Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kokov
tag
Pontosan ez az, amit teljesen felesleges megírni, mert mindenki a teljes felsorolást egy 10 perces youtube videó megtekintésével megérti és kipipálja, aztán meg csont nélkül beveszi, amikor 10.000 óra üzemidőt hazudnak neki a magyar kiskereskedelemben egy típus mellé, amire még a gyártó is csak 6000 órát hazudik.De mégis ezek a témák vannak felsorolva itt is. Szóval a Prohardver lapcsalád a felvásárlás óta Beginnerhardver akar lenni csak még nem volt meg a névváltás vagy lesz egy projektorok mélyvíz topic?
Nem lesz.
Az olyan információkat felejtsd el, mint
-izzók, milyen típusok vannak, mitől más a fényerejük,
gyártástechnológia ( továbbiakban mondjuk GYT) és ár összefüggései,
GYT és a maximális élettartam összefüggései