-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BoB
veterán
válasz zsolti_20 #65762 üzenetére
Attól, hogy semilyen papírral nem tudod igazolni azt hogy a te tulajdonod.
Beköltözöl egy házba ami nem tudod kié, majd azt kérdezed hogyan írathatod a nevedre
Külföldi gépjármű magyarországi forgalombahelyezéséhez szükséges dokumentumok:
- a gépjármű külföldi forgalmi engedélye
- kétnyelvű adás-vételi szerződés[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz zsolti_20 #65765 üzenetére
Fogsz egy rendőr ismerőst.
Mégis, mi alapján állítanának ki neked bármilyen papírokat? Mit tudsz felmutatni?
Másrészt, ott ha ténylég megvették és nem lopták, akkor ki lett vonva a forgalomból. Az eredeti forgalmi engedélyt meg a kezébe nyomták annak, aki vette.Hány darab kulcsot kaptál?
Ha lopott motort vettél, buktad a pénzedet, a motort pedig el fogják venni tőled.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #65771 üzenetére
Ha nincs papir, szerezd meg. Ha nem a jogszabalyoknak negfeleloen csinaltad, akkor ezt buktad. Ez nem ovoda, h ha van ket kulcsod es adasvetelid, akkor csak ugy bemondasra elhiszik, h minden rendben van.
Nezz utana a hatalyos jogszabalyoknak, telefonalj okmanyirodaba, vagy mar kormanyablakba (ez de hulyen hangzik - ablakba telefonalni) es kerdezd meg, milyen papirokra van szukseged. Ezeket szerezd meg. Ha nem tudod megszerezni, elkurtad. A naiv hozzaallast pedig gyorsan felejtsd el. Es ne forumokon kerdezd meg mit csinalj, hanem az illetekes hivatalnal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz zsolti_20 #65771 üzenetére
Amúgy milyen motor? Hol vetted? Mit adtak a motoron és a két kulcson kívül?
Meg sem fordult a fejedben, hogy ha a motor nem rendelkezik papírokkal, akkor ebből baj lehet? Vagy még az sem gyanús, hogy azóta nem éred el az eladót? Egyáltalán az eladó személyi okmányait ellenőrizted, hogy nem csak bemondott valami fals adatot?
A motor előéletéről talán (hangsúlyozom: talán!) tud a márkaképviselet infót adni, ha legalább egyszer márkaszervizbe vitték...Azok alapján, amit eddig leírtál téged rendesen átb...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#79335424
törölt tag
válasz zsolti_20 #76855 üzenetére
Mindenki Angliában vizsgáztatta a vad építéseket, úgyhogy nem hiszem, hogy egy Simson honosítása ott probléma lenne. De, ahhoz az időjáráshoz inkább robogó való. A Simsonon állandóan lábszárig vizes leszel. Meg szutykos, mert öntögetheted magadnak az 1:50 -es keveréket.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Geresics
addikt
válasz zsolti_20 #76860 üzenetére
Biztos létezik angol megfelelője a Simsonnak, am jó eséllyel kevesebb szopást igényel. Én a helyedben tuti ott néznék körül, hogy mit szeretnek, és miből van rengeteg. Ez nem csak az alkatrészek miatt lehet lényeges, hanem ha olyan hibába futsz esetleg bele, amivel egyedül nem bírsz, akkor bőven van szaki hozzá...
Az esőt meg lehet szokni, csak nem érdemes. Faterom motorozott sokat esőben is, mert nem zavarta. Viszont 45 éves korára a térde annyira szétvolt, hogy haláláig sántikált, és időnként még bot is kellett neki, pedig...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz zsolti_20 #76865 üzenetére
Szíved joga Simsonnal játszani odakinn, ne érts félre...
...DE! Amíg mi itthon Ladákkal játszottunk, odakint Ford MK2-vel bohóckodtak. Kizárt, hogy ne lenne a Simónak értelmes alternatívája, amire a helyiek esküsznek. Én első körben helyi boltosokkal beszélgetnék külön-külön 20-30 percet, hogy ők a hőskorban mivel nyomták, mi változott azóta, stb. Ha látják, hogy érdekel a téma, akkor kizárt, hogy ne mesélnének! Az értékes tapasztalatokon kívül hasznos barátságokat is köthetsz így - szerintem. Én tuti ezt csinálnám. Legfeljebb, ha nem jön be, még mindig ott a "Simo-projekt".
Amúgy be kell menni egy helyi hatósághoz, és megkérdezni. Ha nem tudod, hogy hol állj neki, akkor kérdezz meg egy sima rendőrt, úgy hírlik segítőkészek!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolti_20 #76876 üzenetére
De mi értelme az egésznek? Értem h én itthonról fogsz alkatrészt beszerezni, de ha havi szinten lerohad, hamar el fog menni a kedved és a türelmed az egész Simson-osditól..
Vegyél annyiért valamilyen Minarelli vagy Piaggio blokkos robogót."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#79335424
törölt tag
válasz zsolti_20 #76876 üzenetére
Lényegében a típus az mindegy. Az Electronic gyárilag 4 gangos volt, és tirisztoros gyujtású. Az alap B -s modell pedig 3 gangos, megszakítós. A gyári 4 gangost fel lehet ismerni, mert a blokk oldaldeklijén bele van öntve a 4 -es szám. De, ennek nincs túl nagy jelentősége, mert itthon 5 gangos váltó is van hozzá, mint ahogy tirisztoros gyújtás is (Bp. VI. Zichy Jenő u.). A berugókar kihajtós része szokta megadni magát, de jó helyette a B -s fix berugókarja is. Nekem gyári Enduro -m van. Azon is ilyen kihajtós a berugókar.
-
#79335424
törölt tag
válasz zsolti_20 #76881 üzenetére
Túl sok infóm nincs. Sztem akkor jársz a legjobban, ha hazaküldöd a blokkot felújítani. Nekem most 60 -as henger van rajta. Érdemes megcsinálni 70 -esre, de ahhoz már nem elég a henger/dugó csere. Meg, akkor már erősebb főtengely és kuplung. Gyárilag a fék is karcsú. Nekem az első telóim is oda voltak, úgyhogy beleraktam tok-vonó egy komplett MZ elejét. Így lett teló, fék, meg 18 -as első kerék. Az elektromos rendszert is érdemes lenne korszerűsíteni (12V), stb, stb. Határ a csillagos ég.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz zsolti_20 #76886 üzenetére
Én először a Zichy Jenő utcai boltban kérdezősködnék felújító ember ügyben. Az MZ eleje csere nem ilyen egyszerű. A szár nem megy bele a Simson villába. Esztergáltatni kell két csapágyfészket (vagy, levágni egy MZ vázról), ráhegeszteni a Simson nyakra, és kormánytengelyestől, villahidastól kell áttenni az MZ elejét. Ráadásul két alsó kiflit kell egymással szembefordítani. Nekem kéznél volt két bontott csúzli (MZ TS125), de egyébként ezeket az alkatrészeket beszerezni nem olyan egyszerű. Meg, így már Simson -ként nem értékes a motor, mert nem eredeti.
geresics:
Igen, de ez nem arról szól, hogy pénzügyileg megéri-e, vagy sem. Látod, én is azzal kezdtem, hogy inkább vegyen ott egy robogót. De, ha a Simson a vágya, és van rá kredit, az egy másik szitu. -
mm89
őstag
válasz zsolti_20 #76889 üzenetére
Szia, látom többen leírták már, így én kihagyom azt a részt, hogy mekkora hülyeség simsont venni napi közlekedésre és mekkora pénzt lehet beleölni, főleg nagyobb átalakításokra.
Egy kérdésem van :
Ha már úgyis régi német, elavult, büdös 2t vassal akarod szennyezni az angol utakat, akkor miért nem MZ? Az is legalább annyiba kerül, ugyanúgy elromlik, viszont erősebb és nem kell az elejét rögtön cserélni.Amúgy kicsi, stílusos, városi motorkának én egy Honda msx 125 öt vennék ha lenne felesleges ennyi pénzem
Jópofa kis jószág.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
teko99
tag
válasz zsolti_20 #76889 üzenetére
Ha van jogsid rá egyszerűbb lenne tényleg egy kis etz-t papíroztatnod.
Ráadásul kényelmesebb,városban jobb is,és fogysztásilag is ugyanott van.
Ráadásul megbízhatóbb.De ha simsonra hajtasz akkor az szerintem csak olyannal oldható meg aminek megvan a gyári törzskönyve.
Legalábbis az enyémet egy éve kéri haver mert kivinné németbe mert megvan a gyári paírja amivel tudná rendszámoztatni.[ Szerkesztve ]
BAZINGA!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #76966 üzenetére
a segedmotoros kerdesre senki nem tud innen valaszolni. attol, hogy meg haromszor megkerdezed, nem fog valtozni a helyzet. ha beverted a fejed, es azert, akkor en kerek elnezest.
esetleg beirhatod peldaul az angliai magyarok fb csoportra, ahol valasznak jon harom komment, hogy nem tudnak angolul, de ha van munka 3000 fonteret havonta, akkor erdekli oket.
en nem is forumokat szoktam ilyenkor kerdezni, hanem az illetekes hivatalt. gondolom az angol megy, minek akarod magad felrevezettetni mindenaron? oket kell kerdezni. kielegito valaszt fogsz toluk kapni. nagyon nagy elonye a fejlett iparral rendelkezo orszagoknak, hogy az emberek ott nem felnek a billentyuzettol, es ugy hallottam, hogy akar az elektronikus postat is olvassak, sot valaszolnak ra.en megragadom az alkalmat, es helyetted megkoszonom geresics kolleganak a guglizasat, amit igazabol te is meg tudtal volna csinalni, ahelyett hogy egyfolytaban kerdezel olyan temakban, amit ki lehet guglizni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #77389 üzenetére
Az a trutyi egyetlen dolog lehet, tankkonzervalo. Citromsav... Jot tesz a femnek. Fasza. Valamilyen oldoszert kellene elso korben kiprobalni, aromas, esetleg nitrohigito. Az le fogja vinni. Nem vizbazisu. Mosogatogepbe ne tegyel alu alkatreszeket soha.
Az is savas. A sima benzin nagyon lassan ki fogja oldani.Legutoljara egyik baratomtol kertem gumimendos henger mosot, neki akkor nyomdaja volt, ezzel mossak le az ofszet gepek gumihengererol a festeket. Az kivitte a tankbol rendesen. Sot meg a Hermosal markaju tomitogyantat is.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsolti_20 #81092 üzenetére
Szia!
Igen, minden EXC típus üzemórás, gondolom akkor terepezni szeretnél.
Az EXC 400 nagyon jó erre a célra, egy baj van vele 400-500 ezerért nem igazán fogsz találni jó állapotút.
Ha ott nagy szerviz van, akkor a 4T esetében 400 ezer környékén áll meg a mutatvány.
Egy 2T esetén mondjuk EXC 200/250 200 ezer könyékén van ugyan ez a felújítás.
2000 évjárat feletti EXC-t nagyon nehéz lesz találnod ebben az árban.
Inkább SC 620 amit ajánlanék.
Terepre és közútra egyaránt megfelel, LC4 típusok között a legkönnyebb, erős, jó futómű/fékek és nem üzemórás.
Egyfajta átmenet a nehéz LC4 és üzemórás EXC típusok között.
Egy hobbi endurós az életben nem motorozza ki azt ami ebben a típusban rejlik.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsolti_20 #81103 üzenetére
Igen azok is üzemórásak!
Nem üzemórás 600 és 650cm3 endurók:Honda XR600/650R
Suzuki DR600/650R
Kawasaki KLX650R
Yamaha TT 600
KTM LC4 640, SC620/625
Gilera RC 600R
Husqvarna TE 610400-500 ezres árkategóriában a Husqvarna TE610 kívül bármelyiket megveheted okmányok nélkül, valamelyiket okmányokkal is.
Személyes választásom az SC620/625 vagy KLX650 lenne.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsolti_20 #83893 üzenetére
A két motor alapvető különbsége hogy az EXC 400 üzemórás az LC4 620 pedig nem.
Terepen az EXC sokkal jobban motorozható, könnyebb, rövidebb motor, szlalomozni, éles kanyarokban nagyobb tempóval bemenni is könnyebb vele.
Itt a kérdés az hogy megéri e, mivel üzemórás sokkal sűrűbb karbantartást igényel és a blokkfelújítás is hamarabb fog megtörténni.
Persze ez akkor igaz csak ha a 620 jó állapotban van, mivel már régi típus ott is elképzelhető hogy hamar lesz felújítás.
Egyszóval, jobb motor terepen ehhez kétség nem fér, a másik oldalát neked kell megfontolnod.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsolti_20 #83897 üzenetére
Ha veszel akkor érdemes a KTM Supercomp 620-at, legközelebb van az üzemórás motorokhoz de mégsem az.
Ezzel a típussal még VB-t is nyertek 1998-ban, 1.6 liter olaj megy bele, a legkisebb tömeggel és a legnagyobb teljesítménnyel próbálták megoldani úgy hogy ne legyen üzemórás.
Keihin FCR41-es versenykarburátor van rajta, igazi átmenet a lassú és nehéz és a könnyű és üzemórás versenymotorok között.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
nyogo83
senior tag
válasz zsolti_20 #84567 üzenetére
Az a forgalmi egyedul keves lesz.
Meg egy ketnyelvu adasvetelit valahogy csak megold az ember egy kis kreativitassal.
De ha jol tudom, kell melle meg egy papir a kinti forgalombol kivonasrol.
Megkerdezheted az okmanyirodat, tudnak segiteni ilyen ugyben.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz zsolti_20 #84573 üzenetére
Hmm... akkor biztos rosszul emlékszem...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Formula-1
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen