Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz
bacus #126698 üzenetére
Akár, hogy tekered nem lehet ezt a felelősséget kimosdatni.
Mikor mentünk haverokkal Golf találkozóra még másnap is inkább ráhúztunk egy napot a kempingben mert éreztük, hogy az előző napi után még másnaposan sem biztos, hogy jó ötlet elindulni vissza 4-5 autóval és nem azért mert a szonda kimutatja a poszt alkoholos állapotot hanem mert a figyelem nagyon tompult lehet még mindig...
Igenis legyen ennyi felelősség és döntéshozási képesség az emberben a 6. sör után is, hogy nem ül be / nem ül fel... és ehhez itthon az kell, hogy már az első kupicáért is megvágjanak és ne legyen kiskapu.
-
bacus
őstag
válasz
tboy93 #126696 üzenetére
Az ittas vezetők nagy része nem úgy van vele, hogy tudja, hogy vezetni fog, ennek ellenére iszik. Én azt gondolom, hogy iszik, majd elveszti az ítélő képességét (pl, hogy mennyit ivott, úgy szokták mondani, hogy bátorra issza magát
), majd eszébe jut, hogy ja ugorjunk már el a szomszéd faluba, stb. Nem fog gyalog menni...
-
etnies
senior tag
válasz
martonx #126693 üzenetére
Mai kép, a motoros gyorshajtása 90 nap azonnali eltiltást, 1000 Font büntetést és bírósági eljárást jelent, további szankciókról a bíró dönt majd.
A jogosítvány visszaszerzéséhez el kell végeznie egy tanfolyamot.#126696tboy93 Pontosan így van, ezért értek egyet a zéró toleranciával Magyarországon. Addig tudsz józan döntést hozni, amíg az első italt meg nem ittad. Utána már alkoholos befolyásoltság alatt vagy. Én mindig mondom, az elsőt nem szabad meginni, mert a többi majd jön vele.
-
Pocee
senior tag
válasz
martonx #126693 üzenetére
Nekem a Te írásod hangulatkeltő,nem a cikk,a cikk egy szerkesztett valami.jelen esetben totál mindegy hogy be volt e kötve,megölt két embert,direkt nem motorost írok,hanem embert,mert sétálhatott,biciklizhetett volna ott bárki,ha úgy jön ki meghal,akkor is ha ez a véglény be van kötve.ha biciklist gázolt volna belinkeled ide?tedd a szívedre a kezed...
Egyébként pont most néztem youtubon hogy(mivel bűncselekmény lesz jogsi nélkül vezetni)a függők tagadásban élnek és nem vallják be maguknak hogy képtelenek vezetni. -
martonx
veterán
válasz
Geresics #126687 üzenetére
Ezzel nem értek egyet. Van az a büntetési tétel, aminek már igenis van visszatartó ereje, még ha nyilván nem is minden esetben, és nem is mindenkinél pont ugyanakkora az a visszatartó erő.
Ha arról szólnának a hírek, hogy idén már az X-edik közúti ámokfutót ültették le 20 év börtönbüntetésre (most csak egy példát mondtam, nem tudom mi lenne a megfelelő büntetés), netán a cikkben szereplő deviáns embernek is lenne már 1-2 ismerőse, aki hasonló súlyú dolgokért volt már börtönben 10-20 évet, akkor hidd el, hogy emberünk is még atom részegen is lehet hogy inkább biciklivel ment volna a lejárt műszakijú autója helyett. -
martonx
veterán
válasz
Pocee #126690 üzenetére
Ha azt vesszük az autó műszakijának a hiányának sincs köze a motorosok halálához.
Ezeknek ahhoz van közük, hogy itt nem arról van szó, hogy valaki életében egyszer pont berúgott, és pont elütött két motorost, és minden éppen összeesküdött ellene, hanem valószínűleg stabilan tesz minden szabályra, és mindenkire, és ennek az éveken át tartó közúti hazardírozásnak lett végül az eredménye, hogy megölt két motorost. -
bacus
őstag
Valahol egyetértek a szigorítással, de pl. hogy örökre elvenni a jogosítványt, azzal nagyon nem, amennyiben ez azt jelenti, hogy soha többet nem szerezheti vissza.
(jelentős pénzbírság - jövedelem arányos !, illetve szigorított Kresz vizsga megfelelő büntetés lehet jogosítvány szempontból). A baleset egyéb következményeit tekintve, pl, hogy meghalt valaki, az egy másik eset, ahol az ittas vezetés mint súlyosbítás szerepel, azzal is egyet tudok érteni.A baj, hogy az ítélő képesség már elveszik, mikor iszik, onnan már nem feltétlenül visszatartó erő bármekkora büntetés kilátásba helyezése sem.
szondáztatás: 33 éve egyszer sem szondáztattak meg, de teljesen felesleges is lett volna, mert soha nem ittam !
Egyébként nehezen ugyan, de el tudnék képzelni esetet, mikor kevés alkohol fogyasztás után vállalnám a következményeket és vezetnék, nem lenne szerencsés itt példát hozni, elég boomer vagyok már így is
, de a gyerekeimhez köze lenne.
-
válasz
Geresics #126687 üzenetére
Mondjuk a szondáztatást sem viszik túlzásba, több mint 10 éve vezetek, egyetlen egyszer szondáztattak eddig. Simán behoznám, hogy akinél jelez a szonda, azt azonnal beutalnám vérvételre és ha az is megerősíti a piát, akkor végleges jogsi bevonás. Van egy rahedli olyan ismerősöm aki rendszeresen vezet ittasan. Milliárdos forgalmú cég igazgatójától kezdve ev. villanyszerelőig... Nem tudsz rájuk hatni, leszarják mert nincs következménye.
És amúgy nem kell sokáig gondolkodnom, ha találni akarok olyat a közeli ismerősi körben, aki ittas vezetés áldozata lett. Dédanyámat a saját utcájában gázolta halálra egy ittas teherautó sofőr, a szomszéd gyerekét is az otthonától 500m-re, Ő sem élte túl
De engem is egy ittas sofőr tolt be az árokba január 1.-én 2 éve, 1 éves gyerekkel a hátsó ülésen. Ha akkor motorral vagyok, most nem tudnék ide írni, olyan szinten kivédhetetlen szitu volt.
Szóval részemről a maximális büntetést adnám az ittas sofőröknek, amit csak lehet.
-
válasz
martonx #126684 üzenetére
Amíg nincsenek kellően brutális büntetések az ilyen esetek miatt, addig ez általános lesz. Vannak olyan szituk, amibe nem igen lehet belemagyarázni, hogy véletlen volt, meg hasonlók, mint pl. amikor valaki matt részegen elkaszál 2 motorost. Na az ilyet leültetném élete végéig, hogy legyen visszatartó ereje és eszébe se jusson senkinek ittasan vezetni.
-
martonx
veterán
Tippre emberünk végül kapni fog 3-5 év letöltendő börtönt, amit aztán jó magaviseletért lefeleznek, és hiába ölt meg két embert atom részegen, lejárt műszakis autóval, bekötetlen biztonsági övvel, 2-3 év múlva már szabad lesz.
-
hugi0
őstag
válasz
Topiccsendőr #126682 üzenetére
Ilyenkor mondjak azt:
"Akkor is hazudik, ha kerdez." -
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #126678 üzenetére
A cikket alapul veve, volt egy gyartasi idotartam, ahol tol-ig osszes legyartott motornal meg kell nezni az olajcsatornat. Ez a visszahivas. Angliaban annyi olyan evjaratu erintett motort adtak el, ezert ennyit hivnak vissza. Egy bulletint kaptak a szalonok, vilagszerte, ezeket nem mindig tudod meg te, mint ugyfel, Mo-on pedig a visszahivasok te is tudod milyenek, mennyire alacsony szintuek a szolgaltatasok.
Amikor sc59 et akartam venni magyar honda szalonbol, megkerdeztem, hogy a visszahivasok meg lettek-e csinalva a peldanyon, ami utan erdeklodtem. A kereskedo visszakerdezett, hogy megis milyen visszahivas. -
bajnokpityu
félisten
Tudtok vmit a moto trainer csapatról, akik a borsi piacon tartanak tréninget?
Vagy 10eve beleneztem egy ilyen ügyességi tréningbe, amit a rendőrök tartanak. Bal kézzel gazkezeles, meg oldalt ülni a nyeregben, stb vol... -
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #126671 üzenetére
Világos, én úgy értettem, h itthon. Tehát hazai forumokon, hazai Honda visszahívással kapcsolatos cikkek egyszerűen ezt a történést nem említették. Most is rákerestem, nincs semmi, csak a kardán visszahívást fújták itt. Sőt, néhányan felhívták a helyi Honda kereskedőjüket (holnap én is rácsörgök a Reál-ra), és még ott sem tudtak róla..
Mondjuk ebből következhet az is, h a "hibás széria" nem jutott Mo.-ra..?! Mert eddig 2 ilyernről tudok amivel itthon volt baj, mindkettő import motor volt. Fene tudja. Ami viszont biztos h csak a gyártás eleji modelleknél fordul elő. Facelift-nél még nem volt ilyen probléma.
Valamint ami még érdekesség lehet, h a DCT-nél az első példányoknál sem volt ilyen gond, mivel ott dupla olajszűrő van. Külön van egy filter az automata váltónál is.De jam, jogos felvetés ez is, a fémrészecske nyilván már vándorolhat a blokk bármely részében.
Noh mind1, igazából én nyugodt vagyok, az enyém a típus gyártásának utolsó darabjai közül való, hidegen semmit nem szoktam hajtani és azért igyekszem nem kizárólag nyomatékból motorozni vele. -
etnies
senior tag
válasz
runner 125 #126667 üzenetére
Köszi, hogy így utána néztél.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #126670 üzenetére
A visordown cikk szerint, amit linkeltel, ez visszahivas volt.
Az viszont mindig kerdeses, hogy Mo-on mit hivnak vissza, mert az sc59 nel sem volt egyszeru a fotengelyt kicseteltetni, vagy az olajzabalast bizonyitani, szoval kivancsi lennek, mennyire torodtek ezzel.Ami kisse szamomra feluletesnek tunik, hogy egy olajfurat zarocsavarjat kicsavarod, ha van benne aluforgacs, akkor blokkcsere, ha nincs, akkor mehet tovabb. Namost mi van, ha az aluforgacs az epp keresztbe van mar valahol, es aprobbak epp nincsenek jelen, amirol megallapithatnad a rossz gyartast?
-
BurgBurg
tag
válasz
runner 125 #126667 üzenetére
2012-ig volt ezzel gond és a kardán meghajtással is. Volt rá gyári visszahívás. Illetve felezni kell az olajcserét és tilos hidegen hajtani, különösen érzékeny erre az eltérő szélességű V4 blokk miatt. Angol fórumokban elég jól kivan tárgyalva a téma. Kérdés, hogy egy keveset futott 2010-2011-es gépet ki mer bevállalni ennek tudatában. Ha megnézitek az árakat ennél az évjáratnál ott eléggé bezuhant.
-
Steven
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz
etnies #126155 üzenetére
Noh, a múltkori 1.2-es VFR hajtókarprobléma bekerült a típus csoportjába is, ott is elég alaposan át lett rágva, a minap egy srác talált egy ilyen cikket:
"HONDA UK is recalling 392 VFR1200F machines over metal shavings inside the engine, which could result in engine failure, the company has announced."
A cikk dátumából is látszik, h a motor megjelenésével egy idejű, így minden bizonnyal valamilyen gyártástechnológiai hiba eredménye lehet a blokkban maradt alu forgács.. Simán elképzelhető, h valamelyik robot fúrás után nem, vagy nem megfelelően távolította el bizonyos helyekről a sorját.
Szóval e szerint az első példányok lehettek érintettek (motorszerelős emberke is ilyen motorról postolt).
Tehát, ebből kiindulva nekem nem tűnik globális típushibának. -
mokus1
addikt
válasz
runner 125 #126660 üzenetére
Ez is jó ötlet, akkor azt választom ami a legközelebb van.
Hogyan érdemes megoldani a rákötést?
Qc3.0 max 30wattot tud felvenni.
-
-
mokus1
addikt
Vettem egy telefontartót. Töltős. A feszt honnan érdemes venni? Van kapcsoló a cuccon, tehát tudom csak akkor kapcsolni amikor valóban használom. Még a fényszóróra gondoltam, de így hogy van rajta kapcsoló felesleges szétszednem az ottani kábeleket talán..
Ti hogy oldotátok meg, már akinek van
-
Agostino
addikt
sziasztok
van valakinek tréleres kontaktja vagy ismer trélerest aki budapesten belül el tudná dobni a motorom a szervizbe? akit a szerviz ajánlott egész nap nem ért ide és a telefon sem megy neki, szóval azt hiszem jobb is, ha holnap már nem jön.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Geresics #126648 üzenetére
Az új Duke RR-ről már ne is álmodjon
Percek alatt elkapkodták a KTM 1290 Super Duke RR-t - Fuss el véle!
Nemrég azt jósoltuk, hogy hamar gazdára talál az összes Super Duke RR, de erre mi sem számítottunk. Megrohanták a foglalási oldalt, az osztrákok pedig nem győzik gyártani az új Duke-ot.Én is este akartam rábökni a Buy Now! gombra, de úgy látszik elkéstem
-
GTVili
tag
válasz
Geresics #126648 üzenetére
Neeeem....
... az igazi célom az, hogy kipróbáltassam az asszonnyal. Jövőre, vagy utána lecserélnénk a motorját. Jó lenne valami kicsi,könnyű és könnyen irányítható masina... amire a Duke szerintem pont megfelelne. Már csak az a nagy kérdés, hogy leér-e a lába róla rendesen....
Nyilván én is kiváncsi vagyok a kishercegre, ezért jó lenne egy hétvégére birtokba venni... -
etnies
senior tag
válasz
Topiccsendőr #126646 üzenetére
Köszönöm a figyelmeztetést, online rendelem, ha nem megfelelő, akkor visszaküldöm.
-
GTVili
tag
Srácok! Van valakinek ötlete, hogy hol lehetne bérelni egy 390-es Duke-ot egy hétvégére....?
Kecskeméten csak Adventure van.... a Centrum meg nem ad bérbe.... -
Topiccsendőr
addikt
válasz
etnies #126635 üzenetére
En szemely szerint nem ajanlom ezeket az univerzalis utangyartott fek-kuplungkarokat, meg a tipusspecifikusakat se nagyon, meg ha van hozza papir, akkor sem, mert mindig belefutok a legdragabbaknal is abba, hogy a kuplung es fekkapcsolot nem akkor nyomja es nem ugy, mint a gyari kar, ezert mindig mokolni kell valamivel, ami szerintem ennyi penzert nonszensz.
Jelen esetben termeszetesen nem tudom, igy van-e, de szmits ra. -
RAiN91
őstag
válasz
vlevi #126643 üzenetére
Hálósat nem szeretnék. A mostani mugen cordura nem hálós, csak termobélés van hozzá. Azt ősszel és tavasszal bele rakom, a nyári 40 fokban kiveszem, így jó szokott lenni, nyilván meleg, de ha megyek akkor jó. Úgy gondolom nincsenek nagy igényeim, fázni nem szeretek, de aláöltözők szoktak nálam lenni ősszel.
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Bőr vs cordura kabát.
Akinek van mindkettő, mennyire ajánlaná a bőrt, mennyivel melegebb nyáron? Olcsó Mugen cordura kabátom van, már le van élve. A bőr talán tovább bírja, és jobban is tetszik. De van értelme túrára, vagy megsülök benne? -
csongi
veterán
A vedelemet nem tudok, mert nem volt esetem.
Viseletre kenyelmes, jol szellozik. De kell felette legyen olyan ruhadarab aminek zart a nyaka.Sajnos ez a resz tulsagosan nyitott.
A hazai 20 ezres kategoria az szinte Aliexpress.Egy teli hálós cordura pluszba es komplett a felso szett.
Biztosan nem lesz Level.. sok szinten a vedelem.
De egy alap Shox kabatba bujtatott polifom valaminel sokkal tobbet er. Alapbol nagyobb feluleten fedi be a testet.A magas szintu besorolasu termekek sem novelik meg a szervezet fizikai korlatait.
Ezen a hataron belul kisebb seruleseket szerzel egy jobb minoseggel.
Ezek rendszerint csuszasos balesetek, aimknel a surlodo ero allit meg.
De ha beakadsz, vagy elrepulsz es utkozeses becsapodas a vege, nincs az a ruha ami meg mentesen, ha egyszer a szervezet nem birja ki.Termeszetesen jobb egy jo minosegu es tesztelt oltozet valamilyen minositessel. Csak nem szabad elhitetni az emberrel, hogy a level 2000 fokozat majd megmenti a viseloje életét.
A leirasok alapjan amiket lattam, az energia elnyeles hanyadosat adjak meg. Ez jol is hangzik.
Csak nem ugyan akkora lesz a tehetlensege egy 60 kg embernek, vagy egy 100kg.nakPedig ugyan az a parameterekkel rendelkezo anyag fogja vedeni mind a kettot.
De lehet rosszul gondolom. -
hadam98
senior tag
Sziasztok,
Van itt valakinek RS-Taichi felszerelése? Honnan lehet be szerezni jó áron?
-
Geresics
addikt
válasz
etnies #126635 üzenetére
őőő, ezt biztos tőlem akartad kérdezni? Lövésem sincs sajnos.
A KLX-re bevállaltam a gagyi kínait, és bevállt, de a KTM-re nem vennék már azt. A Pegasora is anno gyárit szereztem.
A Puig márkáról nekem mindig a plexik ugranak be, de a motorod fb csoportjában biztos vannak már tapasztalatok! Esetleg az SW Motech-et érdemes még megnézni, hirtelen ez ugrik be. Ezen kívül én rákeresnék a Louis-ban is, hátha van nem gagyi márka, de ugyan ezt meg lehet tenni bármely más nagyobb kereskedőnél is talán. Én legalábbis a facebook csoport után erre indulnék... -
Geresics
addikt
No, akkor majd én jól ellentmondok. Sőt, úgy mondok ellent, hogy van saját tapasztalatom. Nem csak hogy megvettem Kínából, de estem is vele egy elég szépet. Tökéletesen védett. Tovább megyek, magát a protektoringet is úgy találtam, hogy a youtube-on Everide javasolta, aki heti rendszerességgel esett anno benne!
A termék pedig a Fox Titan koppintása volt, valami ilyesmi. A lényeg, hogy a derekadnál van egy ovális rész, hogy tudj benne oldalra is dőlni anélkül, hogy elmozogna (van olyan, aminél ez nincs, azt nem javasolják az okosok). -
Ursache
senior tag
válasz
dellfanboy #126630 üzenetére
téli (negáld a 35 fokos nyarat...) utcai szettem úgy van, hogy 3 rétegű (külső héj, thermo, vízzáró) motoros modeka textilkabátomból kiszedtem a protektorokat, így van hely felvenni a protektoros inget (forcefield body armour) a kabát alá.
nyári utcai szett egyértelműen felül bőr + alul motoros farmer (naked vonalon!)
offroad szett: cross mez szettben + alá a fentebbi prot.ing.
Más szavakkal: én pedig állítom, hogy prot.ing-nek nem csak terepen van légjogosultsága.
-
-
dellfanboy
őstag
szvsz a protektoringet offroad motorozasra talaltak ki, megha 1-2 fasza gyerek varosba hordja...kb olyan mint aki munkavedelmi bakancsba motorozik persze a tornaciponel talan 1 fokkal jobb...
ahogy irtak varosba vm halos textil kell, meg van mar az a hutheto melleny is asszem -
-
NYPD
aktív tag
Mhhh. Köszi.! Neked is tboy93. Itthon mi az ami használható minőség, és esetleg 30k alatt van? Átlagos városi motorozásra kellene, hogy ne süljek meg nyáron a mugen kabátban..
-
FeniX-
senior tag
válasz
tboy93 #126625 üzenetére
Osztom a véleményt, *ilyet* *onnan* SOHA.
Egyébként, tök vegyes a szórás.
Hasonló témakörben néztem meg a múltkor egy fegyver-videót golyóálló mellényeket tesztelve, amiket kínából rendeltek.
A totál papírvékonyságú, hatástalan xaron keresztül a leírásoknak megfelelően működő (és lövedéket kivédő) cuccokat is lehetett venni. -
NYPD
aktív tag
Sziasztok! Van esetleg valaki közületek, aki rendelt Aliról protektoringet? MIk a tapasztalatok? Van esetleg ajánlott "márka"?
-
hugi0
őstag
válasz
Nikaré #126617 üzenetére
Elolvasod mi van rairva.
Ha nincs feltuntetve, hogy "dzseki"-re nem hasznalhato, hasznald.
Ha art a "dzseki"-nek perelheted oket.
- eszmenyi erteke felbecsulhetetlen, szoval a gatyajuk is ramegy.Szerk.: Ha nagyon felsz attol, hogy kart okozol a "bogareltavolito"-val,
probald ki belul, kevesbe lathato helyen. -
-
TayRol
nagyúr
válasz
bajnokpityu #126613 üzenetére
Hm, az is finom.
Meg a vfr1200 is.
-
hugi0
őstag
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #126609 üzenetére
Á, szeva. Kösz az észrevételt.
Amint látod, tudom mit akarok. Illetve hogy mit szeretnék kipróbálni, de azt nem lehet.Tisztában vagyok az alma-körte esetével. De csak egy adott körből választhatok, hiába próbálnék ki mást.
-
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Tanácsot kérek dzseki tisztán tartás ügyben - utólag gondolkozom és agyalok-
Macna márka a téma.
Tavaly vettem és igazán egy nagy körre vettem igénybe pályán és megszórtak a bogarak.
Ezt sima vízzel lemostam, de most látom ez nem volt elég mert most döbbenten nézem megmaradtak a nyomok. Mintha olaj foltok lennének rajta!
Hogyan, mivel tudom kiszedni ezeket?
Elég a alaposan vizezni majd mosószerrel át dörzsölni ? -
Geresics
addikt
válasz
TayRol #126605 üzenetére
"kizárólag hobbi célból. néha melóba járás, nagyon ritkán túrázás (nincs időm rá), 90%-ban leginkább egyedül, illetve néha pályázás (kisebb pályákon, saját örömömre)."
én ugyan hülye vagyok mindenhez, ami nem túraenduró (és abban sem én vagyok a legélesebb), de mivel ezt írod, én tuti körülnéznék supermoto vonalon is!
-
TayRol
nagyúr
üdv srácok,
rég jártam erre.
kacérkodok, hogy vennem kellene megint valami motort. kizárólag hobbi célból. néha melóba járás, nagyon ritkán túrázás (nincs időm rá), 90%-ban leginkább egyedül, illetve néha pályázás (kisebb pályákon, saját örömömre).
túra-sport túra-naked vonal jöhet szóba, 2.5M ft-ig, kizárólag egyenes kormánnyal.valamiért a 2000-es évek közepén-végén gyártott masinák jönnek be legjobban, talán azért mert anno akkor kezdtem nagymotorral.
pl. 1000-es Tuono, 1400-as gsx, 1300cb, k1300-as bömös (ebből leginkább az R), 1250-es gsxfa (esetleg ktm vagy ducati, de azok nem férnek bele a keretbe).az újakat is elismerem, mint műszaki csemegék, de kevés tetszik belőle - és széép áruk van.
a fenntartás nem érdekel.
a fentiek közül van, amitől tartsak mint a tűztől? illetve egyéb, ami eszetekben jut, mint best-buy? 190 magas vagyok btw.
köszi,
TayRol -
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #126602 üzenetére
Igen, az jonak tunik.
Azt nem tudom, nalad milyen a konstrukcio, vagy milyen jarmjrol van egyaltalan szo, azt hittem drz, vagy vmi motor. motorokbol indultam ki. A dt200 nal volt nekem szimmering es zsirzofej is.
Cagiva elefantnal lattam sima O-gyurut. 30 ev alatt nem rozsdasodott meg a tugorgo, ezert nem ertettem a vizes dolgot. -
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #126464 üzenetére
Nem tudom a mostani grafitos milyen.
Az egyik gépem első lengőkarjai forgáspontjainál nincs szimering. Ha lenne eleve kitolná a zsírzószemen keresztüli zsírzás. Tehát bőven megvan az esélye h 1 vizes nap után (patakátkelés, stb.) a víz bentebb juthat.
Rendben, hajózsírt elengedem, köszi.Közben utánakerestem, a Motul Tech Grease pl elvileg ilyenre kifejlesztett zsír, szóval bepróbálom azt.
Pocee
Köszi neked is! Igen, a sűrű szétszedés megoldás lehet, de sajna erre nincs időm. A fenti Motul nem drága, bepróbálom azzal.
-
Geresics
addikt
válasz
V.Stryker #126600 üzenetére
7 éves, de az anyja
mélységétmagasságát örökölte, és csak mostanra éri el biztonságosan a lábtartót, ezért nem vittem eddig (pár kör a platzon nem számít). Tavaly szezonzáróra már eljött velem, de az lassú tempós városi gurulás volt, ezen kívül vittem egyszer suliba motorral. Ezeken a "próbákon" megtanítottam neki a biztonságos kapaszkodást, a jelzést, ha bármi volna, stb, de most először mentünk valóban motorozni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Steam Deck
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Honda topik
- PlayStation 5
- OLED TV topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest