Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ijk
nagyúr
válasz Morph76 #65199 üzenetére
Akármennyire is szerettem a plazmát ma már kvázi semmiben nem referencia. Kontrasztban OLED jobb, fényerőben is. Mozgókép felbontásban jobb a plazma mivel impulzusos, de egy jó BFI-vel simán lehet reprodukálni. Felbontásban szintén megragadt konzumer szint 1080 sornál (most azon ne vitázzunk mennyire kell 4k), nehéz, magas a fogyasztása. Az impulzusos technológia egyúttal a hátránya is, mert sokan nem viselik el a vibrálást.
Ettől függetlenül mai napig nem cserélnék le egy pl. VT60-at ugyanakkora méretű OLED-re, mert olyan jó minőséget képez.[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Vhiktor
veterán
válasz M@trixfan #65197 üzenetére
pixelfrissítés szerintem egy “egyenletesre öregítés” lényegében.