Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celithrandi
addikt
típus függő. Utoljára 2021-ben vettem izzót optoma talán HD39-be. Az akkori árak (jól emlékeztem a 15re.):
PHILIPS bulb for OPTOMA SP.7AF01GC01 BL-FU240B ProductNo.: ECL-65747-BO/P
Price: 37,62 €OSRAM P-VIP 240/0.8 E20.8, ProductNo.: ECL-1847-PVIP
Price: 35,54 €Codalux BLB33 projector bulb for OSRAM P-VIP 240/0.8 E20.8 ProductNo.: ECL-BLB33-CB Price: 24,66 €
A Philipset ajánlották.[ Szerkesztve ]
i9 14900K, MSI Z790 Tomahawk MAX, ARCTIC LFIII 420, MSI 4090, GSkill DDR5 7600Mhz, Patriot VIPER VP4300 Lite 4TB, Lian Li LANCOOL III, LG 34GN850-B, Optoma UHZ66
-
BBéci
legenda
válasz Celithrandi #64452 üzenetére
Osram izzó 15000 forintért?
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
veterán
Tegnap meglett az általad ajánlott projektor. Az ajánlást ezúton is köszönöm.