jöttek A jogsira. Odáig fajult a dolog, hogy egy srác addig addig keménykedett, hogy ő mekkora májer, hogy végül odaadta az oktató neki a Hondát. Ment két kört a rutinpályán és a második végére amikor az utolsó fordulót csinálta bepánikolt húzott egy nagy kövéret egyesben majd kiugratott a pályáról és elütött egy embert. Na onnantól kezdve a Hornet csak az "enyém" volt
-
Doki16
addikt
válasz
#52469760 #96944 üzenetére
Ha tényleg pár napos hétvégi hosszabb túrákat tervezel akkor már azt se szabad kihagyni a számításból, hogy egy sor négy egyenletesebben jár mint egy sor kettő vagy pláne egy egyhengeres. Mert egy 400 km-es gurulásnál azért elég sokat számít, hogy mennyire ráz szét a fordulat
"V" elrendezéses motort én még nem vezettem, abban a többiek biztos segítenek.
-
Doki16
addikt
válasz
#52469760 #96924 üzenetére
Én is azt mondom, hogy ne vegyél kicsit. Úgyis megfogod unni hamar. Ha ésszel bánsz vele mindegy, hogy 250 vagy 650 van alattad. A 600-as kategóriából amúgy is sokkal nagyobb a választék mintha 250 és 500 között nézelődnél. Másrészt meg van olyan motor ami ilyen nagy cm3-vel is megáll 90 ló környékén. Ez már biztosít egy kellemes szabadságod bármilyen helyzetben közúton.
Találkoztam én már olyan autóssal aki attól érezte magát keménynek, hogy rálépett a gázra amikor előztem. 90-el poroszkált és amikor elkezdtem megelőzni akkor érezte magát jampinak, hogy ő márpedig nem hagyja magát. Ráhúztam a gázt és olyan könnyen otthagytam 160-al. Nem te vagy a hibás ilyen szituban, de egy 500-as géppel ilyet már nem lehet lereagálni rugalmasan. Sok a paraszt -
Doki16
addikt
Egy évvel ezelőtt adtam el a motort de olyan jó látni, hogy semmit nem változott a topicba azóta
HSM vs. Mindenki más
-
Doki16
addikt
válasz
#52469760 #96601 üzenetére
SUZUKI GSF 600 (BANDIT) vagy esetleg a YAMAHA FZ6-N ami erőben is megközelíti a Hornetet. Honda vonalon ott van még a CBF600 is.
Nagyobb kerettel ott van a GSF650 vagy más karakterisztikával az ER6. Két hengeresekben meg a GS500, CBF500 vagy ER5
-
Doki16
addikt
Megnéznétek ezt a krosszmotort? [link] Jól gyanítom, hogy ennek semmi köze nincs a Suzukihoz és csak egy gagyi kínai gép?
-
Doki16
addikt
válasz
z123456789 #96319 üzenetére
Igen a tied nem injektoros, ha karburátoros
A kettő kizárja egymást
Meg kell nézni, hogy az ülésed alatt megtalálod-e a diag csatlakozóját. Elméletileg a tiedéhez is van sima plug and play cucc. [link]
-
Doki16
addikt
válasz
z123456789 #96311 üzenetére
Igen tényleg ennyi. A modern injektoros motorokon már mindegyiken van diagnosztikai csatlakozó. A gipro ebben nagyon jó. A hétszegmenses kijelző alá beépítik az elektronikát amit összeöntenek ilyen gumis műgyanta cuccal és egy kábel jön csak ki amit rádugsz és már működik is.
-
Doki16
addikt
Szerintetek itt hol a csapda? [link]
Ennyiért eszméletlen jó ajánlat
-
Doki16
addikt
válasz
Bogyó bá' #96008 üzenetére
Én is hasonlóképpen láttam, hogy nagyot drágult a piac. Beraktam azért figyelőbe hátha felkerül egy jó példány 500 körül. De még egy bármilyen egyszerű 250-es gép is min fél milla.
(#96009) BoB: Én nem olyan vagyok. Nekem a motorozás arról szólt, hogy 100-al mentem max és azt is ésszel.Hiába volt alattam a 650-es Bandit. Jobb állapotban adtam el mint vettem
-
Doki16
addikt
válasz
etnies #95894 üzenetére
Miért szarok ezek gépek szerinted? Mert egyhengeres rázós léghűtéses? Ettől egy motor nem lesz rossz. 10 km-re bőven elég egy ilyen gép, hogy ne egy 50-es géppel kelljen küzdeni a főúton. Futkározós motornak kellene csak. Intruder mellé nincs szükség egy komoly gépre. A szépség meg szubjektív az YBR 250 nekem tetszik külsőleg
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
Sziasztok ismét
Kelleni fog fateromnak egy kis szaladgálós motor. Azt mondta nézzünk egyet, de akkor már én is használhatom ha kedvem támad motorozni a környéken. Ki is találtuk, hogy egy egyszerű 250-es környéki gépre lenne szükség. Nem volt még dolgom kisköbcentis motorokkal ezért annyira nem ismerem őket. Mik az ajánlottak olyan 500k Ft körül?
Találtam egy egész ígéretes példányt. Ez a vonal az ami bejön. Elterjedt fajta kell aminek olcsó a fenntartása és az alkatrészei. Gyakorlatilag a 250 cm3-es vonalban kell egy olyan népmotor mint a GS500
Köszi előre is
-
Doki16
addikt
válasz
Geresics #84768 üzenetére
Mondhat bármit egy tesztíró nekem ez akkor is túra enduró
Elég ránézni kívülről. Szép nagy offroad lámpa van a bukócsövön. De nekem maga a forma a kinézet ami nagyon tetszik. Gyönyörű egy motor ez számomra.
Mondjuk nekem ez a gép az álmom, de az is marad, ha csak nem nyerek a lottón
-
Doki16
addikt
Ne költsetek helyettem motorra. Most jelenleg a nagy dobozos tejfölre sincs pénzem
Jövőre majd talán lesz valami kétkerekű. Addig az Intruder jó lesz lázcsillapítónak
-
Doki16
addikt
válasz
Geresics #84531 üzenetére
Még nem tudom, hogy mi lesz ha egyáltalán lesz valami. Most más dolgok vannak terítéken amire kell a pénz.
DL650 azért kellene mert azért mégis lehet vele menni rendesen közúton. Jó messze lakok mindentől ami hegy és azért el kell oda valahogy jutni(#84534) persuader De legalább nem akad fent az első bukkanón mint a gsf650
Terep alatt elég ha olyanra gondolunk, hogy sima egyszerű erdei utak amik akár kocsival is járhatóak simán.
-
Doki16
addikt
válasz
Lomha 8V #84518 üzenetére
Ohh te ez nagyon szemét volt
28 vagyok. Messze van még a kapuzárási pánik
Leginkább tényleg az van, hogy terepre vágyom, ezt úgy tettem fel, hogy DL650-et veszek belőle. Simán ki is jött volna. De mégis a kocsi lett. Elkapott a nagyon kell nekem érzés és így most a bizonytalanságommal együtt ami a motorozást illeti inkább ebbe a bálnába ülök be. Bedobom hátra a bringát és irány a Mátra, Mecsek stb.
-
Doki16
addikt
válasz
Topiccsendőr #84508 üzenetére
Lényegen nem változtat. Ha meg így motoroznék még is, ti lennétek az elsők akik lebeszélnétek.Így inkább meghoztam magamtól a döntést. Meg őszintén szólva makettmotorsként a faxom tele volt már, hogy soha nem volt jóidő. Szerda reggel 3 fokban motoroztam be a munkahelyre. Imádott egy május ez
(#84509) -Mike-: Bonts egy pezsgőt helyettem is
-
Doki16
addikt
válasz
-Mosquito- #84502 üzenetére
De van fedélzeti kamera a kocsiban
Nem fogok egyáltalán. Múlthét pénteken volt a mélypontom amikor már egy fiat seicento is megelőzött
Pont az jutott eszembe, hogy ha ezt látnátok sírva röhögnétek rajtam
(#84503) canniball: Nem akarja odaadni, valamit ki kell találni
Megvan már egy hónapja és még nincs benne 600 km
-
Doki16
addikt
válasz
canniball #84499 üzenetére
Bennem ez már régóta megvan. Országúti bringától is hamar megváltam. Élveztem a sebességet meg minden, de a sok kocsi zavart. És mindig azt vettem észre, hogy földúton tekerek és inkább a montimmal megyek. Egy hosszabb motorozás alkalmával meg már azt néztem, hogy ki mikor fordul elém vagy épp hogyan jön velem szembe. Ez nem egészséges és ezért ne álljon itt a motor. Felraktam jó magas áron. Konkrétan az enyém volt a legdrágább fent. És mégis elvitték. Így lett ez a kocsi.
Viszont baromira hiányzik már most pedig 1 napja adtam el. Terepre akarok menni és endurot akarok, pont azt amit Geresics csinál. Visszafogok én térni még valami túra enduróval. Most az lesz a célom
Addig meg néha marad ez a gépsárkány, be kell járatni, hogy apu tudja hajtani
[kép]
-
Doki16
addikt
válasz
canniball #84491 üzenetére
2 éve vettem/vettük. Németre váltok inkább [kép]
Nem titok egyáltalán, a képen láthatóba ment bele az ára. Megijedtem, túl sok halálesetet olvastam az elmúlt pár évben és nem is mindig a motoros volt a hibás. Nekem is és másoknak is jobb ha úgy nem motorozok ha félek.Azért maradt egy vadonat új Intruder 800 a családban. Azt fogom néha megkergetni
(#84492) Horvi: Minden pénzem elment a kocsira. Majd az álom a DL650 lesz. Évek múlva talán összejön rá. Terepre vágyom.
Van rajta vonóhorog így több lehetőségem lesz ha rendszám nélkül csak terepezni szeretnék.
-
Doki16
addikt
Mennyiért adja el ha szabad tudni? Én pont most adtam el az enyémet (2008), csak azért kíváncsiskodom
-
Doki16
addikt
válasz
FIREBLADE78 #83315 üzenetére
Mennyiért akarod eladni?
(#83317) Horvi:Husqvarna SM610
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- LED világítás a lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Előrendelhető a Nothing Phone (3a) Pro
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- JVC Autós Fejegység /// Újszerű // Számla + Garancia
- Roborock S8 White, 2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest