Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celithrandi
addikt
én csak arra reflektáltam, hogy van hely hova tenni. 25ezer eurért pedig nem vesznek ők se tvt. Ennyibe kerül kint egy 5 éves rangerover vagy egy 4 éves hármas BMW Kb 16ezerért néztem most ki egy 4 éves Jaguárt, ehhez mérten egy ócska miniled tv
[ Szerkesztve ]
i9 14900K, MSI Z790 Tomahawk MAX, ARCTIC LFIII 420, MSI 4090, GSkill DDR5 7600Mhz, Patriot VIPER VP4300 Lite 4TB, Lian Li LANCOOL III, LG 34GN850-B, Optoma UHZ66
-
Khaosz55
addikt
Amikor valaki írja mennyit keres sosem mondják-írják, hogy ez most brutto vagy netto, mert nagyon nem mindegy. Nekem is sok Német kollegám van, tisztában vagyok mennyit keresnek. Sok ismerős volt és van kint, vannak akik haza is jöttek 7-10 év után, de maradjunk annyiba aki hazajött nem volt milliomos, igaz ők jellemzően Ausztriában voltak.
-
Celithrandi
addikt