-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Nem, nem a fogyi miatt, LOL. A fényerő meg csak technika kérdése: van olyan
sok LED-es cucc, aminek megfelel a fényereje, az egy dolog, hogy előre nem jött
össze. Mondjuk a gyári vakítást is túlzásnak érzem, de mindegy: lehet, hogy arra
gondoltak, hogy kanyarlámpának sem utolsó, ha indexelsz, bár kár, hogy villog.Szóval a miértre a válasz: ne "rángassa" az akkut, ezzel (közvetve) a xenon tápját.
Azt sem szoktam szeretni, hogy (gyári motor esetén!) a műszerfalvilágítás "villog",
ha megy az index. Azért van a visszajelző lámpa, hogy az jelezze, ne a "fedkomp"
háttérvilágításának elhalványodása legyen már a visszajelző, érted. Tudom, erre
szokták azt mondani, hogy normális akkut kell venni... (Elvileg belevaló van benne,
1 éves, garis.) Problémát nem okoz amúgy - a xenonnak sem -, elvből nem tetszik.
Régen okozott gondot a Maján, amikor a xenon nem volt rendesen bekötve. Habár,
ha jobban belegondolok, most a Madisonon is hasonló a szitu: a H4/HS1 csatijáról
megy a vezérlő, nem közvetlen az akkuról, ezért nem is az akku ~12V-ját "látja"...Amúgy meg a LED azonnal reagál a tápfeszre, nincs felizzási ideje... Féklámpánál
ez kifejezetten hasznos.* Sok esetben gyárilag is LED-es féklámpákat használnak.Ja, és még valami: ez tuti nem ég ki, mindenféle rázkódásra érzéketlen, stb.
Szerinted csak "úri huncutságból" raktak a 2014-es CB1300-ra LED fényszórót?*: indexnél nem érzem a "közlekedésbiztonsági hasznát", ti. nem akkor kell egyet
gyorsan villantani, amikor már téped át a másik sávba, habár látni ilyen idiótákat is.Szerk: a W16W lehet, hogy T15-ös. (Annyira nem vágom ezeket a foglalatokat.)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/zotac_gtx_1080_arcticstorm_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest