Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
attiss66
senior tag
-
-
attiss66
senior tag
Két Hitachi Illumina PJ-TX300 projektorom van. Amit Olaszból vettem, hibátlanul működik. A magyar, 3lcd problémás. 2006-ban, új korában 600e körül volt az ára. HD-Ready, de szerintem szuper a kép. Nagy üveg optika, hibátlan képet ad. Úton van a harmadik projektorom, ugyanilyen, Litvániából/ami elméletileg hibátlanul működik, csak vannak külsőleg törések rajta/.
A másik, hogy 3.6 m-ről, csak ezek tudják a 2.8 m széles képet. Nagyon sok projektort néztem , de nem igazán tudják 3.6 m-ről a 2.8 m széles képet.[ Szerkesztve ]
-
attiss66
senior tag
válasz makkmarce #64550 üzenetére
"amúgy se divatozni akarsz gondolom"
így van, nem azért vettem meg, hogy kiállításra készítsem fel